Valehteli ennen vaaleja suoraan päin Suomen kansan näköä.
Todiste: https://areena.yle.fi/1-65986800?seek=134
Suomen kansa ei unohda koskaan Riikka Purran valehtelua
14
539
Vastaukset
- Anonyymi
- aloittaja on käsittänyt asian ihan väärin - - sillä Vain ;
- SDP:n - Sosialistit - - - VALEHTELEE - - Kansalle PäinNaamaa - !
- Kaikkihan Tämän Tietää - !
- - Anonyymi
Ei se valehdellu, vaan nyt se tekee säästöjä edellisen hallituksen hätäisesti hyväksytystä sotesta.
- Anonyymi
Kyllä Purra valehteli vaali lupauksissaan.
Älä väännä selvää asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Purra valehteli vaali lupauksissaan.
Älä väännä selvää asiaa.Ei valehdellut
- Anonyymi
Olen tullut siihen tulokseen että Purra nyt vaan tykkää puhua. Se on eri asia sitten mitä puhuu.
Tuuli huulia heiluttaa. - Anonyymi
Onko se koskaan puhunut totta?
- Anonyymi
Höpö, höpö. Mediakin jo rakastaa Purraa 💖
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/34af7421-fde2-437d-8d4b-14e07c17f5f0- Anonyymi
Eikös tämä ääliö Kaisa Juuso ole Kemistä kotoisin. Kyllä on viisaus tapissa tämänkin persun päässä,ei mitään käsitystä asioista,joissa ihmiset elävät. Kuka vielä kannattaa persuja näiden typerien puheiden jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä ääliö Kaisa Juuso ole Kemistä kotoisin. Kyllä on viisaus tapissa tämänkin persun päässä,ei mitään käsitystä asioista,joissa ihmiset elävät. Kuka vielä kannattaa persuja näiden typerien puheiden jälkeen.
Alatorniolta kotoisin ja kirjoilla Torniossa. Se siitä🙄
- Anonyymi
Perussuomalaisten vaaliteltoilla on ollut aika autiota.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt makkarat kaupaksi ja porukkaa riittänyt.
- Anonyymi
En ihmettele. Maksimaalisen kusetuksen aika on ohitse.
- Anonyymi
Taas täällä kommarit kaipaa toisten rahoja omaan käyttöönsä. Menkää töihin ja muuttukaa ihmisiksi!
- Anonyymi
purra kierosilänen eläkerosmo,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043