Kokoomuslainen päättäjä ja nyt ehdokas on todella oikea koomikoiden koomikko. Tämä joka oli MOT-ohjelmassa luvattoman majoituksen mannekiini, on laittanut naamakuvansa viereen mainokseen: LUOTETTAVA, REHTI ja REHELLINEN: Sitten facebookissa präntännyt: Suomalaisen sydän on siellä missä koti on.
Niin rivoa. Laiton majoitusko on näyttö rehellisyydestä? Kuka luottaa? Rehti???? Koti siellä missä sydän, rikkonut sydämettömästi muiden asukkaiden oikeutta turvallisuuteen ja kotirauhaan pitämällä luvatonta majoituskoppia asuinkerrostalossa.
Eipä tuota tarvitse kunnioittaa, arvostaa tai äänestää. Kokkareissa on useita muitakin salahotellia ylläpitäviä.
Vitsikästä on
23
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan minunkin postilaatikkoon tullut naamakuva. Huh! Oikein silmät rävähti apposen auki, että noinko on. Millä se mitataan rehellisyys, rehtiys ja luotettavuus jos on luvaton majoittaja? Eipä tuo mitään uutta, jokainen ehdokas kehuu itseään häpeämättömästi. Joillakin menee todellakin komiikan puolelle.
- Anonyymi
ai.persesilmå,,homona.aukes,,,henttuselle,ja,notkolle.aukes..
- Anonyymi
Jokkainen ne kehhuu itteään, ovat maaliman parraita omasta mielestään. Niin rehtejä, rehellisiä, luotettavia, ahkeria, tietäviä, nuhteettomia, kauniita, rohkeita ja vaikka mitä. Kaikki adjektiivit käytössä kun kampanjoidaan. Vaikeaa päättää ketä näistä yli-ihmisistä nyt sitten äänestäisi.
- Anonyymi
sieki,ajkan,hakkaaja,rintama,karkurin,,åpårå..luuseri,juoppo.insetillpelle
- Anonyymi
Mie oon asukas rääkyjät pilaa Rovaniemen maineen!
Mie oon asukas ja mie en kestä turismia enkä naapureita!
Mie oon hienostoeläkeläinen!- Anonyymi
SIE,,OOKII,INSESTI..ÅPÅRÅ..IDIOOTTI
- Anonyymi
taasko,,pååsit,,homo.pedari,,putkasta,,kerrostalo..hårikkö,,
- Anonyymi
Lyhytvuokraus sallitaan 180 vrk. Kiitos Notkon adressin.
- Anonyymi
EI OLE VIELÄ PÄÄTÖSTÄ TEHTY!!!! Laki on se mikä on nyt ja sen puitteissa eletään.
- Anonyymi
Hyvin nuo menestyy muutkin koomikot. Sehän on tuo stand-up ihan in. Minä vain en tykkää halpahintaisesta huumorista. Kuitenkin laitoin tuon kokkareakan kuvan seinälle ja punaisella alleviivasin sanat: REILU, REHELLINEN ja LUOTETTAVA , että edes muutaman kerran päivässä naurattaa - nauru kun pidentää ikää.
- Anonyymi
Sarkasmia vaalimainoksessa? On eri jännä kokkare kyllä! Toivottavasti ihmiset ymmärtävät, että vaalilauseet ovat vitsi.
- Anonyymi
Nehän ovat tosi röyhkeitä, omalla naamalla mainostetaan laitonta vuokrausta eikä edes älytä hävetä vaan kehua retostellaan vaikka laittomuus rehottaa. Hyi! Erittäin vastenmielistä.
- Anonyymi
Joo niin on. Numero 36 kehui olevansa REHELLISESTI LYHYTVUOKRAAJA!!!!!! Sus siunatkoon, rehellisesti laitonta, siis LAITONTA majoittamista!!!! Minun tietääkseni se on rakennuslain vastaista, niin missä kohtaa se on sitten rehellistä? Sanokaa.
Ihminen voi rahanhimossaan rikkoa lakeja ja kirkkain silmin väittää, että rehellistä. Ei ihan vitsinä mene läpi vaan röyhkeytenä ja suunnattomana itsekkyytenä sekä ahneutena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on. Numero 36 kehui olevansa REHELLISESTI LYHYTVUOKRAAJA!!!!!! Sus siunatkoon, rehellisesti laitonta, siis LAITONTA majoittamista!!!! Minun tietääkseni se on rakennuslain vastaista, niin missä kohtaa se on sitten rehellistä? Sanokaa.
Ihminen voi rahanhimossaan rikkoa lakeja ja kirkkain silmin väittää, että rehellistä. Ei ihan vitsinä mene läpi vaan röyhkeytenä ja suunnattomana itsekkyytenä sekä ahneutena.Tämä ehdokkaan kehu löytyy facebookista.
- Anonyymi
Mot esitteli Rovaniemen kummelit.
- Anonyymi
Tulkaapa ihmiset sitä matkailuasiaa puhumaan, huomenna on myös ilmaisen ruokatarjoilun äärellä Lapin matkailun "Grand Old Man", liikemies-yrittäjä Henttunen, joka on ehdokkaana Rovaniemen kaupunginvaltuustoon, ollen myös Lapin hyvinvointialueen johtomiehiä. Tule sellaisena kuin olet, sunnuntaina Kauppatorin K-Supermarket kaupan edessä ruokaa jaossa.
- Anonyymi
Henttunehan,,sanoo,k.supermarket,,jakaa,ilmaista,ruokaa,mik,,on,petos..ei,,supermarket,jaa.ilmaista,,ruokaa.tstå,,kauppias,piståå,,henttusta,turpaan...petos,,
- Anonyymi
Olen tehnyt kaikki mahdolliset vaalikoneet, käynyt kojuilla kuuntelemassa, kun suoltavat sontaa suustaan ja nyt parina päivänä kahlasin läpi ehdokkaiden naamakirjaa. Olen todella pöyristynyt, suorastaan järkyttynyt, kun mitä enemmän tiedän, sitä vähemmäksi käy sellaiset ehdokkaat joita ilkeää äänestää.
Miten ihminen voi olla rehellisesti lyhytvuokraaja, kun nytkin Lapin Kansassa oli tekstiä, että se majoittaminen on rakennuslain vastaista asunnon käyttöä????
Kertokaa minulle miten voi olla rehellistä jos ja kun rikkoo lupia. - Anonyymi
Omasta mielestään voi olla vaikka mitä. Meidän talon salamajoittaja kehui oikein iltalehdelle että toimii toisten kotirauhaa kunnioittaen...ainoat isännöintiin ja viittä vaille poliisille ilmoitetut järjestyshäiriöt joulunpyhinä tulivat hänen salamajatalostaan. Että semmoinen tapaus. Sukua tälle kokkarille että eipä yllättänyt.
- Anonyymi
VALHEELLA ON LYHYET JÄLJET!!!!
- Anonyymi
Adressit on viety turvaan , tuli 180 vrk, tuli jytky
- Anonyymi
Ei taida nyt ihan käsittää, laki ei ole vielä voimassa!!!! No minkäs sille voi jo ei käsitä mitään.
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, niin osuva vanha sanonta!
- Anonyymi
Vasiten härnää. Ei sille kannata vastata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886