Nyt pääseekin oppimaan uusia aiheita.

Anonyymi-ap

Aiheesta TALOUDELLINEN VÄKIVALTA ja nyt minä ymmärrän miksi minulta on kysytty, että: Tykkääkö HOLO, että VAIMOT istuu kotona?
Asiahan ei kyllä minulle kuulu, mutta LAKI ON TUOSSA KOHTAAN ONGELMA. VAIMOT OVAT SENTÄÄN KALLEINTA JA KAUNEINTA MITÄ MIES OMISTAA.
PILLU-PALKALLA ELÄMINEN ON KYLLÄ OIKEESTI MINUSTA RIKOLLISTA VARSINKIN, KUN JÄTETÄÄN VIELÄ VEROT MAKSAMATTA.
EN MINÄKÄÄN KOKENUT MUNA-PALKALLA ASUNEITA LASTENI ISIÄ TOIMINEEN OIKEIN, MUTTA MINÄ SENTÄÄN LUIN ETTÄ SE ON RIKOLLISTA ELÄTTÄÄ ITSEÄÄN IHAN LASTEN VARJOLLA TOISELLE.
ONNEKSI EN SENTÄÄN OLE BIMBO ENKÄ BLONDI VAIKKA MOLEMPIA OSAAN HYVIN ESITTÄÄ. EI SE OLE RIKOLLISTA JOS EI KÄYTÄ KETÄÄN TALOUDELLISESTI HYVÄKSI. PILLUA JA MUNAA VOI ANTAA ILMAN, ETTÄ TOISEN TARVII AIKUISTA IHMISTÄ ELÄTTÄÄ!

14

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi vitun Holma ja nyt kyllä voisit kunnioittaa minua ja menet VANKILAAN OPETTELEMAAN IHMISOIKEUKSIA.
      Onneksi ALOITTIVAT UUDESTAAN POLKEMAAN FACEBOOKIIN KAUTTA IHMISOIKEUKSIA VAATIMALLA KUNNIOITUSTA.
      ONNEKSI OLIN SENTÄÄN ITSE YMMÄRTÄNYT VAATIA KUNNIANLOUKKAS SAKON MUUNTOON ELATUSMAKSU KÄRÄJILLÄ.
      EN VANKILASSA VANKINA OLOSTA TYKÄNNYT, MUTTA MINÄ SENTÄÄN SANOIN TOISTEN VANKIEN LÄSNÄ OLLESSA VARTIJOILLE SEKÄ VANKILAN SOSIAALITYÖNTEKIJÖILLE, ETTÄ: KYLLÄHÄN TÄMÄ VANKILASSA OLO AINA KOTI-OLOT VOITTAA!
      VANKILAN TYÖNTEKIJÄT SANOIVAT MINULLE, ETTÄ: TUO ON KYLLÄ HUOLESTUTTAVAA.
      EN SANONUT, ETTÄ: SAMAA PASKAA MINUN PARISUHDE ELÄMÄT ON OLLEET, MUTTA TÄÄLLÄ EI TARVI TEHDÄ MITÄÄN JOS EI HALUA. VAHTIVAN MIEHEN KANSSA KULJET JOKA PAIKKAAN JA JOS VAHINGOSSA PUHUT VÄÄRÄLLE MIEHELLE NIIN OLET SAMANTIEN KOLMANNEN ASTEEN KUULUSTELUSSA JOSSA JOKU ÄIJÄ KYSELEE, ETTÄ : MITÄHÄN VITTUA SINÄ OIKEIN MEINAAT? EI SINUN KANSSA VOI MENNÄ EDES KAUPPAAN, KOSKA MINÄ NÄIN MITEN SINÄ KATSOIT ELI OLET PETTÄNYT JOTEN ET POISTU MIHINKÄÄN!
      VANKILASSA EI VAAN OLLUT MINUN PUOLISO VAHTIMASSA, MUTTA SE ON NORMAALIA ETTÄ NAISET KATSOO MIEHIÄ ILMAN ETTÄ HE AJATTELEVAT HETI, ETTÄ TUOLLA VOI TOIMIA MOLEMMAT PÄÄT.
      SE ON EPÄNORMAALIA, ETTÄ PARISUHTEESSA OLEVAT ALKAA VAHTIMAAN MITÄ ERONNUT MIES TAI NAINEN TEKEE JA KENEN KANSSA JUTTELEE KYLILLÄ TAI NETISSÄ!

• Anonyymi

En minä ainakaan MIESTÄ TARVI VAAN MIES TARVII TAAS MINUA!
        EN MINÄ PÄÄSE IKINÄ EROON TÄSTÄ KIERTEESTÄ, KOSKA MIESTEN VAIMOT OVAT KIMPUSSA NIIN, KUIN HYEENAT!
        MINUA AHDISTAA JO PELKKÄ AJATUS, ETTÄ MINÄ JOUDUN HYEENA VAIMOJEN TAKIA ELÄMÄÄN JONKU MIEHEN KANSSA JOKA KUITENKIN SANOO MINULLE, ETTÄ: SINULLA ON SENTÄÄN RAHAA JOTEN KYLLÄ SINÄ VOISIT OLLA MINUA KOHTAAN KILTTI, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN KILTTI MYÖS SINULLE.

EN OLE VIELÄ IKINÄ TAVANNUT KILTTIÄ MIESTÄ JONKA KANSSA ELÄMÄ ON HELPPOA EIKÄ TARVI TAISTELLA JOKA ASIASTA.
        KILTTIEN PITÄÄ VAAN OPPIA SANOMAAN EI.
        KYLLÄ KILTIT SAA SANOA, ETTÄ: MITÄPÄ JOS PAINUISIT VITTUUN MINUN KOTOA JA MINUN ELÄMÄSTÄ!
        MINÄ SENTÄÄN OPIN SANOMAAN, MUTTA MINÄ SAIN ONGELMIA TUOSTA!
        KILTIT NAISET EIVÄT KUULEMMA SAA RÄKYTTÄÄ TAKAISIN EDES FACEBOOKISSA VAAN HEIDÄN PITÄÄ HYVÄKSYÄ KAIKKI SEKÄ SANOA, ETTÄ: KIITOS KAIKESTA JA ELÄMÄNI OLI TÄYDELLISTÄ SINUN KANSSA!
        EI SAA SANOA, ETTÄ: KIITOSTA KAIKESTA PASKASTA JA TEIT SENTÄÄN SÄÄSTÖJÄ, KOSKA JOS ET OLISI OTTANUT EROA NIIN MINÄ OLISIN TEHNYT SINUSTA LESKEN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan MIESTÄ TARVI VAAN MIES TARVII TAAS MINUA!
        EN MINÄ PÄÄSE IKINÄ EROON TÄSTÄ KIERTEESTÄ, KOSKA MIESTEN VAIMOT OVAT KIMPUSSA NIIN, KUIN HYEENAT!
        MINUA AHDISTAA JO PELKKÄ AJATUS, ETTÄ MINÄ JOUDUN HYEENA VAIMOJEN TAKIA ELÄMÄÄN JONKU MIEHEN KANSSA JOKA KUITENKIN SANOO MINULLE, ETTÄ: SINULLA ON SENTÄÄN RAHAA JOTEN KYLLÄ SINÄ VOISIT OLLA MINUA KOHTAAN KILTTI, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN KILTTI MYÖS SINULLE.

EN OLE VIELÄ IKINÄ TAVANNUT KILTTIÄ MIESTÄ JONKA KANSSA ELÄMÄ ON HELPPOA EIKÄ TARVI TAISTELLA JOKA ASIASTA.
        KILTTIEN PITÄÄ VAAN OPPIA SANOMAAN EI.
        KYLLÄ KILTIT SAA SANOA, ETTÄ: MITÄPÄ JOS PAINUISIT VITTUUN MINUN KOTOA JA MINUN ELÄMÄSTÄ!
        MINÄ SENTÄÄN OPIN SANOMAAN, MUTTA MINÄ SAIN ONGELMIA TUOSTA!
        KILTIT NAISET EIVÄT KUULEMMA SAA RÄKYTTÄÄ TAKAISIN EDES FACEBOOKISSA VAAN HEIDÄN PITÄÄ HYVÄKSYÄ KAIKKI SEKÄ SANOA, ETTÄ: KIITOS KAIKESTA JA ELÄMÄNI OLI TÄYDELLISTÄ SINUN KANSSA!
        EI SAA SANOA, ETTÄ: KIITOSTA KAIKESTA PASKASTA JA TEIT SENTÄÄN SÄÄSTÖJÄ, KOSKA JOS ET OLISI OTTANUT EROA NIIN MINÄ OLISIN TEHNYT SINUSTA LESKEN!

EXÄN VAIMOLLE LAITOIN KIITOS TEKSTIVIESTIN JOSSA LUKI, ETTÄ " OLEN ONNELLINEN TEIDÄN PUOLESTA JA KIITOS, KUN PELASTIT MINUN HENGEN KOSKA MINÄ OLISIN TAPPANUT ITSEÄNI TUON MIEHEN KANSSA."
        EIHÄN SE SITÄ TARKOITA, ETTÄ HÄN KÄY UUDEN VAIMONSA HENGEN PÄÄLLE VAIKKA HÄN MINUN HENGEN PÄÄLLE KÄVIKIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EXÄN VAIMOLLE LAITOIN KIITOS TEKSTIVIESTIN JOSSA LUKI, ETTÄ " OLEN ONNELLINEN TEIDÄN PUOLESTA JA KIITOS, KUN PELASTIT MINUN HENGEN KOSKA MINÄ OLISIN TAPPANUT ITSEÄNI TUON MIEHEN KANSSA."
        EIHÄN SE SITÄ TARKOITA, ETTÄ HÄN KÄY UUDEN VAIMONSA HENGEN PÄÄLLE VAIKKA HÄN MINUN HENGEN PÄÄLLE KÄVIKIN.

Meidän tyttö oli ollut kerran isänsä vanhempien luona mummolassa.
        Isänsä serkku oli mennyt käymään siellä ja hän oli kysynyt tytöltä, että: Missähän sinun ÄITI oikein on?
        Tyttö tuli minun luo tapaamisella ja hän kysyi minulta, että: Tunnetko sinä muka Xxxxx?
        Minä sanoin hänelle, että: En minä tunnen, mutta olen tavannut hänet sinun mummolassa. Hän tuli äitinsä kanssa katsomaan sinua, kun sinä olit vauva ja hän odotti itse myös vauvaa.
        Kerroin hänelle vielä, että: Sinun pikku-serkku on tyttö ja hänen nimensä on Xxxxxx ja hän on noin kuukauden nuorempi mitä sinä jos minä oikein muistan.
        Hänen isänsä ei tykännyt siitä, että hänen suvun naiset olivat kiinnostuneita hänen vaimostaan. Miehen vanhemmat olivat kertoneet minusta heille ja en minä tiedä mitä he olivat kertoneet.
        Ehkä olivat kertoneet, että minä olen toisenlainen mitä heidän perheensä miniät ovat tähän mennessä olleet.
        Minä menin ensimmäisen kerran käymään niin anoppi täräytti MYRNAT pöytään ja hän teki tuon joka kerta. Minä sanoin hänelle, että: Kyllä meille kelpaa huonommatkin kupit, kun kahvia juodaan.
        Minä jouduin juomaan 3-4 kupillista kahvia MYRNASTA joten minä join mielummin kahvini arkisesti mukista. Eikä tarvinnut pelätä, että joku lapsista ottaa MYRNAN kupin pöydästä ja hajoittaa vahingossa.
        Anoppi oli sentään samanlainen HÖSELÖ, kun minä ja minä sanoin hänelle kun hän kertoi juttuja, että: Ei noin saa tehdä!
        Anoppini oli sentään niin fiksu, että hän kaivoi DVD-LEVYN ja sano pojalleen: LAITA TÄMÄ DVD PYÖRIMÄÄN NIIN MINÄ NÄYTÄN MINIÄLLE TÄMÄN DVD:N.
        TYTTÖ OLI JO SYNTYNYT ELI MINÄ KUULUIN VIRALLISESTI PERHEESEEN.
        ME KATSOTIIN DVD:TÄ JOKA OLI SENTÄÄN TEHTY SILLOISEN ANOPPINI AIVOISTA.
        MINUSTA OLI IHAN HAUSKAA, MUTTA ANOPIN POIKA SANOI, ETTÄ " PITIKÖ TÄMÄN DVD:N TAKIA MINUN KYTKEÄ KAIKKI JOHDOT JA HAKEA VIELÄ KANAVA NIIN SINÄ SAAT ESITELLÄ AIVOJASI MINUN VAIMOLLE!"
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: TÄMÄHÄN ON HYVÄ DVD JA EN OLE IKINÄ SAANUT NÄHDÄ ANOPIN AIVOJA, MUTTA NYT OLEN SENTÄÄN SAANUT NUOKIN NÄHDÄ JA NÄYTTÄÄ VIELÄ MEIDÄN TYTÖLLE JA SANOA, ETTÄ: KATOPPA SIEKI KUN MUMMON AIVOT ON TELKKARISSA!
        HOLMAN MIEHET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEILLÄ VAIMOILLA JA ÄIDEILLÄ OLI TYHMÄT JUTUT.
        MEIDÄN TYTTÖ ON SENTÄÄN HEIDÄN HOLMAN SUVUN VANHEMMAN POJAN ENSIMMÄINEN LAPSI ELI HÄN ON VIRALLINEN HOLMAN SUVUN EMÄNTÄ VAIKKA HÄNEN SERKKUNSA OVAT HÄNTÄ VANHEMPIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän tyttö oli ollut kerran isänsä vanhempien luona mummolassa.
        Isänsä serkku oli mennyt käymään siellä ja hän oli kysynyt tytöltä, että: Missähän sinun ÄITI oikein on?
        Tyttö tuli minun luo tapaamisella ja hän kysyi minulta, että: Tunnetko sinä muka Xxxxx?
        Minä sanoin hänelle, että: En minä tunnen, mutta olen tavannut hänet sinun mummolassa. Hän tuli äitinsä kanssa katsomaan sinua, kun sinä olit vauva ja hän odotti itse myös vauvaa.
        Kerroin hänelle vielä, että: Sinun pikku-serkku on tyttö ja hänen nimensä on Xxxxxx ja hän on noin kuukauden nuorempi mitä sinä jos minä oikein muistan.
        Hänen isänsä ei tykännyt siitä, että hänen suvun naiset olivat kiinnostuneita hänen vaimostaan. Miehen vanhemmat olivat kertoneet minusta heille ja en minä tiedä mitä he olivat kertoneet.
        Ehkä olivat kertoneet, että minä olen toisenlainen mitä heidän perheensä miniät ovat tähän mennessä olleet.
        Minä menin ensimmäisen kerran käymään niin anoppi täräytti MYRNAT pöytään ja hän teki tuon joka kerta. Minä sanoin hänelle, että: Kyllä meille kelpaa huonommatkin kupit, kun kahvia juodaan.
        Minä jouduin juomaan 3-4 kupillista kahvia MYRNASTA joten minä join mielummin kahvini arkisesti mukista. Eikä tarvinnut pelätä, että joku lapsista ottaa MYRNAN kupin pöydästä ja hajoittaa vahingossa.
        Anoppi oli sentään samanlainen HÖSELÖ, kun minä ja minä sanoin hänelle kun hän kertoi juttuja, että: Ei noin saa tehdä!
        Anoppini oli sentään niin fiksu, että hän kaivoi DVD-LEVYN ja sano pojalleen: LAITA TÄMÄ DVD PYÖRIMÄÄN NIIN MINÄ NÄYTÄN MINIÄLLE TÄMÄN DVD:N.
        TYTTÖ OLI JO SYNTYNYT ELI MINÄ KUULUIN VIRALLISESTI PERHEESEEN.
        ME KATSOTIIN DVD:TÄ JOKA OLI SENTÄÄN TEHTY SILLOISEN ANOPPINI AIVOISTA.
        MINUSTA OLI IHAN HAUSKAA, MUTTA ANOPIN POIKA SANOI, ETTÄ " PITIKÖ TÄMÄN DVD:N TAKIA MINUN KYTKEÄ KAIKKI JOHDOT JA HAKEA VIELÄ KANAVA NIIN SINÄ SAAT ESITELLÄ AIVOJASI MINUN VAIMOLLE!"
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: TÄMÄHÄN ON HYVÄ DVD JA EN OLE IKINÄ SAANUT NÄHDÄ ANOPIN AIVOJA, MUTTA NYT OLEN SENTÄÄN SAANUT NUOKIN NÄHDÄ JA NÄYTTÄÄ VIELÄ MEIDÄN TYTÖLLE JA SANOA, ETTÄ: KATOPPA SIEKI KUN MUMMON AIVOT ON TELKKARISSA!
        HOLMAN MIEHET OLIVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MEILLÄ VAIMOILLA JA ÄIDEILLÄ OLI TYHMÄT JUTUT.
        MEIDÄN TYTTÖ ON SENTÄÄN HEIDÄN HOLMAN SUVUN VANHEMMAN POJAN ENSIMMÄINEN LAPSI ELI HÄN ON VIRALLINEN HOLMAN SUVUN EMÄNTÄ VAIKKA HÄNEN SERKKUNSA OVAT HÄNTÄ VANHEMPIA.

