Taikaseinäsosialismi on edennyt Suomessa pisteeseen
Anonyymi-ap
2025-04-08 15:09:15
Taikaseinäsosialismi on edennyt Suomessa pisteeseen, jossa kaikki eivät enää ymmärrä eroa työstä saatavan palkan ja sosiaalietuuksien välillä – Purralta suorat sanat
https://www.suomenuutiset.fi/taikaseinasosialismi-on-edennyt-suomessa-pisteeseen-jossa-kaikki-eivat-enaa-ymmarra-eroa-tyosta-saatavan-palkan-ja-sosiaalietuuksien-valilla-purralta-suorat-sanat/
kaikki eivät enää ymmärrä eroa työstä saatavan palkan ja sosiaalietuuksien välillä
Anonyymi-ap
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Mamut opettaa verotonta elämää
- Anonyymi
Minja ja Sofia?
vihervassarit? - Anonyymi
Montako "oikeaa" työpaikkaa Rollosta löytyy,verorahoilla ylläpidettyjä hallinto virkoja ylivoimaisesti eniten. Virkoja virkojen päälle. Pakkohan tuohonki jossain vaiheessa on tulla loppu,kannettu vesi ei kaivossa pysy.
- Anonyymi
erot puolueissa
katso eilinen mtv tentti - Anonyymi
Itsellä ero hämärtyi voimakkaasti 2015, kun yhteiskunta alkoi elättämään euroopan läpi Suomeen interreilanneita mutakyrpiä.
- Anonyymi
totuus
- Anonyymi
Koskiniemi ps tuumaa mitä?
- Anonyymi
6667
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703