Onko kumppanille ookoo sanoa kun hän tekee jotain omasta mielestäni väärin tai jotain sellaista joka loukkaa minua tai muita? Hänellä on joitain käytöstapoja joista voisi huomauttaa, mutta en ole kehdannut koska hän on syvästi epäitsevarma ihminen ja myös äärimmäisen passiivisagressiivinen. Aiemmin hänet kohdatessa vastauksena on tullut "no anteeksi että olen niin kamala kumppani, kai minä sitten ansaitsen kuolla kun olen niin hirveä"
Ei nyt kyseessä ei ole Marjatta se että kaikki haluavat sinun kuolevan, vaan että lakkaisit vastaamasta negatiivisesti kaikkeen mitä sanon. Se loukkaa minun tunteita. Mutta kaipa on parempi jättää sanomasta koska sanominen loukkaisi enemmän sinun tunteita.
Aina saa arpoa olenko vain dramaattinen virheiden esillenostaja vai ignooraanko omia rajoja liikaa.
Enää ei saa sanoa mitään
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ota siihen keskusteluun kolmanneksi parisuhdetetapeutti, niin se voi ohjailla ja hillitä draamoja kunnes opitte keskusteleen.
- Anonyymi
No niin vissiin pitäisi.
- Anonyymi
No siis kyllähän toisen pitäisi olla ja elää just niin kuin sinä haluat, ja jos sillä joskus meinaa olla omia ajatuksia, niin tilanteeseen pitää heti puuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1454033Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma553454- 2132805
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382702Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282552Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu482134- 1281667
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja371656Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1671599Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?
Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e1051290