Vähintään samaa älykkyyttä mitä minä

Anonyymi-ap

Tunnetun naisen toivomus, mutta mitä älykkyyttä edustaisi esiintyä puolittain perseet paljaana koko Euroopan edessä.
Millaisen miehen tulisi olla että kelpaisi tuollaisen älykön kumppaniksi?

Erika Wikman, eron pyörteissä:
"Toivon, että hän on luonteeltaan tasainen ja hyväsydäminen ja vähintään yhtä älykäs kuin minä."

AV

105

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan hän olla huippu älykäs, vaikka esittää tyhmää. Joskus sekin voi olla osoitus älystä. Esittää ettei ole.

Jasu

• Tämä. Eikös eräs paljon parjattu takavuosien ministerin salarakasblondi ollut yhdeksikön keskiarvon oppilas. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus (jos sellaista kaipaa) on hyvästä. 🤔

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä. Eikös eräs paljon parjattu takavuosien ministerin salarakasblondi ollut yhdeksikön keskiarvon oppilas. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus (jos sellaista kaipaa) on hyvästä. 🤔

Wikman sekoittaa mukavasti pakkaa jossa miehiä usein syyllistetään asettamassa naista seksuaaliobjektin asemaan. Ei, ei meidän miesten sellaista tarvitse tehdä.
        Naiset itse etsivät vaikuttimia siihen miten elämässään menestyvät.

Hän edustaa yhtä tyylisuuntaa, ottamalla menestymisen aseikseen asiat joista miehiä syytetään. Alistamista ja ruoskaa, syntisten pöytää ja minä tulen ratsastuskappaleellaan koko euroopan tietoisuuteen.

Erikaan verraten miehet ovat nössöjä:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Wikman sekoittaa mukavasti pakkaa jossa miehiä usein syyllistetään asettamassa naista seksuaaliobjektin asemaan. Ei, ei meidän miesten sellaista tarvitse tehdä.

Hän edustaa yhtä tyylisuuntaa, ottamalla menestymisen aseikseen asiat joista miehiä syytetään. Alistamista ja ruoskaa, syntisten pöytää ja minä tulen ratsastuskappaleellaan koko euroopan tietoisuuteen.

AV

Erika on muistaakseni johonkin ilkkuvaan kommenttiin sanonut olevansa seksiobjekti, kun joku sen kyseenalaisti. Koin tuon olevan kyseenalaistajan aseista riisumista.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä. Eikös eräs paljon parjattu takavuosien ministerin salarakasblondi ollut yhdeksikön keskiarvon oppilas. Jotkut sanovat, että kaikki julkisuus (jos sellaista kaipaa) on hyvästä. 🤔

Saattoi olla ja tunnetusti bimboilulla saa miehet tyytyväisemmäksi. Mies ratsastaa rinta rottingilla hätiin, kun nainen heittäytyy vähän hölmöksi ja yksinkertaiseksi, objektiksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Naiset tekee hyvin usein itse itsestään objekteja, mutta harva mies siitä pahastuu. Enemmän mies kokee uhkaa, jos nainen ei ole hallittavissa edes objektiksi ryhtyen. Tai naista ei voi taivutella rooliin jossa miellyttää miestä olemalla seksuaalisesti pahis ja objekti.

Tylsähän semmonen muija miehistä on. Kokemuksesta osaan sanoa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Ymmärrän, että tyhmempi ei näe mitään eroa siinä asettaako joku toinen sinut objektin asemaan, vai teetkö sen itse. Molemmissa kuitenkin on aivan eri toimija.

• Anonyymi

Ehkä se edustaa samaa älykkyyttä, jota esim Marilyn Monroe edusti liehutellessaan hameen helmoja ilmavirran avulla. Marilynin äo:n on arveltu olevan jopa 165.

Älykkyys ei ole pelkkiä tohtorintutkintoja ja kvanttifysiikan opintoja.

• Anonyymi

Älykkyys ei ole yhtään mitään, jos se noin menisi. Vellit ja puurot sekaisin kiinnitettynä bebaan ja rintoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyys ei ole yhtään mitään, jos se noin menisi. Vellit ja puurot sekaisin kiinnitettynä bebaan ja rintoihin.

Onko alemmuuskomplekseja naisten älyllisyyttä kohtaan nääs? Ei jatkoon, mutta hyvää jatkoa lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin älykkyys ei olisi yhtään mitään? Älykkyyttä on monenlaista, mutta tiivistetysti sitä voidaan kuvata yksilön kyvyksi oppia ja omaksua, hahmottaa kokonaisuuksia, löytää ratkaisuja ja tunnistaa asiayhteyksiä tunneälykkyyttä unohtamatta. Millään noista ei lue tekemistä rintojen tai pebojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko alemmuuskomplekseja naisten älyllisyyttä kohtaan nääs? Ei jatkoon, mutta hyvää jatkoa lol

Ei ole. Itsellänikin on ihan hyvät:) en vaan pidä noin tyhmistä vertailuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Itsellänikin on ihan hyvät:) en vaan pidä noin tyhmistä vertailuista.

Et siis selvästikään tajunnut sitä.

• Anonyymi

Marilyn Manson on superälykäs. Hän maalaa absintilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marilyn Manson on superälykäs. Hän maalaa absintilla.

Voi tyrske!
        (nauraa ihan vääriin kohtiin!)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tyrske!
        (nauraa ihan vääriin kohtiin!)

Anteeksi!🤣🥳😂💦

Anteeksi, mutta tämä... 🤣💦

(ei kykene tätä nauramistaan lopettamaan)

Mutta johtuen toki hienoisesta turhautumisesta, jota tunsin 😂

• Anonyymi

Tuo Marilynin korkea ÄO on joku Hollywood-myytti.

• Anonyymi

Näin tänään kirpputorilla europäivillä pienen tytön äitinsä kanssa. En tiedä, miksi tyttö liikutti minua. Hän oli piirteiltään soma pieni somalityttö, jolla oli punainen huivi päässä. Tyttö hakeutui lähelle minua, sanoi jotain ja hymyili minulle. Jostain syystä ajattelin tuon tytön isää ja sitä, miten tuo huivi joskus ulottuu noiden suloisten ja viattomien kasvojen eteen. Ajattelin sen olevan miesten syytä.

Erika ei halua pitää huivia. En pidä Erikan asusta, en esiintymisestäkään, mutta tuollainen ulostulo liittyy ehkä miehiin, eikä se imartele miehiä.

• Anonyymi

Näin pienen tummakutrisen pojan hymyilevän minulle ujosti ja vilkuttavan parvekkeelta. Hymyilin ja vilkutin takaisin. Tulin vähän surulliseksi samoin. En tiedä, mihin kulttuuriin heidät kasvatettaisiin varttuessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin pienen tummakutrisen pojan hymyilevän minulle ujosti ja vilkuttavan parvekkeelta. Hymyilin ja vilkutin takaisin. Tulin vähän surulliseksi samoin. En tiedä, mihin kulttuuriin heidät kasvatettaisiin varttuessaan.

Ei ainakaan naista alistavaan. Erika ei halua lopulta miellyttää miehiä, hän tekee, mitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw pilkallisuus rumentaa ihmistä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw pilkallisuus rumentaa ihmistä :)

Löydätkö siitä sellaista? Ei sitä ainakaan niin ollut tarkoitettu.

Hän vilkutti epävarmasti, ehkä se oli kiellettyä. Minä vilkutin epävarmasti, olinhan aikuinen, enkä ollut mitenkään varma, teinkö jotain hänen kulttuuriaan vastaan kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan naista alistavaan. Erika ei halua lopulta miellyttää miehiä, hän tekee, mitä haluaa.

Ketä hän haluaa miellyttää, tiedätkö? Itseäänkö? Silloin tuskin julkisuus olisi tärkeää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löydätkö siitä sellaista? Ei sitä ainakaan niin ollut tarkoitettu.

Hän vilkutti epävarmasti, ehkä se oli kiellettyä. Minä vilkutin epävarmasti, olinhan aikuinen, enkä ollut mitenkään varma, teinkö jotain hänen kulttuuriaan vastaan kiellettyä.

Niin totta, välillä on vaikea tietää, voiko lapselle osoittaa normaalisti huomiota, ettei sitä tulkita jotenkin kieroutuneeksi kiinnostukseksi lapsesta.

Kirjoitettu sana teki tulkintavirheen minulle, olen pahoillani siitä, että näin kirjoituksessasi sävyjä, joita siinä ei ollut. Pyydän anteeksi sinulta sitä.

Tosiaan erilaiset kulttuurit ja tavat voivat aiheuttaa yhteentörmäyksiä ja antaa vääriä käsityksiä ihmisten toiminnasta. Katselin vastikään televisiosta ohjelmaa, jossa kuvattiin jotain taksin kuljettajien opetuskurssia. Kurssilla kerrottiin maahanmuuttajataustaisille, ettei Suomessa ranteen hierominen (nainen hieroo omaa rannettaan) tarkoita, kuten Irakissa, että nainen haluaa seksiä.

Väärinkäsityksiä tulee myös pukeutumisesta. Kieltämättä välillä itsekin ihmettelen liian paljastavaa pukeutumista. Olisi hyvä välttää väärien signaalien antamista, ja kuitenkin Suomessa jokaisella ihmisellä on oikeus pukeutua paljastavasti. Ei siitä ainakaan sakkoja tule kadulla kävellessä. Onko sitten järkevää toimia niin esim. naisena julkisella paikalla yöaikaan, ei minun mielestä. Silti ajattelen, että huivit ja peittävät kaavut ovat jo liikaa miesten asettamiin sääntöihin mukautumista. Nainen ei ole miehen omaisuutta... näin yksinkertaistaen sanottuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä hän haluaa miellyttää, tiedätkö? Itseäänkö? Silloin tuskin julkisuus olisi tärkeää.

Jasu

Uskoisin, että puhuu totta siinä, että haluaa venyttää naiseuden rajoja. Ääripäät pyhimyksen kaltaisesta madonnasta huorahtavaan lumppuun ovat naiseudesta rakennettuja mielikuvia, joihin naista on yritetty sulloa aikojen saatossa ja edelleen.
        Mielestäni Erika haluaa tuoda esiin miesten huomiosta nauttivan ja samanaikaisesti herkän ja haavoittuvan naisen, jolla on oikeus pohtia myös pyhyyttä ja kaikkea hengellisyyttä. Mielestäni Erika on syvällisen oloinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin, että puhuu totta siinä, että haluaa venyttää naiseuden rajoja. Ääripäät pyhimyksen kaltaisesta madonnasta huorahtavaan lumppuun ovat naiseudesta rakennettuja mielikuvia, joihin naista on yritetty sulloa aikojen saatossa ja edelleen.
        Mielestäni Erika haluaa tuoda esiin miesten huomiosta nauttivan ja samanaikaisesti herkän ja haavoittuvan naisen, jolla on oikeus pohtia myös pyhyyttä ja kaikkea hengellisyyttä. Mielestäni Erika on syvällisen oloinen ihminen.

vrt. Sanoitukset syntisten pöytä, Cicciolina jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, kaula-aukko tekee erityisen syvällisen vaikutelman 🙂 ja saa asusteet venymään äärimmilleen tavalla joka saa joka miehen herkistymään 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, kaula-aukko tekee erityisen syvällisen vaikutelman 🙂 ja saa asusteet venymään äärimmilleen tavalla joka saa joka miehen herkistymään 😁

