Oletko hetero?

Anonyymi-ap

Onkos tällä palstalla keskustelemssa muita umpiheteroita kuin Jasu, joka tuli ulos kaapista lapsikatraansa kanssa jo ajat sitten?

53

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joku liikenneonnetyyumuus joku auto joo kovsansauthtia ilmawssaskasnin ksfksissut koivunkin keskelgä kahtia... muyuya siivonneet jälkensä... dsiggten..

kpli jomsisd rellas l'vo kpp jslr,sddsd drm sdiypm åopd --- pl krrj-

• Anonyymi

🤣

älä kehtaa aloittaa taas 😂

• Anonyymi

aika hyvä nopeud olutg suosss sien kun ylösslsisin joo nytmentiin js ksrksisee jonkin koicunkin perä surtosssa kun tröemäää ylpsslsisin ilmssdds heh

• Anonyymi

Kommentoinnista päätellen ainakin sinä olet umpihetero 🤮🤮

• Umpihetero kyllä. Koskaan ei ole romanttisia tunteita tai ajatuksia naisihmisiin päin ollut. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jokainen on jollain tapaa homoseksuaalinen, koska kyllähän sitä voi ihastua vaikka omaan ulkonäköönsä tai kehoonsa.

• Anonyymi

Olen ikisinkku ja ikiheterokin, hyvälle ja hyvä luonteiselle naiselle uskoisin lankeavani, mut osuuko niitä kohdalle, on sitten toinen juttu? Vähän tätä epäilen.

• Anonyymi

jalkineetkin on aicna hycä olla, jotta ei aiva
      n sandaalleilla l'ähswe etelänäpa me

• Anonyymi

aNDSli-mooawa calloittaa grönlsnnin no hshash

• Anonyymi

niin yriyän jod on aikaa aufgas fyfföjä pukcuissa nyfr jo kwnfissäkin mifräkä hyciä.. sellsidskin.. ri olr moiivis diämnd' röo p,ss, jod pydtym sutamaan..

joklu mniinm ....

Åoööis pm tiööiyt dsstis uöo,''rom jdj

• Anonyymi

hw ia Dangweeous, vcdabgweiyeas nanl,, sine jjj oinihajub buub,,

Bweert gweeiya naqb,,,

• Anonyymi

kun nii9n yeittänyt paljon auttaa ytöjä kun huolesuttavaakin niin Petteri Oepo-UIepo on minullw cwlkaa eiron koliko0ina oin 67 iljardijia vitun cwelkINQN UKKQLI...

• Anonyymi

NIIN JONKIN KOMENTAJANKIN MIELESDTÄKIN AIKS HSU8DKSKIN JOYSIN YSNKOYSNDDIJSGYGGÖJÄ GSKHOIKIN VASTUSMIEHILLEKIN TSNSSIMAANKIN.

• Anonyymi

Kyllä täällä valtaosa taitaa ainakin pitää itseään heterona, tiedä sitten onko välttämättä. Mutta ehkä helpompaa olla kohtaamatta sitä ei heteroa minäänsä.

Jasu

• Anonyymi

Umpihetero olen kyllä. Jasu tosin käsittääkseni ei ole. Voin tietenkin olla väärässäkin, Jasun suhteen en itseni. Itse olen ikävä kyllä toivottoman umpihetero.

• Anonyymi

Joo, en ole umpihetero, kun voin ihastua ja rakastua naiseenkin. Tosin minulle ihminen on vain ihminen sukupuolesta viis veisaten. Kaikilla on joku sukupuoli, mutta kaikkiin ei ihastu eikä rakastu, vain harvoihin. Joilla on kaunis sielu. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en ole umpihetero, kun voin ihastua ja rakastua naiseenkin. Tosin minulle ihminen on vain ihminen sukupuolesta viis veisaten. Kaikilla on joku sukupuoli, mutta kaikkiin ei ihastu eikä rakastu, vain harvoihin. Joilla on kaunis sielu. 🙂

