Tänään saivat kemppalaiset yllin kyllin syyä makkaraa. Vissiin 4 kohteessa oli vaalimakkaroita tyrkyllä. Kiirettä pitäny ..
Makkaraa..
20
365
Vastaukset
- Anonyymi
Tulispa se Henttunen, joka jakaa ruokaa köyhille, tänne! Sais äänet
- Anonyymi
Eihän kemijärvellä ole köyhiä.
- Anonyymi
Makkaroille kyllä muistetaan tulla mutta äänestämään sittein ei, eikö mikään puolue osaa keittää riisipuuroa
- Anonyymi
Koivu-Pekka jakoi asiakkaille puuroa joka joulun alla! Oli se hyvää aikaa, riisipuuroa ja siihen sopat ja kanelit ja sokerit. Kun loppui, niin tytöt keitti lisää. Jotkut söi niin paljon, että oksensi kaupan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koivu-Pekka jakoi asiakkaille puuroa joka joulun alla! Oli se hyvää aikaa, riisipuuroa ja siihen sopat ja kanelit ja sokerit. Kun loppui, niin tytöt keitti lisää. Jotkut söi niin paljon, että oksensi kaupan takana.
Koeta jo päästä yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta jo päästä yli.
Pääse itse ali vaikka, Koivuniemen aikaa me muistetaan, toisten muisto häipyy toisten ei revi siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääse itse ali vaikka, Koivuniemen aikaa me muistetaan, toisten muisto häipyy toisten ei revi siitä
Minä en kehtaa näyttää nokkaani syömässä persujen halpoja jauhomakkaroita.
Pitäkää tunkinne mokomat sairaiden, köyhien ja lapsiperheiden kurittajat.
- Anonyymi
Oliko nyt niin että Persut oli käynyt Lidlistä makkarat ja mehut? Sitten K-marketin eteen jakamaan ihmisille...
- Anonyymi
Erittäin hyviä olivat, niin kuin persut kotimainen on parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyviä olivat, niin kuin persut kotimainen on parasta.
Äänestä persuja että Vuotos tulee!
Viher-humppa loppuu ja kasvissyönti pakotus. Vesivoimaa tarvitaan ja persuja äänestetään, ei vihreitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä persuja että Vuotos tulee!
Viher-humppa loppuu ja kasvissyönti pakotus. Vesivoimaa tarvitaan ja persuja äänestetään, ei vihreitäTotuus on..persut yrittävät puolustaa ,turvata ,suomalaisten omaa maata koska mikään ei enään ole suomalaista tai turvallista olla omassa maassa. Onko se väärin olla Suomalainen omassa maassa koska suomalaiset itse ovat tehneet, puolustaneet Suomen ja suomalaisuuden sitä eivät ole tehneet maahantunkeutuneet tämä on totuus.
- Anonyymi
Eipä ollu, veikkaappa uudestaan. Minä tiedä mikä porukka oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollu, veikkaappa uudestaan. Minä tiedä mikä porukka oli.
Vuotos on lailla suojeltu luonnonsuoalue.
Piste.
Vuotos vouhottajat pittää polkea suosilmäkkeeseen.
Ehdottomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuotos on lailla suojeltu luonnonsuoalue.
Piste.
Vuotos vouhottajat pittää polkea suosilmäkkeeseen.
Ehdottomasti.Hallituksen leikkaukset näkyy makkara ja kalapulla vaaliteltoilla.
Monet kiertävät kaikki teltat että saavat suolentäytettä.
Sitten vielä äänestävät äärilaitaoikeisto riistäjiä.
Niinmpä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen leikkaukset näkyy makkara ja kalapulla vaaliteltoilla.
Monet kiertävät kaikki teltat että saavat suolentäytettä.
Sitten vielä äänestävät äärilaitaoikeisto riistäjiä.
NiinmpäTämäkin on totta.
- Anonyymi
Halvalla menee jos halpamakkaroilla hurmataan ihmisten äänet, kuitenkin suurin osa on oikeiston kannattajia tämä nyt ei oikein sovi yhteen.
- Anonyymi
Makkarat tai eivät, valtuustossa käy huminanomainen muutos. Väki vaihtuu 2/3:n suuruisesti. Syynä on tietenkin pois jättäytyneet. Loppumuutoksen tekevät äänestäjät.
Kuntavaalien äänestysprossa on 55 prossaa. Aluevaaleihin reagoidaan 40-prosenttisesti. Kumileimasimeksi osoittautui viime aluevaltuusto.
Kuntavaaliin estää monenkin ajatus siitä, ettei valtuutetuilla ole valtaa tai ainakin riiaksi yltyy monestikin.
Itse en aio äänestää aluevaaleissa. Katsotaan, josko seuraava sote-uudistus toimisi paremmin.- Anonyymi
Tietenkin on hyvä jos ihmiset saadaan liikkeelle vaikka halvalla makkaralla. Jospa se innostaisi kansaa vaaliuurnilla. Muutenkin saisi olla olla enemmän näitä kansaa yhdistäviä tilaisuuksia, vaikka puurotarjoilua. Ainakaan tämä suomi24 ei yhdistä vaan hajoittaa.
- Anonyymi
Eilen syötiin makkaraa, monellakohan on mennyt maha sekaisin, ja nyt joutuu istumaan pytyllä.
- Anonyymi
Mie jörnäsin emäntää makkaroiden voimasta. Emäntä kysyki että millä makkaramerkillä oot nuin sonnina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.625821- 1155030
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4102992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961475Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849