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂

Siinä nyt on kuitenkin nainen, joka pitää sen, mitä sanoo
        Onko nähty nunnakaavussa? Kyllä.
        Oliko jalat ristissä? Ei.
        Ja kuten tiedämme kaapu ei tule pidättelemään 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä nyt on kuitenkin nainen, joka pitää sen, mitä sanoo
        Onko nähty nunnakaavussa? Kyllä.
        Oliko jalat ristissä? Ei.
        Ja kuten tiedämme kaapu ei tule pidättelemään 😊

Totta tuokin, äärimmäisestä hengellisyyttä 😇 helposti ymmärrettävässä muodossa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin, äärimmäisestä hengellisyyttä 😇 helposti ymmärrettävässä muodossa 🙂

Näinpä näin, tästä tulemmekin siihen lopputulemaan, että nainen on monipuolinen otus ja miehellä menee hyvin jos ei kovinkaan paljoa puutu siihen, miten nainen omaa naiseuttaan toteuttaa. Mies saa olla perheen pää ja nainen se kaula, joka päätä liikuttaa 😉

Ei vaan oikeasti kyse on perheinstituutiosta ja sen varjelemisen tarpeesta yhteiskunnassa. Jos perheet voivat hyvin, yhteiskunta voi hyvin.

Kyse on siitä, että naisten, lasten tulevien äitien pitäisi keskittyä perheisiinsä eikä siihen, miten monen kuolaavan miehen huomion he saavat itselleen. Tässä ei tehdä eroa yksinäisen tai parisuhteessa olevan naisen välillä. Rooli on hyvä kaikille naisille. Siispä Erika on oikeasti erehtynyt. Naista ei ole luotu laajentamaan naiseuden boxia. Nainen on luotu tarjoamaan omalle miehelleen kaikki kauniit ja intiimit asiat, sekä kasvattamaan lapset turvallisessa ympäristössä, jossa heidän ei tarvitse pelätä sitä, miten pian heillä vaihtuu isän malli ja uusi kumppani astuu kuvioihin. 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä näin, tästä tulemmekin siihen lopputulemaan, että nainen on monipuolinen otus ja miehellä menee hyvin jos ei kovinkaan paljoa puutu siihen, miten nainen omaa naiseuttaan toteuttaa. Mies saa olla perheen pää ja nainen se kaula, joka päätä liikuttaa 😉

Ei vaan oikeasti kyse on perheinstituutiosta ja sen varjelemisen tarpeesta yhteiskunnassa. Jos perheet voivat hyvin, yhteiskunta voi hyvin.

Kyse on siitä, että naisten, lasten tulevien äitien pitäisi keskittyä perheisiinsä eikä siihen, miten monen kuolaavan miehen huomion he saavat itselleen. Tässä ei tehdä eroa yksinäisen tai parisuhteessa olevan naisen välillä. Rooli on hyvä kaikille naisille. Siispä Erika on oikeasti erehtynyt. Naista ei ole luotu laajentamaan naiseuden boxia. Nainen on luotu tarjoamaan omalle miehelleen kaikki kauniit ja intiimit asiat, sekä kasvattamaan lapset turvallisessa ympäristössä, jossa heidän ei tarvitse pelätä sitä, miten pian heillä vaihtuu isän malli ja uusi kumppani astuu kuvioihin. 🙃

Niin, lopputulemiin päädytään aina jollain tavoin 😁, ich komme Erikan mukaan 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mä en ole syvällisyyttä huomannut, kun en ole niin pitkään jaksanut haastatteluja kuunnella. Jokin hänessä tökkää ulosannissa välittömästi. Ehkä tapa miten elehtii ja puhuu. Eos.

Mä taas luulen, että hän haluaa olla vain idoliensa kaltainen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, lopputulemiin päädytään aina jollain tavoin 😁, ich komme Erikan mukaan 🙂

🤭😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mä en ole syvällisyyttä huomannut, kun en ole niin pitkään jaksanut haastatteluja kuunnella. Jokin hänessä tökkää ulosannissa välittömästi. Ehkä tapa miten elehtii ja puhuu. Eos.

Mä taas luulen, että hän haluaa olla vain idoliensa kaltainen.

Jasu

Vakavasti ottaen pelkkää uumoilua itselläni kaikki pohdinta. Jos ulkoisesta olemuksesta voi jotain päätellä luulen, ettei tuo ihminen hymyn takana voi kovin hyvin. Toivottavasti olen väärässä.

Toivon kaikkea hyvää hänelle, mielestäni hän ansaitsee kaiken hyvän. Julkisuuspaineet ovat varmasti nyt kovat ja ihmisten arvostelut armottomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavasti ottaen pelkkää uumoilua itselläni kaikki pohdinta. Jos ulkoisesta olemuksesta voi jotain päätellä luulen, ettei tuo ihminen hymyn takana voi kovin hyvin. Toivottavasti olen väärässä.

Toivon kaikkea hyvää hänelle, mielestäni hän ansaitsee kaiken hyvän. Julkisuuspaineet ovat varmasti nyt kovat ja ihmisten arvostelut armottomia.

Uumoilua se minullakin on, mutta jos vähääkään ihmisyyttä tunnen ja käyttäytymistä, niin hän etsii vielä itseään. Nyt on idolien esikuva aika vahva rohkea nainen, seuraavaksi tuo menettää merkityksensä kun ymmärtää vain matkivansa oman ideolohinsa ja yhdistämiensä asioiden keulakuvia olematta kuitenkaan yhtä vahva roolissaan mitä olisi omana itsenään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uumoilua se minullakin on, mutta jos vähääkään ihmisyyttä tunnen ja käyttäytymistä, niin hän etsii vielä itseään. Nyt on idolien esikuva aika vahva rohkea nainen, seuraavaksi tuo menettää merkityksensä kun ymmärtää vain matkivansa oman ideolohinsa ja yhdistämiensä asioiden keulakuvia olematta kuitenkaan yhtä vahva roolissaan mitä olisi omana itsenään.

