Randomilla pari narkkaria. Intuitio tietää. Olivat nuoria miehiä, molemmat yksin. Aurinkolasit silmillä olivat yksi tuntomerkki. Toinen oli heidän valtavirrasta poikkeava presenssinsä ja kolmas käyttäytyminen. Toinen bostasi eli otti kuitenkin iisisti mutta se toinen oli aivan kahjon oloinen. Tulee mieleen se vice-ohjelman mies joka käyttää suonensisäisesti käärmeenmyrkkyä ja koikkelehtii skeittilaudallaan autojen seassa. Toinen käärmeenmyrkkymies on se yksi joka on immuuni käärmeiden myrkylle 🐍.
Mä näin tänään
14
213
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, enskesänä KAIKKI jotka käyttää aurinkolaseja on narkkareita.
Minua tuli vastaan kaupungilla pari koditonta puliveivaria. Kysyivät, että olisiko antaa viinahuikkaa. Olenko niin rähjäisen näköinen risuparta, että luulivat hengen heimolaiseksi.
- Anonyymi
Juu olet.
T. Naapuri
- Anonyymi
unissakin voi nähsdä monesti poenorähtiäkin whkä... noniin citasi.
joko tytöt suunnitelleet seksikästä pukua vapuksi: pinkki peeruukki ja musta nahkainen minihame? voisi olla aika koca... tai platinanvalkoinen peruukki...
Huvikai joku haau au. - Anonyymi
Tyhmää että aurinkolasit on aina muka merkki tuosta. Migreenitaipumuksen omaava sanoo täältä. Hv
- Anonyymi
Vappuna voi pukeutuskin omaksi ja toistenkin huksi erilsidiin juttuihin... itselläni on joku pitkä musta nahkatakki,josta isä sanoi samanlainen kuin oli Hitlerillä mutta niin puuttuu nuohopeiset SS.merkit lehvät ja Hitlerillä nilkkohin asti oleva..
no niinvitsinä isäsanoit tietyditr - Anonyymi
Kaikilla meillä tyhmillä on käärmeen myrkky veressä. Separi. Luuletsä ettei me tiedetä. Kaikki ne jotka pakotti meidät ottamaan sen rokotteen pitäs listiä
- Anonyymi
Kiitos teille kaikille vastaajille antamistanne vastauksista tositapahtumiin pohjautuvaan provooni 🙏. Pitäydyn sanoissani eli intuitioni sanelee miten ajattelen. Keskityin oikein siihen keillä muilla oli aurinkolasit silmillänsä kuin heillä. Ei kellään. Aurinko ei edes paistanut vaan oli pilvistä. Se käärmeennesteitä nautiskellut sai oman kokemuksensa mukaan fokusta lisääviä kiksejä. Tiedä sitten oliko plaseboa vai tekikö se mielelle mind trickejä. - Ap.
Eilen istui torin laidalla pari tai kolme juoppoa. Tunnistin sen yhden, parisen kuukautta sitten alkoi jutella mulle bussipysäkillä ja tarjosi röökiä. Nyt huusi torilla, että ”mä joka päivä viinaa juon”.
- Anonyymi
Niitä nyt näkee joka puolella. Ihmiset on ihan älyvapaita nykyään. Alkaa enemmistö ihmisistä tuntumaan ihan realismista kaikoinneelta. Elää jossain keinoteko maailma kuplassaan ja tolloilee minkä ehtii.
Jasu- Anonyymi
Niin tuntuvat olevan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntuvat olevan!!
Suosittelen lämpimästi erakkoelämää. Ei tarvitse katsella eikä kuunnella älyvapaitten kakofonista elämänmenoa missä juostaan järkijättöisesti millon minkäkin harhan perässä.
Jasu
- Anonyymi
jotkut ihmiset jotka tietäävät niin että joku kkk, en pukeudu mitenkään erityisesti niin ehkä tyylikkäämmin kuin normi tuulihousu-tohtori...
mutta niin ei minussa ole mitään pelottavaa sinänsä, en minä eikä kukaan minunkaltaisista tee mitään pahaa ellet itse aloita... siis white supermacy people... en tunnusta olevani rasisti kyllä en ole. - Anonyymi
..en ole rasisti mutta värinä valkoinen onmielestäni parempikuin musta niiin..
lempivärejä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897