Voihan kevät..

Elikkäs kevät kun on yleensä pariutumisen aikaa.. Niin moniko teistä on löytänyt kumppanin juuri keväällä/kesällä jos mietitte menneitä tai nykyisiä suhteitanne?

Entä tuleeko tunne, kuin teitä olisi lyöty puulla päähän aina näin keväisin? Niinku kunnon aivopieru.. haluan pariutua.. ääh se olikin vaan panetusta..🤪☀️

Siskonpeti 2: virvon varvon
https://youtu.be/O9lPfPI4GVo?si=fNdmp9NOTPtZrdnF

120

898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole löytänyt keväällä kumppania vaan syksyllä ja talvella. Kevät tosiaan vaikuttaa valoisuuden lisääntyessä ja pistää hormoonit liikkeelle.

• Et lukeudu sitten niihin jotka masentuu näin keväisin?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Et lukeudu sitten niihin jotka masentuu näin keväisin?

Sinähän raportoit naisena esiintyvä setämies tämän tästä naisten trikoista yms

• Anonyymi

Ei ole vuodenaika vaikuttanut pariutumiseen eikä panetukseen. Olen niin vakioasetuksissa aina, ettei minuun valo vaikuta muuhun, kun että kaipaan ulkoiluun enemmän valon lisäännyttyä. Voisin asua lämpimät jaksot ulkona ja hipsiä taloon vasta kylmettyä.

Mutta pariutumisiin ei tosiaan vaikuta mulla muu, kuin tarve pariutua, jottei yksin ole oltava. Nykyään sekin on niin päin, ertä mielummin olisin yksin. Vissiin ehtinyt olemaan parisuhteissa liikaa ja todennut ettei tee oloa auvoisammaksi. 😅

Jasu

• Anonyymi

Luulen muutenkin, että minun motiivi parisuhteille on ollut muodostaa perhe. Nyt mulla on perhe, vaikkei olisi kuin lapset. En tarvi muuta. 🙂

Jos ei olisi ollut tarvetta perheelle, tuskin olisin pariutunut ollenkaan sellaisella tarmolla. Ennen perheeksi riitti kumppanikin. Nykyään niin päin, että lapseni. Olen ihan hemmetin perhekeskeinen otus.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen muutenkin, että minun motiivi parisuhteille on ollut muodostaa perhe. Nyt mulla on perhe, vaikkei olisi kuin lapset. En tarvi muuta. 🙂

Jos ei olisi ollut tarvetta perheelle, tuskin olisin pariutunut ollenkaan sellaisella tarmolla. Ennen perheeksi riitti kumppanikin. Nykyään niin päin, että lapseni. Olen ihan hemmetin perhekeskeinen otus.

Jasu

Noilla tapauksilla, kun elämä on perhe, niin onko se sitten ranteet auki kun viimeinenkin lapsi muuttaa kotoa ja käy sen jälkeen 2 kertaa vuodessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla tapauksilla, kun elämä on perhe, niin onko se sitten ranteet auki kun viimeinenkin lapsi muuttaa kotoa ja käy sen jälkeen 2 kertaa vuodessa?

Ei suinkaan, mulla on yhä eläimet ja hyvä olla itseni kanssa. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suinkaan, mulla on yhä eläimet ja hyvä olla itseni kanssa. 🙂

Jasu

Ja mun lapset varmasti käy useammin. 🙂

Jos on hyvät välit, ei lapset välttele vanhempiaan. Päinvastoin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Lisään vielä, että mulle eläimetkin on perhettä. Enemmän kun joku ihminen joka änkee elämään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että mulle eläimetkin on perhettä. Enemmän kun joku ihminen joka änkee elämään.

Jasu

Ts. Mielummin otan uuden marsun elämääni kun uuden miehen. Tai kesyhiirenkin mielummin, kun uuden miehen. Saan varmasti elää paljon parempaa elämää ko. eläimen kanssa, kun yhdenkään ihmismiehen.

Joka vaan louskii leukojaan ja tyrkyttää tyhmiä tapojaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ts. Mielummin otan uuden marsun elämääni kun uuden miehen. Tai kesyhiirenkin mielummin, kun uuden miehen. Saan varmasti elää paljon parempaa elämää ko. eläimen kanssa, kun yhdenkään ihmismiehen.

Joka vaan louskii leukojaan ja tyrkyttää tyhmiä tapojaan.

Jasu

Eipä sen puoleen, en kaipaa ihmisnaistakaan elämääni. Mitä minä naisellakaan tekisin, kun ei kiinnosta seksikään, eikä kuunnella toisen tyrkyttämiä tapoja ja känätä mistään muutenkaan? Ihmisten kanssa joutuu AINA ennemmin tai myöhemmin vääntämään jostain ja ei kiinnosta yhtään moinen pokkurointi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sen puoleen, en kaipaa ihmisnaistakaan elämääni. Mitä minä naisellakaan tekisin, kun ei kiinnosta seksikään, eikä kuunnella toisen tyrkyttämiä tapoja ja känätä mistään muutenkaan? Ihmisten kanssa joutuu AINA ennemmin tai myöhemmin vääntämään jostain ja ei kiinnosta yhtään moinen pokkurointi.

Jasu

Palsta on paras kumppani! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Senkö takia nosse joutuu terrarioon kun et välitä ihmisistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että eihän se perhe siitä mihinkään katoa, vaikka lapset muuttavat omilleen. Perhe on ja pysyy, vaikka se muuttaa muotoaan. En minä itsekään omien vanhempieni elämästä kadonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta on paras kumppani! :D

Ei itseasiassa, baan melko rasittava. Täällä joutuu aina känäämään jonkun kanssa. Väsyy väkisin tähänkin touhuun.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia nosse joutuu terrarioon kun et välitä ihmisistä?