Jasu

Vahvuus kun tulee itsensä tuntemisesta ja itsenään olemisesta, ei matkimisesta ja kopioimisesta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Aika moni ihminen aidosti nauttii julkisuudesta, vaikkakaan tuskin kukaan nauttii siitä 24/7/365. Tosin mistä asiasta voisi nauttia aina ja joka tilanteessa? Ei varmaan mistään. Julkisuudessa tietysti hankalaa on se, ettei sitä voi napsauttaa halutessaan ja huonona hetkenä pois päältä. Tuo ei silti poista sitä, että kyllä moni julkisuuteen hakeutunut ja sopivasti ekstrovertti nauttii siitä julkisuudesta. Tällaisen introverttimörön on vaikea samaistua siihen, mutta noin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäisikö miesten, tulevien isien, sitten keskittyä perheisiinsä, eikä naisten katseluun jne? Miksi tästä asiasta ei juuri ikinä kuule moraalisoitavan siitä näkökulmasta, että miesten tulisi keskittyä siihen isyyteen, mutta naisille sitä äitiyttä sovitellaan päälle, vaikkeivät he edes haluaisi lapsia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni ihminen aidosti nauttii julkisuudesta, vaikkakaan tuskin kukaan nauttii siitä 24/7/365. Tosin mistä asiasta voisi nauttia aina ja joka tilanteessa? Ei varmaan mistään. Julkisuudessa tietysti hankalaa on se, ettei sitä voi napsauttaa halutessaan ja huonona hetkenä pois päältä. Tuo ei silti poista sitä, että kyllä moni julkisuuteen hakeutunut ja sopivasti ekstrovertti nauttii siitä julkisuudesta. Tällaisen introverttimörön on vaikea samaistua siihen, mutta noin se menee.

Erika kuitenkin on joskus väittänyt olevansa introvertti. Minua ei kyllä vakuuta, mutta eihän hänen tarvitsekkaan. Olkoon mitä lystää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla sinun kanssa ”introverttimörö” noin se vaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäisikö miesten, tulevien isien, sitten keskittyä perheisiinsä, eikä naisten katseluun jne? Miksi tästä asiasta ei juuri ikinä kuule moraalisoitavan siitä näkökulmasta, että miesten tulisi keskittyä siihen isyyteen, mutta naisille sitä äitiyttä sovitellaan päälle, vaikkeivät he edes haluaisi lapsia?

Mun mielestä kohtuus on hyvä juttu vähän kaikessa 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvuus kun tulee itsensä tuntemisesta ja itsenään olemisesta, ei matkimisesta ja kopioimisesta.

Jasu

Matkiminen on imartelun jaloin muoto. Silloin jos tavoittelee hyviä asioita, matkiminen on jopa suotavaa. Tätä et ehkä tarkoittanut, mutta omana itsenään voi joskus olla myös paikallaan tarkistella suuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erika kuitenkin on joskus väittänyt olevansa introvertti. Minua ei kyllä vakuuta, mutta eihän hänen tarvitsekkaan. Olkoon mitä lystää.

Jasu

Ei hän mikään kunnon introvertti ainakaan ole. Ambivertti ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kohtuullista on tyrkyttää omaa naiskuvaansa kaikille muillekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, kohtuus on hyvä mitta vähän kaikelle. Mukavan joustava summittainen mittayksikkö 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

johonin "slam" - kulttuuriin varmasti...

• Anonyymi

Et kelpaa vai?

Mua vähän iljettää tuo sun seiskapäivää-juoruilusi. Miksi sun täytyy puhua aina ihmisistä pahaa?

Olet varmasti juuri niitä ihmisiä, jotka käyvät kommentoimassa ala-arvoisesti julkkisten some-julkaisuja.

Naisilla on yhtälainen oikeus esiintyä vaikka prse paljaana euroviisuissa kuin miehilläkin. Kiinnostaako sua viime vuotisen p1ppelipojan alastomuus? Vai koskeeko halveksuntasi vain naisia?

---

Eikä Erikan takapuoli edes ollut paljaana siinä bodyssa. Jollei sillä olis ollut niitä "chapsejä", se body (tai korsetti, mikä lie) olis mennyt läpi ihan heittämällä. Nyt pahastuttiin, kun vain osa takareisistä oli paljaana - eli porukka järkyttyi omista likaisista ajatuksistaan, ei Erikasta.

xLiner

• Anonyymi

Iltalehdestä tuo oli, en lue seiskaa.
        Ajatus missä Wikman eroaa lääkärimiehestään ja toivoo mieheltä älykkyyttä, kertoo kai kaiken olennaisen?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatus missä Wikman eroaa lääkärimiehestään ja toivoo mieheltä älykkyyttä, kertoo kai kaiken olennaisen?

AV

Kerrohan mitä se sulle kertoo.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Sinä tässä olet se vähemmän älykäs.

Kaikki lääkärit ei ole älykkäitä eikä kaikki tyhmää esittävät blondit ole idiootteja. Osa heistä voi olla hyvinkin älykkäitä.

Minusta se on älykästä, että hyödyntää avujaan ja vie yksinkertaisten miesten rahat.

Esim. sinä rahoitat Erikan elämää lukemalla hänestä kirjoitettuja hömppäjuttuja.

Terveisin mies joka ei lue hömppäjuttuja eikä ole onlyfans -maksaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tässä olet se vähemmän älykäs.

