Olen varmaan jo vanha mies.
Kun minä joskus löydän jonkun
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä ikinä tule löytämään ketään. Jos olet jo vanha. Olet vain hankala
- Anonyymi
En ole vanha enkä hankala. Kyllä tulen löytämään. Olen vasta 35.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vanha enkä hankala. Kyllä tulen löytämään. Olen vasta 35.
Olet nuori, mut ajattelet jo kuin vanhempi mies. Nöyryys on hyvä piirre miehissä ja hyvällä luonteella mahdollistaa asioita myös löytämään niitä oikeita ihmisiä rinnalleen? Usko hyviä asioita itsellesi tapahtuvaksi. Mahdollisuus onnistua on silloin parempi.
Ajattele myönteisesti asioita, joita kohtaat niin uskon, että sinäkin saavutat jotain mikä sinut yllättää positiivisesti vanhempana. Hyvään kannattaa uskoa niin hyvän voi myös paremmin saavuttaa. Vastoinkäymiset voivat olla myös hyvästä tulevaisuudessasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nuori, mut ajattelet jo kuin vanhempi mies. Nöyryys on hyvä piirre miehissä ja hyvällä luonteella mahdollistaa asioita myös löytämään niitä oikeita ihmisiä rinnalleen? Usko hyviä asioita itsellesi tapahtuvaksi. Mahdollisuus onnistua on silloin parempi.
Ajattele myönteisesti asioita, joita kohtaat niin uskon, että sinäkin saavutat jotain mikä sinut yllättää positiivisesti vanhempana. Hyvään kannattaa uskoa niin hyvän voi myös paremmin saavuttaa. Vastoinkäymiset voivat olla myös hyvästä tulevaisuudessasi.Voiko joku Facebookissa estänyt olla minulle se oikea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411853- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725184- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511897