Suosituksia sähköpyöristä työmatka ajoon? Nyt kevään tullen tekisi mieli taittaa matkat pyörällä. Ajoa tulee suuntaansa noin 22 km eli sähköpyörä on aika pakollinen koska en halua olla ihan hikisenä työpaikalla. Kellään kokemuksia mistään hyvistä sähköpyöristä?
Sähköpyörä työmatka ajoon? Suosituksia?
27
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ai että 22km ja jo nyt pelottaa hiki? 🤭 Ehkä kannattaisi miettiä vähemmän sähköavustusta ja enemmän elämäntapamuutosta.
- Anonyymi
Jokainen omalla tyylillään. Jos joku haluaa sähköpyörän hommata, niin onko se jotenkin sinulta pois?!
- AnonyymiUUSI
Voi jumalauta mikä vastaus.
- AnonyymiUUSI
Ehkä kannattaisi keskittyä omaan elämään eikä moittia muiden valintoja, natsaa ehkä sulle rääkätä itseäsi muttei kaikkien ole pakko...
- AnonyymiUUSI
Oletko ikinä tehnyt töitä?
- Anonyymi
Fitnord on Suomen ykkönen noissa sähköpyörissä
- Anonyymi
Ei olé.
- Anonyymi
Noilla spekseillä sulle sopisi joku etujousitettu napamoottoreilla varustettu sähköpyörä jossa olisi keskisuuri akku. Esim. Shimano, FitNord, Bosch, Flyer, Winora joka kustantaa noin 1500 - 3000 euroa.
Esimerkiksi tuossa suht tuoreessa vertailussa on paljon sopivia vaihtoehtoja:
https://www.vitamiini.org/paras-sahkopyora-2025/
Itse ottaisin vaan jonkun mahdollisimman hyvän mikä sopii budjettiin. - Anonyymi
Moikka! Mulla oli ihan sama tilanne vuosi sitten. Reilu 20 km suuntaansa töihin ja mietin että en jaksa hikoilla joka aamu ja ilta. Päädyin Fitnord-sähköpyörään ja pakko sanoa: en vaihtaisi pois mistään hinnasta.
Se mikä yllätti eniten, oli se kuinka tyylikkäältä se näyttää. En ostanut sitä ulkonäön takia, mutta huomaan että ihmiset oikeasti vilkaisee . Se on sellainen pyörä, joka huokuu laatua. Ja vaihteet, jarrut, kaikki toimii niin sulavasti.- Anonyymi
Itse en osta kyseistä merkkiä vain siksi, että palstalla massapostitetaan asian suhteen jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Itse en osta kyseistä merkkiä vain siksi, että palstalla massapostitetaan asian suhteen jatkuvasti.
Etenkin kun tuote (FitNord pyörät) ovat todellisuudessa "ei niin hyviä" ja miiden myynnin takana on nimenomaan tuo iso markkinointi, ei se että tuotteet itsessään olisivat mitenkään hyviä vaan ennemminkin hieman huonon puoleisia...
- AnonyymiUUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Etenkin kun tuote (FitNord pyörät) ovat todellisuudessa "ei niin hyviä" ja miiden myynnin takana on nimenomaan tuo iso markkinointi, ei se että tuotteet itsessään olisivat mitenkään hyviä vaan ennemminkin hieman huonon puoleisia...
Biltemasta yosemitea saa puolet halvemmalla ja laatukin parempaa
- Anonyymi
Osta speed pedelec/s-pedelec jossa moottori avustaa 45 km/h saakka. Ei tarvitse paria tuntia tuhlata työmatkoihin.
Hinnat korkeampia kuin 25 km/h karvalakkimalleissa mutta kerran se vain kirpaisee.- AnonyymiUUSI
Eikös pedelecit vaadi vakuutuksen eikä niillä saa ajaa pyöräteilläkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös pedelecit vaadi vakuutuksen eikä niillä saa ajaa pyöräteilläkään.
Silti niillä ajetaan ja heilutellaan jalkoja muodon vuoksi vaikka vauhtia pannaan kahvasta. Eikä niillä mitään valuutustakaan ole.
- AnonyymiUUSI
Vakuutus sitten päälle. Sähköiset liikkumisvälineet ja tavarankuljettimet, joiden paino on yli 25 kg TAI rakenteellinen nopeus yli 25 km tunnissa, tulee vakuuttaa lakisääteisellä liikennevakuutuksella.
Pystyykö edes rekisteröimään tuollaisen? Rekisteröimättömien sähköisten liikkumisvälineiden maksiminopeus tieliikenteessä kun on 25 km/h. Liikennevakuutus ei sekään tee liikkumisvälineestä tieliikennekelpoista.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen sähkömopoa. Ostin niu sähköskootterin kun ei enää moottoripyörät innostanut.
- AnonyymiUUSI
Itse hankkisin suoraan mopon tai skootterin. Ei tarvitse olla polkevinaan eikä latailla.
- AnonyymiUUSI
nosto ylös
- AnonyymiUUSI
https://www.canyon.com/fi-fi/sahkopyorat/retkisahkopyorat/pathlite-on/suv/pathlite-on-5-suv/3589.html?dwvar_3589_pv_rahmenfarbe=GY
Tämän parempaa on vaikea löytää kyseessä olevaan tarkoitukseen. - AnonyymiUUSI
"Itse ottaisin vaan jonkun mahdollisimman hyvän mikä sopii budjettiin."
Olen itse pohtinut mahdollisimman huonoa, joka menee budjetin yli. - AnonyymiUUSI
Uutena laadukkaana merkkinä saapuu toukokussa Vaselini. Tähän kannattaa tutustua. ei tule hiki huom vaselini!
- AnonyymiUUSI
Jokaisella on oma kohtalonsa.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, ja turha siitä on jälkeenpäin valittaa
- AnonyymiUUSI
Todennäköistä toki, mutta saa ne toisinkin avattua
- AnonyymiUUSI
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
- AnonyymiUUSI
Ja se kyllä ärsyttää toisten puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716217- 1335594
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4713465Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091847Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 381276
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889