Kaikki lääkärit ei ole älykkäitä eikä kaikki tyhmää esittävät blondit ole idiootteja. Osa heistä voi olla hyvinkin älykkäitä.

Minusta se on älykästä, että hyödyntää avujaan ja vie yksinkertaisten miesten rahat.

Esim. sinä rahoitat Erikan elämää lukemalla hänestä kirjoitettuja hömppäjuttuja.

Terveisin mies joka ei lue hömppäjuttuja eikä ole onlyfans -maksaja.

Mjoo, iltalehti julkaisee riippumatta siitä lukeeko yksi suomalainen tai olisi lukematta.
        Ihailtavaa olisi kai paljonkin jos ei olisi olemassa kaksinaismoralismia.
        Naisten tulisi saada esittää vapaasti omia mielipiteitään. Nyt niin ei vielä tapahdu.

Kardashiahan voisi julkaista vaikka kuvasarjan alapäästään kymmenen vuoden välein otettuna. Alapää 20 vuotiaana, 30 vuotiaana, 40 vuotiaana. Hän kun tuntuu olevan tapaus jolle se oma alapää on elämässä hyvinkin tärkeässä roolissa.

"Kim Kardashian, 44, on rikkonut jälleen Instagramin sääntöjä julkaisemalla alapääkuvan. Otoksessa menestyksekkään SKIMS-brändin perustaja poseeraa vahvassa meikissä lattialla istuen, pelkkä turkin povensa suojana."

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo, iltalehti julkaisee riippumatta siitä lukeeko yksi suomalainen tai olisi lukematta.
        Ihailtavaa olisi kai paljonkin jos ei olisi olemassa kaksinaismoralismia.
        Naisten tulisi saada esittää vapaasti omia mielipiteitään. Nyt niin ei vielä tapahdu.

Kardashiahan voisi julkaista vaikka kuvasarjan alapäästään kymmenen vuoden välein otettuna. Alapää 20 vuotiaana, 30 vuotiaana, 40 vuotiaana. Hän kun tuntuu olevan tapaus jolle se oma alapää on elämässä hyvinkin tärkeässä roolissa.

"Kim Kardashian, 44, on rikkonut jälleen Instagramin sääntöjä julkaisemalla alapääkuvan. Otoksessa menestyksekkään SKIMS-brändin perustaja poseeraa vahvassa meikissä lattialla istuen, pelkkä turkin povensa suojana."

AV

No kai se nyt on tärkeä, kun koko hänen tähteytensä on lähtöisin "vahingossa" julkaistusta kotipornopätkästä.

• Anonyymi

Lagardè vetänyt mustaa sifonkia sulojensa päälle ja nyt näkyy vain naama.

• Anonyymi

Euroviisuissa pitää pistää kaikki peliin, ihan kaikki. Erika on vedonlyönnissä ollut pitkään sijalla 6, Kaj ykkösenä. Uskomaton suoritus!
      Olisin ymmärtänyt mielipiteesi 100v sitten, en nykypäivänä.
      (Naisen mielipide.)

• Anonyymi

Viisaana ihmisenä voisit suomentaa seuraavan.

"– Tapasimme vasta, ja huomasimme, että tissimme... hän aloittaa.

– Tissimme tisseilevät, Conte vastaa.

– Tissimme tisseilevät, Vikman toistaa ja nauraa päälle.

Kaksikko korostaa sanomaansa esittelemällä rintavakojaan."

Mitä sanomaa he meille nyt haluavat korostaa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

It's no business like show business.
        Erika on hyvin päivittänyt Marilyn / Madonna / Kikka -tyylin tähän päivään.
        Olisiko hän vielä julkkis, jos olisi pitänyt sen tyylin, mikä oli tangomarkkinoissa.

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Tuossa on ihan tuollainen popkulttuurilainaus, joka nyt tuskin kaikille aukeaa. Tuo on tuollainen heitto siitä miten mies kirjoittaa naishahmon, "her boobies were boobing" ja tämä on siis ihan aito ja oikea lainaus mieskirjoittajalta.

• Anonyymi

minua ihmetyttää miksi Menan johtajiwen UQ ib buubjub ouebu hijyib akke 1253 UQ jyub aoubab öktjjttrttö,,

• Anonyymi

älykkyys on suhteellista kuin jokainen numerokin on 0 ei ole aina nolla, se voi olla myödkin 1 heheh

näin ollen jos 'mensan UQ;si on heidän mittaeweiden mukaan 1 se voi toisen laskukaavsn mukan 1000 :D:DF:

• Anonyymi

uusimman AI-tekoälynb ansiosta saimme oikeatkin älykkyydetjotka ovat Alvert Einstein 23, Nensan luokituksen keksijan 54, munun 76357.

• Anonyymi

..yietystikin täytyy käsittää ettämensalaisilla ei ole aina käytöddään jotain Cray tai UBM.supertietokoneita jotka laskevat kilpaa heidän aivojensa kanssa caikka shakkipeliäkin hehe

• Anonyymi

Olisikiva kun pystyisi muuttamaan reaaliseksi oman virtuaalisen älykkyyden kuten virtuaalivaluutans heti platinaharkoiksi alle milliswekunnissakin..

• Anonyymi

Ihmiset saavat olla sellaisia kuin ovat, ongelmaksi voi kuitenkin nousta esiin se etteivät ihmiset kestä ollenkaan arvostelua omista valinnoitaan?
      Julkisuuden henkilöiden täytyy kestää enemmän arvostelua, sillä hehän saavat palkkansa julkisuudesta erillaisilla tempauksillaan.

Myrskyt voivat nousta jos joku olisi jotain mieltä, siten ettei se sopisi jonkun toisen mielipiteen jatkoksi? Seuraava vertaus on kyllä' vähän huvittava.

