Valkaisu viiko

Anonyymi-ap

Onko tulossa anuksenvailaisu telttaa inari viikolle.

14

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen teltalla

• Anonyymi

Tappi

• Anonyymi

On kuulemma ja sinne tulee myös semmonen PILLU PALJAANA BAILATAAN LAUTTA jolla pääsee Ivalon Kulta Hipun rannasta Inarin hotellin rantaan ja takaisin.
      Molemmissa paikoissa on SAUNAT kokoajan lämpimänä ja ne ovat UNISEX saunoja.
      Ei tarvi olla, kuin PYYHELIINA ja CROSSIT mukana TALO TARJOAA SHAMPOOT, SAIPPUAT SEKÄ VEDET.

• Anonyymi

Crocsit piti laittaa eikä CROSSIT, mutta Pillu paljaana paljussa bailaus lautalla toki voi olla CROSSIMAISET MENOT.
        Jos ei ole CROCSEJA niin saa kuulemma käyttää myös HAI sie saappaita niin ei sentään ROMANEITA SYRJITÄ VAAN HEKIN SAAVAT OLLA INARI VIIKOLLA NÄKYVÄSTI MUKANA.
        Ennen vanhaan he ainakin kulkivat täälläkin myymässä OVELTA OVELLE PÖYTÄLIINOJA!
        Meillä kävivät vielä vuonna 1983, kun me oltiin vasta muutettu Ivaloon.
        Ruotsissa he juoksivat pitkin kaupunkia hyrrykkä helmat liehuen ja möivät suomeksi niitä pöytäliinoojaan.

• Anonyymi

Ei ne KUNNIAT mihinkään katoa vaikka minä VELKAJÄRJESTELYYN HAEN ja laitan siihen KETKÄ MINUA OVAT TALOUDELLISESTI HYVÄKSIKÄYTTÄNEET.
        Yhdenvertaisuuslakia kyllä voidaan tuossa käyttää. Yksi heistä väittää, että hän ei ole saamelainen mutta hän on sentään karigasniemeläinen joten en minä ainakaan ala häntä suojelemaan. Mummoni veli asui siellä ja EN MINÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN PUOLESTA OLE PÄIVÄÄKÄÄN VANKILASSA OLLUT ENKÄ OLIS, KOSKA SE ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS EX-ROUVA HOLMAA KOHTAA!
        KARIGASNIEMELÄISET HOITAKOON ITSE OMAT KUNNIANSA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne KUNNIAT mihinkään katoa vaikka minä VELKAJÄRJESTELYYN HAEN ja laitan siihen KETKÄ MINUA OVAT TALOUDELLISESTI HYVÄKSIKÄYTTÄNEET.
        Yhdenvertaisuuslakia kyllä voidaan tuossa käyttää. Yksi heistä väittää, että hän ei ole saamelainen mutta hän on sentään karigasniemeläinen joten en minä ainakaan ala häntä suojelemaan. Mummoni veli asui siellä ja EN MINÄ HEIDÄN KUNNIOIDEN PUOLESTA OLE PÄIVÄÄKÄÄN VANKILASSA OLLUT ENKÄ OLIS, KOSKA SE ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAS EX-ROUVA HOLMAA KOHTAA!
        KARIGASNIEMELÄISET HOITAKOON ITSE OMAT KUNNIANSA!

KARIGASNIEMELTÄ OLEVAT SUVUN VIISAAT OVAT JUST HEITÄ JOTKA OVAT TUTKINEET, ETTÄ EX-ROUVA HOLMA ON MYÖS MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN KOMIAA SUKUA!
        EN KAI MINÄ MUUTEN TIETÄIS TUOLLAISIA ASIOITA!
        RYTI ON AINUT PRESIDENTTI JOSTA TÄTI VAINAJA AIKOINAAN SANO, ETTÄ: PRESIDENTTI RISTO RYTI ON SINUN SUKULAINEN VAIN!
        EI VARMASTI VALEHDELLUT, KOSKA HÄN EI OSANNUT VALEHDELLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KARIGASNIEMELTÄ OLEVAT SUVUN VIISAAT OVAT JUST HEITÄ JOTKA OVAT TUTKINEET, ETTÄ EX-ROUVA HOLMA ON MYÖS MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN KOMIAA SUKUA!
        EN KAI MINÄ MUUTEN TIETÄIS TUOLLAISIA ASIOITA!
        RYTI ON AINUT PRESIDENTTI JOSTA TÄTI VAINAJA AIKOINAAN SANO, ETTÄ: PRESIDENTTI RISTO RYTI ON SINUN SUKULAINEN VAIN!
        EI VARMASTI VALEHDELLUT, KOSKA HÄN EI OSANNUT VALEHDELLA.

HE OVAT SOPINEET AIKOINAAN LEMMENJOEN SAVOTALLA, ETTÄ KARIGASNIEMELÄISET HOITAVAT ITSE OMAT HEVOSENSA. HE LÄHTIVÄT JA TOISET JÄI HOITAMAAN LOPPU SAVOTAN!
        EN MINÄ AINAKAAN HEIDÄN TILOJAAN HUOLI ENKÄ OSTA VAIKKA ILMAN SAISIN!
        EIHÄN NUO KELPAA HEILLE ITSEKKÄÄN VAIKKA OVAT SENTÄÄN KOMIAA MANNERHEIMIN JA STÅHLBERGIN SUKUA!
        MINÄ JOS SAAN RAHAA NIIN EN KYLLÄ OSTA TALOA ENKÄ MUUTAKAAN JOSSA ON SIDOKSISSA.
        MINÄ OSTAN MATKALAUKUN JA HEITÄN KAIKKI ROSKIIN JOS EN SAA NIITÄ TÄHÄN HUONEESEEN JÄTTÄÄ.
        PASSI ON AINUT JONKA TARVIN, KOSKA MINÄ HALUAN SENTÄÄN ELÄÄ ENNEN, KUIN KUOLEN!
        EN KAI MINÄ SENTÄÄN LOPUN IKÄÄ TÄÄLLÄ PERÄKAMARISSA MEINAA JUMIA!
        MINÄHÄN OLEN VAIN ODOTTANUT MILLOIN KUNNIALLISTEN ASIAT ON SAATU KUNTOON NIIN PÄÄSEN OMIA ASIOITA HOITAMAAN!

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Minkä hintaista on toimenpide onko tietoa.

• Anonyymi

En huomannut kysyä eilen Inarissa kaupan edessä olleesta teltasta.

• Anonyymi

Oli perdujen teltta. Persut tervaa perdeiyä. Ei hyvä.

• Anonyymi

Selässä luki sekoomus .

• Anonyymi

Missä persu, siellä valkaisut.

• Anonyymi

Jaa hyvä homma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2125
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1333
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1265
    4. 157
      1168
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      981
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      799
    Aihe