Olen kyllästynyt Hirnuun, joten palaan epikurosmaisesti alkulähteilleni palaen halusta murskata oliivin, puristaa siitä öljyn ulos pöytiin, jotka odottavat haarukat tanassa ensimmäistä kompastumistani .
Eli miksi Funeaulla on niin paljon vaihteita, että päätä huimaa?
(hirn)
Miksi Funeaulla on liikaa rattaita
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
No jopas oli murheet. Tuo toki ajatuksissasi oliivit minulle. Murskaanne telepaattisesti ja sinulle lähetän samalla erilaisten pastakastikkeiden ohjeita.
>simiti<- Anonyymi
Jou
Sä oot luottojäbä.
Kärrään sut kottiksilla perille vaikka tuli minut nielisi, syteni synkkenisi ja tuhkani pois tuulettuisi.
(hihitystä)
- Anonyymi
Liiat ylimääräiset rattaa voi lahjoittaa Kierrätyskeskukseen olkoon sitten kyseessä vauvanrattaat taikka polkupyörän rattaat niin sinne sekaan vaan.
- Anonyymi
En tiedä noista rattaista vaan mullapa on sekä juustoveitsi jotta myös juustohaarukka. Emmää juuston leikkaamiseen mitään rattaita tartte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880