Mihin terraarioon meinaat mahtuvan? Miksi ihmisistä pitäisi välittää?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että eihän se perhe siitä mihinkään katoa, vaikka lapset muuttavat omilleen. Perhe on ja pysyy, vaikka se muuttaa muotoaan. En minä itsekään omien vanhempieni elämästä kadonnut.

Nimenomaan noin. Perhe on perhe ja pitää yhtä muualla asuessaankin. Kokonaan toinen juttu niillä jotka polttaa sillat takanaan tai pilaa välit lapsiinsa jo kotona lasten ollessa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan noin. Perhe on perhe ja pitää yhtä muualla asuessaankin. Kokonaan toinen juttu niillä jotka polttaa sillat takanaan tai pilaa välit lapsiinsa jo kotona lasten ollessa.

Jasu

Itse olen muutenkin sellainen yksilö, jolla siteet ja välimatkatkin voivat vapaasti venyä, ilman että ne katkeavat. Henkinen läheisyys säilyy, vaikka fyysinen ja välillä ajallinenkin eräisyys voivat toisinaan pidentyä. Tosin eiväthän kaikki ile tällausia. Toisilla oikeasti menee niin, että poissa silmistä, poissa mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei itseasiassa, baan melko rasittava. Täällä joutuu aina känäämään jonkun kanssa. Väsyy väkisin tähänkin touhuun.

Jasu

Ja silti tulet tänne joka päivä. Sä taidat tykätä siitä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää vähän yrittää siedättyä. 🙂
        Minä jos kuka osaan haastaa itseni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen muutenkin sellainen yksilö, jolla siteet ja välimatkatkin voivat vapaasti venyä, ilman että ne katkeavat. Henkinen läheisyys säilyy, vaikka fyysinen ja välillä ajallinenkin eräisyys voivat toisinaan pidentyä. Tosin eiväthän kaikki ile tällausia. Toisilla oikeasti menee niin, että poissa silmistä, poissa mielestä.

Niinpä. Ei aina tarvitse olla fyysisesti liki ja näkösällä. Se tunne ja tärkeys silti säilyy. 👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja korjaan vähän sinua, en käy joka päivä. Käyn joka viikko. Joka päivä ei edes ehdi saati muista tahi kiinnosta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja korjaan vähän sinua, en käy joka päivä. Käyn joka viikko. Joka päivä ei edes ehdi saati muista tahi kiinnosta.

Jasu

Buhahhaa :D

• Siis itse myös tarvitsisin ns oman tonttini.. jos tästä vielä pariutuisin. Kun siis jo 10-vuotta sitten mietin että ei yhdessä asuminen ole vaan mun juttu. (Oli pohjalla sellainen suhde kuin olisin ollut avokilleni äiti). Siinä tuli tehtyä itse kaikki kotityöt. Sen jälkeen on tullut arvostettua ihan eri tavalla niitä miehiä jotka myös kantaa kortensa kekoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että naurattaa. Tajusit kai itsekin erehdyksesi. Siksi nauru. 😃

Jasu

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis itse myös tarvitsisin ns oman tonttini.. jos tästä vielä pariutuisin. Kun siis jo 10-vuotta sitten mietin että ei yhdessä asuminen ole vaan mun juttu. (Oli pohjalla sellainen suhde kuin olisin ollut avokilleni äiti). Siinä tuli tehtyä itse kaikki kotityöt. Sen jälkeen on tullut arvostettua ihan eri tavalla niitä miehiä jotka myös kantaa kortensa kekoon.

Onhan niitäkin, yhden kanssa jopa elänyt. Joka viitsii tehdä, eikä valikoiden nypi itselleen mieluisempia karttaen muut työt toisen harteille.

Yksin asumisessa on etuna, ettei joudu katselemaan kenenkään muun sotkuja kun omiaan, eikä siivoamaankaan kuin omiaan. Ja saa olla kuten tykkää kotonaan. Kukaan ei inise mitään mistään, kun on yksin. 😃

Itse olen lopen uupunut yhdessä elämisessä juuri noihin sotkuihin ja ininöihin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitäkin, yhden kanssa jopa elänyt. Joka viitsii tehdä, eikä valikoiden nypi itselleen mieluisempia karttaen muut työt toisen harteille.

Yksin asumisessa on etuna, ettei joudu katselemaan kenenkään muun sotkuja kun omiaan, eikä siivoamaankaan kuin omiaan. Ja saa olla kuten tykkää kotonaan. Kukaan ei inise mitään mistään, kun on yksin. 😃

Itse olen lopen uupunut yhdessä elämisessä juuri noihin sotkuihin ja ininöihin.

Jasu

En oikein keksi yhdessä asumiseen muuta hyvää, kun että kulut puolittuu. Eikä ole kahden huushollin menoja. Toisaalta, eihän sekään oikeesti ongelma ole kun molemmat maksaa itse kulunsa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että naurattaa. Tajusit kai itsekin erehdyksesi. Siksi nauru. 😃

Jasu

Jasun palstatauko. Buahhahaa! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähissä on ilo sinunkin elämästä kun hymy ei irtoa, kuin minusta. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jännää olla jollekin noin tärkeä. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Haluasitko palstasetä kertoa näille järjen riamuvoitoille montako fiktiivistä muksua sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

No tästä ei edes aleta vääntämään ns gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimiinsä niin näinhän se menee että titteli säilyy, siksi on loogista yrittää aikoa päätä muiden lapsi-aikuislähisuhteista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin palstasetä tykkäät tingata itsesi kanssa ja välillä saat jonkin vierailevan tähden näihin pilinoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa sinäkin turjake jo ittes, jooko? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edustaako jokainen palstasedän luoma hahmo sinulle samaa henkilöä, eli ts vintilläs tuulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimiinsä niin näinhän se menee että titteli säilyy, siksi on loogista yrittää aikoa päätä muiden lapsi-aikuislähisuhteista

Niinhän se menee* mutta juu, tuosta ei pääse ku ylöspäin vaan nietu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eikä mitä palstaäijä - siellä ne lapset ompelee itse kenkänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa sinäkin turjake jo ittes, jooko? Sivusta

ääni tälle, taas on puurot palaneet pohjaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle voivat tittelit olla olennaisia. Minulle taas tittelit eivät ole lainkaan olennaisia. Minulle olennaisia ovat ihmiset ja puhuin ihmisistä. Ei esimerkiksi minun lapsuudenperheeni ole mihinkään kadonnut, vaikka se onkin muuttanut muotoaan.

