Olen varmaan jo vanha mies.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Et sä ikinä tule löytämään ketään. Jos olet jo vanha. Olet vain hankala
- Anonyymi
En ole vanha enkä hankala. Kyllä tulen löytämään. Olen vasta 35.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vanha enkä hankala. Kyllä tulen löytämään. Olen vasta 35.
Olet nuori, mut ajattelet jo kuin vanhempi mies. Nöyryys on hyvä piirre miehissä ja hyvällä luonteella mahdollistaa asioita myös löytämään niitä oikeita ihmisiä rinnalleen? Usko hyviä asioita itsellesi tapahtuvaksi. Mahdollisuus onnistua on silloin parempi.
Ajattele myönteisesti asioita, joita kohtaat niin uskon, että sinäkin saavutat jotain mikä sinut yllättää positiivisesti vanhempana. Hyvään kannattaa uskoa niin hyvän voi myös paremmin saavuttaa. Vastoinkäymiset voivat olla myös hyvästä tulevaisuudessasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nuori, mut ajattelet jo kuin vanhempi mies. Nöyryys on hyvä piirre miehissä ja hyvällä luonteella mahdollistaa asioita myös löytämään niitä oikeita ihmisiä rinnalleen? Usko hyviä asioita itsellesi tapahtuvaksi. Mahdollisuus onnistua on silloin parempi.
Ajattele myönteisesti asioita, joita kohtaat niin uskon, että sinäkin saavutat jotain mikä sinut yllättää positiivisesti vanhempana. Hyvään kannattaa uskoa niin hyvän voi myös paremmin saavuttaa. Vastoinkäymiset voivat olla myös hyvästä tulevaisuudessasi.Voiko joku Facebookissa estänyt olla minulle se oikea?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371333- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845- 60651
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39507
- 63503
- 16497