Tämä AIVO JUTTU ON KYLLÄ OIKEESTI HYVÄ JUTTU JA VARSINKIN, KUN OLET VIELÄ EX-ANOPIN KANSSA KATSELLUT HÄNEN AIVOJAAN JA SAANUT KUNNIAN ÄITINÄ SANOA EX-ANOPIN POJAN TYTTÄRELLE, ETTÄ: MUMMON AIVOT NÄKYY TUOSSA!
        EI TAIDA OLLA MONTAA ÄITIÄ JA VAIMOA HOLMAN SUVUSSA JOTKA OVAT HOLMAN SUVUN TYTÖLLE ESITELLEET MUMMONSA KANSSA MUMMON AIVOJA!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN TEHNYT TUONKIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä AIVO JUTTU ON KYLLÄ OIKEESTI HYVÄ JUTTU JA VARSINKIN, KUN OLET VIELÄ EX-ANOPIN KANSSA KATSELLUT HÄNEN AIVOJAAN JA SAANUT KUNNIAN ÄITINÄ SANOA EX-ANOPIN POJAN TYTTÄRELLE, ETTÄ: MUMMON AIVOT NÄKYY TUOSSA!
        EI TAIDA OLLA MONTAA ÄITIÄ JA VAIMOA HOLMAN SUVUSSA JOTKA OVAT HOLMAN SUVUN TYTÖLLE ESITELLEET MUMMONSA KANSSA MUMMON AIVOJA!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN TEHNYT TUONKIN!