• Anonyymi

Mene seksisivuille saat varmaan sieltä

• Arvelen että on myös helpompiakin tapoja…

• Anonyymi

Oletko huomannut, että tämä suhtautumisesi tähän palstanäijän kautta tähän pakkomielteen kohteeseesi on nainen vähä wt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko huomannut, että tämä suhtautumisesi tähän palstanäijän kautta tähän pakkomielteen kohteeseesi on nainen vähä wt?

Nämä omituiset ja kieroutuneet seksuaaliset sävyt etoo aika paljon, btw

• Anonyymi

vertauskuvia, niin jos jollain naisella mielikuvitus myllää jyllä, kuin joku kuorma-auton irronnut rewngaskin pyörien ja murskaten toisia autoja se..

niinpää niin itselläni saattaa olla joku kouluus kaikenlaisiin neuvotteluihinkin sitten..

naisten kanssa ja muutenkin...

• Hienoa tästähän saa selvää! Jatka samaan malliin🙂

• Anonyymi

Vuodenajat eivät vaikuta mitenkään pariutumiseeni, eikä kyllä panetuksenkaan määrään. Hormonieni hyrrääminen on hyvinkin vakio ympäri vuoden ja ainoa panetuksen määrään oleellisesti vaikuttava tekijä on sopiva kohde. En ole koskaan myöskään pariutunut keväällä tai kesällä, vaan aina syksyllä. Valoisaan aikaan on niin paljon muuta puuhaa, että en edes katsele ympärilleni siinä mielessä. Minun pariutumiseni ovat aina tapahtuneet syksyyn rauhoittuessa.

• En voi kyllä täysin samaistua, että halut olisi vakiona koko ajan. Keväällä sitä vaan jotenkin herää.. talviunilta😅 Tuohan olisikin mukavaa jos panettaisi enemmän kun olisi siihen sopiva kohde, mutta muuten ei.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

En voi kyllä täysin samaistua, että halut olisi vakiona koko ajan. Keväällä sitä vaan jotenkin herää.. talviunilta😅 Tuohan olisikin mukavaa jos panettaisi enemmän kun olisi siihen sopiva kohde, mutta muuten ei.

Puhuinkin puhtaasti itsestäni. Mä taas en voi lainkaan samaistua johonkin kevätpanetukseen. Se kuulostaa mun korvaani ihan hullun touhulta, että johonkuhun voi muka pelkkä kevät vaikuttaa niin. Jos jotakin, niin kevät ja kesä vähentävät mun panetustani, kun on niin paljon muutakin tekemistä. Mä en hirveämmin edes huomaa uusia ihmisiä siinä mielessä kesällä. Ehtii niitä talvellakin tuijotella, kun ei ole mitään muutakaan tekemistä.

En mä tainnut ihan noinkaan sanoa, että "panettaisi enemmän kun olisi siihen sopiva kohde, mutta muuten ei". Voi sen tietysti ehkä noinkin sanoa, sillä ilman tiettyä kohdetta se "panetus" on mulle pitkälti samanlainen tarve kuin vaikka nälkä. Silloin pitää hoidella itse tarve pois ja se siitä. Ei sitä varmaankaan voikaan miksikään panetukseksi kutsua. Jos on kohde, niin sitten tilanne on ihan eri. En mä taida olla koskaan elämässäni kokenut yleisluontoista panetusta, ilman selkeää kohdetta. En mä muista koskaan tunteneeni, että haluaisin seksiä toisen jonkun kanssa, ilman että on ollut tiedossa joku selkeä henkilö, jonka kanssa haluta. Henkilöille, jotka tuntevat mut ja tietävät miten hyperseksuaalinen osaan välillä olla, tämä tieto on jopa uskomaton. Näin se kuitenkin mun kohdalla menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuinkin puhtaasti itsestäni. Mä taas en voi lainkaan samaistua johonkin kevätpanetukseen. Se kuulostaa mun korvaani ihan hullun touhulta, että johonkuhun voi muka pelkkä kevät vaikuttaa niin. Jos jotakin, niin kevät ja kesä vähentävät mun panetustani, kun on niin paljon muutakin tekemistä. Mä en hirveämmin edes huomaa uusia ihmisiä siinä mielessä kesällä. Ehtii niitä talvellakin tuijotella, kun ei ole mitään muutakaan tekemistä.

En mä tainnut ihan noinkaan sanoa, että "panettaisi enemmän kun olisi siihen sopiva kohde, mutta muuten ei". Voi sen tietysti ehkä noinkin sanoa, sillä ilman tiettyä kohdetta se "panetus" on mulle pitkälti samanlainen tarve kuin vaikka nälkä. Silloin pitää hoidella itse tarve pois ja se siitä. Ei sitä varmaankaan voikaan miksikään panetukseksi kutsua. Jos on kohde, niin sitten tilanne on ihan eri. En mä taida olla koskaan elämässäni kokenut yleisluontoista panetusta, ilman selkeää kohdetta. En mä muista koskaan tunteneeni, että haluaisin seksiä toisen jonkun kanssa, ilman että on ollut tiedossa joku selkeä henkilö, jonka kanssa haluta. Henkilöille, jotka tuntevat mut ja tietävät miten hyperseksuaalinen osaan välillä olla, tämä tieto on jopa uskomaton. Näin se kuitenkin mun kohdalla menee.