"Lehden mukaan Rainio ei ole kuullut Vikmanin Ich komme -kappaletta, mutta Vikmaniin liittyvään somekommentointiin hän on törmännyt.

– Minun mielestäni Erika nostaa framille (esille) vartalokuvat. En tiedä onko hän valittanut asiasta ja arvostelusta. Mutta jos arvostellaan, siihen on olemassa selkeä syy. Hän vähän tyrkyttää noita juttuja, Rainio sanoo IL:lle.

– Jos ratsastaa ulkonäöllä ja musiikki tulee perässä, silloin on jonkinlainen oikeutus kommentointiin. Se on sama, kun nainen tulee punttisalille kireät trikoot päällä melonit ulkona, ja sitten se alkaa valittaa katsomisesta. Miksi se laittaa ne esille, eikä laita paitaa päälle, Rainio jatkaa ihmettelyä haastattelussa."

Mieshän kertoilee mielestäni ihan loogisesti. Jos naista jotenkin häiritsee miesten tuijotus ja tissien katselu(jos ne olisivat esillä ja tarjolla), sen voi kai korjata ihan itse laittamalla paitaa päälle? Olisiko tähän jokin toinen ratkaisu?
      Miehiä tuo ei häiritse, miehiä voi häiritä vain kaksinaismoralistinen keskustelu.

AV

• Anonyymi

Sunko pitäisi päästä määräämään mitä naisilla on päällään? Burkha vai ei yhtään mitään..

Ihan sama mitä ihmisillä on päällään, aina täytyy osata käyttäytyä. Vaikka liskoaivot käskevät tuijottamaan, lääppimään ja nylkyttämään, riittävä määrä älykkyyttä ohjaa toimimaan toisin. Sitä sivistykseksikin joskus sanotaan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunko pitäisi päästä määräämään mitä naisilla on päällään? Burkha vai ei yhtään mitään..

Ihan sama mitä ihmisillä on päällään, aina täytyy osata käyttäytyä. Vaikka liskoaivot käskevät tuijottamaan, lääppimään ja nylkyttämään, riittävä määrä älykkyyttä ohjaa toimimaan toisin. Sitä sivistykseksikin joskus sanotaan.

xLiner

Tästähän juuri on kysymys, salille voi tulla rinnat paljaina tai villapuserossa, se on oma valinta se josta toisia ei voisi syyttää.
        Kesä tulossa, naisille vaan tarkkuja peffat ja tissit nyt esille:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästähän juuri on kysymys, salille voi tulla rinnat paljaina tai villapuserossa, se on oma valinta se josta toisia ei voisi syyttää.

AV

Ei. Vaan kysymys on siitä, että sun kaltaisesi vajaaälyiset nylkyttäjät pitäisi lääkitä yhteiskuntakelpoisiksi.

Meillä on laki määräämässä sopivaa pukeutumista. Se riittää rajaksi. Kaikille.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vaan kysymys on siitä, että sun kaltaisesi vajaaälyiset nylkyttäjät pitäisi lääkitä yhteiskuntakelpoisiksi.

Meillä on laki määräämässä sopivaa pukeutumista. Se riittää rajaksi. Kaikille.

xLiner

Ei kai sellaista lakia ole olemassa, ei ainakaan euroviisuissa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sellaista lakia ole olemassa, ei ainakaan euroviisuissa?

AV

Varmasti koskee myös Euroviisuja.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti koskee myös Euroviisuja.

xLiner

Ai, käänsit siis tässä asiassa takkisi?
        Eikös Erikan pitänyt saada esiintyä asussa jonka itse valitsisi?

Outoa miten ihmisten luovuutta estetään koko Euroopan nähden, harmillista.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Erikan asussa ei ole mitään epäsopivaa tai laitonta.

Kun kerran Erikaa noin tarkkaan stalkkaat, olet varmasti huomannut ettei kyse ollut alkujaankaan esityksen puvustuksesta, vaan yleisestä kuvasta.

Erika on rooli, tuote, teos. Jota toteuttaa ihminen. Voidaan todeta, että hienosti tuo osaa itseään markkinoida. Suhunkin uppoaa ihan satasella. Kaikkea ei aina kannata uskoa ihan pureksimatta.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikan asussa ei ole mitään epäsopivaa tai laitonta.

Kun kerran Erikaa noin tarkkaan stalkkaat, olet varmasti huomannut ettei kyse ollut alkujaankaan esityksen puvustuksesta, vaan yleisestä kuvasta.

Erika on rooli, tuote, teos. Jota toteuttaa ihminen. Voidaan todeta, että hienosti tuo osaa itseään markkinoida. Suhunkin uppoaa ihan satasella. Kaikkea ei aina kannata uskoa ihan pureksimatta.

xLiner

Jokaisella ihmisellä on samat oikeudet, eli ihmiset saavat pukeutua miten haluavat.
        Kaksinaismoraalista on kysymys. Naisten kohdalla ongelmia eivät tuota miehet, vaan ne naiset jotka katsovat oman viehättävyytensä jo menneen? Haluavat estää ajatusta yleistymästä, jossa terhakkaat tisut ja kiinteä peffa edustaisivat naisellisuutta?

Tästä kokonaisuudesta onkin tehty sitten miesten tekemä ongelma:)
        Meitä haukutaan vaikka mistä naisten keksimistä ja tekemistä ongelmista.
        Miehillä on vain sivustakatsojan rooli.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on samat oikeudet, eli ihmiset saavat pukeutua miten haluavat.
        Kaksinaismoraalista on kysymys. Naisten kohdalla ongelmia eivät tuota miehet, vaan ne naiset jotka katsovat oman viehättävyytensä jo menneen? Haluavat estää ajatusta yleistymästä, jossa terhakkaat tisut ja kiinteä peffa edustaisivat naisellisuutta?