Muistin niin tämä ex-anoppi antoi minulle vielä YÖ-PAIDAN joka hänellä oli ollut käytössä, kun hän oli ollut raskaana.
        Minä käytin sitä yö-paitaa ja oli vielä käytössä, kun vauva oli syntynyt. Oli valkoinen VANHANAJAN HIENO YÖ-PAITA.
        Minä istuin se päällä ja vauva nukkui minun YÖ-PAIDAN HELMOISSA TYYTYVÄISENÄ ja minä katsoin samalla telkkaria.
        Se yö-paita kulu loppuun siitä kohtaan missä vauva nukkui. Minä olin saanut aiemmin äidiltä hänen siskonsa yö-paitoja joista kaikki vittuili.
        Siskoni sanoi minulle kerran, kun me oltiin vanhempien luona yötä. Hänen poika oli vauva ja minun tyttö oli 2vuotias. Hän oli joutunut heräämään vauvan kanssa aikaisin ja minä heräsin tytön kanssa joskus 9 aikoihin.
        Meillä oli molemmilla pitkät yö-paidat päällä, kun mentiin keittiöön. Siskoni sanoi minulle, että: Prinsessat näköjään heräsivät!
        Minä kysyin häneltä, että: Onko sulla joku ONGELMA?
        Omasta mielestä hänellä EI OLLUT.
        Minä menin heille Espooseen yksin lomalle niin minä ehdin olla siskoni pojan kanssa joka oli vauva. Minä en pystynyt nukkumaan, koska sisko ei viitsinyt heti nostaa vauvaa syömään, kun hän alkoi inisemään.
        Minä menin heidän makuuhuoneeseen ja sanoin siskolle: VAUVA ITKEE JOTEN ANNA RUOKAA HÄNELLE!
        Hänen mies oli kysynyt aamulla: MITÄ SE LAPPALAINEN KÄVI YÖLLÄ TUOSSA SÄNGYN VIERESSÄ SINULLE SANOMASSA?
        Minä sain vauvan loppu lomaksi minun viereen nukkumaan ja minä hoitelin häntä.
        Vauva oli väsynyt ja isä oli väsynyt myös, koska ÄITI EI VIITSINYT HERÄTÄ ÄITIYSLOMALLA HOITAMAAN VAUVAA!
        Minä muutin Espooseen niin siskoni mies seiso oven takana pojan kanssa ja sanoi minulle, että: Minä tuon pojan sinulle hoitoon, koska minä en pysty itse hoitamaan häntä.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinun on kyllä pakko hoitaa tämä päivä itse poikaa, koska minun pitää saada huonekalut kasattua ennen, kuin minä voi ottaa pojan hoitoon.
        Minä olin edellisenä päivänä vasta tullut Espooseen ja muuttokuorma oli tullut illalla.
        Siskoni miehen kaverit olivat kantamassa minun muuttokuormaa.
        Me laitettiin lapsen kanssa nukkumaan, kun minä sain pedin meille tehtyä.
        Minä aloin aamulla purkamaan tavaroita.
        Kaveri oli käymässä koska minä tarvin oppaan niin minä pääsin Espoossa kauppaan eikä tarvi miettiä missähän me oikein ASUTAAN.
        Seuraavana aamuna siskon mies oli oven takana pojan kanssa ja sanoi, että: Minä toin pojan nyt sinulle hoitoon.
        Minä olin lomalla ja ei ollut edes varmaa että saanko työpaikkaa. Hain omalle lapselle hoitopaikkaa niin minulta kysyttiin, että: Mitä sinä itse teet?
        Minä sanoin: Minä olen hakenut työpaikkaa ja ei siitä ole mitään vielä kuulunut.
        Minä sain työpaikan.
        Minä olin päivät päiväkodissa töissä ja illat sekä viikonloput pyöritin PÄIVÄKOTIA vielä kotona.
        Siskolta olis lähtenyt lapsi huostaan jos minä en olisi asunut Espoossa ja ottanut poikaa meille.
        Hän teki konkurssin ja oli jo sitä ennen aloittanut käyttämään minua taloudellisesti hyväksi. Espoon ulosottomies soitti vahingossa minulle ja kysy minun siskoa.
        Ei hän sitä asiaa kertonut, mutta siskoni haukku minut. Minä olin kuulemma VASIKONUT hänet.
        Minä sanoin hänelle: Sinun jutut kuulostaa siltä, että POLIISIT SEISOO KOHTA MINUN OVEN TAKANA KYSYMÄSSÄ SINUA!
        Hän alkoi sen jälkeen kiristämään minua ITSEMURHALLA. Minä sanoin hänelle, että: ÄLÄ VIELÄ HEITÄ VEIVIÄ VAAN MINÄ KÄYN HAKEMASSA K-RAUDASTA KUNNON KÖYDEN NIIN LÄHTEE HENKI KERRALLA NIIN EI TARVI MONTAA KERTAA TAPPAA ITSEÄÄN JA JATKUVASTI LAITTAA SAMAA VIESTIÄ.
        TUO ALOITTI TUON UHKAILUN JO YLÄASTEELLA. UHKAS TAPPAA ITSENSÄ DISPERINEILLÄ.
        POTKAS MINUA JA MEINAS LÄHTEÄ PEUKALOSTA PALANEN.
        HÄN EI SUOSTUNUT LEIKKAAMAAN LEIKKURILLA LEIPÄÄ. Äiti pyysi minua leikkaamaan ja minä leikkasin sekä pyysin vitosta. Minun hilla rahoja oli äitini takana jemmassa ja minä sain niitä.
        Sisko ei poiminut vaan jäi autoon nukkumaan joten ei siitä voi HILLA TILIÄ tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistin niin tämä ex-anoppi antoi minulle vielä YÖ-PAIDAN joka hänellä oli ollut käytössä, kun hän oli ollut raskaana.
        Minä käytin sitä yö-paitaa ja oli vielä käytössä, kun vauva oli syntynyt. Oli valkoinen VANHANAJAN HIENO YÖ-PAITA.
        Minä istuin se päällä ja vauva nukkui minun YÖ-PAIDAN HELMOISSA TYYTYVÄISENÄ ja minä katsoin samalla telkkaria.
        Se yö-paita kulu loppuun siitä kohtaan missä vauva nukkui. Minä olin saanut aiemmin äidiltä hänen siskonsa yö-paitoja joista kaikki vittuili.
        Siskoni sanoi minulle kerran, kun me oltiin vanhempien luona yötä. Hänen poika oli vauva ja minun tyttö oli 2vuotias. Hän oli joutunut heräämään vauvan kanssa aikaisin ja minä heräsin tytön kanssa joskus 9 aikoihin.
        Meillä oli molemmilla pitkät yö-paidat päällä, kun mentiin keittiöön. Siskoni sanoi minulle, että: Prinsessat näköjään heräsivät!
        Minä kysyin häneltä, että: Onko sulla joku ONGELMA?
        Omasta mielestä hänellä EI OLLUT.
        Minä menin heille Espooseen yksin lomalle niin minä ehdin olla siskoni pojan kanssa joka oli vauva. Minä en pystynyt nukkumaan, koska sisko ei viitsinyt heti nostaa vauvaa syömään, kun hän alkoi inisemään.
        Minä menin heidän makuuhuoneeseen ja sanoin siskolle: VAUVA ITKEE JOTEN ANNA RUOKAA HÄNELLE!
        Hänen mies oli kysynyt aamulla: MITÄ SE LAPPALAINEN KÄVI YÖLLÄ TUOSSA SÄNGYN VIERESSÄ SINULLE SANOMASSA?
        Minä sain vauvan loppu lomaksi minun viereen nukkumaan ja minä hoitelin häntä.
        Vauva oli väsynyt ja isä oli väsynyt myös, koska ÄITI EI VIITSINYT HERÄTÄ ÄITIYSLOMALLA HOITAMAAN VAUVAA!
        Minä muutin Espooseen niin siskoni mies seiso oven takana pojan kanssa ja sanoi minulle, että: Minä tuon pojan sinulle hoitoon, koska minä en pysty itse hoitamaan häntä.
        Minä sanoin hänelle, että: Sinun on kyllä pakko hoitaa tämä päivä itse poikaa, koska minun pitää saada huonekalut kasattua ennen, kuin minä voi ottaa pojan hoitoon.
        Minä olin edellisenä päivänä vasta tullut Espooseen ja muuttokuorma oli tullut illalla.
        Siskoni miehen kaverit olivat kantamassa minun muuttokuormaa.
        Me laitettiin lapsen kanssa nukkumaan, kun minä sain pedin meille tehtyä.
        Minä aloin aamulla purkamaan tavaroita.
        Kaveri oli käymässä koska minä tarvin oppaan niin minä pääsin Espoossa kauppaan eikä tarvi miettiä missähän me oikein ASUTAAN.
        Seuraavana aamuna siskon mies oli oven takana pojan kanssa ja sanoi, että: Minä toin pojan nyt sinulle hoitoon.
        Minä olin lomalla ja ei ollut edes varmaa että saanko työpaikkaa. Hain omalle lapselle hoitopaikkaa niin minulta kysyttiin, että: Mitä sinä itse teet?
        Minä sanoin: Minä olen hakenut työpaikkaa ja ei siitä ole mitään vielä kuulunut.
        Minä sain työpaikan.
        Minä olin päivät päiväkodissa töissä ja illat sekä viikonloput pyöritin PÄIVÄKOTIA vielä kotona.
        Siskolta olis lähtenyt lapsi huostaan jos minä en olisi asunut Espoossa ja ottanut poikaa meille.
        Hän teki konkurssin ja oli jo sitä ennen aloittanut käyttämään minua taloudellisesti hyväksi. Espoon ulosottomies soitti vahingossa minulle ja kysy minun siskoa.
        Ei hän sitä asiaa kertonut, mutta siskoni haukku minut. Minä olin kuulemma VASIKONUT hänet.
        Minä sanoin hänelle: Sinun jutut kuulostaa siltä, että POLIISIT SEISOO KOHTA MINUN OVEN TAKANA KYSYMÄSSÄ SINUA!
        Hän alkoi sen jälkeen kiristämään minua ITSEMURHALLA. Minä sanoin hänelle, että: ÄLÄ VIELÄ HEITÄ VEIVIÄ VAAN MINÄ KÄYN HAKEMASSA K-RAUDASTA KUNNON KÖYDEN NIIN LÄHTEE HENKI KERRALLA NIIN EI TARVI MONTAA KERTAA TAPPAA ITSEÄÄN JA JATKUVASTI LAITTAA SAMAA VIESTIÄ.
        TUO ALOITTI TUON UHKAILUN JO YLÄASTEELLA. UHKAS TAPPAA ITSENSÄ DISPERINEILLÄ.
        POTKAS MINUA JA MEINAS LÄHTEÄ PEUKALOSTA PALANEN.
        HÄN EI SUOSTUNUT LEIKKAAMAAN LEIKKURILLA LEIPÄÄ. Äiti pyysi minua leikkaamaan ja minä leikkasin sekä pyysin vitosta. Minun hilla rahoja oli äitini takana jemmassa ja minä sain niitä.
        Sisko ei poiminut vaan jäi autoon nukkumaan joten ei siitä voi HILLA TILIÄ tehdä

