Magneettipohjallisten hoikentava vaikutus on totta! Vatsan alueella vaikutus ei tunnu vielä, mutta perstaskun kohdalla kyllä. Lompakkoni oheni kolmen kympin setelin verran. Harmittaa, etten maksanut kolikoilla, sillä silloin paino olisi pudonnut huomattavasti enemmän!
Kaikkea vaan ei huomaa ajoissa.
Magneettipohjalliset hoikentaa!
2
434
Vastaukset
- Anonyymi
On se mukavaa kun ei katso peiliin .olo on mukavalta kokopäivän.
Ihan hymykin irtosi kun tajusin tämään paistaa aurinko ja linnut laulaa.
Itsellä ei ole lauluääni ihan kohillaan.
Siivellä mennään. - Anonyymi
Hahhaa vai oikein magneetti pohjalliset . Meillä oli yksi kaveri kylässä ja oli ostanut magneetti pohjalliset. Selkäsärkya varten. Mieheni jolla oli työnsä,,puolesta mahdollisuus mitata maneetit niistä pohjallisista . Siis ne oli maksaneet 50 euroa ja mittarin lukemat näyttivät nollaa siis niissä ei ollut mitään magneettia. Ollenkaan. Mutta ihmiset uskoo näihin jotka tienaavat rahaa heidän hyväuskoisuudellaan. .
Että oikein magneetti pohjalliset Voi hyvä Sylvi sentään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2444043
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2893172Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa5582408Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152361Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511783- 991379
- 1001338
En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.1001227- 111145
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise1211096