Jos olisin itse aikoinaan tiennyt että luultavasti olisin valmistunut työttömäksi en ehkä olisi käynyt amkta. Karu totuus nykypäivänä valmistua työttömäksi.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011127857.html
Valmistua työttömäksi
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Synkkyys pois. Onhan se parempi kun ilman koulutusta.
- Anonyymi
Jos opiskelee tutkinnon lähinnä vain siksi että saisi työn niin aikaa menee hukkaan noin 3-5 vuotta.
- Anonyymi
Ajat paranee aina. Nyt on paha aika. Lisäksi nuoriin kohdistetaan enemmän työllistämistoimia ja ovat ensimmäisiä työllistyjiä.
- Anonyymi
Minulla on kokemusta työttömäksi valmistumisesta koko työikäni ajoilta, sillä minun ei kuulu koskaan päästä koulutusta vastaavaan työhön münchausen-äidin mielestä.
Jatkuva opiskelu on terapiaa masentavaan työttömyyteen verrattuna. - Anonyymi
No, et ole ainoa. Sellasta se vaan on.
- Anonyymi
IT-alalla on ollut jo 2 vuotta taantuma kysynnässä ja osaajia on liikaa, eli työitä saavat vain ne jotka erottuu massan seasta muista. Tämän tietä kaikki vähänkään kartalla olevat työnantajat kun hekin taistelee nyt siitä että olisi edes yrityksen omistajille töitä mistä maksetaan.
Toista se oli kun olin nuori 25-26 vuotias datanomi vuosina 2003-2006 ja tämänkin jälkeen 2007 eteen päin vuoteen 2008 tradenomina niin haettiin oikein kotoa töihin mersulla ja pistettiin sopimukset koraan ja sanottiin että työt alkaa heti. Mutta sitten 2009 jälkeen kaikki työt vaan katosi ja niitä piti itse hakea hakemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2453273
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1302338Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta151845Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2221804Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3221681Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491344- 551325
- 1111100
- 981048
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan591037