Onko tulossa anuksenvailaisu telttaa inari viikolle.
Valkaisu viiko
14
119
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen teltalla
- Anonyymi
Tappi
- Anonyymi
On kuulemma ja sinne tulee myös semmonen PILLU PALJAANA BAILATAAN LAUTTA jolla pääsee Ivalon Kulta Hipun rannasta Inarin hotellin rantaan ja takaisin.
Molemmissa paikoissa on SAUNAT kokoajan lämpimänä ja ne ovat UNISEX saunoja.
Ei tarvi olla, kuin PYYHELIINA ja CROSSIT mukana TALO TARJOAA SHAMPOOT, SAIPPUAT SEKÄ VEDET.- Anonyymi
Crocsit piti laittaa eikä CROSSIT, mutta Pillu paljaana paljussa bailaus lautalla toki voi olla CROSSIMAISET MENOT.
Jos ei ole CROCSEJA niin saa kuulemma käyttää myös HAI sie saappaita niin ei sentään ROMANEITA SYRJITÄ VAAN HEKIN SAAVAT OLLA INARI VIIKOLLA NÄKYVÄSTI MUKANA.
Ennen vanhaan he ainakin kulkivat täälläkin myymässä OVELTA OVELLE PÖYTÄLIINOJA!
Meillä kävivät vielä vuonna 1983, kun me oltiin vasta muutettu Ivaloon.
Ruotsissa he juoksivat pitkin kaupunkia hyrrykkä helmat liehuen ja möivät suomeksi niitä pöytäliinoojaan. - Anonyymi
Ei ne KUNNIAT mihinkään katoa vaikka minä VELKAJÄRJESTELYYN HAEN ja laitan siihen KETKÄ MINUA OVAT TALOUDELLISESTI HYVÄKSIKÄYTTÄNEET.
Yhdenvertaisuuslakia kyllä voidaan tuossa käyttää. Yksi heistä väittää, että hän ei ole saamelainen mutta hän on sentään karigasniemeläinen joten en minä ainakaan ala häntä suojelemaan. Mummoni veli asui siellä ja EN MINÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN PUOLESTA OLE PÄIVÄÄKÄÄN VANKILASSA OLLUT ENKÄ OLIS, KOSKA SE ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS EX-ROUVA HOLMAA KOHTAA!
KARIGASNIEMELÄISET HOITAKOON ITSE OMAT KUNNIANSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne KUNNIAT mihinkään katoa vaikka minä VELKAJÄRJESTELYYN HAEN ja laitan siihen KETKÄ MINUA OVAT TALOUDELLISESTI HYVÄKSIKÄYTTÄNEET.
Yhdenvertaisuuslakia kyllä voidaan tuossa käyttää. Yksi heistä väittää, että hän ei ole saamelainen mutta hän on sentään karigasniemeläinen joten en minä ainakaan ala häntä suojelemaan. Mummoni veli asui siellä ja EN MINÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN PUOLESTA OLE PÄIVÄÄKÄÄN VANKILASSA OLLUT ENKÄ OLIS, KOSKA SE ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS EX-ROUVA HOLMAA KOHTAA!
KARIGASNIEMELÄISET HOITAKOON ITSE OMAT KUNNIANSA!KARIGASNIEMELTÄ OLEVAT SUVUN VIISAAT OVAT JUST HEITÄ JOTKA OVAT TUTKINEET, ETTÄ EX-ROUVA HOLMA ON MYÖS MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN KOMIAA SUKUA!
EN KAI MINÄ MUUTEN TIETÄIS TUOLLAISIA ASIOITA!
RYTI ON AINUT PRESIDENTTI JOSTA TÄTI VAINAJA AIKOINAAN SANO, ETTÄ: PRESIDENTTI RISTO RYTI ON SINUN SUKULAINEN VAIN!
EI VARMASTI VALEHDELLUT, KOSKA HÄN EI OSANNUT VALEHDELLA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KARIGASNIEMELTÄ OLEVAT SUVUN VIISAAT OVAT JUST HEITÄ JOTKA OVAT TUTKINEET, ETTÄ EX-ROUVA HOLMA ON MYÖS MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN KOMIAA SUKUA!
EN KAI MINÄ MUUTEN TIETÄIS TUOLLAISIA ASIOITA!
RYTI ON AINUT PRESIDENTTI JOSTA TÄTI VAINAJA AIKOINAAN SANO, ETTÄ: PRESIDENTTI RISTO RYTI ON SINUN SUKULAINEN VAIN!
EI VARMASTI VALEHDELLUT, KOSKA HÄN EI OSANNUT VALEHDELLA.HE OVAT SOPINEET AIKOINAAN LEMMENJOEN SAVOTALLA, ETTÄ KARIGASNIEMELÄISET HOITAVAT ITSE OMAT HEVOSENSA. HE LÄHTIVÄT JA TOISET JÄI HOITAMAAN LOPPU SAVOTAN!
EN MINÄ AINAKAAN HEIDÄN TILOJAAN HUOLI ENKÄ OSTA VAIKKA ILMAN SAISIN!
EIHÄN NUO KELPAA HEILLE ITSEKKÄÄN VAIKKA OVAT SENTÄÄN KOMIAA MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN SUKUA!
MINÄ JOS SAAN RAHAA NIIN EN KYLLÄ OSTA TALOA ENKÄ MUUTAKAAN JOSSA ON SIDOKSISSA.
MINÄ OSTAN MATKALAUKUN JA HEITÄN KAIKKI ROSKIIN JOS EN SAA NIITÄ TÄHÄN HUONEESEEN JÄTTÄÄ.
PASSI ON AINUT JONKA TARVIN, KOSKA MINÄ HALUAN SENTÄÄN ELÄÄ ENNEN, KUIN KUOLEN!
EN KAI MINÄ SENTÄÄN LOPUN IKÄÄ TÄÄLLÄ PERÄKAMARISSA MEINAA JUMIA!
MINÄHÄN OLEN VAIN ODOTTANUT MILLOIN KUNNIALLISTEN ASIAT ON SAATU KUNTOON NIIN PÄÄSEN OMIA ASIOITA HOITAMAAN!
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Minkä hintaista on toimenpide onko tietoa.
- Anonyymi
En huomannut kysyä eilen Inarissa kaupan edessä olleesta teltasta.
- Anonyymi
Oli perdujen teltta. Persut tervaa perdeiyä. Ei hyvä.
- Anonyymi
Selässä luki sekoomus .
- Anonyymi
Missä persu, siellä valkaisut.
- Anonyymi
Jaa hyvä homma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799