Paljasta jotakin itsestäsi ja mieltymyksistäsi kumppanitoiveiden suhteen?

Heitetäänpä vähän löylyä tänne.
Eli paljasta jotakin itsestäsi (mitä tahansa tahdot) ja

Kerro jotakin, mitä toivoisit mahdolliselta tulevalta kumppaniltasi?
Jospa tästä saataisiin kunnon mylly käyntiin.

Aloitan:
-Olen 183cm pitkä.
-Kirjoitan paljon (työn puolesta ja vapaa-aikana)
-Laulan erilaista musaa Suomihiteistä oopperaan ja pop/rockiin vapaa-aikanani (olin nuoruudessani jonkin aikaa rockbändin solistina)
-Olen koulutukseltani erään alan insinööri
-Unelma-ammattini oli liikennelentäjä, valitettavasti olosuhteet muuttuivat joskus 1990-luvulla kohdallani niin, että tuo haave oli pakko haudata 😞.

TOIVOISIN (en vaatisi) häneltä kenties:

-Kirkkaita silmiä, halattava, pussattava ja kestää katsoa silmiin

-Hyviä keskustelutaitoja - ongelmanratkaisukyky parisuhteessa liittyy tähän

-Ehdottomasti lävistämätön (korvikset kuitenkin jees isotkin) ja ehdottomasti tatuoimaton

-Avoin maailmankatsomus, pitää luonnosta ja eläimistä

-Kilttiä perusluonnetta, mutta kuitenkin omanarvontuntoa ja omaa tahtoa; tulinen temperamentti on kiva, jos ei dominoivana piirteenä; kohtalainen mustasukkaisuus on pikanttia (itse en tosin ole tippaakaan mustasukkainen)

-Naisellista olemusta - (en pistä vastaan meikkaamiselle, itsestään huolehtimiselle ja kauneuden vaalimiselle, enkä pidä sitä turhamaisena); mutta tietty luonnollisuus on hyvästä kuitenkin - aina ei tarvitse olla sotamaalissa ja esimerkiksi puska/puskaton on ihan yhtä hyvä

-Musta nahka.....sopii....naiselle 😄, vaikka kukkamekotkin ovat ihania!!! - nahkahousut, saappaat, nahkamekot, takit....pukeudutko sellaisiin? (En tarkoita tällä mitään S/M -osastoa)

- Viimeisenä, mutta ei ehkä vähäisimpänä -hyvämuotoinen perä...naisella, jonka vyötäröstä voi pitää kiinni, kun nainen istuu vieressä, sylissä........huokaus (syvä huokaus)😄....kevät, valo...ymmärrätte varmaan?

Peli on avattu, katsotaan saadaanko tästä kunnon keskustelu aikaiseksi?

48

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotenkin tästä viestistä oli aistittavissa nälän kasvamisen syödessä. 😅 saattaa tosin olla, että erehdynkin 😅😀

• Anonyymi

Saman huomasin 😁

• Heipähei👋🏻

-Olen rakenteeltani hyvin siro (en silti täysin rasvaton) normaalipainoinen.

-Olen myös luova. Lapsuuden haave oli että minusta tulisi vielä jonakin päivänä taiteilija 😄 Saa nähdä ehkä sitten eläkkeellä.

-En pidä nalkuttamisesta, eli yleensä se on ollut kyllä mies joka nalkuttaa.😬

-Kodin hengettärenä olen surkea, eli myös miehen kokkaus taidoista on hyötyä.😉 Eli itsestäni ei kyllä saa pullan tuoksuista emäntää. Selitän tätä aina itselleni näin (olet varsinainen pullahiiri, joten on parempi ettet kokkaile leivoksia yms..) Ei siis säily kaapissa jos näistä herkuista on kyse.😁

-Viehätyn myös naisista. Tosin parisuhdehaaveita ei naisten suhteen ole. Palstan naisoletettu Jasu on kyllä mielenkiintoinen tapaus.🫶🏻

Kerro jotakin, mitä toivoisit mahdolliselta tulevalta kumppaniltasi?

-Pitäisi hyväksyä jälkikasvuni, Avoimuutta, spontaaniutta, empatiakykyä, huumorintajua, kyky ottaa myös muut huomioon. Pitäisi läheisyydestä, eikä juoksisi karkuun halaamisesta.

Saa olla kiinnostunut liikunnasta ja mielellään yhteisistä kävelylenkeistä.🥰

-Lyhyet miehet on ihanii (ei pakollinen kriteeri🤣) ne vaan pistää silmääni ihan eri tavalla, kuin pitkät. Poikamaisuudesta +

-En välitä niinkään tupakoivista tai nuuskan käyttäjistä. En nyt kumminkaan ala vaatimaan lopettamista tms.. Jokainen elää miten elää…pidän siis näitä ”harrastuksia” lähinnä epäseksikkäinä.

• Anonyymi

Toiveet:
      - hyväkäytöksinen, kiltti ja mukava
      - sopivasti älykäs
      - toiset huomioon ottava
      - ei kovin isokokoinen, kumpaankaan suuntaan
      - rauhallinen ja suht hiljainen
      - viihtyy hyvin kotioloissa, ei ole bilehile, eikä kaipaa jatkuvia kissanristiäisiä, mutta ei kuitenkaan jumita aina vain kotona
      - ei käytä päihteitä, ei alkoholiakaan kuin korkeintaan hyvin vähäisessä määrin
      - ikähaarukassa 30-50 vuotta
      - katseenkestävä, söpöllä tavalla
      - ei mustasukkainen

Mitä olen:
      - kaikkea edellämainittua
      - luova, sekä työssä että vapaa-ajalla, piirustelen, maalailen, arkartelen, kirjoittelen ja musisoin, sekä fyysisesti että digitaalisesti. Tämän piirteeni sietäminen on siis välttämätöntä.
      - scifi, fantasia jne. ovat pop ... kanssani ei saa olla liian realistinen tosikko
      - viihdyn luonnossa, mutta en eräile, enkä mielelläni myöskään mökkeile
      - haluan asua urbaanissa ympäristössä
      - jälkikasvuni kanssa toimeentuleminen on välttämätöntä, jos haluaa viettää kanssani enemmän aikaa ... toisaalta jos kykenee kestämään minun "lapselliset" juttuni, niin jälkikasvuni ei pitäisi tuottaa mitään ongelmaa
      - minä olen hieman kaoottinen yksilä kotioloissa, enkä todellakaan mikään kodinhengetär, vaikka kotitöitä teenkin ... jos siis kaipaa tiukkaa järjestystä ympärilleen, niin sen säilymisestä saa varautua pitämään itse huolen

• Kuulostaa kivalta.
        Vastaa sinusta täällä saamaani käsitystä - jalat maassa oleva ihanan normaali nainen!
        "Pullahiiri" 😅.

Samaa vikaa myös itselläni. Nimim. Fazerin Sininen kertasyömisellä - joten ei parane ostaa "kaappiin", ei se siellä säily.....

• Anonyymi
        Mies_Linnunradalta kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.
        Vastaa sinusta täällä saamaani käsitystä - jalat maassa oleva ihanan normaali nainen!
        "Pullahiiri" 😅.

Samaa vikaa myös itselläni. Nimim. Fazerin Sininen kertasyömisellä - joten ei parane ostaa "kaappiin", ei se siellä säily.....

En tiedä kenenä minua pidät. Tuliko viestisi ehkä väärään kohtaan ja tarkoitit sen Haaveilijalle? Hän ainakin kirjoitti itsestään pullahiirenä. Minä sen sijaan en ole ole ihmeempi pullahiiri. Suolaiset herkut ovat enemmän minun makuuni.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kenenä minua pidät. Tuliko viestisi ehkä väärään kohtaan ja tarkoitit sen Haaveilijalle? Hän ainakin kirjoitti itsestään pullahiirenä. Minä sen sijaan en ole ole ihmeempi pullahiiri. Suolaiset herkut ovat enemmän minun makuuni.

Totta, Haaveilijalle tarkoitin ☺️

• Mies_Linnunradalta kirjoitti:

Totta, Haaveilijalle tarkoitin ☺️

Juu, ”normaali” jalat maassa oleva☺️ Todellinen pullahiiri. Joka juuri päätti aloittaa ryhmä valmennus dieetin , lähinnä että saan ruokailuihin jotain tolkkua. 6-viikkoa olisi tarkoitus kiristellä. Olen siis viime aikoina syönyt aika huonosti.. ja lähinnä mielummin vaikka sitä pullaa., kuin ”oikeata”ravintoa.

• Anonyymi

Aha tuo olikin läpällä kirjoitettu ...

