Kokkola. Kokkolassa on näemmä jännämiehiä. Voisiko palstan uljain kenties valaista kyseistä asiaa meille hieman enemmänkin? Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. Tai riippuu kumman kieliset ovat alkujaan keksineet sen nimen. Kännissä Kokkolassa. Kyllä mää sinne tekisin ekskursion kumminkin ennemmin kuin Seinäjoelle. Ne on ne puukot ☝️.
Seuraavana,
9
207
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla kompassi? Koska sun suunta on vähän hukassa.
- Anonyymi
Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.
- Anonyymi
Oliko muuta?
- Anonyymi
MUT ESTETTIIN 😱!
- Anonyymi
Oliko Simiti Kokkolan ampuja?
- Anonyymi
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;D. Sehän ei oo kommentoinut tänne vielä. Jos se on tällä hetkellä tutkinnassa vailla teknologiaa niin tällöinhän se ei pysty kirjoittelemaan tänne. Sen vastaus olisi luultavasti että äärioikeisto ja ääriuskonlahkolaiset olisivat asialla. Nuo molemmat ryhmät koostuisivat samoista ihmisistä. Olen aiemminkin kuullut kauhutarinoita Kokkolasta. Tuohan olisi sopiva podcastin nimi: Kauhutarinoita Kokkolasta.
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ollut! Sitäpaitsi se oli vahinko!
>simiti<Joskus uutisissa luki että joku oli menehtynyt liikenneonnettomuudessa Pohjois-Pohjanmaalla. Ikä ja profiili sopi kaveriini. Kyselin sitten tekstiviestillä oliko hän yhä elossa? Hän vastasi, että "Mikäs sen pahan tappaisi"? - AP.
"Nästa, Karleby. Kaarlenkylä. Niinhän sen suomennoksen kuuluisi mennä. "
Ihan oikealla suomella paikkaa on kutsuttu nimellä Kaarlela.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3103248Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151850Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141595Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4111489Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361374Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2221263- 171224
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631056Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201000