Mtes,ne,Pororojen,kakat,niitåhån,on,joka,paikassa,joka.,jåållå..joen,jåållå,yms.

Anonyymi-ap

Mtes,ne,Pororojen,kakat,niitåhån,on,joka,paikassa,joka.,jåållå..joen,jåållå,yms.

Järven jäälle jäävät koi­ran­ka­kat huo­let­ta­vat Kit­ti­län Levillä – kuntaan tullut useita yh­tey­den­ot­to­ja

koirankakka
Immeljärven jäälle Levillä jäävästä koirankakasta on tullut huolestuneita yhteydenottoja Kittilän kunnalle. Kunta muistuttaa, että koiranomistajan tulee kerätä lemmikkinsä jätökset.

Immeljärvi on kunnan mukaan suosittu ulkoilualue. Koirien jätökset eivät ole pelkkä esteettinen haitta, sillä järven jäälle jäävä uloste kulkeutuu jäiden sulaessa järveen ja lisää näin järven ravinnekuormaa.

Anonyymi
2025-04-01 06:32:50
UUSI

TAAS,TÅTÅ.SATOJEN,MILJOONIEM.PETOKORAHOJA.POROMIEHILLE,,HOITAKAAPA.POROJEN,JÅTÖKSET,POIS,,

RASISMIA..KOIRIA,KOHTAA,POROMIEHET,,

23

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

DDD

• Anonyymi

==========================================================

- SDP:n PuolueToimistot - Ottaa Vain Tänään Vastaan PORON-PASKAA - !

- Vain Tänään Klo. 10 alkaen - 100ensimmäistä Saa Kourallisen Kylmää-Kättä - !

===========================================================

• Anonyymi

JA,POROREHUA,HEITELLÅÅN,SATOJA,TUHANSIA,KILOJA,METTIISN,,JA,SUOLLESEHÅN,SE,SOTKEEKIN,,LUONTOO,YMS,,KAIKKIA,,OUTOJA,,LAJEJA,TULLEE,,

YMPÅRISTÖRIKOS,SE,ON.POROMIEHET,,MAKSUMIEHIKSI,JA,KORJAAMAAN.

REHUT,POIS,MAASTOSTA,

• Anonyymi

NE ON REHUA VAAN ,HAJOAVAT MAASTOON .EI OLE ONGELMAJÄTETTÄ!

• Anonyymi

kyllon,ongelmajåtettå--

• Anonyymi

ei,lehemienkåå,,rehuja,,heitellå,,jokkee,eikå.maastoo,eikå,,sulle,,pösilöitå,,ootte.

• Anonyymi

Otapa vähän selvää, mikä ero on poron ja koiran jätöksillä. Poro on ensiksin kasvissyöjä. Siitä se lähtee ja Chat GPT auttaa!

• Anonyymi

IME,JORMAA.IDIOOTTI,,ROMIES,,LOINE,SOSIAALIPUMMI..MEE,OIKEISIIN,TÖIHIN..ELEKÅ..ELÅ,,YHTEISKUNNAN,RAHOILLA.,,TEE,TÖITÅ..ELÅ..LOINE..ELÅ,SOSIAALITUILLA.PUMMI..

• Anonyymi

ookos,maistanut,eron,,ahaheheh,poromies,,syö,paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ookos,maistanut,eron,,ahaheheh,poromies,,syö,paskaa.

ei ihime et on ripulia lapissa alueille vesistöt pilattu nuilla poro rehuilla paskkaa suorastaa,n

• Anonyymi

rehua,syötatte,,tisemitå,siinå,on.uklomaita.tuotua..myrkky.rehua..ja.sitå..lhettelettel.tunturii,soillae,yms..porja.elueelle..

hyi.saatana..eihån..lehemienkåån,,rehua,heitellå..mettii.ja.soilla.pösilöitå,,ootte,,
      YMPÅRISTÖRIKOLLISIA..

• Anonyymi

NE ON REHUA TAUTISTA,REHUA,ULKOMAILTA ,EI,IKINÅ,,HAJOA..MAASTOON .ONGELMAJÄTETTÄ!

• Anonyymi

KYLLÅ.IHMISPASKA,KASA,SE,ON,EI.OLE,KOIRAN.PASKAA.KATTOKAA.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,LAPINKANSASTA..

POROMIES,,TAHALLAAN,,KÅYNYT,PASKALLA.ET,SAIS,KOIRIA,SYYTTÅÅ

POROMIES,ON,ELUKKA.LOINEN,YHTEISKUNNAN,SYÖPÅ.

TUHOLAINEN,,DESANTTI,SOSIALISTI,,PUUTTINEN,PERSSEENUOLIJOITA,

• Anonyymi

300.TUHATTA,POROA,PASKOO,JOELLE.METTÅÅN,JA,JOKKEE,PIHOILL

,MASIKKAPELLOILLE..HEINÅPELLOILLE,MARJAPENSAILLE,,PERKELE..ONGELMA,,JÅTETTÅ.

SAATNA,MAKSAKAA,POROIEHET,,POROJEN,TUHONNE,,

AUTOT,,PASKAKSI,,TAHALLAAN,AJATTE,PUOLIKUOLLEET,TIEN,,LAITAA,SAATTENPAREMMAT,RAHAT,KO,JÅÅ,AUTON.ALLE,PUOLIKUOLLUT,NÅLKIINTYNYT,PORO,,OI,SAATANA,MITÅ,,ROTTA,SAKKIA..OOTTE,,PTHYI,,PTHYII

• Anonyymi
    • Anonyymi

ddd

• Anonyymi

eee

• Anonyymi

444

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

iiii

• Anonyymi

ttt

• Anonyymi

rtrt

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe