105kg painossa ollaan 180cm ukko. Eturenkaaseen joku 250w tai pienempi kunhan hieman avustaa. Kaasukahva oltava. Poljin tunistukset saa olla poissa. Yksinkertainen avustin vain. Mitä ostan ja mistä? Jos jäisi auto välillä 2km työmatkalta pois täällä maaseudulla. En todellakaan osta ikinä mitään ihme vaihde tuhansien elektroniika himmeleitä. Mahdollisimman yksinkertainen ainakin 50v vanhaan polkupyörään.
Sähköistys wanhaan rautapyörään
11
147
Vastaukset
- Anonyymi
Katso aiemmat vastaukset samaan kysymykseen.
- Anonyymi
En katso.
Helpoin tapa on ostaa sähköavustettu etupyörä, joka menee vanhan tilalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso.
Helpoin tapa on ostaa sähköavustettu etupyörä, joka menee vanhan tilalle.Semmoinen pitää sitten ostaa ja asentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen pitää sitten ostaa ja asentaa.
No miksi et osta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et osta?
Muunnosarja, napamoottori, etupyörä, akku. Saa myös keskelle moottorin, jos pyörä on sata vuotta vanha.
Hinta sarjalle on 250 - 500€.
- Anonyymi
Pyörän sähköistys on helppoa, ja vielä helpompaa, kun jättää turhat sensorit pois. Syksyllä viimeksi tilasin Aliexpertiltä, Kiinasta etunapamoottorin. Etukiekon rakensin. Mutta Kinasta saa myös muunnossarjoja: etukiekko moottorilla ja controller ja kaasukin ja akku ynnä muuta tilpehööriä samassa paketissa. Syksyllä ostamassani moottorissa oli yllättävä ominaisuus, akkutehoa kului selvästi vähemmän kuin muissa vastaavissa moottoreissa. Hakuna voi käyttää e-bike kit tai e-bike front motor. Saksasta e-bikesolutions-putiikista olen myös tilannut ja sieltä saa fiinimpiä ja tietenkin myös kalliimpia moottoreita ja muunnossarjoja.
- Anonyymi
Katso kuitenkin, kestääkö rautapyöräsi etuhaarukka. Halvat sähköpyörän osat ovat aivan kelpoja, Controller ja akku ja piuhojen liitoskohdat pitää vain suojaja huolella kosteudelta. Jos vain mahdollista, niin sähkömoottorin kansi kannattaa avata laittaa kannen tiivisteeksi silikonitiivistettä. Muutkin mahdolliset aukot ja vuotokohdat kannattaa tiivistää. Samalla kertaa voi lisätä moottorin nailonhammaspyöriin silikonirasvaa: kulkee kevyemmin.
Vielä, yleensä näyttö ja controller eli ohjainyksikkö muodostavat jonkinlaisen parin. Yhdessä osta.
Akun paras loppusijoituspaikka on rungon alaputki, huonoin tarakka. Omat pyöräni ovat lasten kokoa, eikä alaputkeen mahdu, niin olen laittanut akun etutarakalle. poikittain ja mahdollisimman alas ja lähelle runkoa. Pitää huomioida akun tarvitsevan enemmän tilaa kuin vain akun mitta, sillä akku yleensä otetaan pois ja laitetaan telakkaan liu'uttamalla. - Anonyymi
Ota itseäsi niskasta kiinni ja ala ajamaan normaalia polkupyörää ilman avusteita.
- Anonyymi
Ei taida olla sinun asiasi huomautella asiasta. Anna ihmisten hoitaa omat asiansa, hoida sinä omasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla sinun asiasi huomautella asiasta. Anna ihmisten hoitaa omat asiansa, hoida sinä omasi.
Yhdyn puhujaan joka kehoittaa niskalenkkiin. Ihmiset on saatava rääkkäämään itseään, muutoin mitkään rahat ei riitä huonokuntoisten laumojen elättämiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn puhujaan joka kehoittaa niskalenkkiin. Ihmiset on saatava rääkkäämään itseään, muutoin mitkään rahat ei riitä huonokuntoisten laumojen elättämiseen.
Kummallista puhetta Lihasheikkousmieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1133390Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5232776- 951811
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501366Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821324Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa161178- 881063
- 351016
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal103994- 86990