"En mä muista koskaan tunteneeni, että haluaisin seksiä toisen jonkun kanssa, ilman että on ollut tiedossa joku selkeä henkilö, jonka kanssa haluta."

Täysin samoin mulla.

Jasu

• Anonyymi

nyt mtv4 ohjkanavalla jortain niin kiipeilyä kin maastouerheilua juttua kuin vähän kuin... jos joku reitti pyöräilwewe niin maastossakin jotain välillä hwh niin.. ulkoilua

• Kannattaa pyöräillessä käyttää laseja.. hiekkapöly on pirullista silmissä.. näet myös paremmin mitä kirjaimia painat menemään.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kannattaa pyöräillessä käyttää laseja.. hiekkapöly on pirullista silmissä.. näet myös paremmin mitä kirjaimia painat menemään.

Melko ilkeää. Mistä tiedät jos toisella on jokin vamma, mutta haluaa osallistua keskusteluun?

Muutenkin vaikutat melko” typerälle” panemisjuttujesi kanssa. Et halua tehdä kotitöitä ja vaikutat laiskalta. Kuka mies haluaisi sinunlaisen naisen, ihmettelen.

Jos olisin mies en koskisi pitkällä tikullakaan. Maailma on pullollaan suloisia, ahkeria ja hyväntahtoisia naisia.

-kukkahattutäti-

• Anonyymi kirjoitti:

Melko ilkeää. Mistä tiedät jos toisella on jokin vamma, mutta haluaa osallistua keskusteluun?

Muutenkin vaikutat melko” typerälle” panemisjuttujesi kanssa. Et halua tehdä kotitöitä ja vaikutat laiskalta. Kuka mies haluaisi sinunlaisen naisen, ihmettelen.

Jos olisin mies en koskisi pitkällä tikullakaan. Maailma on pullollaan suloisia, ahkeria ja hyväntahtoisia naisia.

-kukkahattutäti-

Kuule kyllä tuolla kaduilla näkee vaikka mitä hiihtäjää. Mitä polkee puhelin kourassa menemään.
        Voi olla, että pelleilee kirjainten kanssa tai ei. Mistä sitä voi tietää. Ei pidä ottaa liian vakavasti!

Niin ja tarkoitukseni on erottua joukosta.😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kuule kyllä tuolla kaduilla näkee vaikka mitä hiihtäjää. Mitä polkee puhelin kourassa menemään.
        Voi olla, että pelleilee kirjainten kanssa tai ei. Mistä sitä voi tietää. Ei pidä ottaa liian vakavasti!

Niin ja tarkoitukseni on erottua joukosta.😉

Hyvä, ehkä sinä olet ihan kunnollinen tyttö kuitenkin, vaikket soppakauhaa osaisikaan käyttää. Kyllä sinulle kokki täältä vielä löydetään!

-kukkahattutäti-

• Anonyymi

niin miesahän muunautuu eunukiksi aina täytrtäessään 27v

mutta niin joitain hyviä ideoita aquttaa masentuneita tyttöjä tkonepelijututkin...

• Anonyymi

Se on jo myähästä sulle opetella soittamaan kitaraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jo myähästä sulle opetella soittamaan kitaraa

Mitä sää pelle jäit tähänki läppään jumii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sää pelle jäit tähänki läppään jumii

Olen vain työssä täällä

• Anonyymi

Mietitään hetki, mjoo...

Nopean mietinnän kautta kesällä on ollut eniten irtosuhteita, vakavammat ajan, omaisuuden ja hetken "hermot vieneet" pidemmät suhteet ovat aina syttyneet pimeän aikaan talvella. Valona pimeyteen, lyhtynä porstuaan yön tontuille tai jotain sinne päin.

Helpot suhteet kesäisin, vakavemmat talvisin. Kevyt kylmä juoma kesäisin, lämmin rusinoilla varustettu Jouluglögi talvisin. Kesä on sellaista kepeämpää aikaa, myös suhteissa? Ulkoista lämpöä riittää iholle yllin kyllin, vaatteet vähenevät ja olkapäät näkyvät. Ei huono, sanoisi joku tuomari.

Naisen paljas iho, huh. Sitä ei kannata liikaa nyt miettiä. Alkaa tekemään muuten taas mieli tämän syvällisen sielua kehittävän selibaatin keskellä. Mutta, kesällä ihon määrä lisääntyy, se on selvä.

AV

• Hymmm nyt kun muuten mietin niin keväällä myös tämä ujo tyttö on jossain mielenhäiriössä iskenyt miehiä. Se mielenhäiriö on ollut tyyliin ton mä muuten haluun. 🙈 Eikä edes alkoholilla ole ollut osuutta asiaan.

Tsemppiä sulle sielun kehittämään ajanjaksoon..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hymmm nyt kun muuten mietin niin keväällä myös tämä ujo tyttö on jossain mielenhäiriössä iskenyt miehiä. Se mielenhäiriö on ollut tyyliin ton mä muuten haluun. 🙈 Eikä edes alkoholilla ole ollut osuutta asiaan.

Tsemppiä sulle sielun kehittämään ajanjaksoon..

Kiitos, eiköhän tämä jo onnistu, kun omaa kokemustakin sielullisiin taukoaikoihin.
        Itselläni oli tuollainen tyyli, jos halusi jonkun jostain syystä, usein myös "sai" ainakin hetkeksi. Hyviä hetkiä, usein kauniita ja muistoja kannattaa vaalia.