Onneksi siskoni EI ASU IVALOSSA EIKÄ ASU MONI MUUKAAN JOTKA MINUN ASIOIHIN ON NOKKANSA TUKKINUT!
        Siskonihan se PARAS LÄHIHOITAJA ON JA HÄN ON SENTÄÄN VIELÄ VANHUSTEN HOITAJA MYÖS!
        HÄN ON AINA SANONUT, ETTÄ: EI SE HAITTAA MITÄÄN JA EI SIINÄ KÄY KUINKAAN!
        HÄN ON SENTÄÄN FACEBOOKISSA JA HÄN OLI VIELÄ KERTONUT MINULLE FACEBOOK KAVEREILLE JOITA HÄN EI EDES TUNTENUT, ETTÄ MINUN KAVERIT ON KAIKKI IDIOOTTEJA.
        EN MINÄ TUNTENUT HÄNTÄ JOLLE HÄN OLI NOIN LAITTANUT.
        MINÄ SANOIN SISKOLLE, ETTÄ: MINÄ EN VIITSI OLLA ENÄÄN SINUN KANSSA TEKEMISSÄ JA VOIT PITÄÄ NUO YHTEISET KAVERIT OMINA KAVEREINAS, KOSKA SINÄ OLET SENTÄÄN MEISTÄ SE VIISAAMPI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi siskoni EI ASU IVALOSSA EIKÄ ASU MONI MUUKAAN JOTKA MINUN ASIOIHIN ON NOKKANSA TUKKINUT!
        Siskonihan se PARAS LÄHIHOITAJA ON JA HÄN ON SENTÄÄN VIELÄ VANHUSTEN HOITAJA MYÖS!
        HÄN ON AINA SANONUT, ETTÄ: EI SE HAITTAA MITÄÄN JA EI SIINÄ KÄY KUINKAAN!
        HÄN ON SENTÄÄN FACEBOOKISSA JA HÄN OLI VIELÄ KERTONUT MINULLE FACEBOOK KAVEREILLE JOITA HÄN EI EDES TUNTENUT, ETTÄ MINUN KAVERIT ON KAIKKI IDIOOTTEJA.
        EN MINÄ TUNTENUT HÄNTÄ JOLLE HÄN OLI NOIN LAITTANUT.
        MINÄ SANOIN SISKOLLE, ETTÄ: MINÄ EN VIITSI OLLA ENÄÄN SINUN KANSSA TEKEMISSÄ JA VOIT PITÄÄ NUO YHTEISET KAVERIT OMINA KAVEREINAS, KOSKA SINÄ OLET SENTÄÄN MEISTÄ SE VIISAAMPI!

Minusta siskossani EI OLE MUUTA HYVÄÄ, kun se että hän SYNTYNYT RUOTSISSA JA SYRJII MINUA SUORAAN SUOMALAISENA SUOMESSA JA MINÄ OLEN SYNTYNYT SUOMESSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta siskossani EI OLE MUUTA HYVÄÄ, kun se että hän SYNTYNYT RUOTSISSA JA SYRJII MINUA SUORAAN SUOMALAISENA SUOMESSA JA MINÄ OLEN SYNTYNYT SUOMESSA.

Ruotsissa syntyneet suomalaiset ovat YHDENVERTAISIA PAKOLAISTEN KANSSA, KOSKA OSA HEISTÄ ON HAKENEET SUOMEN KANSALAISUUDET.
        SISKONI ON SENTÄÄN KÄYTTÄNYT TALOUDELLISESTI MINUA HYVÄKSI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruotsissa syntyneet suomalaiset ovat YHDENVERTAISIA PAKOLAISTEN KANSSA, KOSKA OSA HEISTÄ ON HAKENEET SUOMEN KANSALAISUUDET.
        SISKONI ON SENTÄÄN KÄYTTÄNYT TALOUDELLISESTI MINUA HYVÄKSI.