AV

Sinähän tätä paheksuntaa täällä pidät yllä. Vai koetko olevasi nainen... 🤔 Sehän selittäis. Eihän sitä muiden puolesta voi mitään sanoa.

Näissä sun Erika-aloituksissa on samaa väheksyntää, halveksuntaa, kateutta ja katkeruutta kuin Susanna Penttilää kohtaan, josta myöskin olet tehnyt aloituksia.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Naisten ei ole edelleenkään sopivaa pukeutua samalla tavalla kuin miesten. Emme esim. voi kävellä kadulla rintakehä paljaana.

Mietihän sitten viime vuoden euroviisujen p1ppelipoikaa p1mppityttönä. Ei olis mennyt läpi sekään.

Paheksujissa on yhtälailla miehiä kuin naisiakin, ja syitä on varmasti yhtä monta kuin on paheksujiakin.

Harvemmin kuitenkaan naiset selittävät toisten naisten raiskauksiaan uhrin vähäpukeisuudella 🤔

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tätä paheksuntaa täällä pidät yllä. Vai koetko olevasi nainen... 🤔 Sehän selittäis. Eihän sitä muiden puolesta voi mitään sanoa.

Näissä sun Erika-aloituksissa on samaa väheksyntää, halveksuntaa, kateutta ja katkeruutta kuin Susanna Penttilää kohtaan, josta myöskin olet tehnyt aloituksia.

xLiner

Aloituksen tarkoitus on avata kaksinaismoralismia, jollaista esimerkiksi sinä joskus edustat:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen tarkoitus on avata kaksinaismoralismia, jollaista esimerkiksi sinä joskus edustat:)

AV

Annahan sitten esimerkkejä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annahan sitten esimerkkejä.

xLiner

"Iltalehdestä tuo oli, en lue seiskaa.
        Ajatus missä Wikman eroaa lääkärimiehestään ja toivoo mieheltä älykkyyttä, kertoo kai kaiken olennaisen?"

Ja kerro nyt lopultakin, mitä tuo sinulle kertoo.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

"Iltalehdestä tuo oli, en lue seiskaa.
        Ajatus missä Wikman eroaa lääkärimiehestään ja toivoo mieheltä älykkyyttä, kertoo kai kaiken olennaisen?"

Ja kerro nyt lopultakin, mitä tuo sinulle kertoo.

xLiner

Täytyy todeta tähän, että Lineri ja AV osaavat todellakin keskustella :-D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Linerillä on vain menossa samanlainen kamppanja minua kohtaan mitä iltalehdillä ja kaiken maailman mielensäpahoitajilla on menossa Teslaa kohtaan.

Uutinen, taas onnettomuus xxx-paikassa. Onnettomuuden osapuolina henkilöauto ja Tesla.
        Tesla on muuten henkilöauto:)

Hauskaa seurata miten maailmassa on nyt paljon demokratian vastaista toimintaa? Olihan Yhdysvaltain vaalit vapaaseen demokratiaan pohjautuvat. Mitähän Maidania ne nyt Washingtoniin kaavailevat vatsahapoissaan?

AV

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Eihän tuo mitään keskustelua ole. Toi tyyppi tiputtaa heti häntänsä kuin sisilisko ja luulee että se riittää, kun huutelee "kato orava!"

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Se, että saa pistää tissit ja perseet kehiin, ei tarkoita, että olisi pakko. Tuo "naisille vaan tarkkuja peffat ja tissit nyt esille" on sinulta asiaton heitto ja painostamista. Nauti siitä, että osa tykkää pukeutua noin ja anna muiden olla rauhassa. Sinulla ei ole mitään oikeutta painostaa kaikkia pukeutumaan samalla tavalla, olipa se pukeutuminen sitten paljastavaa tai peittävää. Ette te miehetkään pukeudu kaikki samalla tavalla. Osalla miehiatä on päällään nuoriso-osastolta otetut ylitiukat, useamman nuneron liian pienet paidat, että body erottuu ja toisilla kymmenen numeroa liian suuret housut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Erikan asuhan ei ollut likipitäenkään paljastavimmasta päästä. Sen Espanjan edustajan muutaman vuoden takaiset chapsit paljastivat koko haarovälin, ei pelkkiä perskannikoita, varsinkin kun hän levitteli esiintyessään haarojaan, miestanssijoiden lääppiessä kaikkialta. Häntä kuitenkin meilläkin lehdissä kovasti kehuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikan asuhan ei ollut likipitäenkään paljastavimmasta päästä. Sen Espanjan edustajan muutaman vuoden takaiset chapsit paljastivat koko haarovälin, ei pelkkiä perskannikoita, varsinkin kun hän levitteli esiintyessään haarojaan, miestanssijoiden lääppiessä kaikkialta. Häntä kuitenkin meilläkin lehdissä kovasti kehuttiin.

Sitähän olenkin ihmetellyt, mielestäni asu on liian peittävä esimerkiksi sänkyyn.
        Ei kelpaa Euroviisujen tuomaristolle.

Aivan varmasti Suomi sijoittuu sijalle 13 Erikan joutuessa laulamaan katu uskottavasti tuulipuvussa. Siinä oikeasti saa laulaa jo ICH KOMME, ei olisi uskottavaa ei, tuota tulisi jo laulaa bussikuskille rientäessään myöhästyessään bussiin linjalla 13.

Alkuperäisestä puvusta ei ole jäljellä enää paljon mitään, ja esitys siitä toki kärsii.
        Visuaalisuus nyt puuttuu. Alkuperäinen oli parempi mitä tuleva karsittu versio.
        Oli sentään kontekstissa.

https://www.youtube.com/watch?v=XAi8gcNvrhg

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän olenkin ihmetellyt, mielestäni asu on liian peittävä esimerkiksi sänkyyn.
        Ei kelpaa Euroviisujen tuomaristolle.

