Onko kukaan kokeillut mahdollisimman yksinkertaista ihonhoitoa ja saanut ihonsa voimaan todella hyvin ?
Kävin ihotauti lääkärillä, koska kasvojeni iho kärsii kaikesta mahdollisesta : couperosasta, rosaceasta, kuivuudesta ja atooppisesta ihosta.
Lääkärin mukaan ihoa pitäisi hoitaa mahdollisimman vähillä tuotteilla, eikä mitään tehotuotteita.
Käski jättää pois 2x päivässä pesut jos iho ei silminnähden likainen, kasvovedet ja seerumit sekä päivä ja yövoiteet. Sekä kaikki maskit yms…
Pestä vedellä illalla ja voidella tavallisella perusvoiteella, aamulla ei tehdä mitään.
Iho kuulemma laiskistuu kos sitä hoitaa liikaa, ei tuota itse rasvaa ollenkaan minkä seurauksena iho kuivuu entisestään.
Kokemuksia kellään ?
Mahdollisimman yksinkertainen ihonhoito parasta
Anonyymi-ap
3
206
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin jos ei meikkaa, niin mahdollisimman vähäinen hoito on terveellisintä, ja iho voi paljon paremmin kuin silloin jos meikkaa ja käyttää meikinpoistoaineita ja ihonhoitoaineita.
- Anonyymi
No vaikka en meikkaa niin liika ihonhoito ärsyttää ihoani.
- Anonyymi
suunnilleen samoilla linjoilla on ruotsalainen ihotutkijaJohanna Gillbro kirjassaan.
mitä anti-ageen tulee, hän luottaa retinoliin.
Itselläni tosin talvisin iho kuivuu niin, että voiteella todellakin on väliä, käytän silloin Ceraven päivävoidetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946