Tämä ei ole sitten mitään läppää sillä naisella pitää olla mahdollisimman iso pimpero jotta saisin kullini sinne työnnetyksi. Mulla kun ei ole mikään katkarapu jalkovälissäni vaan miehekäs elin.

• Mä en ainakaan itelleni mitään isoa halua, sais olla vaikka vielä pienempi. Sehän on aina tiellä. Oisko kiva jos se ois yhtäkkiä suikaleina jossain hiomakoneen välissä?

• Anonyymi

Nuori nainen ei halua ikäistäsi papparaista.

• Kuka sanoi, että ikäiseni papparainen haluaa nuoren naisen 😂?

Kaikella on aikansa - nuoruus on hienoa aikaa, mutta kaikki olemme nuoria vain kerran.
        En itse voisi nähdä itseäni jonkun 25veen kanssa vakavassa suhteessa.

Ihminen on geeniensä ja sosiaalisen ympäristönsä summa.
        Joku 2000-luvulla syntynyt on kasvanut täysin eri maailmassa kuin viime vuosisadalla syntyneet.
        Niinpä "maailma jossa elämme" on täysin erilainen reilusti eri-ikäisten parissa.

Se ei tietenkään estä olemasta vaikkapa kavereita tai hyviä ystäviäkin.

Mutta pidemmän päälle näkemyserot voisivat käydä raskaiksi.

• Tääkin ketju on varmaan vaan naisille tarkoitettu. Samoin kuin välisen ketjut, pelkästään naisille.

• Kerro nyt ihmeessä omat toiveet🤔

• Anonyymi

Perhane nyt ei 36 -vuotias mies pääse kehumaan Tyyneänsä.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä omat toiveet🤔

No kun kerran kysytte. Kumppani sais olla suunnilleen saman ikäinen, jolloin on sama sukupolvikokemus. Käsityötaidot tai ainakin kiinnostuneisuus käsitöistä tietenkin plussaa. Ja semmonen tietynlainen rentous, ei liian pikkutarkka.

Kooltaan mielellään samankokoinen ja sellanen helposti halattava, pehmeä eli mielellään viityis collegevaatteissa. Niitäkin on nykyään melko näyttäviä. Ja sitten tykkää luonnosta, mutta silti kaupunkilainen.

Siinä nyt pikaisesti, yllättävän vaikee tää lopulta oli kirjottaa, vaikka ensin harmittikin kun en päässy kirjottaan.

• Anonyymi

Toivon häneltä hieman parempaa suomen kielen hallintaa, muuten täysin bueno.

• Ulkoisesti olen lyhyenläntä tapaus ja muutenkin olemus ehkä kuuluu luokkaan "yhdentekevä". Olisin ollut hyvä vakooja sillä tuskin minua huomattaisiin vaikka oltaisiin kävelty päin.
      Duunaritaustasta johtuen , tai sen ansiosta, keskiluokkaista arkea, keskiluokkaista harrastelua ja noin yhteenvetona voisi todeta että keskiluokkaista elämää.
      Ihmisten kanssa tulen hyvin toimeen vaikka on myönnettävä että viime aikoina olen tullut tarkemmaksi siitä mitä sanon, kuntapolitiikan seuraus.

Jos nyt toiveita laittaisin niin ei kovin tunnekylmä tapaus. Ainakin olisi kyky rakastaa ja ottaa vastaan toisen antama rakkaus. Lisäksi toksinen yksilöllisyys saisi loistaa poissaolollaan eli jos vaikka etenee urallaan se tapahtuu omilla ansioilla eikä toisia alaspainamalla.
      Liikunnallisuudesta plussaa. Olisi mukava käydä yhdessä vaeltamassa, kiipeillä puissa tai laskea pulkkamäkeä. Keskustelutaito on hyvä ominaisuus mutta vielä tärkeämpää on hahmottaa mitä sanoo. Jos käyttää ilmaisua "jos et tiedä mistä kiikastaa niin ei minun sitä sinulle tarvi kertoa" niin tulkitsen tuon niin että asia on nin vähäpätöinen että sen voi unohtaa.
      Naisen on myös hyvä hahmottaa että jos käyttää sanatonta viestintää niin siinä on omat riskinsä. Jos ilmenee tunnetta että mielellään toivoisi minun tulevan takaa niin on syytä sanoa tämä ääneen. Se että on kontallaan lattialla pakarat kohti kattoa saattaa minussa aiheuttaa tulkinnan että hänellä on jotakin pudonnut lattialle ja tulen auttamaan etsinnöissä. Tämä saattaa hieman latistaa tunnelmaa.

Ikähaarukka noin +-5 vuotta omasta iästä mutta vielä oleellisempaa on samanlainen elämäntilanne ja että pystytään sovittamaan lyhyen-, keskipitkän- ja pitkä aikavälin suunnitelmat yhteen.

• Anonyymi

Hyvää kirjoitustaitoa ja muotokielisyyttä.

• Anonyymi

Että mieshaave pitäisi kirjoittaa.
      Koska olen 150 vuotias kaikissa kyselyissä, mies voisi olla ainakin 10 vuotta nuorempi.
      Luonne: tahtova, tiedostava, tietoinen, lempeä, humanisti.
      Pitämiset: musiikki, kirjat, kuvataide, mutta tietenkin syytä olla omia juttuja (Suomi-liiga? iik, mut joo, kunhan ei huutele ja kiroile muidenkaan urheilusuoritusten osalta)
      Kävelyt luonnossa, yllätysretkeilyt.
      Voisi osata laittaa joitain ruokia.
      Intro-/extro sekoitus.
      Autonkottero. Kesällä uimaan.
      Omillaan toimeentuleva, muttei tarvitse olla varakas, vain velaton.
      Mä olen tavis, omasta mielestäni ja monenlaisista asioista kiinnostunut.

• Anonyymi

”esimerkiksi puska/puskaton on ihan yhtä hyvä”
      😂😂😂

• Anonyymi

13:40
        Mullahan on puska, koska sieltä huutelin 11:30. Hahhahhahaa.
        Kaikuko vastasi?
        Vilma

• Totta se on, minun mielestäni!

Nykyään moni miettii, ollako vai eikö olla?
        Minun mielestäni koko juttu on yhdentekevä, kunhan omistaja on tyytyväinen....😂

• Anonyymi

Ihannenainen olisi

- n.25 vuotta minua nuorempi
      - Luonnonkaunis: ei normaalisti meikkaisi, pitkä vaalea tukka, ei lävistyksiä yms
      - hymyileväinen ja kiltti, mutta kuitenkin jämäkkä
      - tupaikoimaton ja siisti
      - liikunnallinen
      - ennekkoluuloton

Itse olen
      -Pitkä, tumma ja lihaksikas
      - korkeakoulutettu
      - erittäin hyvin ansaitseva
      - kiltti, mutta jämäkkä ja tarvittaessa jopa kova
      - luontoihminen
      - ennakkoluuloton

• Anonyymi

Olen 40-vuotias, 188cm pitkä ja älykkyysosamääräni on korkeampi, kuin 99,2% ihmisistä. Ajan Opelilla. Tykkään kissoista ja koirista ja halaamisesta. Asun maakunnassa.

Toivon kumppaniltani, että hän on nainen, jolla on kummituksia.

harmaasusi

• Anonyymi

Onko väliä minkälaisia kummituksia? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä mielenkiintoinen toivomus.

Joillakin on taito herättää tylsä mieli henkiin.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räyhähenkiä varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä mielenkiintoinen toivomus.

Joillakin on taito herättää tylsä mieli henkiin.

(hihitystä)

Kahvit lensi suusta :DDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahvit lensi suusta :DDD

Toivottavasti ei tullut ihan kamala sotku.

(hihitystä)

• Anonyymi

Aha, no kummituksia löytyy moneltakin varmaan, luurankojakin...
        Itse en haluaisi löytää lepakkoja...tapulista 😁

• Anonyymi

No niitähän löytyy kyllä,
        vaikka kaikki eivät olekaan enää mulla itsellä.
        Halaamista oottelen täällä jossain.
        🤗👻👩🏻‍🦰🪄🧶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niitähän löytyy kyllä,
        vaikka kaikki eivät olekaan enää mulla itsellä.
        Halaamista oottelen täällä jossain.
        🤗👻👩🏻‍🦰🪄🧶

Me haetaan takaisin ne, mitkä on karuussa ja sitten vetäydytään superhalaukseen. Ennen sitä kummienmetsästysreissua on myös isoja haleja. Voimahaleja, että jaksetaan metsästää niitä... 🤗🤗🤗

harmaasusi

• Anonyymi

Ohjelmatoimistoista järjestyy kummituksia, jos onni sellaistakin edellyttää.
      Huhuuuhuuu.

• Anonyymi

..niin joku aqsia jos ärsyttään iin voin heittää hyviä merlko surrealistisiakin elämän totuuksia...

Poliisi on kyllämaailman heikkokuntoisin...kun jaksa juosta edes sataa kilometriäkään autolla läskiperseineen pakko

• Anonyymi

auto on luuserin merkki, varsinkin Volkswagon Trtansporter..

• Anonyymi

jooh niin jännittääj okujuttu joku tyttö vähän paiytsi tyunnemme jo mutrta...

• Hmm.. voin paljastaa itsestäni sen, että olen ihan mitäänsanomaton minä itse aina ja kaikkialla.

Se, miten mitäänsanomaton olen, jääköön jokaisen itsensä päätettäväksi.

Kumppanitoiveena on se, ettei mitään kumppania koskaan joutuisi elämäänsä ottamaan. Se olisi hyvä niin.

Eli .. no.. eipä siitä sitten sen enempää sanottavaa olekaan.

• Minä: Oman tiensä kulkija.

Mielipiteitä tai tapoja joskus vaikea muuttaa, jopa mahdotonta, ei onnistu raivaustraktorillakaan. Siinä mielessä erittäin vaikea ja ärsyttävä tyyppi. Muuten kyllä joustava, asioista keskuteleva ja kompromissihakuinen.

Ulkonäkö on mitä on, koska myös on yhtä paljon mielipiteitä kuin ihmisiäkin.

Itselleni tärkeintä ovat läheiset joiden eteen teen kaikkeni jos tarve vaatii. Siinä ei kumppanusehdokkaat estele. Läheisten uhkaaminen millän tasolla on täysout. Olen kuitenkin valmis sitoutumaan myös muualle jos parisuhde osoittautuu elämisen arvoiseksi.

Sinulta: Humaaninen arvomaailma, ihmisiä ja kaikkea elämää kunnioittava. Perustavat täytyy olla hallussa. Kaikki väkivaltainen aksentti on out. Samoin myös muuntamisyritykset.

Keskustelutaito ja huumori. Ýmmärtää tilannekomiikan päälle ja nauraaa räkättää kanssani tuntikausia. On valmis hullutuksiin mutta tietty roti peruselämässä.

(tosin en ole kumppania hakemassa)

• "Sinulta: Humaaninen arvomaailma, ihmisiä ja kaikkea elämää kunnioittava. Perustavat täytyy olla hallussa. Kaikki väkivaltainen aksentti on out. Samoin myös muuntamisyritykset.

Keskustelutaito ja huumori. Ýmmärtää tilannekomiikan päälle ja nauraaa räkättää kanssani tuntikausia. On valmis hullutuksiin mutta tietty roti peruselämässä."

Tuo oli loistavasti tiivistetty!
        Olen 200% samaa mieltä juuri noista!!!!
        Hienoa, että on muitakin vedet silmissä nauravia!

Tunnustan, että nauran melko useinkin itselleni, omille mokilleni ja - kyllä - myös toisten - jos tilanne on sellainen, ettei se sitä toista ihmistä loukkaa....

• Anonyymi

Olen huono kertomaan itsestäni, mutta yritetään 😁

- ikuisuuden sinkkuna ollut päälle nelikymppinen nainen
      - pitkä, tumma, vartalotyypiltäni muodokas, (joillekin ehkä liiankin, jos viehättyy enemmän sellaisesta timmistä, "poikamaisesta" vartalosta)
      - olen korkeakoulutettu ja minulle työ on tärkeää
      - olen osunut 100%:sti nuotilleen Sing Starissa unchained melodyn kohdalla
      - olen persoonana ristiriitainen - todella kiltti, avulias ja empaattinen, mutta melkoinen jääräpää sille päälle sattuessani
      - tuskastun herkästi hidastelusta
      - en pelkää puolustaa muita ja arvostan samaa piirrettä myös muissa ihmisissä
      - en ole koskaan polttanut enkä edes kokeillut huumeita
      - olen vahvasti tunneihminen
      - perhe on minulle tärkeä

Kumppanilta toivoisin:

- empaattisuutta
      - luotettavuutta
      - älykkyyttä
      - huumorintajua
      - henkistä kypsyyttä
      - kykyä hassutella
      - sopivaa suurpiirteisyyttä (en jaksa nalkuttajia)
      - kykyä hyväksyä minut sellaisena kuin olen sekä luonnollisesti lapseni
      - ulkoista miellyttävyyttä (siisti, ystävällinen olemus jne)
      - intohimoisuutta

