Sunnuntai on hyvä päivä

Anonyymi-ap

Käydä pitsalla karvakäsien paikassa.

31

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Majoneesilla vai ilman? Uskallatko kokeilla? Pakko myöntää että olen aina pitänyt heidän pitsoistaan. Ikinä en ole kärsinyt ruokamyrkytyksestä asioidessani heillä.

    • Minä menen sushille💋 vien itseni treffeille!

      • Anonyymi

        Siis käyt yksin siellä syömässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis käyt yksin siellä syömässä?

        Kyllä. Ihanaa olla omassa rauhassa, syödä hyvää ruokaa. 😊🍣


      • Syömään kanssani olisi voinut saada luvan, mutta tuota jälkimmäistä ei välttämättä.


      • Välis onko sulla joku kevätpsykoosi meneillään???


    • No mä kävin ihan suomalaisessa, mutta silti jäi yks täyte puuttuun. Mutta niinhän nekin rupes käyttään ulkolaista lihaa. Niin sitten menee täytteet sekasin. Kaipa se sitten on sama. Helppohan se on valita ulkolaista ulkolaisten hintaan vai ulkolaista suomalaiseen hintaan.

    • Sunnuntai on hyvä päivä tehdä voileipiä. Moniviljaleipäviipale, levitettä maun mukaan, eilisiä broilerinpaloja siivutettuna, tom-, kurkk-, sal- ja paprikan viipaleita, vähän kevtymajoneesia, toinen leipäviipale päälle. Iso haukkaus... mums!

      Aaaa että! 🥪😀

      • Anonyymi

        Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.

        Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
        Mielummin teen voileipiä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
        Mielummin teen voileipiä.

        Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu

        HK:n blöö ei oikein maistu, paitsi pyttipannussa se menee. Mustikkapiirakkaa en laita. Sokerilakon takia en pysty syömään mitään makeita leivonnaisia.


    • Anonyymi

      Matkivat minua nyt kun Sauli Niinistö yelkkaeissa niin vaaleansiniset paidat... kun itse ihan hyvä kevään väri vaaleansininen paia.

    • Anonyymi

      teräväpiirto-telkkari HD-niin onko jotain iin idiootteja kun 5+ saa HD-digiboxin vanhaankin telkkaeiin...

    • Anonyymi

      Mitä sä tääl saakeli toiste iteroit alat jakelee?

    • Anonyymi

      VARSINKIN KUN EI ITSE TARVITSE SITÄKÄÄN MAKSAA

    • Anonyymi

      Kurdien tekemät pizzat ovat parempia kuin kahden ison ketjun tarjoamat.
      Aikoinaan Turkissa Izmirin lahden toisella puolen söin elämäni parhaan pizzan.
      Aloittajan nimittely on äärettömän vastenmielistä.
      Vilma

      • Anonyymi

        Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.

        Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
        Vilma
        Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
        Vilma
        Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.

        Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
        Vilma
        Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.

        Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.

        Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.

        9,43
        Ja pilkku tulee välilyönnillä:.......lopuksi, ei
        Vilma
        Se miten kirjoitin, siten kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.

        10:22
        Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
        Vilma
        Arrrgggg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10:22
        Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
        Vilma
        Arrrgggg

        Oletko mielenterveyskuntoutuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10:22
        Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
        Vilma
        Arrrgggg

        Ai ei vai? Mullehan nimenomaan kasvaa kuten tällä emojilla 🧔. En ole blondi. Mulla on siis stereotypia että blondeille kasvaisi vähemmän karvoja naamaan kuin muille. Mistäs sitä tietää jos asiaa ei työkseen tutki 🤷‍♂️. - Charlie (ei ap).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mielenterveyskuntoutuja?

        10:58 Ai, jos ei oke persumainen rasisti ilmaisussaan, on mielenterveyskuntoutuja!
        Mikä päättelykyky.

        Vilma


    • Anonyymi

      Mitä sä Janne höriset täällä? Saat kyllä jos haluat.

    • Anonyymi

      Voi maanantainakin syödä karvakäsien pitsaa.

      • Anonyymi

        Tänään söin pitsaa. Karvakäsistä en niin tiedä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe