kun miehesi päättäisi teillä ihan kaikesta esimerkiksi mitä syödään tai miten asunto sisustetaan
Nainen olisiko mukavaa
30
261
Vastaukset
- Anonyymi
Olis. Sano sä mitä tehdään mä teen.
- Anonyymi
Eikö se riitä että äitisi päättää kaikesta?
- Anonyymi
Voi näitä sun haaveita välis. Ei ihme, että jäät ikuiseksi sinkuksi.
- Anonyymi
Minulla on ollut useita naisia eli puhut ihan höpöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut useita naisia eli puhut ihan höpöjä
Jotka eivät sietäneet sua ja sovinistista typeryyttäsi ja jättivät nopeasti.
- Anonyymi
😂 vaikka et ole mikään järjenjättiläinen, tuohon kysymykseen tiedät itsekin vastauksen 😄
- Anonyymi
Eli miehesi saa päättää kaikesta oikein hyvä vastaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehesi saa päättää kaikesta oikein hyvä vastaus
Jos mies yrittää päättää kaikesta, seurauksena on kaaos ja mies lentää nopeasti pellolle. Tiedät itsekin ettei siitä mitään tulisi. Kaupassa mies voi käydä ja siivota.
- Anonyymi
Ei.....
Kun mä osaan itekkin::))...
Ja haluan tietysti oman näköistä.
.....
Mutta kyllä säkin näkemyksesi saisit tuoda .
....esille.... - Anonyymi
Kahdeksankymmentävuotias ikiteini Mister D siinä kyselee nuoren neljätoistavuotiaan näkemystä siihen jotta suostuuko hän elämään nimimerkki "Dannyn" vaimokkeena kolmenvuoden ajan.
- Anonyymi
Ei. En katselisi sellaista miestä. Periaatteessa ruoan suhteen voisikin päättää, kunhan se ei ole eineksiä eikä puolivalmisteita, sisältää reilusti kasviksia ja on minustakin maukasta. Minä kuitenkaan en asu asunnossa, joka ei ole minun makuuni viihtyisä.
- Anonyymi
Välis ei tunne muita ruokia kuin kamalimmat einekset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välis ei tunne muita ruokia kuin kamalimmat einekset.
Nyt puhuttiinkin miehistä yleisesti, ei Väliksestä erityisesti. 🙂
- Anonyymi
Ai niin ja oleellisin juttu on tietysti se että mies kokkaa itse suurimman osan niistä päättämistään ruoista. Kyllä minullekin pyyntöjä saa esittää ja mä usein itsekin saatan kysyä, sillä mulla on itselläni varsin usein sellainen tunne, ettei oikein mitään tee mieli. Silloin on ihan kiva, jos toinen kykenee ehdottamaan.
- Anonyymi
Mitä tänään syötäisiin? Vai vaiko vain juotaisiin!
- Anonyymi
No nainen voisi tänään tulla kokkaamaan hyviä pihvejä ja jälkiruoaksi jokin maukas piirakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nainen voisi tänään tulla kokkaamaan hyviä pihvejä ja jälkiruoaksi jokin maukas piirakka
Kokkaan itselleni, sinä voit syödä omia roskaruokiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkaan itselleni, sinä voit syödä omia roskaruokiasi.
Ei nuo ole roskaruokia olet ilkeän oloinen sinusta ei saisi hyvää vaimoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nuo ole roskaruokia olet ilkeän oloinen sinusta ei saisi hyvää vaimoa
Eikä sinusta varsinkaan hyvää miestä, hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sinusta varsinkaan hyvää miestä, hyi.
Olen hyvä ja rehti suomalainen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota liha lämpiimään, saavun paikalle. Vatkaa muna ja sokeri, lisää jauhot ja levy uuniin! Niin torttuun täytteen teen ...
- Anonyymi
No ei kyllä olisi yhtään mukavaa.
Enkä haluisi toisinkaan päin olevan noin.
Et säkään edes itekään tykkäisi olla tollanen.- Anonyymi
Tääl ois muuten sun lemppari pihvejä tarjolla <3
- Anonyymi
Ei todellakaan, tuollainen mies olisi huono.
- Sheena - Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Miehet yleensä haluaa ulkoistaa nää naisille. Siks mä välillä kysyn mikä matto ostetaan tyyliin ja minne mennään matkalle sekä mitä syödään. Sillä mennäön sitte.
- Anonyymi
Kyllähän tuo usein yrittääkin päättää. Minäpä taas pullikoin vastaan, silloin kun asia on sen verran tärkeä ettei hänen päätös sellaisenaan mulle käy. Asiat millä ei niin väliä miten vaan, päättäköön rauhassa yksinään. Eipähän tartte mun miettiä. Mutta välillä joudun muistuttamaan, että on asioita joista päätän minä ei hän ja ne on mun asiat. En tykkää, että joku muu sanelee henkilökohtaisia asioitani mulle miten ne tehään. Minä päätän, ei kukaan muu.
Jasu - Anonyymi
Olisi surkea miehenkuvatus tuollainen.
- Anonyymi
Minusta olisi todella mielenkiintoista, jos mies lähtisi stailaamaan tätä asuntoa.
Ja yhtä mielenkiintoista olisi seurata, kun tämä kokki tekisi pöperöt meille.
Vilma
Elämä on rikasta erilaisia kokemuksista. Ei käy. Tuo ei toimi alkuunkaan.
Otan huonosti käskyjä vastaan, enkä osaa nöyräillä.
Tuollanen suhde olisi tuhoon tuomittu.
Minä määrään suunnan ja marssitahdin! ☝️😊
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718