Itselläni oli myös suojakehä omiin toimintoihini. Kiinnoistuin naisesta, juteltiin, tanssittiin ja kiinnostus oli molemminpuolista. Saatolle ja kun olisi aika "palkintojen" jotka vaikuttaisivat molempien tulevaisuuteen, jätin joskus viemättä syy-seuraus janaa loppuun saakka. Suojelin joitain naisia itseltäni, arvioiden etten voisi antaa mitä he elämässään ja tulevaisuudessaan haluaisivat. Noin tapahtui muutamia kertoja, itsekriittisyys ja kun toista arvostaa itseään enemmän, sitä kai se on.

Tyhmää, ehkä. Ehkä viisasta, molemmille jää vain hyviä fiiliksiä(alakerta kyllä oli toista mieltä). Mutta, ei kai mulkkuja elämässä kannata huomioida:)

Hauskaa voi muutenkin olla, kivoja iltoja.

AV

• Kun noita menneitä muistelen, niin ne on kaikki alkaneet kesällä. Tämä nykyinen juttu on alkanut keväällä selkeästi. 😊

• Tsemppiä sulle nykyiseen juttuun🥰

• Haaveilija39 kirjoitti:

Tsemppiä sulle nykyiseen juttuun🥰

Kiitos. 😊

• No kyllä ne omat suhteet pystyy yhden käden sormilla laskemaan. Vakavammat ovat alkaneet kesällä ja tämänhetkinen tilanne on sellainen, että jonkinnäköinen alkoi tammikuussa. Aika näyttää muodostuuko tästä jotain vakavampaa. 😊

• Anonyymi

Selkeästi tuo vakavalta näyttää, jos pimeän aikaan aletaan suhraamaan...ja kehräämään.
        Tai sitten auringon paistaessa huomaakin heräävänsä kesän tuuleen, ja haluaa tuulettua.

https://www.youtube.com/watch?v=PKw0MlML2ec

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Selkeästi tuo vakavalta näyttää, jos pimeän aikaan aletaan suhraamaan...ja kehräämään.
        Tai sitten auringon paistaessa huomaakin heräävänsä kesän tuuleen, ja haluaa tuulettua.

https://www.youtube.com/watch?v=PKw0MlML2ec

AV

Pimeän aika on juuri parasta tunnelmointiaikaa, sama pätee loppukesään, kun illat ovat vielä lämpimät, mutta valo vähenee pohjoisessa.

Etelässä nyt ei muutenkaan käsittääkseni ole kovin valoisat kesäyöt.

Menen päivän kerrallaan mitä tulee seurusteluun. Tässä tullut siipeen runtu, jos toinenkin, niin parempi katsoa kuin katua.

Kiitos musalinkistä. 😊

• Ouuu kiva kuulla😉 Onnea sille tielle🥰

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ouuu kiva kuulla😉 Onnea sille tielle🥰

Kiitos, oon kyllä aika mielissäni. Ihanaa, kun on sellainen tyyppi, joka tykkää pitää kainalossa ja pussailla. 🤗🥰

• Anonyymi

joku vitun hölmä itawrttdtrräjä-motroeisri poistrattanutr moottoriajon4uvojen koko ajooikeuden lopåpuiäksen Tampereelta kai heheh

poliiani avustuksella, joku virtun niin pellew

• Anonyymi

Että kilvet lähti gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että kilvet lähti gubbe

Onko tämä nyt sellaista turva_alan sanaston ydintä? Ota pää pois sieltä

• Anonyymi

Itse asiassa en muista.
      Noita lyhyitä ihastuksia ja seikkailusuhteita oli nuorena muutamia juuri kesällä - johtuu varmaan siitä, että talvella ei tullut niin paljon liikuskeltua ympäriinsä.
      Ensimmäisen vakavan löysin töistä, kun 17veenä ihastuin silloin 16v kesätöissä olleeseen typykkään.
      Sitä kesti 11 vuotta....sen loputtua alkoi samana iltana sattuman kautta seuraava, joka kesti 26 vuoden ajan, se oli keväällä 1995.

Sen jälkeen olenkin etsinyt "oikeaa", tähän mennessä onnistumatta.
      Kepillä jäätä on kokeiltu ja tunnustan, että "pilkillä" on käyty - mutta ei mitään vakavaa ole noista lähtenyt kuitenkaan.
      En ole kranttu, mutta tangoon tarvitaan kaksi ja on sitä kai jollain tasolla viisastunut elämässä niin, ettei ihan mihin tahansa tahdo lähteä.

Edelleen usko elää, että "hän" löytyy vielä jonakin päivänä.
      Kaiken ei tarvitse osua kohdilleen, joustaa voi kyllä, mutta on joitain piirteitä ja ominaisuuksia, joita vastapuolelta toivoisin - ja varmasti vastapuolella on omat kriteerinsä :).

Totta on, että kevät pistää hormonit hyrräämään ja itsekin näen ihania naisolentoja kaikkialla.....
      Kohta alkaa Keskuspuiston latureitit olla sulaneet ja pinnat kuivat, niin pääsen tästä taas metsään tuulettumaan ja nuuhkimaan luonnon tuoksuja, kuuntelemaan lintujen konserttia ja vaikka katsomaan muurahaisia puuhissaan.

Jostain syystä (pervo?) eräs fantasioistani on tehdä se metsässä naisen kanssa... 😉. Hyttysiä ei tarvitsisi olla, mutta siinä on joku (kiinni jäämisen pelko?) viehätys ajatuksen tasolla.
      Haltialan tilalle suunnistan usein katsomaan eläimiä ja nautiskelemaan pullakahveista, auringosta ja maisemista.
      Miten tämä liittyy aiheeseen? No, siellä näkee paljon ihmisiä, eläimiä ja joskus tulee jutusteltua mukavien naisoletettujen kanssa ihan arjen asioista....

