Kokkola. Kokkolassa on näemmä jännämiehiä. Voisiko palstan uljain kenties valaista kyseistä asiaa meille hieman enemmänkin? Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. Tai riippuu kumman kieliset ovat alkujaan keksineet sen nimen. Kännissä Kokkolassa. Kyllä mää sinne tekisin ekskursion kumminkin ennemmin kuin Seinäjoelle. Ne on ne puukot ☝️.
Seuraavana,
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.
- Anonyymi
Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.
- Anonyymi
Oliko muuta?
- Anonyymi
MUT ESTETTIIN 😱!
- Anonyymi
Oliko Simiti Kokkolan ampuja?
- Anonyymi
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti<Joskus uutisissa luki että joku oli menehtynyt liikenneonnettomuudessa Pohjois-Pohjanmaalla. Ikä ja profiili sopi kaveriini. Kyselin sitten tekstiviestillä oliko hän yhä elossa? Hän vastasi, että "Mikäs sen pahan tappaisi"? - AP.
"Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. "
Ihan oikealla suomella paikkaa on kutsuttu nimellä Kaarlela.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728