Kylläpäs taas varmistuin kauppalapun tarpeellisuudesta.
Hain viiniä 👌, krapulapizza 👌, tupakkaa 👌, pohjanmaan salmiakki pastilleja 👌.
Sitten hörppäsin lasillisen ja kääräisin tupakan. Sytkäriä/tikkuja ei ollut laisinkaan, kun en polta selvinpäin. 😤
>simiti<
Aina jotakin!
12
174
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nyt ihan varma siitä että huomenna olet tyytyväinen tämän hetkisiin valintoihisi?
Olen melKoisen varma siitä että mitä päätämme tehdä tänään, sitä osin kadumme huomenna. Muistot, johin olisi voinut eilen vielä vaikuttaa?
https://www.youtube.com/watch?v=SlPhMPnQ58k
AV- Anonyymi
No mutta. Se on vasta huomenna. Ja mistä sitä tietää, vaikka kuolisi yöllä. On vain tämä hetki. Kaikki tulevaisuuteen liittyvä on spekulointia ja menneisyyteen liityvä muistelua.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta. Se on vasta huomenna. Ja mistä sitä tietää, vaikka kuolisi yöllä. On vain tämä hetki. Kaikki tulevaisuuteen liittyvä on spekulointia ja menneisyyteen liityvä muistelua.
>simiti<Mitä juuri kerroit, sitä se elämä aina on, ja tulee olemaan.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä juuri kerroit, sitä se elämä aina on, ja tulee olemaan.
AVSinunlaisesi eivät tule koskaan saavuttamaan elämässään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä juuri kerroit, sitä se elämä aina on, ja tulee olemaan.
AVNäin. Nyt päätin nöyryyttää naapureita ja soitin putkilon avustuksella ich kommen aika isosti. 🎵🎶🎵‼️
Ihan vinkkinä... siinä on herkkyys 98dB/w ja -3dB 22Hz. Tokikin kyseiselle pömpelille on oma monovahvistin suotimien jälkeen. 🎛
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Nyt päätin nöyryyttää naapureita ja soitin putkilon avustuksella ich kommen aika isosti. 🎵🎶🎵‼️
Ihan vinkkinä... siinä on herkkyys 98dB/w ja -3dB 22Hz. Tokikin kyseiselle pömpelille on oma monovahvistin suotimien jälkeen. 🎛
>simiti<Itselleni tulee ihottumaa ko. kappaleesta monesta eri syystä, eikä väjin ole se että kappale valittiin jo ennen äänestystä? Pakkohan noin oli käydä, on se sen verran paska.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisesi eivät tule koskaan saavuttamaan elämässään mitään.
Aivan, ja mitä sinä olisit tehnyt nyt enemmän mitä minä?
Kerro vähän.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisesi eivät tule koskaan saavuttamaan elämässään mitään.
Sadan vuoden kuluttua, käyttääkö joku sinun ideoimaasi asiaa tai ajatteleeko sinua kukaan 100 vuoden kuluttua?
Itse vastaan kyllä, ja kyllä.
Mitä itse vastaat?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni tulee ihottumaa ko. kappaleesta monesta eri syystä, eikä väjin ole se että kappale valittiin jo ennen äänestystä? Pakkohan noin oli käydä, on se sen verran paska.
AVSe on sun mielestä paska. Mun mielestä se on hyvä. Ainakin parempi, kuin se maanpettureiden bara bada bastu.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun mielestä paska. Mun mielestä se on hyvä. Ainakin parempi, kuin se maanpettureiden bara bada bastu.
>simiti<Kumpikaan ei ole mielestäni hyvä, tämä on tietysti mielipidekysymys.
Paras euroviisuun olisi ollut Suomelta seuraava, tämäkin edustaa mielipidettä.
Uuudenlaista ja ajallisesti sopivaa.
https://www.youtube.com/watch?v=p1FBSZNlhTk
AV
- Anonyymi
Jokos siellä saa viinin ruokakaupasta?
- Anonyymi
Pokesimiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728