Randomilla pari narkkaria. Intuitio tietää. Olivat nuoria miehiä, molemmat yksin. Aurinkolasit silmillä olivat yksi tuntomerkki. Toinen oli heidän valtavirrasta poikkeava presenssinsä ja kolmas käyttäytyminen. Toinen bostasi eli otti kuitenkin iisisti mutta se toinen oli aivan kahjon oloinen. Tulee mieleen se vice-ohjelman mies joka käyttää suonensisäisesti käärmeenmyrkkyä ja koikkelehtii skeittilaudallaan autojen seassa. Toinen käärmeenmyrkkymies on se yksi joka on immuuni käärmeiden myrkylle 🐍.
Mä näin tänään
14
221
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin, enskesänä KAIKKI jotka käyttää aurinkolaseja on narkkareita.
Minua tuli vastaan kaupungilla pari koditonta puliveivaria. Kysyivät, että olisiko antaa viinahuikkaa. Olenko niin rähjäisen näköinen risuparta, että luulivat hengen heimolaiseksi.
- Anonyymi
Juu olet.
T. Naapuri
- Anonyymi
unissakin voi nähsdä monesti poenorähtiäkin whkä... noniin citasi.
joko tytöt suunnitelleet seksikästä pukua vapuksi: pinkki peeruukki ja musta nahkainen minihame? voisi olla aika koca... tai platinanvalkoinen peruukki...
Huvikai joku haau au. - Anonyymi
Tyhmää että aurinkolasit on aina muka merkki tuosta. Migreenitaipumuksen omaava sanoo täältä. Hv
- Anonyymi
Vappuna voi pukeutuskin omaksi ja toistenkin huksi erilsidiin juttuihin... itselläni on joku pitkä musta nahkatakki,josta isä sanoi samanlainen kuin oli Hitlerillä mutta niin puuttuu nuohopeiset SS.merkit lehvät ja Hitlerillä nilkkohin asti oleva..
no niinvitsinä isäsanoit tietyditr - Anonyymi
Kaikilla meillä tyhmillä on käärmeen myrkky veressä. Separi. Luuletsä ettei me tiedetä. Kaikki ne jotka pakotti meidät ottamaan sen rokotteen pitäs listiä
- Anonyymi
Kiitos teille kaikille vastaajille antamistanne vastauksista tositapahtumiin pohjautuvaan provooni 🙏. Pitäydyn sanoissani eli intuitioni sanelee miten ajattelen. Keskityin oikein siihen keillä muilla oli aurinkolasit silmillänsä kuin heillä. Ei kellään. Aurinko ei edes paistanut vaan oli pilvistä. Se käärmeennesteitä nautiskellut sai oman kokemuksensa mukaan fokusta lisääviä kiksejä. Tiedä sitten oliko plaseboa vai tekikö se mielelle mind trickejä. - Ap.
Eilen istui torin laidalla pari tai kolme juoppoa. Tunnistin sen yhden, parisen kuukautta sitten alkoi jutella mulle bussipysäkillä ja tarjosi röökiä. Nyt huusi torilla, että ”mä joka päivä viinaa juon”.
- Anonyymi
Niitä nyt näkee joka puolella. Ihmiset on ihan älyvapaita nykyään. Alkaa enemmistö ihmisistä tuntumaan ihan realismista kaikoinneelta. Elää jossain keinoteko maailma kuplassaan ja tolloilee minkä ehtii.
Jasu- Anonyymi
Niin tuntuvat olevan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntuvat olevan!!
Suosittelen lämpimästi erakkoelämää. Ei tarvitse katsella eikä kuunnella älyvapaitten kakofonista elämänmenoa missä juostaan järkijättöisesti millon minkäkin harhan perässä.
Jasu
- Anonyymi
jotkut ihmiset jotka tietäävät niin että joku kkk, en pukeudu mitenkään erityisesti niin ehkä tyylikkäämmin kuin normi tuulihousu-tohtori...
mutta niin ei minussa ole mitään pelottavaa sinänsä, en minä eikä kukaan minunkaltaisista tee mitään pahaa ellet itse aloita... siis white supermacy people... en tunnusta olevani rasisti kyllä en ole. - Anonyymi
..en ole rasisti mutta värinä valkoinen onmielestäni parempikuin musta niiin..
lempivärejä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812040En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201854- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061416Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331307- 281266
- 881060
- 261053
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23847Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L21825