Miksi mainitsin Haltialan? No, se tietää ken tietää 😉.

• Mitämitä onko täällä sutinaa? Kiva kuulla😉

• No ei oo kokemusta. Mutta ainakin tältä tuntumalta kevät on parasta aikaa. Mä en hirveen tyylikkäänä mitään karvalakkia tai lapikkaita pidä, niin talvi menee multa kyllä ohi. Keväällä ihmiset rupee enempi liikkuun ja pääsee taas puistoon. Jostain kumman syystä ainakin meillä päin, ihmiset taas johonkin katoo keskikesällä. Ei oikein ketään näy. En tiedä sitten ovatko jo pariutuneet vai jotenkin kyllästyneet. Tuskin kukaan joka pariutua haluaa, mihinkään mökille menee.

• Anonyymi

Mökeille voi mennä myös kaveriporukoissa, että ei se pariutumista estä. Jos nyt siis mökkeilystä tykkää. Itse inhoan sitä touhua. Kesällä voi myös lomailla ja matkailla muuten vaan.

• Deitti äpeissä taitaa olla moni, viestittelee sitten sieltä mökiltänsä 🤔

• Kieltämättä kevät ja kesä ovat olleet aktiivisempaa aikaa romanttisessa mielessä. Se johtunee yksinkertaisesti siitä, että tulee liikuttua enemmän ihmisten parissa, valo ja länpö tuo mukanaan hyvää fiilistä ja ihmiset ovat ehkä jollain tavalla avoimempia kohtaamisille. Vakavat suhteet ovat alkaneet sekä kesällä että talvella, siinä en näe mitään merkittävää eroa.

Kyllähän se kevät omalla tavallaan vaikuttaa. Keho heräilee odottamaan kesän lämpöä ja kyllähän se saa hormonitkin vähän liikkeelle 😊

• Itsellänikin on ollut kohtaamisia kesällä ja talvella.. keväällä vaan jotenkin herää tähän valoisaan ja lämpimään aikaan. Nytkin saa paljon touhuta pihalla.😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itsellänikin on ollut kohtaamisia kesällä ja talvella.. keväällä vaan jotenkin herää tähän valoisaan ja lämpimään aikaan. Nytkin saa paljon touhuta pihalla.😊

Kyllä kevät tuo mukanaan ihanaa valoa ja jonkinlaista uuden alun tuntua. Pidän keväästä kovasti 😊 Tämä kevät on ollut aika raskas menetyksineen ja muine vastoinkäymisineen, mutta valo ja lämpö auttaa jaksamaan. Ulkona on kuva touhuta ja luontokin heräilee horroksestaan. Ja ehkä niitä kohtaamisiakin on odotettavissa 🤗

Aletheias (en pääse enää tililleni kirjautumaan)

• Tapasin nyksän elokuun loppupuolella.

Keväällä ollaan vielä kohmeessa, kesällä kukkaset avautuvat ja vauhti kiihtyy...
      Elokuussa on täysi pörinä.

Meno on estoton ja ihmiset törmäilevät toisiinsa.

• Anonyymi

Kyllä se taisi olla kevättä tai alkukesää, kun muori minut pussitti.

Nykyään keväisin kiihottaa polttopuuhommat ja muussa kiihotuksesta ei ole nyt eikä ollut nuorempanakaan mitään vaihtelua vuoden mittaan. Mieluusti kerran päivässä pitäis päästä napauttamaan ympäri vuoden :))

-keinovaginamies-

• Sulla on sitten ihana nainen jos joka päivä häntä tahtoisit.

• Kumppanin löytymisen ajankohtaa on hieman hankala määrittää koska molemmilla kerroilla homma alkoi kirjeenvaihdosta ja siitä sitten pikkuhiljaa kirjoittelu väheni ja tapaamiset lisääntyivät.

Molemmat häät olivat alkukesästä ja molemmat erot on kyllä tulleet keväällä.

Itselläni ei nyt mitään vuodenaikoihin liittyvää kiimaa ole koskaan ollut ja tuskimpa tulee olemaankaan.

• Olet kyllä jotenkin todella sympaattinen ja sinulle toivoisin onnea elämääsi.

• Anonyymi

En ole löytänyt vielä koskaan.

• Anonyymi

Niin.
      Jospa tänä keväänä nappaisi?

Tiivistänpä tähän, että parisuhdehaaveideni kohde
      on keski-ikäinen nainen, lapsilla tai ilman.
      Itselläni on kolme, joista yksi jo aikuinen ja kaksi muuta eivät asu kanssaani, vaikka päivittäin olenkin yhteydessä heihin.

Kevät ja aurinko tosiaan tekevät tehtävänsä - luonto herää ja itse sitä herää sen mukana.....

Siinä se, enempiä jaarittelematta.

-Mies Linnunradalta-

• Oho, meillähän on sama haaveiden kohde. Tuleekohan tiukka taisto?

Oot muuten ollu pitkään kateissa. Vai kirjoitteletko vaan keväisin?

• Anonyymi

No voi elikkäs elikkäs palstasetä, voimia

• Anonyymi

Onko teillä joillain höppänillä sellainen syöpä päässä, että termi palstasetä tarkoittaa useampaa hlöä? Ei kannattais ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä joillain höppänillä sellainen syöpä päässä, että termi palstasetä tarkoittaa useampaa hlöä? Ei kannattais ehkä

Ei ole individualismi huudossa ja samaan veneeseen on pakko ängetä kokemaan että olisi jotenkin olemassa ”siellä”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole individualismi huudossa ja samaan veneeseen on pakko ängetä kokemaan että olisi jotenkin olemassa ”siellä”

teikäläisen kun ottaa mukaan veneeseen niin verkkopaino on aina käsillä :D

• Anonyymi

Mjaa

Puhun usein valosta, rantojen aalloista ja itsestäni tämän kaiken kokijana. Valo ei minulle ole vain lämmittävä kokemus, aallot viileitä rannoilla kävellessä, vaan jokin syvempi ulottuvuus, kuin sisin minussa. Eli olen vähän kuin kaikkialla, noin kokemuksena.

- Hirnu -

• Olet hyvin erikoinen palsta hahmo😜

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Olet hyvin erikoinen palsta hahmo😜

Hän on viisain meistä kaikista, leikittelee sillä mikä on mielestämme mitäkin. Vain syvä elämänkokemus voi tuottaa sellaista tekstiä mitä hän nyt tuottaa.
        Ymmärryksen puutteesta minua voi syyttää, häntä ei voi.

AV

• Anonyymi

Hyväksyn ja ymmärrän, ettei minulle ole rakkautta. Voin keskittyä elämässä muihin asioihin. Naiset ovat työtään tekeviä virkanaisia ja kaupankassoja, joita ei sovi tuollaisella häiritä, ellei ole poikkeuksellisen komea mies, jonka lähestyminen olisi naisista toivottavaa.

• Anonyymi

Ei, kyllä mun kumppanini ovat löytyneet aina pimeään vuodenaikaan.. 🤔

Tänä keväänä olen ihan erityisesti huomannut, että valon lisääntyminen vaikuttaa 😁. Kovasti on kaikkea syötävän näköistä ympärillä 🤤. Enhän minä tietenkään mitään... En en 😇

xLiner

• Anonyymi

Mjaa, sitä viimeistä viedään, mahdollisuus vielä yhteen ennen Saharaa:)
        Pumppaa pumppaa, se on tärkeintä oi sinä saliguru:)

AV

• Kävin uimahallissa ja en ihan hetkeen ole nähnyt niin vähissä vaatteissa olevia. Juu siis en katsellut kriittisiä paikkoja.. Mietin vaan että parempi katsella muualle.🙈😅

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kävin uimahallissa ja en ihan hetkeen ole nähnyt niin vähissä vaatteissa olevia. Juu siis en katsellut kriittisiä paikkoja.. Mietin vaan että parempi katsella muualle.🙈😅

Onko tilanne siis noin akuutti ja ajankohtainen?
        Mieti hetki, tai älä mieti. Ilman uskallusta jäät monesta kokemuksesta vaille, sekä niistä hyvistä(tuottavat jotain pysyvyyttä) tai niistä pahoista (tunnet olevasi hyväksikäytetty) ?
        Elämä on, eikun täysillä sitä päin:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tilanne siis noin akuutti ja ajankohtainen?
        Mieti hetki, tai älä mieti. Ilman uskallusta jäät monesta kokemuksesta vaille, sekä niistä hyvistä(tuottavat jotain pysyvyyttä) tai niistä pahoista (tunnet olevasi hyväksikäytetty) ?
        Elämä on, eikun täysillä sitä päin:)

AV

Joo siis ehkä vähän värittelin sepustuksiani. Ei tilanne vielä niin paha ole. 😇 Niin ja ostin uuden lelun, okei ei saa läheisyyttä mutta.. hyvin toimii..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Joo siis ehkä vähän värittelin sepustuksiani. Ei tilanne vielä niin paha ole. 😇 Niin ja ostin uuden lelun, okei ei saa läheisyyttä mutta.. hyvin toimii..

No, et sinä sillä lelulla kauaksi etene...
        Kysymys on henkisyydestä, ja siitä tarpeesta vastapuolta kohtaan....
        Jos hänet voisi korvata joku lelu, et ole edes oikean miehen arvoinen?

Tämä voi tuntua julmalta, mutta tarkemmin ajateltuna se ei ole sitä?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No, et sinä sillä lelulla kauaksi etene...
        Kysymys on henkisyydestä, ja siitä tarpeesta vastapuolta kohtaan....
        Jos hänet voisi korvata joku lelu, et ole edes oikean miehen arvoinen?

Tämä voi tuntua julmalta, mutta tarkemmin ajateltuna se ei ole sitä?

AV

No lelu nyt käy vallan mainiosti tähän hetkeen.. Kattellaan sitten myöhemmin sitä heittäytymistä.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No lelu nyt käy vallan mainiosti tähän hetkeen.. Kattellaan sitten myöhemmin sitä heittäytymistä.

Ai:)

Mielikuvituksella pääsee joskus pidemmälle mitä todellisessa elämässä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa, sitä viimeistä viedään, mahdollisuus vielä yhteen ennen Saharaa:)
        Pumppaa pumppaa, se on tärkeintä oi sinä saliguru:)

AV

Höhöö... Lähti poistoon, kun näytin vähän palaa piipittäjälle 😄

Ala käymään siellä puntilla, eikä vaan käymään vaan myös tekemään treeniä. Ei tarvi toisia kadehtia 😆

Mua ei ole kiinnostanut sun mainostamasi seksihalujesi loppuminen (joka saattaa myös olla peitetarina huonolle flaksille). Eikä kiinnosta, me emme taatusti kohtaa sillä alueella, koska olen päättämässä siitä asiasta. Voin taata, ettei mun mahdollinen haluttomuuteni tulevaisuudessa kosketa sua mitenkään 😊

Panen parastani 😄

xLiner

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kävin uimahallissa ja en ihan hetkeen ole nähnyt niin vähissä vaatteissa olevia. Juu siis en katsellut kriittisiä paikkoja.. Mietin vaan että parempi katsella muualle.🙈😅

Uimahallissa mulla ei värähdä. Käyn siellä viikottain kerran pari palauttelemassa tai vetämässä pk:n. Naamatutuiksi on tullut muutama tuijottelelija, eikä niistä vedessä muuta näekään kuin pään..

