Tämä on mielenkiintoinen artikkeli. Tunnistan tästä itseni täysin.
https://www.is.fi/terveys/art-2000011059528.html
Minulla on huulirasvaputkiloita ympäriämpäri kotia, laukussa, autossa ja treenikassissa. Olen ollut jo pitkään huulirasva-addikti.
Huulirasvan lisäämisestä on tullut jo tapa. En aina laita huulirasvaa tarpeeseen, vaan juuri tavan vuoksi "jos sattuis tarvitsemaan".
Onko teillä muilla koukuttavia asioita, joita teette vain tavan vuoksi?
(ei tarvitse kertoa mitään ikäviä asioita, neutraaleja ja jopa huvittavia juttuja vaan)
Voiko huulirasvan käyttö koukuttaa?
43
330
Vastaukset
Mää oon entinen huulirasva-addikti😃
Kesät talvet ja kelillä ku kelillä sitä rasvaa piti olla huulissa, enkä yhtään tykänny siitä kuivien huulten tunteesta.
Sitte jossain kohtaa onnistuin pääseen siitä eroon, en tarkalleen muista miten se kävi, nyt en meinaa muistaa rasvata edes rohtuneita huulia.
En nyt hoksaa onko muita tuommosia koukuttavia asioita🤔
No jos satun vaikka tönäseen jotain huonekalua ja se vähän keikahtaa tai jos joku esine lipsahtaa kädestä ja kolisee pöydälle tai lattialle nii teen sille että "Shh!"🤫 Mutta se nyt on enempi semmosta hupailuaOlisi mielenkiintoista kuulla/ lukea, miten onnistuit pääsemään huulirasva-addiktiostasi eroon? Haluaisin kokeilla vinkkejä ja onnistunutta vieroitusta.
Jos tulee mieleen, laita viestiä. 😊tosi.typy kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla/ lukea, miten onnistuit pääsemään huulirasva-addiktiostasi eroon? Haluaisin kokeilla vinkkejä ja onnistunutta vieroitusta.
Jos tulee mieleen, laita viestiä. 😊Haluais sanoa et jätin vaan ostamatta ku entinen loppu, mut oliko se nuin helppoa🤔
Yhtään ei oo muistikuvia..
Mää käytin sitä keltasessa purkissa olevaa vaseliinia sillon, en niistä huulirasvapuikoista oikeen tykänny- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla/ lukea, miten onnistuit pääsemään huulirasva-addiktiostasi eroon? Haluaisin kokeilla vinkkejä ja onnistunutta vieroitusta.
Jos tulee mieleen, laita viestiä. 😊No sinun täytyy kokeilla ilman huulirasvaa antaa miehellesi suukivoja ja huomaatkin oho et tarvikkaan huulirasvaa käy ilman sitäkin
m.wurst kirjoitti:
Haluais sanoa et jätin vaan ostamatta ku entinen loppu, mut oliko se nuin helppoa🤔
Yhtään ei oo muistikuvia..
Mää käytin sitä keltasessa purkissa olevaa vaseliinia sillon, en niistä huulirasvapuikoista oikeen tykännyMinulla kuluu niitä huulirasvaputkiloita reilusti enemmän, mutta se on nopeampaa sutaista putkilosta nopeasti huuliin.
Tuo sinun onnistumisesi kuulostaa liian helpolta. Vaikka jättäisin putkiloita ostamatta, niitä löytyy vähän joka laatikosta. Hamaan tulevaisuuteen asti.
Olen hyvin varustautunut tulevaisuutta silmällä pitäen.
- Anonyymi
Korona-aikaan tuli ostettua kurkkupastilleja, että lopulta niitä popsi pelkästä tottumuksesta. Nyt olen päässyt eroon.
Onnittelut, että pääsit kurkkupastilli-addiktiostasi eroon. 😊👍
Se kurkkupastillivillitys oli aika yleistä. Itse käytin Sisu pastilleja, jotta suu pysyisi raikkaana.
En edes tykkää Sisu-pastilleista. Onneksi pääsin myös eroon niistä.
Ulostyönnettävä huulirasvapuikko muistuttaa heräävää penistä.
Sitten kun sitä vielä huulilla hamutaan. Huhhuh.
Homoksi luulevat jos sen julkisesti tekee. :/Mielenkiintoista, kuinka joidenkin mielikuvitus saa aikaan seksuaalisviritteisiä ajatuspolkuja pelkästä huulirasvasta ja sen muodosta. Eipä olis tullut itselle edes mieleen. 😏
Minulla huulirasva tuo apua kuivien ja rohtuneiden huulien hoitoon. Se on valitettavasti myos pinttynyt tapa, jolla aloitan päiväni hampaiden pesun jälkeen ja lisään huulirasvaa pitkin päivää.
Olen innostunut värillisistä huulirasvoista. Ne hoitavat, kosteuttavat ja korvaavat normaalit huulipunat. 💋tosi.typy kirjoitti:
Mielenkiintoista, kuinka joidenkin mielikuvitus saa aikaan seksuaalisviritteisiä ajatuspolkuja pelkästä huulirasvasta ja sen muodosta. Eipä olis tullut itselle edes mieleen. 😏
Minulla huulirasva tuo apua kuivien ja rohtuneiden huulien hoitoon. Se on valitettavasti myos pinttynyt tapa, jolla aloitan päiväni hampaiden pesun jälkeen ja lisään huulirasvaa pitkin päivää.
Olen innostunut värillisistä huulirasvoista. Ne hoitavat, kosteuttavat ja korvaavat normaalit huulipunat. 💋Rasvaan huuleni valkovaseliinilla. Siinä on mieto pahanmaku, joten en pääse addiktoitumaan.
Joka ilta on pakko pestä hampaat ja naama.
Kasvoille levitetään kevyt yövoide (Aqualan L), ei mitään kosmetiikkatöhnää.
Vähän vaseliinia huuliin ja silmäluomiin.
Tämä on pakko tehdä, vaikka kuinka väsyttäisi.
Ja se kannattaa.
Huulet ovat puhtaat ja pehmeät, kevään kuivaama iho, kostea ☝️Gattino kirjoitti:
Rasvaan huuleni valkovaseliinilla. Siinä on mieto pahanmaku, joten en pääse addiktoitumaan.
Joka ilta on pakko pestä hampaat ja naama.
Kasvoille levitetään kevyt yövoide (Aqualan L), ei mitään kosmetiikkatöhnää.
Vähän vaseliinia huuliin ja silmäluomiin.
Tämä on pakko tehdä, vaikka kuinka väsyttäisi.
Ja se kannattaa.
Huulet ovat puhtaat ja pehmeät, kevään kuivaama iho, kostea ☝️Kaikenlainen ihon hoitaminen (oikeilla ja sopivilla tuotteilla) on kannattavaa. Iho kaipaa kosteutta ja hoitoa ympäri vuoden.
Itse käytän La Roche Posay:n tuotteita. 😊👍
Minulla meinaa allergiakausina olla ylähengitystiet kovin kuivat. Imeskelen sitten sokerittomia yskänpastilleja, että pysyy syljeneritys käynnissä. Mutta enpä tuosta tavasta edes haluaisi eroon, kun helpottaa oiretta.
Sellainen turha riippuvuus minulla on rupien repiminen. Välillä pääsen siitä eroon, mutta sitten se iskee taas päälle.Rupien repiminen arpeuttaa ihoa. Varsinkin, jos sen ruven repii liian aikaisin, eikä iho ehdi parantua kunnolla. Tuossa on myös tulehdusvaara.
Koita päästä siitä kokonaan eroon.
(en ole paras neuvoja, koska itselläni on addiktio, josta en edes yritä päästä eroon)- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Rupien repiminen arpeuttaa ihoa. Varsinkin, jos sen ruven repii liian aikaisin, eikä iho ehdi parantua kunnolla. Tuossa on myös tulehdusvaara.
(en ole paras neuvoja, koska itselläni on addiktio, josta en edes yritä päästä eroon)Entä jos on rupisammakko niitä rupia vaan tulee ja tulee halus tai ei
tosi.typy kirjoitti:
Rupien repiminen arpeuttaa ihoa. Varsinkin, jos sen ruven repii liian aikaisin, eikä iho ehdi parantua kunnolla. Tuossa on myös tulehdusvaara.
