Paljunko tarttisit ollenka rahhoo, notta...

Anonyymi-ap

Kuinka paljon sulle ollenka pitäis maksaa jotta lähtisit paneskelemaan punkalaitumelle? Riittäiskö miljoona euroa

12

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mun mieheni kyseessä, niin ei tarvita rahaa. Jos taas joku kuka tahansa muu kuin mieheni, ei kellään ole rahaa tarpeeksi. Edes Elonilla.

Minä kun en myy itseäni etenkään seksiä ja kehoani siihen tarkoitukseen mistään hinnasta. Kuuluu osa-alueeseen rakkaudella saa. Rahalla ei.

Jasu

• Anonyymi

:( ja kun mää on jo pitkään aatellu, että Jasu olis kiva saada punkikselle romanttisessa mielessä, mutta ei sitten :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:( ja kun mää on jo pitkään aatellu, että Jasu olis kiva saada punkikselle romanttisessa mielessä, mutta ei sitten :(

Juu ei. 🙂

Mun romantiikat on varattu elämäni viimeiselle kumppanille, miehelleni. Löydät kyllä romantiikkaa, kesä tulossa. 😊

Takatalven kautta...

Jasu

• Anonyymi

Kyllä minä miljoonalla voin kairata sinua b-rappuun. Halvemmallakin menee, jos on kimakka, pyöreä ja vähäkarvainen pylly.

• Siihen en ryhdy mistään hinnasta. Minua ei voi ostaa. Yhdentekevää on, miten paljon rahaa vastineeksi saisin, niin vastaus on aina sama.

• Anonyymi

Mulle riittää ihan 53,91 € + toki tietenkin arvonlisävero 25,5%

• Anonyymi

Mä voin painaa sua miljoonalla kakkoseen. Maksu etukäteen 😄

xLiner

• Anonyymi

jalattomana on kiva kiva kävellä, mutta ihmettelen miten uneliasta porukkaa nuo hiihtäjät kun aina maailiin tullessaan heti menevät nukkumaan...

• Kas.. mitäpä sitä Punkalaitumelle lähtisi.. lähempääkin löytyy paneskeltavaa. :)

Kuis muuten sinne jonnekin kuuluu? Ikävä jo ollutkin Punkalaitumen kuulumisia.

En tosin vieläkään itse tiedä missä hitossa Punkalaidun on..

• Anonyymi

En mistään hinnasta.

- Sheena

• Anonyymi

En ota enää ketään kyytiin on tuomio.

• Onko urheiluseura Punkalaitumen kunnolle tullut menestystä viime vuosina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      129
      7892
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      41
      4491
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      44
      4066
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      417
      2120
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      79
      1804
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1498
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      200
      1323
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1168
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1157
    Aihe