Loikkarilla näyttää menevän lujaa posiolla,
Kovasti jakaa lappuja, ympäri kylää.
Kuntavaalit
5
796
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sieltä hullujen seasta onkin hyvä lähteä, kun vielä hengissä selvinnyt. Sekopäitten orkesteri.
- Anonyymi
Joo, uskoo ufoihin, salaliittoteoroihin ja pikku-ukkoihin sekin koirankasvattaja persuakka. Ei ole helppoa olla semmoisten kanssa yhteistyössä.
- Anonyymi
Meneehän se lujaa kun koko ajan puhuu vain toisten ajatuksia, ei taida omia ollakaan...... Nyt on oikeassa seurassa
- Anonyymi
Posiolla saatu oma trumppi, kehuu aiheetta itseään joka puolella. Ansioitaan voi kehua mutta ei valehdella kannata koska kaikki tietää ja tuntee.....
- Anonyymi
Mites tämä D I joka ainakin 4 puoluveessa ehdolla menestyi näissä vaaleissa, ribsit maistuu bbg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237