Miehet jotka tuntevat samoin olisi kiva jutella.Soitakaa 0417579304
Vaimo jutut kiihotaa.
40
596
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet? T. Ukm 64v
- Anonyymi
Soita niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita niin tiedät.
Vähän kuin lottois sit vastaakin naapuri🫣
- Anonyymi
Missä päin itse.
- Anonyymi
Hyvinkäällä oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkäällä oon.
Hei siten ei olla naapureita voit soittaa turvallisin mielin.
- Anonyymi
Millaista juttua olis tarjolla?
- Anonyymi
Kaiken laista jutustelua vaimoista joka kiihottaa.
- Anonyymi
Satutko olemaan nyt paikalla?
- Anonyymi
Joo voit soittaa.
- Anonyymi
Voisitko vastata rehdisti mistä olet, saisit varmaan puheluita. T. M 60
- Anonyymi
Olen oulusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oulusta
Oikeesti? Et vedätä tai kuseta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti? Et vedätä tai kuseta....
En vedätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vedätä.
Hyvä! Oletko ukm ja ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Oletko ukm ja ikä?
Ukkomies 54v.
- Anonyymi
Mietin miksihän miehet tulleet yli varovaiseksi kuvien suhteen. Kiihottaishan ja varmaan tuntuis kiimaselta, mitä useempi fantasioisi puolisosta runkatessa.
- Anonyymi
Soita jutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita jutellaan.
Miten tunnin päästä silloin yksin illan. Haluatko runkkaamme molemmat kun kerromme vaimoista, laitamme kuvia viestein myös.
Eihän tää jää yhteen puheluun vaan sovitusti nauttisimme jatkossakin. T. Bi ukm 60+ - Anonyymi
Ittelle kävi vuosi sitten ukm jonka kanssa vaihdoimme vaimojen kuvia, yllättäen hävisi kuvien kanssa. Jonkun ajan päästä alkoi tulee viestejä tuntemattomilta miehiltä, kehuivat kyllä vaimoa osa runkasi useemman kerran vaimolle. Aluksi olin shogissa vaidoin numeron, onneksi kukaan tullut ovellemme. T. M 55v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tunnin päästä silloin yksin illan. Haluatko runkkaamme molemmat kun kerromme vaimoista, laitamme kuvia viestein myös.
Eihän tää jää yhteen puheluun vaan sovitusti nauttisimme jatkossakin. T. Bi ukm 60Joo kyllä sopii soita sitten kun voit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tää jää yhteen puheluun vaan sovitusti nauttisimme jatkossakin. T. Bi ukm 60Jos joku hörhö estä numero...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tää jää yhteen puheluun vaan sovitusti nauttisimme jatkossakin. T. Bi ukm 60Tunti on mennyt jo reilusti,tuliko joku este laita vaikka viesti. Tänään voi vielä kello 19.00 asti soitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunti on mennyt jo reilusti,tuliko joku este laita vaikka viesti. Tänään voi vielä kello 19.00 asti soitaa.
Tyttö tuli kylään katson kauanko viihtyy.
Valitsin valmiiksi kuvia yksi seksi asussa aiemmin otettu. M 60+ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö tuli kylään katson kauanko viihtyy.
Valitsin valmiiksi kuvia yksi seksi asussa aiemmin otettu. M 60Hyvä että vatasit.Jos tänään menee mönkään laita kuitenkin viesti numerooni niin jatketaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että vatasit.Jos tänään menee mönkään laita kuitenkin viesti numerooni niin jatketaan.
Ethän ala viestittelee ilman lupaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän ala viestittelee ilman lupaani.
En tietenkään molemminpuolinen fiksu sopimus.Minulle voi panna viestiä milloin sinulle sopii.
- Anonyymi
Taidat runkkailla usein..
- Anonyymi
Riippuu fiiliksestä, voisit nyt soittaa jos se tyttö lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu fiiliksestä, voisit nyt soittaa jos se tyttö lähti.
Toi runkku kysymys ollut mun viesti.
Jään yksin klo.14 miten sun aikataulu. M 60+ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi runkku kysymys ollut mun viesti.
Jään yksin klo.14 miten sun aikataulu. M 60Tais tulla järkiinsä ja hävis🤣
- Anonyymi
Onko kukaan uskaltanut ottaa yhteyttä. M 70
- Anonyymi
En uskaltais itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskaltais itse
Hörhöjä täällä paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörhöjä täällä paljon
Juu kyllä sä kaltaisesi tunnistat.
- Anonyymi
Mun muijaa 56v saa kyllä tulla naimaan jos haluttaa. Ei tarvi kuvien kanssa runkata.
- Anonyymi
Mis olette. M 58v
- AnonyymiUUSI
Moi,miten saa yhteyttä....
- Anonyymi
Ois kiihottavaa tietää mistä toisen vaimo tykkää ja minkälainen pakkaus on. Ukm 34
- Anonyymi
Runkkaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863