2010-luvulla olemme autossa kuunnelleet milloin mitäkin lastenmusiikkia, mutta cd-levyt on sittemmin ehditty myydä. Mieleen on jäänyt häiritsemään yksi laulu, jota en netin syövereistä tekoälynkään avulla saa kaivettua käsiini. Muistelisin laulun olleen punakantisella cd:llä, ja laulajina ehkä mies ja nainen.
Laulu kertoo kissasta ja hiirestä, jotka tekevät musiikkia. Muistelen että iso osa kappaleesta on puhuttua/räpättyä ja lisäksi monessa välissä on sooloja eri soittimilla. Kertosäettä en valitettavasti muista, voi jopa olla ettei sellaista ollut.
Muistan sanoista tarkasti tämän verran:
Jos oot hirmusen vahva
Täytyy olla terässä myös jarrukahva
Ettei voimia mittaile, niinku filmeissä
Piirretyissä tai joissakin ??? [rimmaa sanan filmeissä kanssa]
Punttisali vois olla sun juttu
Siellä käy moni muukin mun kissatuttu
Sinfoniaa et saanut sen sijaan pyydän
Älä käy käsiksi rap-taiteilijaan
Olisi mahtavaa löytää tämä laulu uudelleen ja ostaa levy takaisin hyllyyn!
Auta tunnistamaan 2010-luvulla kuunneltu lastenlaulu
Anonyymi-ap
1
194
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa varmaankin kysyä tuolta
https://www.kirjastot.fi/kysy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684