Hello, olen tulossa kevääksi työreisulle Ylitornioon, parin kk ajan.
Röökit kannattaa käydä ojan toiselta puolen, mutta mites muut tykötarpeet...
Entäs treffit kuin kannattaa junailla, liikkuuko siellä naisihmisiä - Kievariko on "iskupaikka vai s-market ei sentään vanhainkoti...
... utelias ...
10
553
Vastaukset
- Anonyymi
käytä käsiäs ja lennosta vaihat... :D
- Anonyymi
Täällä ei oo naisia eikä kukaan halua sun kanssa treffeille.
- Anonyymi
Hae ruottinpuolelta poikakaveri tai kaks ni voitte tehä junan ..ja jatkaa matkaa
- Anonyymi
No,jo on taas sitä Ylitorniolaista vieraanvaraisuutta ylimmillään.Kuka tänne edes haluaa tulla kun on noin pösilöjä paikkakuntalaisia??
- Anonyymi
Suosittelen pehmonallea tai unilelua kaveriksi. Tällä korkeudella ei ole kuin mummeleita.
- Anonyymi
AP..Äläs nyt vähättele vanhainkotia.
Siellähän on nättejä hoitajia.Voi käydä flaksi.- Anonyymi
Saman ikäsii kun hoijotitkin....
- Anonyymi
Muista jos siäl ojan toisella puolen putoo lakki päästä niin potki se takas Tornion pualel ja sit vasta kumarrut se ottaa.
- Anonyymi
Tule ennemmin pelhoon
- AnonyymiUUSI
Älä tule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109083
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265648- 544710
- 924619
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641