Magneettipohjallisten hoikentava vaikutus on totta! Vatsan alueella vaikutus ei tunnu vielä, mutta perstaskun kohdalla kyllä. Lompakkoni oheni kolmen kympin setelin verran. Harmittaa, etten maksanut kolikoilla, sillä silloin paino olisi pudonnut huomattavasti enemmän!
Kaikkea vaan ei huomaa ajoissa.
Magneettipohjalliset hoikentaa!
2
311
Vastaukset
- Anonyymi
On se mukavaa kun ei katso peiliin .olo on mukavalta kokopäivän.
Ihan hymykin irtosi kun tajusin tämään paistaa aurinko ja linnut laulaa.
Itsellä ei ole lauluääni ihan kohillaan.
Siivellä mennään. - Anonyymi
Hahhaa vai oikein magneetti pohjalliset . Meillä oli yksi kaveri kylässä ja oli ostanut magneetti pohjalliset. Selkäsärkya varten. Mieheni jolla oli työnsä,,puolesta mahdollisuus mitata maneetit niistä pohjallisista . Siis ne oli maksaneet 50 euroa ja mittarin lukemat näyttivät nollaa siis niissä ei ollut mitään magneettia. Ollenkaan. Mutta ihmiset uskoo näihin jotka tienaavat rahaa heidän hyväuskoisuudellaan. .
Että oikein magneetti pohjalliset Voi hyvä Sylvi sentään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879