(en ole paras neuvoja, koska itselläni on addiktio, josta en edes yritä päästä eroon)Tiedän että se on paha tapa. Minua ei niinkään arvet häiritse, mutta lähinnä ahdistaa ajatus että se on infektioportti elimistöön. Tiedä mitä tauteja tuolta maailmalta saa.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on rupisammakko niitä rupia vaan tulee ja tulee halus tai ei
Olen minäkin pussaillut useita rupisammakoita, ei niistä ole prinssipuolisoiksi. Fakta tieto!
🐸😘Palstakamu kirjoitti:
Tiedän että se on paha tapa. Minua ei niinkään arvet häiritse, mutta lähinnä ahdistaa ajatus että se on infektioportti elimistöön. Tiedä mitä tauteja tuolta maailmalta saa.
Olet oikeassa. Infektiovaara on aina olemassa. ☝️😊
- Anonyymi
hiusväri-fakta mitä tummemmat hiukset miehellä on sitä huonompi hän on seksissä, ja mitä vaaleammat hiukset naisella on, sitä huonompi onälykkyys :;D
- Anonyymi
blondihan harvoin soveltuu johtotehtäviinkoska hiusväristgäkinn äkee että älykkyys on aika pieni, on tokipoikkeuksia...
- Anonyymi
No ei se huulirasva nyt Herra Jumala sentään mikään dildo ole! Ei siihen sanalla tavalla "koukkuun" jää!!!
Kiitos vahvasta mielipiteestäsi. Minulla on hieman eri kokemus... siis huulirasvasta, ei tuosta muusta.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos vahvasta mielipiteestäsi. Minulla on hieman eri kokemus... siis huulirasvasta, ei tuosta muusta.
Siis kyllähän dildo koukuttaa! Tämä on ihan tutkitusti fakta, että mitä enemmän itsetyydystystä harrastaa, sitä todennäköisemmin siihen tulee riippuvuus
- Anonyymi
Ei ole mitään koukuttavia tapoja... koska jos tunnistan sellaisen, hankkiudun niistä eroon. Kuten esimerkiksi suklaa ja salmiakki.
- SheenaHyvä!
Vuoden alussa aloitin karkki- ja sokerilakon. Kyllä sen huomaa, kuinka iltapäivät menevät rauhallisemmissa merkeissä. Ei tule enää ns. "sokeripiikkejä". (jätin pullat, karkit ja suklaat pois) 😄👍
En tiedä onko tämä nyt koukuttava tapa mutta minulla on kova tarve maksaa laskut heti kun ne ilmestyvät. Ei riitä että minä ne hyväksyn ja jätän odottamaan eräpäivää vaan ne pitää maksaa heti pois jotta lähtevien maksujen lokero on tyhjä.
Varmaan jotakin takaumia huonoista ajoista kun piti miettiä mitä laskuja pystyy maksamaan ja mitä piti siirtää.Kaikki koukuttavat tavat eivät ole ollenkaan huonoja. Tuo on hyvä tapa.
Itse pyrin myös maksamaan kaikki laskut heti pois kuleksimasta. Ei tarvitse huolehtia niistä sen enempää. Osa laskuista menee automaattiveloituksella, päivälleen oikeaan aikaan, niitä ei tarvitse murehtia.
Kun asiat hoidetaan ajoissa kuntoon, voi hyvällä mielellä siirtyä seuraaviin projekteihin. 😊👍
- Anonyymi
Viime aikoina ranskanpastillit. Tykkään rouskuttaa niitä kerralla kourallisen verran, maku jäänyt taakse ja tilalle rouskutus. Pian kyllästyn. - cu-
Ranskan- ja Amerikanpastillit ovat tosi hyviä. Molemmissa on rosukutuspintaa ja sisällä ihanaa suklaata.
Itse olen karkki- ja sokerilakossa. Jätän nuo herkut muille rouskuteltavaksi. 😊
Myönnän olevani hieman samanlaisessa huulirasvakoukussa kuin sinä. Eritoten talvella en siedä yhtään tunnetta kuivista huulista ja koen semi-pakottavaa tarvetta laittaa huulille kosteutusta. Pyrin suosimaan luonnonkosmetiikkaa kohtuullisen suuren käytön vuoksi.
