Minulla se oli varmaan vuosikymmenen 185-186€/puolivuosi.
Eilen tuli lasku 160€/puolivuosi. Sama auto ja kuljettaja.
Mistä moinen maksunalennus? En tietenkään valita.
Onko verotusperusteet muuttuneet?
Ajoneuvoveron määrä
6
302
Vastaukset
- Anonyymi
no siinä laskun mukana tulleessa paperissa lukee mistä se vero muodostuu tai lue trafin sivulta,sieltä ne tiedot löytyy myös.
- Anonyymi
No eihän lue. Ainoastaan päivähinta. Missään ei sanota mihin perustuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävähennys autosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävähennys autosta.
Mikä ihme on auton ikävähennys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no lue sieltä trafin sivuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme on auton ikävähennys?
Minullakin laski auton käyttömaksut 54€ vuodessa sen saa kiitos Purran kaikki ne autot joilla maksu menee painon mukaan eli vanhemmat ajokit sai alennukset ei muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849