Minä olen sentään kysynyt siskoltani aikoinaan, että: MEINAATKO OIKEESTI, ETTÄ SINÄ KUITTAAT KAIKKI RÄPIMISET MITÄ SINÄ OLET TEHNYT SEKÄ HÄPÄISSYT MINUT SIINÄ SIVUSSA MEIDÄN KAVEREIDEN SILMIEN EDESSÄ YHDELLÄ KAKKULAPIOLLA, 100 EUROLLA JA VIINALLA?
        HÄN OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ OLEN HÄNELLE VELKAA.
        MINUN SISKO OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINUN LASTEN ELATUSMAKSUT OLI SITÄ VARTEN, ETTÄ HÄN VOI LAINATA MINULTA RAHAA.
        HE OLIVAT ENSIN OSTELLEET MIEHENSÄ KANSSA KAIKKEA TURHAA JOISTA HÄN SOITTI MINULLE.
        ELATUSMAKSUT TULI NIIN SISKO SOITTI JA SANOI MINULLE, ETTÄ MINUN PITÄÄ LAINATA HÄNELLE RAHAA NIIN HÄN SAA OSTAA RUOKAA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: EN MIE TIIÄ VOINKO LAINATA, KOSKA PITÄÄ KÄYDÄ ENSIN KAUPASSA OSTAMASSA RUOKAA MEILLE.
        KYSYIN : MINKÄ VITUN TAKIA SINÄ ET VOINUT OSTAA SILLÄ TRAMPOLIINI RAHALLA RUOKAA?
        MINÄ KÄVIN KAUPASSA JA SOITIN SISKOLLE SEKÄ SANOIN: MINÄ VOIN LAINATA 20 EUROA.
        HÄN ALKOI HUUTAMAAN MINULLE, ETTÄ: MITEN SULLA VOI MENNÄ RUOKA KAUPPAAN 500 EUROA!!!
        MINÄ SANOIN, ETTÄ: MINÄ OSTIN VÄHÄN REILUMMIN RUOKAA NIIN EI MEIDÄN TARVI OLLA SENTÄÄN NÄLISSÄÄN, KUN MINÄ LAINAAN SULLE RAHAA!
        KYSYIN: SIIRRÄNKÖ MINÄ TUON 20 EUROA SULLE?
        KYLLÄ HÄN HALUSI MINUN VIIMEISETKIN RAHAT, MUTTA MINÄ OLISIN KERRAN TARVINNUT 5 EUROA NIIN HÄNELLÄ EI OLLUT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sentään kysynyt siskoltani aikoinaan, että: MEINAATKO OIKEESTI, ETTÄ SINÄ KUITTAAT KAIKKI RÄPIMISET MITÄ SINÄ OLET TEHNYT SEKÄ HÄPÄISSYT MINUT SIINÄ SIVUSSA MEIDÄN KAVEREIDEN SILMIEN EDESSÄ YHDELLÄ KAKKULAPIOLLA, 100 EUROLLA JA VIINALLA?
        HÄN OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ OLEN HÄNELLE VELKAA.
        MINUN SISKO OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINUN LASTEN ELATUSMAKSUT OLI SITÄ VARTEN, ETTÄ HÄN VOI LAINATA MINULTA RAHAA.
        HE OLIVAT ENSIN OSTELLEET MIEHENSÄ KANSSA KAIKKEA TURHAA JOISTA HÄN SOITTI MINULLE.
        ELATUSMAKSUT TULI NIIN SISKO SOITTI JA SANOI MINULLE, ETTÄ MINUN PITÄÄ LAINATA HÄNELLE RAHAA NIIN HÄN SAA OSTAA RUOKAA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: EN MIE TIIÄ VOINKO LAINATA, KOSKA PITÄÄ KÄYDÄ ENSIN KAUPASSA OSTAMASSA RUOKAA MEILLE.
        KYSYIN : MINKÄ VITUN TAKIA SINÄ ET VOINUT OSTAA SILLÄ TRAMPOLIINI RAHALLA RUOKAA?
        MINÄ KÄVIN KAUPASSA JA SOITIN SISKOLLE SEKÄ SANOIN: MINÄ VOIN LAINATA 20 EUROA.
        HÄN ALKOI HUUTAMAAN MINULLE, ETTÄ: MITEN SULLA VOI MENNÄ RUOKA KAUPPAAN 500 EUROA!!!
        MINÄ SANOIN, ETTÄ: MINÄ OSTIN VÄHÄN REILUMMIN RUOKAA NIIN EI MEIDÄN TARVI OLLA SENTÄÄN NÄLISSÄÄN, KUN MINÄ LAINAAN SULLE RAHAA!
        KYSYIN: SIIRRÄNKÖ MINÄ TUON 20 EUROA SULLE?
        KYLLÄ HÄN HALUSI MINUN VIIMEISETKIN RAHAT, MUTTA MINÄ OLISIN KERRAN TARVINNUT 5 EUROA NIIN HÄNELLÄ EI OLLUT.

Minä en kyllä saa tuota tänään täytettyä, koska ensimmäinen kohta alkoi jo naurattamaan.
        Minä luin suoraan LAKI PYKÄLÄN vaikka toiset lukevat ihan muuta.
        Sama tapahtui, kun poliisi kysy minulta: MIKÄ KONE TÄSSÄ AUTOSSA ON?
        Minä sanoin, että: EN MIE TIIÄ!
        Kyllä mie sitten tiesin, kun mie katoin.
        Ei POLIISI sanonut minulle, että: LUET IHAN VÄÄRIN JA EI SIINÄ KYLLÄ LUE NOIN MITEN SINÄ LUET VAAN SIINÄ LUKEE XXXXXX!
        JOS KYSYY JOSKUS UUDESTAAN JA LUKEE SAMA TEKSTI NIIN MINÄ KYLLÄ SANON, ETTÄ: TUOSSAHAN LUKEE IHAN SELVÄSTI, ETTÄ TÄMÄ ON TUPLA V8 SEISKAN KONEELLA!
        KYLLÄ MINÄ SEN VERRAN AUTOJEN KONEISTA TIEDÄN!
        MINULLA ON SENTÄÄN TOYTAN OMPELUKONE JA EN EDES VELAKSI OSTANUT!

• Anonyymi

Minä ainakin koen, että se nuoren kannalta parempi että hänestä pidetään huolta siellä missä hän opiskelee ja asuu niin hän oppii toimimaan itsenäisesti.
        En olisi päästänyt Rovaniemelle asumaan ja opiskelemaan ominpäin.
        Minä sentään olen kokenut tuonkin, että mitä NUORET tekevät kun ovat muka AIKUISIA JA VANHEMPIA EI KIINNOSTA.
        Minä ajelin 1-2 viikon välein äitini kanssa vuorotellen Rovaniemellä niin pysy edes oma lapsi jotenkin kurissa.
        Rahat ei riittänyt ja ensin laitettiin rahaa, mutta sen jälkeen alettiin ajelemaan Rovaniemelle ja käytiin LIDLISSÄ kaupassa.
        Minä sanoin hänelle aina, että mitä ruokaa mistäkin saa tehtyä.
        Kyllä hän soitti minulle ja kysyi miten tehdään.
        Kerran soitti ja sanoi: Miten sinä teit sitä hyvää kalalaatikkoa, koska minulla tekee niin mieli.
        Puhelimessa neuvoin ja sanoin vielä: Te molemmat äitin tytöt olette niin outoja, koska toinen tykkää äidin tekemästä kalakeitosta ja toinen kalalaatikosta.
        Ainakin jossain olen äitinä onnistunut tyttöjen kanssa jos molemmat ovat äidin tekemään kalakeittoon ja kalalaatikkoon jääneet edes koukkuun. Nuo on meidän PERHE SALAISUUKSIA ja EI NIITÄ RESEPTEJÄ SAA KERTOA EIKÄ JAKAA!
        TURJANMEREN MAAN TURJAKKEILLA PITÄÄ OLLA OMIA SALAISUUKSIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin koen, että se nuoren kannalta parempi että hänestä pidetään huolta siellä missä hän opiskelee ja asuu niin hän oppii toimimaan itsenäisesti.
        En olisi päästänyt Rovaniemelle asumaan ja opiskelemaan ominpäin.
        Minä sentään olen kokenut tuonkin, että mitä NUORET tekevät kun ovat muka AIKUISIA JA VANHEMPIA EI KIINNOSTA.
        Minä ajelin 1-2 viikon välein äitini kanssa vuorotellen Rovaniemellä niin pysy edes oma lapsi jotenkin kurissa.
        Rahat ei riittänyt ja ensin laitettiin rahaa, mutta sen jälkeen alettiin ajelemaan Rovaniemelle ja käytiin LIDLISSÄ kaupassa.
        Minä sanoin hänelle aina, että mitä ruokaa mistäkin saa tehtyä.
        Kyllä hän soitti minulle ja kysyi miten tehdään.
        Kerran soitti ja sanoi: Miten sinä teit sitä hyvää kalalaatikkoa, koska minulla tekee niin mieli.
        Puhelimessa neuvoin ja sanoin vielä: Te molemmat äitin tytöt olette niin outoja, koska toinen tykkää äidin tekemästä kalakeitosta ja toinen kalalaatikosta.
        Ainakin jossain olen äitinä onnistunut tyttöjen kanssa jos molemmat ovat äidin tekemään kalakeittoon ja kalalaatikkoon jääneet edes koukkuun. Nuo on meidän PERHE SALAISUUKSIA ja EI NIITÄ RESEPTEJÄ SAA KERTOA EIKÄ JAKAA!
        TURJANMEREN MAAN TURJAKKEILLA PITÄÄ OLLA OMIA SALAISUUKSIA.

En minäkään oppinut laittamaan kalasta ruokaa ennen, kuin erosin viimeisestä exätä.
        Hän teki meillä aina kala ruuat, mutta minä OPETIN hänelle miten suolataan lohi.
        Kyllä me hänen kanssa tehtiin myös KALAKEITTOA eli on meillä yhteinen kalakeitto resepti jolla exä varmaan keittää vieläkin keittoa.
        Ihan varmasti jokainen mies on ottanut jonku lempi ruuan jota minä olen heidän kanssa tehnyt ja he tarjoavat niitä vaimoilleen ja lapsilleen. Miehet ovat sellaisia, että he muistuttavat ruuan jota exät ovat tehneet.
        Minä tein tyttöjen kanssa uuni lohi reseptin.
        Me käytiin ravintolassa syömässä ensin samaa ateriaa aina.
        Minä sanoin tytölle, että: Tehdään kotona tätä joten maistellaan ruokaa niin että muistetaan miltä maistuu.
        Kolmestaan syötiin tyttöjen kanssa lohi ja me syötiin pelkkää lohta.
        Me EI MITÄÄN POTTUJA ALETTU KEITTÄMÄÄN.
        Minulla oli Mustiolla aina joku RUOKA TEEMA.
        Työttömällä oli vara SYÖDÄ PIHVI PÄIVÄSSÄ ja facebookissa toiset kävi hakemassa ruokajaosta ruokaa.
        En minä edes tiennyt, että oliko Raaseporissa tai Lohjalla ruokajakoja.
        Minulla riitti rahat koska minä en ryypännyt.
        Ostin pakasteeseen ja tein sinne valmiiksi myös.
        En ostellut turhia ruokia.
        Ainut joka oli vaikeaa ja tuntu tyhmältä oli, kun minä sain päähäni, että minä haluan rahka-pullia tehdä.
        Piti tehdä yhdelle hengelle pulla taikina.
        Minä nauroin, kun yhden pellillisen leivoin ja yleensä tein 10 pellillistä.

• Anonyymi

Kuka tämä on tämä hullu, joka suoltaa näitä juttuja tänne jatkuvasti??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5469
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4281
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2540
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1065
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      833
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      793
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe