HÅTHUUTO,,PELOLLA,,,JOHTAMISTA.KAIKKI.LAPISSA.PELKÅÅ.KESUSTALAISTA.
Huutamista ja painostamista – Sodankylän valtuuston puheenjohtaja Mikko Pyhäjärvi on saanut tänä vuonna kaksi huomautusta epäasiallisesta käytöksestä
Mikko Pyhäjärvi (kesk.) pitää huomautuksia mustamaalauksena ja tapahtumia keksittyinä. Muistioiden perusteella hän on kuitenkin luvannut käyttäytyä jatkossa toisin ja vaatinut esityksen poisvetämistä valtuustossa.
Sodankylä
Mikko Pyhäjärvi (kesk.) sanoo ilmoitettuja tapahtumia keksityiksi ja mustanmaalaukseksi, mutta on luvannut muistioiden perusteella muuttaa tapojansa ja myöntänyt vaatineensa valtuustossa tehdyn esityksen poisvetämistä.
Mikko Pyhäjärvi (kesk.) sanoo ilmoitettuja tapahtumia keksityiksi ja mustanmaalaukseksi, mutta on luvannut muistioiden perusteella muuttaa tapojansa ja myöntänyt vaatineensa valtuustossa tehdyn esityksen poisvetämistä.
Kuva: Anssi Jokiranta
Sodankylän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Mikko Pyhäjärvi (kesk.) on saanut tänä vuonna kunnalta kaksi huomautusta epäasiallisesta käytöksestä. Huomautuksista toinen on ollut suullinen ja toinen kirjallinen.
Huomautukset ovat antaneet kunnanhallituksen nimeämät työryhmät.
ELK.NESTSKÖ..KESKUSTALAISTA,,POLITIIKKAA..PUUTTINISMIA..SAIRASTA
HEMMOA
keskustalaista,politiikkaa..
ELK.ÅÅNESTKÖ,,PELOLLA.JOHTAMISTA..YMS..
HULLU,PORO.MIES,,ASEET,SILTÅ,,POIS,,TIES,,MITÅ,,KEKSII..
SYÖNEET,PORON,LIHAA,,HULLUN.PORON,LIHAA,,
KAIKKI.POROMIEHET,,TULLEET,HULLUIKSI
NOTKO,HENTTUNEN.YMS..
LAITTOMAT-ASUNNOT..RIKOLLIS.LIIGA,,JYLLÅÅ.LAPISSA.HUUMEINEE,-
AUTTAKAA..PYSYKÅÅ-POIS..LAPISTA..TÅÅLL.Å..KESKUSTALISET..PYSTYTTÅÅ.
JO..KESKITYSLEIREJÅ,,
HÅTÅHUUTO,,PELOLLA,,,JOHTAMISTA.KAIKKI.LAPISSA.PELKÅÅ.KESUSTALAISTA.
25
591
Vastaukset
- Anonyymi
HITLERI..
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
Pitäisi keskittyä kemijärven asioihin ja valtuutettujen käyttäytymiseen. Kun täällä saadaan asiat kuntoon, aletaan vasta sitten arvostelemaan muiden tekemisiä.
- Anonyymi
Totuuden liekki ei koskaan sammu 🔥
https://intokustannus.fi/kirja/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/ - Anonyymi
Toivottavasti ihana Aki-pappimme valitaan valtuustoon. Hän ei rähjäile eikä raivoa. Hänen suustaan tulee siunaus, ei kirous! Kirosuuta kavahtakaa kristikansa!
- Anonyymi
Hermostuttaa lukea fonttikokoja holtittomasti käyttävän ihmisen tekstiä.
Lauseet on hyvä kirjoittaa kokonaisina - siis predikaatein, koska elliptiset ilmaisut voivat harhauttaa lukijan.
En viitsi edes yrittää ymmärtää, mitä aloittaja tahtoo sanoa.- Anonyymi
Sallittakoon kaikki! Ei voi mitään, jos on saanut huonoa ja epäpätevää opetusta. Siitä kärsivät kaikki!
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
Kepu on mielensairaus. Rappion alku, joka johtaa turmioon.
- Anonyymi
Myöhäistä, äänet meni jo!
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
rrr
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
eee
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
qqq
- Anonyymi
aaa
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
fff
- Anonyymi
DDDD
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
3333
- AnonyymiUUSI
lll
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849