Käydä pitsalla karvakäsien paikassa.
Sunnuntai on hyvä päivä
31
401
Vastaukset
- Anonyymi
Majoneesilla vai ilman? Uskallatko kokeilla? Pakko myöntää että olen aina pitänyt heidän pitsoistaan. Ikinä en ole kärsinyt ruokamyrkytyksestä asioidessani heillä.
Minä menen sushille💋 vien itseni treffeille!
- Anonyymi
Siis käyt yksin siellä syömässä?
Anonyymi kirjoitti:
Siis käyt yksin siellä syömässä?
Kyllä. Ihanaa olla omassa rauhassa, syödä hyvää ruokaa. 😊🍣
No mä kävin ihan suomalaisessa, mutta silti jäi yks täyte puuttuun. Mutta niinhän nekin rupes käyttään ulkolaista lihaa. Niin sitten menee täytteet sekasin. Kaipa se sitten on sama. Helppohan se on valita ulkolaista ulkolaisten hintaan vai ulkolaista suomalaiseen hintaan.
Sunnuntai on hyvä päivä tehdä voileipiä. Moniviljaleipäviipale, levitettä maun mukaan, eilisiä broilerinpaloja siivutettuna, tom-, kurkk-, sal- ja paprikan viipaleita, vähän kevtymajoneesia, toinen leipäviipale päälle. Iso haukkaus... mums!
Aaaa että! 🥪😀- Anonyymi
Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.
Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
Mielummin teen voileipiä.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
Mielummin teen voileipiä.Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu
Anonyymi kirjoitti:
Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu
HK:n blöö ei oikein maistu, paitsi pyttipannussa se menee. Mustikkapiirakkaa en laita. Sokerilakon takia en pysty syömään mitään makeita leivonnaisia.
- Anonyymi
Matkivat minua nyt kun Sauli Niinistö yelkkaeissa niin vaaleansiniset paidat... kun itse ihan hyvä kevään väri vaaleansininen paia.
- Anonyymi
teräväpiirto-telkkari HD-niin onko jotain iin idiootteja kun 5+ saa HD-digiboxin vanhaankin telkkaeiin...
- Anonyymi
Mitä sä tääl saakeli toiste iteroit alat jakelee?
- Anonyymi
VARSINKIN KUN EI ITSE TARVITSE SITÄKÄÄN MAKSAA
- Anonyymi
Kurdien tekemät pizzat ovat parempia kuin kahden ison ketjun tarjoamat.
Aikoinaan Turkissa Izmirin lahden toisella puolen söin elämäni parhaan pizzan.
Aloittajan nimittely on äärettömän vastenmielistä.
Vilma- Anonyymi
Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.
Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
Vilma
Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
Vilma
Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
Vilma
Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.
Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.
9,43
Ja pilkku tulee välilyönnillä:.......lopuksi, ei
Vilma
Se miten kirjoitin, siten kirjoitan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.
10:22
Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
Vilma
Arrrgggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:22
Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
Vilma
ArrrggggOletko mielenterveyskuntoutuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:22
Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
Vilma
ArrrggggAi ei vai? Mullehan nimenomaan kasvaa kuten tällä emojilla 🧔. En ole blondi. Mulla on siis stereotypia että blondeille kasvaisi vähemmän karvoja naamaan kuin muille. Mistäs sitä tietää jos asiaa ei työkseen tutki 🤷♂️. - Charlie (ei ap).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mielenterveyskuntoutuja?
10:58 Ai, jos ei oke persumainen rasisti ilmaisussaan, on mielenterveyskuntoutuja!
Mikä päättelykyky.
Vilma
- Anonyymi
Mitä sä Janne höriset täällä? Saat kyllä jos haluat.
- Anonyymi
Voi maanantainakin syödä karvakäsien pitsaa.
- Anonyymi
Tänään söin pitsaa. Karvakäsistä en niin tiedä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530