Jasu

Tuollainen mies kuin Jasu ois ihan unelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Itse olen tosin umpihetero, mutta en minäkään sukupuoleen ihastu, vaan ihmiseen. Valtaosa ukoista ei aiheuta minkäänmoisia värinöitä, eikä "oikea" sukupuoli riitä yhtään mihinkään kiinnostumiseen. Sukupuoli on mulle yksi ihmisen ominaisuus muiden joukossa ja jotkut ominaisuudet ovat viehättäviä, toiset taas eivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen tosin umpihetero, mutta en minäkään sukupuoleen ihastu, vaan ihmiseen. Valtaosa ukoista ei aiheuta minkäänmoisia värinöitä, eikä "oikea" sukupuoli riitä yhtään mihinkään kiinnostumiseen. Sukupuoli on mulle yksi ihmisen ominaisuus muiden joukossa ja jotkut ominaisuudet ovat viehättäviä, toiset taas eivät.

Juu, ei valta osa naisistakaan. Se on se ihminen, yksilö josta tykkää tai ei. Mulla on jotenkin kai matalempi kynnys kun viehätyn naisista enemmän mitä miehistä. Miehet miellän aina helposti vain kavereiksi. Ehkä kuvioon tulee sitten esteettisyys tms. Kuitenkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei valta osa naisistakaan. Se on se ihminen, yksilö josta tykkää tai ei. Mulla on jotenkin kai matalempi kynnys kun viehätyn naisista enemmän mitä miehistä. Miehet miellän aina helposti vain kavereiksi. Ehkä kuvioon tulee sitten esteettisyys tms. Kuitenkin.

Jasu

Naiskeho viehättää silmääni enemmän, miehet harvemmin on niin nättejä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen mies kuin Jasu ois ihan unelma.

Mutta naisena järkytys. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Oon miettinyt, että ehkä mulle onkin siksi helppoa ollut lähestyä miehiä itse, kun pystyn suhtautumaan heihin neutraalimmin. Juuri siksi ettei he viehätä silmääni kuten naiset, jotka nyt viehättää. Viehättävää ihmistä lähestyminen on paljon vaikeampaa, tulee jännitystä ja jännitettä.

Miesten kanssa niin käy aniharvoin. Ja yleensä vasta ihastumisen myötä. Sitä ennen ovat kaikki vain miehiä joita en osaa ottaa mitenkään onpa jännää. 🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon miettinyt, että ehkä mulle onkin siksi helppoa ollut lähestyä miehiä itse, kun pystyn suhtautumaan heihin neutraalimmin. Juuri siksi ettei he viehätä silmääni kuten naiset, jotka nyt viehättää. Viehättävää ihmistä lähestyminen on paljon vaikeampaa, tulee jännitystä ja jännitettä.

Miesten kanssa niin käy aniharvoin. Ja yleensä vasta ihastumisen myötä. Sitä ennen ovat kaikki vain miehiä joita en osaa ottaa mitenkään onpa jännää. 🙂

Jasu

Viehättävän naisen seurassa taas on helposti vaikeaa olla. Kun ei tiedä miten päin olisi ettei viehtymys näy. Että ihastelen ja koen hänet jotenkin sähköiseksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Minusta taas naiset ovat lähinnä täysin mitäänsanomattomia. Harmaata massaa, josta en ulkonäön puolesta erota ketään. Sanotaan, että aivot rekisteröivät kyllä, että jonkun pitäisi olla kaunis, mutta minusta hän on "jaa no ihan sama". Ei muhun kyllä miehissäkään ulkonäkö vetoa. Silmäkarkkia voi kyllä olla miellyttävää katsella, mutta ei mulla ole sellaiseen mitään tarvetta tutustua. Saan heistä kaiken oleellisen irti ihan vain katselemalla. Ihan samalla tavalla kuin ei mulla ole tarvetta omistaa kaunista maisemaakaan. Se antaa kaiken oleellisen esteettisen nautinnon ilmankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas naiset ovat lähinnä täysin mitäänsanomattomia. Harmaata massaa, josta en ulkonäön puolesta erota ketään. Sanotaan, että aivot rekisteröivät kyllä, että jonkun pitäisi olla kaunis, mutta minusta hän on "jaa no ihan sama". Ei muhun kyllä miehissäkään ulkonäkö vetoa. Silmäkarkkia voi kyllä olla miellyttävää katsella, mutta ei mulla ole sellaiseen mitään tarvetta tutustua. Saan heistä kaiken oleellisen irti ihan vain katselemalla. Ihan samalla tavalla kuin ei mulla ole tarvetta omistaa kaunista maisemaakaan. Se antaa kaiken oleellisen esteettisen nautinnon ilmankin.

Heh, mulle miehet pruukaa olemaan tota massaa. Joista erotan ihanan vain luonteen perusteella. 😅

Naisissa nään sen ulkonäönkin heti.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, mulle miehet pruukaa olemaan tota massaa. Joista erotan ihanan vain luonteen perusteella. 😅

Naisissa nään sen ulkonäönkin heti.

Jasu

Toki on mulla miestenkin suhteen mieltymyksiä, mutta selkeesti enemmän naisten suhteen menen vähän ulkonäönkin mukaan. Hienojakoista hommaa. 😛

Luuktavasti olen parisuhteessa miessukupuolen kanssa ihan jo siksikin, että se on helpompaa. Se on helpompaa, koska olen itsekin aika suoraviivainen ja en oikein koe omakseni jahkailua, johon naisissa olen törmännyt usein. Enkä muutenkaan ymmärrä kaikkea perinaisellisten aivoituksista. Moni tuntuu äärettömän rasittavalta luonteeltaan. Rinsessalta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viehättävän naisen seurassa taas on helposti vaikeaa olla. Kun ei tiedä miten päin olisi ettei viehtymys näy. Että ihastelen ja koen hänet jotenkin sähköiseksi.

Jasu

Mun taas on aina ollut helpompaa olla ja jutella juuri silloin, kun koen toisen viehättäväksi. Kun en ole yhtään viehättynyt, niin mun on vähän väkinäistä ja hankalaa olla siinä ja mietin helposti vain, etten vain vahingossakaan anna väärää mielikuvaa. Mä koen esimerkiksi silmiin katsomisen hyvin epämiellyttäväksi, jollen sitten ole tykästynyt. Jos olen niin sitten katselen hyvinkin helposti silmiin. Samaten, jos en ole yhtään kiinnostunut, niin silloin olen hyvinkin hiljainen. Vetäydyn mielummin vähän sivustaseuraajaksi, kun ei mulla ole mitään isompaa mielenkiintoa jutella. Jos taas olen tykästynyt , niin jutustelen ja olen kiinnostunut.

Näistä pitää toki laskea pois sellaiset miespuoliset, jotka oikeasti ovat niitä kavereita ja tuntevat mut, osaavat lukea minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun taas on aina ollut helpompaa olla ja jutella juuri silloin, kun koen toisen viehättäväksi. Kun en ole yhtään viehättynyt, niin mun on vähän väkinäistä ja hankalaa olla siinä ja mietin helposti vain, etten vain vahingossakaan anna väärää mielikuvaa. Mä koen esimerkiksi silmiin katsomisen hyvin epämiellyttäväksi, jollen sitten ole tykästynyt. Jos olen niin sitten katselen hyvinkin helposti silmiin. Samaten, jos en ole yhtään kiinnostunut, niin silloin olen hyvinkin hiljainen. Vetäydyn mielummin vähän sivustaseuraajaksi, kun ei mulla ole mitään isompaa mielenkiintoa jutella. Jos taas olen tykästynyt , niin jutustelen ja olen kiinnostunut.

Näistä pitää toki laskea pois sellaiset miespuoliset, jotka oikeasti ovat niitä kavereita ja tuntevat mut, osaavat lukea minua.

Hmm, jännää miten erilaisia me ihmiset ollaa. Mulle taasen ei. Merkkaa yhtään mitään minkä mielikuvan minusta saa joku josta en ole kiinnostunut. Mulle ihan se ja sama, pitäköön vaikka paskana kukkaruukussa.

En jää ees miettimään asiaa, vaikka huomaisinkin ylenkatseen tai ihastelun. Ihmiseltä joka ei kiinnosta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, jännää miten erilaisia me ihmiset ollaa. Mulle taasen ei. Merkkaa yhtään mitään minkä mielikuvan minusta saa joku josta en ole kiinnostunut. Mulle ihan se ja sama, pitäköön vaikka paskana kukkaruukussa.

En jää ees miettimään asiaa, vaikka huomaisinkin ylenkatseen tai ihastelun. Ihmiseltä joka ei kiinnosta.

Jasu

Ei mullekaan se pointti ole yhtään varsinaisesti se minkä mielikuvan se ihminen minusta saa. Oleellista on se seuraus, joka vääristä mielikuvista tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mullekaan se pointti ole yhtään varsinaisesti se minkä mielikuvan se ihminen minusta saa. Oleellista on se seuraus, joka vääristä mielikuvista tulee.

Sulle ilmeisesti helpommin käy niin, että sut tulkitaan väärin ja olet se joka viehättää? Mulle taas toi viehättäminen ei oo ollu ikinä ongelma, en ole niin viehättävän näköinen että se muodostaisi ongelmaa.

Luulen, että nättien naisten kohdalla tuo on vaikeampaa ja tarkempaa ettei luo väärää mielikuvaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ilmeisesti helpommin käy niin, että sut tulkitaan väärin ja olet se joka viehättää? Mulle taas toi viehättäminen ei oo ollu ikinä ongelma, en ole niin viehättävän näköinen että se muodostaisi ongelmaa.

Luulen, että nättien naisten kohdalla tuo on vaikeampaa ja tarkempaa ettei luo väärää mielikuvaa.

Jasu

Mulla mun ulkonäkö on suojana, ettei minuun niin herkästi kukaan ihastu. Eikä ala luomaan mielikuvia joita mun pitäisi varoa. Tai sitten vaan en välitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla mun ulkonäkö on suojana, ettei minuun niin herkästi kukaan ihastu. Eikä ala luomaan mielikuvia joita mun pitäisi varoa. Tai sitten vaan en välitä.

Jasu

Minunkin kohdalla se on kaiketi se luonne mihin ihastutaan, jos ja kun ihastutaan. Ulkonäössä en ole kilpailukykyinen kellekkään naiskaramellille. En tosin ole siitä yhtään pahoillanikaan, koska tykkään olla tykätty juuri luonteeni hienojen puolien vuoksi. Niitten jotka antaa anteeksi sen etten ole kaunotar.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

En tiedä. Lähinnä pidän heitä umpihulluina. Se ei kuitenkaan ole harvinaista, että juuri tuo, että mua ei kiinnosta jutella jne. tulkitaan ujoudeksi tmv. Siinä kohtaa kun yhteystietojani ja puhelinnumeroani on pyydelty paitsi kavereiltani ( kun en tietenkään sitä itse ole antanut), myös soittamalla vanhemmilleni ja siskolleni (mä olen kuitenkin ollut silloin jo aikuinen omillani asuva ihminen) ja pahimmillaan on otettu yhteyttä työpaikalleni (joka on ilmeisesti saatu selville linkedinstä) ja jonkun keksityn työjutun perusteella sitten kyselty puhelinnumeroani, joka ei ole työnumero vaan henkilökohtainen numeroni, niin mulle ei todellakaan ole ihan se ja sama mitä joku keksii omassa päässään kuvitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sä voit ehkä olla välittämättä. Mulle nyt ei kuitenkaan ole yhdentekevää, kun joku kilipää sotkee elämääni sekopäisten kuvitelmiensa takia. Että mun tarvitsee oikeasti töissä todeta, että mun numeroani ei saa antaa eteenpäin ilman mun lupaani. Saa vain ottaa soittopyynnön. Mä en ole töissä missään isossa firmassa, jossa on itsestään selvää, ettei numeroita anneta. Tai että joudun käymään vanhempieni kanssa keskustelua moisesta aiheesta. Tai että mun kumppanille alkaa joku nobody selittämään, että pystyisi "viemään minut". Ei todellakaan ole yhdentekevää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit ehkä olla välittämättä. Mulle nyt ei kuitenkaan ole yhdentekevää, kun joku kilipää sotkee elämääni sekopäisten kuvitelmiensa takia. Että mun tarvitsee oikeasti töissä todeta, että mun numeroani ei saa antaa eteenpäin ilman mun lupaani. Saa vain ottaa soittopyynnön. Mä en ole töissä missään isossa firmassa, jossa on itsestään selvää, ettei numeroita anneta. Tai että joudun käymään vanhempieni kanssa keskustelua moisesta aiheesta. Tai että mun kumppanille alkaa joku nobody selittämään, että pystyisi "viemään minut". Ei todellakaan ole yhdentekevää.

Nojuu, ymmärrän. Mulla ei nimenomaan ole tota ongelmaa ollut ikinä, että joku minut tuntematon alkaisi pyydystää puhelinnumeroani tai kysellä keltään mitään minusta. Siksi mun on varmaan helppoa ollakin välittämättä, kun ei ole murheita tuollaisia.

Aika selkee syy, eikö?

Kerran on tultu kotiin kaverin johdattelemana kyselemään seurustelisinko ja toisen kerran serkkuni kautta laitettu terveisiä viikottain. Mutta ne oli silloin yläasteella. Silloin saattoi pojille kelvata melkein kuka vaan. 😅

Mutta mulle ei. Rukkaset tuli ja tulee aina, kun mmua ei kiinnosta. Eikä ole tarvinut montaa kertas rukkasia jakaa. 😆 Kun ei ole kyselty perään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojuu, ymmärrän. Mulla ei nimenomaan ole tota ongelmaa ollut ikinä, että joku minut tuntematon alkaisi pyydystää puhelinnumeroani tai kysellä keltään mitään minusta. Siksi mun on varmaan helppoa ollakin välittämättä, kun ei ole murheita tuollaisia.

Aika selkee syy, eikö?

Kerran on tultu kotiin kaverin johdattelemana kyselemään seurustelisinko ja toisen kerran serkkuni kautta laitettu terveisiä viikottain. Mutta ne oli silloin yläasteella. Silloin saattoi pojille kelvata melkein kuka vaan. 😅

Mutta mulle ei. Rukkaset tuli ja tulee aina, kun mmua ei kiinnosta. Eikä ole tarvinut montaa kertas rukkasia jakaa. 😆 Kun ei ole kyselty perään.

Jasu

Eli yhä edelleen voidaan todeta, että moni menee ulkonäkö edellä tutustumaan ihmisiin. Mikä on vähän itselle outoa, kun itseä kiinnostaa aina ensin ihmisen järjenjuoksu ja ajattelukuviot. Sitten pinta jo muovaantuukin niitten kautta mukavaksi silmään.

Tai sitten mulle ei vaan loppujen lopuksi ole kuitenkaan väliä niin toisen ulkonäöllä, kun tykkään ihmisenä. Ei mulle niin järin merkityksellinen asia kuutenkaan, toisin kun just luonne.

Toki sitten on taas ne kauneuskäsitykset, niistä on vaan hiton paljon helpompi joustaa kun luonteesta, kun mun seksuaalisuuskaan ei ole sidottu ulkonäköön. Eikä ole isossa roolissa muutenkaan parinvalintaa. Aseksuaalisuuden ehdoton etu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yhä edelleen voidaan todeta, että moni menee ulkonäkö edellä tutustumaan ihmisiin. Mikä on vähän itselle outoa, kun itseä kiinnostaa aina ensin ihmisen järjenjuoksu ja ajattelukuviot. Sitten pinta jo muovaantuukin niitten kautta mukavaksi silmään.

Tai sitten mulle ei vaan loppujen lopuksi ole kuitenkaan väliä niin toisen ulkonäöllä, kun tykkään ihmisenä. Ei mulle niin järin merkityksellinen asia kuutenkaan, toisin kun just luonne.

Toki sitten on taas ne kauneuskäsitykset, niistä on vaan hiton paljon helpompi joustaa kun luonteesta, kun mun seksuaalisuuskaan ei ole sidottu ulkonäköön. Eikä ole isossa roolissa muutenkaan parinvalintaa. Aseksuaalisuuden ehdoton etu.

Jasu

Mulle ulkonäkö on aina ollut toissijainen asia. Riittää kun ei yökötä ja siihen nyt ei lopulta ihan hirveästi tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mielestäni helvetin huono tekosyy huonolle käytökselle. Enkä tietääkseni edes ole mitenkään erityisen nätti.

• Anonyymi

Valitettavasti, mutta ei se näytä estävän tykkäämästä sinitukkaisesta mekkomiehestä! :)

• Anonyymi

on ne kaksi muutakin, He-Man ja He-Tero.

• Anonyymi

Olen 100% hetero, vaikka olenkin nuoruudessa vetänyt miestä perseeseen ja ottanut itsekin melaa hanuriini.
      Saihan siinä kassit tyhjennettyä mutta kun sitten pääsi naisen kanssa touhuamaan, unohtui jopa käteenvetäminenkin.
      Tykkään tosin edelleen naida naista kakkoseen ja onnekseni vaimoni pitää siitä ja usein pyytääkin.....miestenvälistä on siis kokeiltu ja ei ollut mun juttuni.
      Jos naista ei saisi, olisin sitten kokonaan ilman

• Anonyymi

egjöoö nubö aubajub ikeb,, erös asua

sögjlb döödyönusdhytusta jyb tuetijibeessajub hijy Westerb -Dugutakub kect,,, stirage exoeerts,,, sannyttaa seb kevtbjub jijibaab olrunöstö his sukkö eu ike jötttlö,,, sukkiub jestöö vcögöb aujaa his ibjub jötttlö hoyynnistyy tuo...

• Anonyymi

minua alkoi tosiaan jo huolesuttamaan nuoreyt naiset kun heitä kai masentaa paljon... prlijuyu ja sditten nytkin pitäisi olla vaatteita jotta wei cilusru...

mutta niin eiväy tai kai tunnr jodkud närn hriyä, katsovat minua tyyliin: dangerous, dagerous man tuo tja kaverinssa, vsikkskin ytiyän sduyyaa

• Anonyymi

huvittaa aika paljon Yrumpin autojutut kun eurooppalaiset ostmeidän autoja.... Dodgbe RAM Heavy-Duty.. lava-auto on kiinnosrava.

ja pörssit sukelravat sijoiukswr ocat vain tahroja peperilla..
      nolltuu aecor

• Anonyymi

Kyllä olen.

• Anonyymi

Asuukiio POlussa muutgzs kuin OPugojs ihmisiä, mukmmajaisiis...

Oulu- outojen pä'äkaupunki.

• Ihailen kyllä naiskauneutta, mutta naiselta puuttuu haarovälistä sellainen asia, josta tykkään enemmän kuin aukosta.

• Anonyymi

Et siis ole hetero. Tiesin sen jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis ole hetero. Tiesin sen jo.

No kyllä minä olen hetero, koska en enää voisi olla naisen kanssa sillä tavalla. Nuoruuden kokeiluja ei lasketa. Mun kohdalla asia selvisi vain kokeilemalla. Ei kiitos enää.

• Anonyymi

Olen hetero ja etsin ikäistäni heteromiestä parisuhteeseen loppuelämän ajaksi.

• Anonyymi

Mjoo

Hyvä kysymys.

Mielestäni olen äärimmäisen hetero, sillä vain hetero voi tuntea sen.

Taas jos haluaa tuntea jotain muuta, niin suosittelen suoratoistopalveluiden skaalaa, joiden ylitse pursuileva rikkaus köyhdyttää nopeasti mielen.

Ei ole lainkaan monimutkaista elää kuin dorka.

(reps)

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4175
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2313
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      871
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      870
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. 36
      786
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      782
    Aihe