Saisinko vinkkejä

Anonyymi-ap

Muten ottaa asia esille mieheni kanssa niin ettei hän saa hirveäää raivaria,pidä mykkäkoulua jne lopukta olen se syyllinen ja paha akka kun otin asian jälleen esille ja aloin kiusaamaan aiheella.
Aihe on miehen tylykäytös mua kohtaan. Tuosta ei voi keskustella mitenkään. Olen yrittänyt ottaa asian puheeksi mutta en osaa niin että se tuottaisia tuloksia saatika heräisi rakentava keskustelu.
Kaipaisin kipeästi vinkkejä millä tavalla asian voiai ottaa puheeksi niin ettei ala uuvuttava päivien mykkäkoulu joka lopulta päättyy kun pehmittelen ja pehmittelen.
Miehen mielestä suurentelen asiaa tai vääristelen,olen liian herkkä,ymmärrän asioita väärin,kuvittelen hänen sanomiset pahemmaksi jne jne
Kun taas sukulaiset,teini-ikäiset lapsemmekin ovat sitä mieltä että mies on tosi törkeä mulle eli asia ei ole vain mun kuvitelmaa tai liioittelua. Mies ei näytä vain itse sitä tietävän jostain syystä. Hän sanoo olevansa kiltti,rauhallinen ja leppoisa ja minä olen kaikkea muuta. Miten mies voi nähdä tilanteen noin vaikka haukkuu,nälvii,ei vastaa,tiuskii. Hän pitää itseään melkein pyhimyksenä. Hyväntahtoisena ja suorastaan yliluonnollisen areliaana ihmisenä ja puhuu aiittä ääneen. Lapset lopettaneet jo isälleen puhumisen koska ahdistuvat muutoin.
Mitä ihmettä asialle voi tehdä?

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

No jos keskustelu ei tuota tulosta niin sitten riitely.Elikkäs kun seuraava nälvintä alkaa niin sanot samalla mitalla,voi vaikka herätä siihen että ai,tuoltako se kuulostaa.Mykkäkoulu on vallankäyttöä myöskin ja voi sanoa että lopettaa semmoisen jos tässä meinataan yhteiseloa jatkaa.Oletkos vähän liian kiltti ja varovainen,mieti myös kannattaako parisuhdetta jatkaa jos mikään ei alkaa muuttumaan.Eli molempien on muututtava ja tultava vastaan.

• Anonyymi

Niin ja lopeta heti se pehmittely,se on miehesi tehtävä.

• Anonyymi

Sun kannattaa mennä paikalliseen kirjastoon ja hakea käsiisi muutama hyvä kirja, jossa käsitellään ja annetaan neuvoja, miten parisuhteen keskusteluyhteyksiä kannattaa lähteä ratkomaan.

Kyllä niistä usein on paljon apua, sillä monet noiden kirjojen tekijöistä ovat hoitaneet työkseen juuri tuollaisia tapauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6318
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      73
      4353
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3915
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3276
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2990
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2712
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2579
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2556
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1546
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe