Paljasta jotakin itsestäsi ja mieltymyksistäsi kumppanitoiveiden suhteen?

Heitetäänpä vähän löylyä tänne.
Eli paljasta jotakin itsestäsi (mitä tahansa tahdot) ja

Kerro jotakin, mitä toivoisit mahdolliselta tulevalta kumppaniltasi?
Jospa tästä saataisiin kunnon mylly käyntiin.

Aloitan:
-Olen 183cm pitkä.
-Kirjoitan paljon (työn puolesta ja vapaa-aikana)
-Laulan erilaista musaa Suomihiteistä oopperaan ja pop/rockiin vapaa-aikanani (olin nuoruudessani jonkin aikaa rockbändin solistina)
-Olen koulutukseltani erään alan insinööri
-Unelma-ammattini oli liikennelentäjä, valitettavasti olosuhteet muuttuivat joskus 1990-luvulla kohdallani niin, että tuo haave oli pakko haudata 😞.

TOIVOISIN (en vaatisi) häneltä kenties:

-Kirkkaita silmiä, halattava, pussattava ja kestää katsoa silmiin

-Hyviä keskustelutaitoja - ongelmanratkaisukyky parisuhteessa liittyy tähän

-Ehdottomasti lävistämätön (korvikset kuitenkin jees isotkin) ja ehdottomasti tatuoimaton

-Avoin maailmankatsomus, pitää luonnosta ja eläimistä

-Kilttiä perusluonnetta, mutta kuitenkin omanarvontuntoa ja omaa tahtoa; tulinen temperamentti on kiva, jos ei dominoivana piirteenä; kohtalainen mustasukkaisuus on pikanttia (itse en tosin ole tippaakaan mustasukkainen)

-Naisellista olemusta - (en pistä vastaan meikkaamiselle, itsestään huolehtimiselle ja kauneuden vaalimiselle, enkä pidä sitä turhamaisena); mutta tietty luonnollisuus on hyvästä kuitenkin - aina ei tarvitse olla sotamaalissa ja esimerkiksi puska/puskaton on ihan yhtä hyvä

-Musta nahka.....sopii....naiselle 😄, vaikka kukkamekotkin ovat ihania!!! - nahkahousut, saappaat, nahkamekot, takit....pukeudutko sellaisiin? (En tarkoita tällä mitään S/M -osastoa)

- Viimeisenä, mutta ei ehkä vähäisimpänä -hyvämuotoinen perä...naisella, jonka vyötäröstä voi pitää kiinni, kun nainen istuu vieressä, sylissä........huokaus (syvä huokaus)😄....kevät, valo...ymmärrätte varmaan?

Peli on avattu, katsotaan saadaanko tästä kunnon keskustelu aikaiseksi?

48

893

Vastaukset