Olikohan tässä jo tarpeeksi.. 😄

Aletheias (joka ei pääse enää profiiliinsa)

• 😂😂😂😂

Ihmettelinkin, minne olit kadonnut, mutta näemmä löydyit jälleen - mitä tervehdin ilolla!
        Tuijotan tekstiäsi ja olen jälleen kerran sanaton.....yritän sepustaa tähän jotakin:

Miten sietämätön voi olla hissin ovi, kun sinulla on kiire jonnekin ja tuntuu, että oven sulkeutuminen, hissimatka ja oven avautuminen kestää ikuisuuden?

Palvelunumeroihin soittaminen on yhtä helvettiä. Pariin otteeseen on sattunut niinkin, että kuunneltuani sitä rätisevää hissimusiikkia parikymmentä minuuttia, olen karjaissut puhelimeen "Vastaa nyt perkele!" ja sattumalta asiakaspalvelija on ehtinyt jo vastata.... 😂.

Muutamia poimintoja vielä aiheeseen liittyen:

-Tupakointia ja huumeita on ole koskaan käsittänyt

-Rotevasta punkusta pidän - silloin harvoin kun satun alkoholia nauttimaan, valkoviineistä erityisesti kepeät italialaiset ja yllättäen varsin ryhdikäs Mouton Cadet.
        Oluesta en juuri perusta. Yksi pullo Heinekeniä kuumana kesäpäivänä on kuitenkin ok

-Hassuttelu, huumori ja aito "repeäminen" itselleen tai mielikuville, omille mokaamisille ja joskus tilannekomiikalle, kunhan se ei loukkaa muita

-Nalkutusta en käsitä enkä siedä
        -Luotettavuus on erittäin tärkeä ominaisuus ihmisessä - itse pidän aina ja poikkeuksetta sen, minkä lupaan, enkä voi sietää peittelyä, kiertelyä tai suoranaista valehtelua.
        Päin naamaa mielipiteensä sanominen ei saa minua sijoiltani, päinvastoin.

-Suurpiirteisyydestä sanottakoon, etten voi kestää pilkunviilajia ja pikkuasioihin tarttujia, jotka juuttuvat asioihin pystymättä pääsemään eteenpäin; piru piilee yksityiskohdissa, mutta jotta mikään etenisi elämässä, on osattava myös astua pikkuongelmien yli

-Kateutta en ole koskaan käsittänyt; iloitsen aidosti toisten menestyksestä
        -Mustasukkaisuus on itselleni vieras tunne, silti siedän sitä vastapuolelta - jostain syystä - omistushaluinen nainen on....no joskus hyvällä tavalla huvittava - ja pystyn kääntämään sen nauruksi. Kyseinen ominaisuus ei siis kohtuullisessa määrässä minua haittaa, kunhan ei ns. "lähde käsistä"

-Päälle nelikymppisistä, tummista, muodokkaista, pitkistä, intohimoisista naisista, voimakkaasti tuntevista - en nyt....pysty...sanomaan tähän mitään, koska joudun tuota komboa ajatellessani ihan kohta hengittämään paperipussiin höyrystyneen läppärini näytön takana 😅.

Kello on taas paljon, täytyy mennä nukkumaan - aamu sarastaa taas kohta.
        Olisi mukavaa kirjoitella pidempään kanssasi tästä omituisesta matkasta nimeltä "elämä".

Profiilissani.....Jos satut innostumaan 😊.
        Kaikkihan on vapaaehtoista elämässä paitsi verot ja kuolema 😅.

• Anonyymi
        Mies_Linnunradalta kirjoitti:

😂😂😂😂

Ihmettelinkin, minne olit kadonnut, mutta näemmä löydyit jälleen - mitä tervehdin ilolla!
        Tuijotan tekstiäsi ja olen jälleen kerran sanaton.....yritän sepustaa tähän jotakin:

Miten sietämätön voi olla hissin ovi, kun sinulla on kiire jonnekin ja tuntuu, että oven sulkeutuminen, hissimatka ja oven avautuminen kestää ikuisuuden?

Palvelunumeroihin soittaminen on yhtä helvettiä. Pariin otteeseen on sattunut niinkin, että kuunneltuani sitä rätisevää hissimusiikkia parikymmentä minuuttia, olen karjaissut puhelimeen "Vastaa nyt perkele!" ja sattumalta asiakaspalvelija on ehtinyt jo vastata.... 😂.

Muutamia poimintoja vielä aiheeseen liittyen:

-Tupakointia ja huumeita on ole koskaan käsittänyt

-Rotevasta punkusta pidän - silloin harvoin kun satun alkoholia nauttimaan, valkoviineistä erityisesti kepeät italialaiset ja yllättäen varsin ryhdikäs Mouton Cadet.
        Oluesta en juuri perusta. Yksi pullo Heinekeniä kuumana kesäpäivänä on kuitenkin ok

-Hassuttelu, huumori ja aito "repeäminen" itselleen tai mielikuville, omille mokaamisille ja joskus tilannekomiikalle, kunhan se ei loukkaa muita

-Nalkutusta en käsitä enkä siedä
        -Luotettavuus on erittäin tärkeä ominaisuus ihmisessä - itse pidän aina ja poikkeuksetta sen, minkä lupaan, enkä voi sietää peittelyä, kiertelyä tai suoranaista valehtelua.
        Päin naamaa mielipiteensä sanominen ei saa minua sijoiltani, päinvastoin.

-Suurpiirteisyydestä sanottakoon, etten voi kestää pilkunviilajia ja pikkuasioihin tarttujia, jotka juuttuvat asioihin pystymättä pääsemään eteenpäin; piru piilee yksityiskohdissa, mutta jotta mikään etenisi elämässä, on osattava myös astua pikkuongelmien yli

-Kateutta en ole koskaan käsittänyt; iloitsen aidosti toisten menestyksestä
        -Mustasukkaisuus on itselleni vieras tunne, silti siedän sitä vastapuolelta - jostain syystä - omistushaluinen nainen on....no joskus hyvällä tavalla huvittava - ja pystyn kääntämään sen nauruksi. Kyseinen ominaisuus ei siis kohtuullisessa määrässä minua haittaa, kunhan ei ns. "lähde käsistä"

-Päälle nelikymppisistä, tummista, muodokkaista, pitkistä, intohimoisista naisista, voimakkaasti tuntevista - en nyt....pysty...sanomaan tähän mitään, koska joudun tuota komboa ajatellessani ihan kohta hengittämään paperipussiin höyrystyneen läppärini näytön takana 😅.

Kello on taas paljon, täytyy mennä nukkumaan - aamu sarastaa taas kohta.
        Olisi mukavaa kirjoitella pidempään kanssasi tästä omituisesta matkasta nimeltä "elämä".

Profiilissani.....Jos satut innostumaan 😊.
        Kaikkihan on vapaaehtoista elämässä paitsi verot ja kuolema 😅.

Täällähän minä jossain bittien takana piilottelen 😁 Olen kirjoitellut aika vähän viime aikoina, kun palsta on niin sietämätön toiminnaltaan nykyään. Tilini lukkiutuminen oli viimeinen pisara, vaikka itse olenkin pääsyyllinen unohdettuani salasanan, mutta en siis saa uusimislinkkiä lainkaan, joten tässä sitä ollaan.

Mutta asiaan 😊 Olen iän myötä oppinut kärsivällisyyttä ja osaan aika hyvin pitää tuskastumiseni omana tietonani, sillä tiedostan, että kyse on minun ongelmastani, ei muiden. Pari päivää sitten tuskastelin, kun ajoin ruuhka-aikaan parkkihalliin ja minua edellä oleva auto pysähtyi ja lähti parkkeeraamaan autoa palomiesparkkiin. Hän peruutteli hitaasti eestaas varmaan 6-7 kertaa tukkien kulkuväylän ja taakse kertyi jo melkoinen jono. En ymmärrä, miksi pitää ruuhka-aikana lähteä peruuttelemaan autoa parkkiin, kun se ei selvästikään tältä kuskilta luonnistunut. Mutta en tööttäillyt tai muutakaan, vaikka mieli teki 😅
        Tuo on muuten paha, jos erehtyy sanomaan jotain ouhelimeen luullen, ettei vastapuoli kuule. Itsekin joskus tuohon syyllistynyt 🫣

Viineistä sen verran, että punaviineistä pidän erityisesti, mutta kesäisin menee myös rosee tai valkoviini. Luottovalinta on silti aina punkku 🍷 Nautin alkoholia harvakseltaan, ja todella harvoin enemmän kuin 1-3 lasia, mutta toisaalta en myöskään rajoita tietoisesti alkoholin käyttöäni, koska en koe siihen tarvetta. Saatan olla kuukausia nauttimatta tippaakaan alkoholia ja sitten taas joskus kesällä saatan käydä parin viikon aikana vaikka kolme kertaa ystävien kanssa terassilla ja otan ehkä siiderin tai viinilasillisen, usein lasissa on myös alkoholitonta. Joskus taas bilejalka vipattaa kunnolla tai festarifiilis vie mukanaan ja silloin saattaa mennä useampikin drinkki illassa. Menen fiiliksen mukaan 😊

Luottamus mielestäni minkä tahansa ihmissuhteen perusta. Toiseen täytyy pystyä luottamaan, jotta suhteella on mitään mahdollisuuksia onnistua. Jollei pysty luottamaan, ei voi myöskään olla oma itsensä, koska luottamuspula pitää ihmistä tietynlaisessa hälytystilassa.

Kateus on inhimillinen tunne, mutta pitkään jatkuessaan hyvin kuluttavaa. Se pohjautuu omaan epävarmuuteen tai muuhun kipupisteeseen ja kertoo aina siitä, että omia tunteitaan ja asenteitaan on hyvä tutkailla vähän enemmänkin. Mustasukkaisuuskin on inhimillistä ja tavallista, mutta se kuuluu samaan kastiin kateuden kanssa ja siitä kannattaa pyrkiä mahdollisimman nopeasti eroon. Itsellä on toiminut se, kun olen avoimesti kertonut mustasukkaisuuden tunteista kumppanille ja tuonut sen heti esiin, jolloin se ei pääse paisumaan. Jos luottamus on kunnossa, ei mustasukkaisuudelle ole paljoakaan tilaa eli kaikki palaa takaisin luottamukseen 😊

Älä kuvittele ulkoisista avuistani liikoja, en ehkä lainkaan ole paperipussiin hengittämisen arvoinen 😄 Vaikka toki se täytyy todeta, että toivottavasti olen sitä sen miehen silmissä, jonka kanssa ehkä joskus polut kohtaa. Oman kumppanin silmissä ja sydämessä pitää olla kaiken rakkauden ja ihailun arvoinen eikä sillä ole sinänsä mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvin vastaa esim nykyisiä kauneusihanteita.

Täytynee alkaa valmistautua hiljalleen unille. Melko rankka työviikko menossa, on työmatkaa, koulutusta, aamiaistilaiisuuksia, aikaisia herätyksiä.. Onneksi huomenna on jo torstai 😄

Kirjoittelemisiin 🥰 Eihän sitä tiedä, vaikka joskus innostuu privana kirjoittelemaan 🤗

• Anonyymi

En ole pitkä, enkä komea. Kiltti ja uskollinen kyllä olen. Minusta omana itsenäni pitävän naisen haluaisin, varsinkin erään tietyn , mutta pahoin pelkään sen haaveena vain pysyvän.

• Anonyymi

Paljastus:
      Olen mauttoman huumorin ystävä.

Odotus:
      Kumppanin ei ole pakko innostua huumoristani.
      Riittää, että hän ymmärtää minua.

Esimerkki:
      Jos mies virtsaa suihkussa,
      hän saattaa myös paskoa lauteiden raosta lattialle.
      Seuratkaa miehiänne!

• Anonyymi

Lyödäkö löylyä vai olla se normi löylynlyömä 🤔, tjaa no normaalistikin tosissaan pysyminen tuottaa toisinaan lieviä vaikeuksia ja täällä ollessani en todellakaan tunne tarvetta olla täysin tosissani kuin toisinaan että joo...
      Tehdään siis kompromissi ja kerron mihin uskon. Uskon ja luulojen varassahan tässä elämässä muutenkin toimitaan 😁.
      Uskon läheisyyteen, ystävyyteen ja kykyyn olla toiselle ihmiselle se toinen ihminen.
      Uskon avoimuuteen ja rehellisyyteen.
      Uskon olevani edelleenkin mies, hetero.
      Uskon vahvasti hukkaavani aikaa täällä tänään 🙂.

Onkos täällä muita uskovaisia kuin minä, tunnustakaa uskonne 😂

• Anonyymi

Voi olla, että on. Voi olla ettei sinua voi puhua helposti ympäri :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että on. Voi olla ettei sinua voi puhua helposti ympäri :)

Mainiota, mihin aiot minut saada uskomaan 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    Aihe