Onhan sitä muitakin asioita, joita tekee enemmän tottumuksen kuin tarpeen vuoksi. Monia näistä ei itse edes välttämättä tiedosta. Yksi vähän hölmö tekemäni asia tuli mieleen. Huuhtelen aina vesilasin ennen kuin lasken sen veden lasiin, jonka juon 😄 Olen ajatellut tämän johtuvan siitä, että meillä on ollut aina kissoja ja olen joskus saanut suuhuni kissankarvoja juodessani, joten aloin aina huuhtelemaan lasin varmuuden vuoksi ettei lasin pohjalle ole päässyt leijailemaan karvoja. Teen tätä edelleen vaikkei enää ole kissaa ja säilytän laseja alassuin kaapissa 😄- Anonyymi
Heei 🙄, ainut oikea talous on kissatalous karvoineen päivineen, turha naukua vastaan tässä asiassa. Heti hankkimaan perheenlisäystä 😸
Olen samaa mieltä, tuo kuivien huulien sietokyky ylittää ärsytyskynnyksen. Se on mitä epämiellyttävin tunne, kun huulet tuntuvat kuivalta hiekkapaperilta.
Huulten kuivuminen saatta aiheuttaa haavaumia, niiden hoitaminen on työlästä.
Mielummin ennakoin tulevan tilanteen ja lisään huulirasvaa useamman kerran päivässä. 😊👍Anonyymi kirjoitti:
Heei 🙄, ainut oikea talous on kissatalous karvoineen päivineen, turha naukua vastaan tässä asiassa. Heti hankkimaan perheenlisäystä 😸
Olen samaa mieltä ja kissa tai pari onkin toivelistalla 😄😻
tosi.typy kirjoitti:
Olen samaa mieltä, tuo kuivien huulien sietokyky ylittää ärsytyskynnyksen. Se on mitä epämiellyttävin tunne, kun huulet tuntuvat kuivalta hiekkapaperilta.
Huulten kuivuminen saatta aiheuttaa haavaumia, niiden hoitaminen on työlästä.
Mielummin ennakoin tulevan tilanteen ja lisään huulirasvaa useamman kerran päivässä. 😊👍Huulten on tunnuttava kosteutetuilta ja pehmeiltä 😊 Häiritsee jopa urheilusuoritusta, jos huulet ovat ärsyttävän kuivat korput 😅
Ehdottomasti ennakointi kannattaa ja vaikka tästä riippuvuudesta joskus puhutaan hieman negatiiviseen sävyyn, niin tästä tavasta en silti ole ihan heti luopumassa. Aika pieni "pahe" kuitenkin 😊- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
pusu luvattu jokaista hankittua kissaa kohden 😽, välis lahjoittaa sitten mielellään lisää tarvittaessa 😸 jos lahjapusut loppuvat kesken
Aletheias kirjoitti:
Kissat ovat ihania. Vaikka siitä on aikaa, kun meidän 3 vanhaa kissaneitoa siirtyi vihreämmille niityille, en ole suostunut ottamaan lemmikkiä. Se surutyö on liian rankkaa ja repivää.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kissat ovat ihania. Vaikka siitä on aikaa, kun meidän 3 vanhaa kissaneitoa siirtyi vihreämmille niityille, en ole suostunut ottamaan lemmikkiä. Se surutyö on liian rankkaa ja repivää.
uusiudu hyvä ihminen, jyrkkä vastanaukaisu kissattomuudelle 😾
- Anonyymi
Tosi typy pakotatko miehesi käyttämään huulirasvaa jos sillä huulet kuivuu ja rohtuu liiallisesta suukivojen antamisesta sinulle
En pakota ketään käyttämään huulirasvaa. Aikuinen ihminen valitsee itse toimintamallinsa. Jos minulta kysytään neuvoja, annan niitä mielelläni, mutta en tuputa.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
En pakota ketään käyttämään huulirasvaa. Aikuinen ihminen valitsee itse toimintamallinsa. Jos minulta kysytään neuvoja, annan niitä mielelläni, mutta en tuputa.
Mutta koskeehan tuo sinuakin ja nautintoasi eli tuntuuko miehen kuivat rohtuneet huulet alapäässäsi epämiellyttäviltä ei mieskään sitä halua vaan että tuntuu ihanalta ja hyvältä ja että nautit
- Anonyymi
Valmistaja saattaa lisätä "rasvaan" pikkuisen jotain kemikaalia joka aiheuttaa latennttia ihon kuivumista.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718