Toisaalta ei värähdä salillakaan. Sävähdys vaatii mulla tietynlaisen henkilökohtaisen kontaktin. Ja salillahan treenataan, ei seurustella. ((Treenien jälkeen sitten... 😌))

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höhöö... Lähti poistoon, kun näytin vähän palaa piipittäjälle 😄

Ala käymään siellä puntilla, eikä vaan käymään vaan myös tekemään treeniä. Ei tarvi toisia kadehtia 😆

Mua ei ole kiinnostanut sun mainostamasi seksihalujesi loppuminen (joka saattaa myös olla peitetarina huonolle flaksille). Eikä kiinnosta, me emme taatusti kohtaa sillä alueella, koska olen päättämässä siitä asiasta. Voin taata, ettei mun mahdollinen haluttomuuteni tulevaisuudessa kosketa sua mitenkään 😊

Panen parastani 😄

xLiner

Niin se pala vielä uudestaan: 💪😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Uimahallissa mulla ei värähdä. Käyn siellä viikottain kerran pari palauttelemassa tai vetämässä pk:n. Naamatutuiksi on tullut muutama tuijottelelija, eikä niistä vedessä muuta näekään kuin pään..

Toisaalta ei värähdä salillakaan. Sävähdys vaatii mulla tietynlaisen henkilökohtaisen kontaktin. Ja salillahan treenataan, ei seurustella. ((Treenien jälkeen sitten... 😌))

xLiner

Katselijan roolissa vaan ihastelin isähahmoja😁

En nyt itsekään tiedä värähtääkö sillein aidosti.. Harvemmin nyt ihan sillä tavalla tulee katseltua vieraita.🤣 Siis että kunnolla lähtee kone käyntiin tunne puolen asioissa..

Oot kyllä kova kuntoilija👍🏼

• Anonyymi

Mies ja nainen tapaavat kun juovat viinaa baarissa. Kannattaa siis suunnata baariin heti tänään jo niin löytää kumppanin kesäksi.
      T: viinamies

• Pääsuhteeni ovat alkaneet pikkujoulussa, keväällä, ja kesällä. Niiden syntymiseen on kaikkein väkevimmin vaikuttanut kulloisenkin kaunottaren 𝐥𝐲𝐡𝐲𝐭 minihame ja 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐚𝐚𝐭 koipireidet. Niin on ollut kaikkien muissakin suhteissani asianlaita.

Altistuminen auringonvalolle lisää romanttista intohimoa ihmisillä ["romanttinen" on häveliäs kiertoilmaisu s​eksuaaliselle himolle]: https://neurosciencenews.com/sunlight-passion-endocrine-19192/

Minusta etenkin kaunottaret ryhtyvät aina keväisin paljastelemaan, ei niinkään miehet, joihin kaunotarten paljastelu näyttää vaikuttavan paljon rajummin kuin auringonvalo.

• Anonyymi

Haaveilija niinmeillähän oli se eräs idea johon lupasin että saat suunnitella grafiikoita, edistyy se, on ollut vähän viiveitä, omia juttuja ja sitten pitänyt luoda "tyttöarjeimaa" suojaksi ympärilleni, no en aivan oin kuvailisi mutta niin tyttökonsultteja asioihin..

• Nyt kyllä muisti pätkii.. voisit virkistää sitä hieman, minkälainen idea?😉

• Anonyymi

... niin tarttee konsulteiksi teini-tyttöjä joihinkin asihoihin.... Konsuleiksikin jotain ehkä.... isompi kuin konsultti arvoltaan Konsuli :DF

• Anonyymi

maailman vaarallisin armeija pulella: nuoret naiset maailmasta ja ku klux klan hahahah

• Anonyymi

tiedän mikä voi ärsyttää naapuria kun hänellä noin 4 vuotta vanha moottoripyörän säilytyspaikka, tuttu, kesäisin... niin oli vapaana se paikka, kun itsellänikin vanha hyväksi todettu paikka ... niin hän ei tajunnut siirtää sitämotskaria diihren aikaan kun itse sanoin hänelle että vaihdoin kesärenkaat polkupyörään..

tytöt vallanneet sen paikan polkupyörineen, nooh älykkyydestähän ei ehkä voi sitten häntä syyttää, li kuin ehdotuskin hänelle tuo juttu silloin...

• Anonyymi

En tiedä, mutta eilen tuli kadulla nainen vastaan, joka tervehti minua hymyillen. Olinpa siinä sitten hämmennyksissäni vastattuani tervehdykseen, että mitähän tässä tapahtui?

En ollut mielestäni tavannut mainittua henkilöä ennen.

• Anonyymi

Tampereen Tympin ja Kuopion Hitain siinä hyvä yhdistrelä hohooo

• Anonyymi

Yiöo ,oeöeem-- pöettelp olom' m'hneet jotain Suojelupoliisin miestä? .. koska näkymättömiä agwentteh he... näin kerran Kerkusrikospoliisin ihmisiä kun joku nuoriso tyttöpoika-ryhä viilsi käteeni ison haaavan, tuolloin ajattelin oikein että tuli alkuperäinen ajatus että jotain on vialla nuorissoj o kauan aikaa ollut jos noin paha olo...

• Anonyymi

.. olin vielä silloin työskentelemässä nuorisioa auttavan järjestönkanssa niin sitten joku viiltää käteen, kun joku avunhuuto vaim itä ihmettä..

niinno olen todennut että pitää asrrtua mopoilijoiden tasolle ymmärtääkseen heitä..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      4794
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3311
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      75
      2311
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      346
      1720
    5. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      1690
    6. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      215
      1640
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      106
      1285
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      76
      1280
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1177
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1142
    Aihe