Aivan varmasti Suomi sijoittuu sijalle 13 Erikan joutuessa laulamaan katu uskottavasti tuulipuvussa. Siinä oikeasti saa laulaa jo ICH KOMME, ei olisi uskottavaa ei, tuota tulisi jo laulaa bussikuskille rientäessään myöhästyessään bussiin linjalla 13.

Alkuperäisestä puvusta ei ole jäljellä enää paljon mitään, ja esitys siitä toki kärsii.
        Visuaalisuus nyt puuttuu. Alkuperäinen oli parempi mitä tuleva karsittu versio.
        Oli sentään kontekstissa.

https://www.youtube.com/watch?v=XAi8gcNvrhg

AV

On siellä lavalla toki sänkyjäkin nähty, mutta en ole kuullut, että siellä olisi tuomareita nähty.

• Anonyymi

mikä on vastaus tähän yhtälöön: 0&0, vastaus kokonaislukuna, täsmällisenä kokonaislukuna.

• Anonyymi

... tai no lievennetään ehkä vastaus yhden desimaalin tarkkuudella, helpotetaan vähän..

• Anonyymi

Ounou 🫣

Miksikä voidaan kutsua tilannetta, että juuri kun yrittät heittää tamineita hvon vattuu, niin naiset potkivat pukemaan ne päällensä.

• Anonyymi

Et siis tajua. No, siinähän se jo tuli. Et ole kyllin älykäs.

• Anonyymi

Erika esiintyy miten esiintyy ja hänen asiansa kokonaan millaista miestä pitää älykkäänä.

Sinähän juuri pidät esiintyvistä puolipukeisista naisista - mitä kaksinaismoralismia on Erikan parjaaminen?

- Sheena

• Anonyymi

En parjaa, en ole esimerkiksi kirjoittanut hänen älykkyydestään yhtään mitään.

AV

• Anonyymi

on tuo kummallisen älytöntä outoa kummallistga porukkaa tuo mednsan prukka tyhmyyttä heillä riittää loputtomiin älykkyyttä ei lainkaan..

• Anonyymi

on todellakin, se on tullut koettua, luulevat että ruvettaisiin heitä passaamaan, hyi olkoon

• Anonyymi

Outo olettama, että älykkäiden ihmisten pitäisi tehdä vain älykkäitä asioita.

• Anonyymi

No kato, tyhmät kun ei tajuu, ne luulee ja kuvittelevat tietävänsä ja uskovat omia kuvitelmiaan. Ja se on tooooosi vahva usko se. Oikeastaan sitä on mahdoton kumota, koska, niin, kun ei ymmärryskykyä ole, niin sitä silloin ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kato, tyhmät kun ei tajuu, ne luulee ja kuvittelevat tietävänsä ja uskovat omia kuvitelmiaan. Ja se on tooooosi vahva usko se. Oikeastaan sitä on mahdoton kumota, koska, niin, kun ei ymmärryskykyä ole, niin sitä silloin ole.

Minä olen varma, että maailman älykkäimmätkin yksilöt tekevät monenmoista täysin älyvapaatakin. Osa niistä täysin tietoisesti ja piittaamatta siitä miten älytöntä se on.

• Anonyymi

No näinpä. Voivat roikkua tuossa repimässä erikan vaatteita riekaleiksi vaikka maailman tappiin asti, löytämättä vastausta kumpikaan tai heistä kukaan.

En pysty muodostamaan tätä ymmärrettäviksi sanoiksi ja lauseiksi näiden kaikkien kannanottojen pohjalta, mutta enemmän negaation puolella mennään. Se todellinen vastaus on tuolla tulevaisuuden puolella, ilman että absoluuttinen totuus olisi missään tänne kirjoitetussa.

Poikkeuksellisesti puumerkkini,
        oraakkelimainen

Z:)

• Anonyymi

..niin kaikki eivät ehkä ymmärrä minun elämäntotuuksia joita noin 567 ikävuosi antanut, sarkastista paradoksaalistakin hmoria voio lla...

• Anonyymi

..niin joo ikävä-palstan tytöt antoivat joskus ikiaikoja siyyen lempiniminen DOOYYI, ilmeisesti tarkoitti että idiootti, kun jotain kai jotenkin suututin...

anyways pelijuttu missä niin tytötkin pääsisivät kokeilemaan pelaamaan kuin kasinon pomona, määrätenmitä toinen voittaa jen jttu

• Anonyymi

man, kanna arvonimesi huolella 😂☝️

• Anonyymi

åomgåpmg LomgKong bäittely niin toinrn krttoo aina eri mielepiteen kuin pöytätennispeliä...

ping-pong, king-kong.

• Anonyymi

åomgåpmg. åo,åeöo ka åoååeöo åpls åp,. Lomg Lpmg----- moo,å' jiööit artostotlom kppj

... jooh nin johonkin pelijuttuun ei tarvitse musiikiksi meidän tuota speed-metal-kitaristia MIDI-pimputtelu sopiipi hycinkin...

• Anonyymi

midi-pimputtelu riittävää!🤭 So hot you're hurting my feelings 🤣 man, you need..[..]. 😂

• Anonyymi

aivan kuin jossain hiton koks-pöllyssä, jännitys purkautuu kun operaatio tyttöjen kanssa niin jooh vaativa.

Aikainen Kng Kong netson, linnun isommqankin... Sandworm Dunesta hiekkamato syö kaiken...

• Anonyymi

no eipä ole kovat älykkyystasovaatimukst eerikalla sitten.....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe