Kävin pari viikkoa sitten Komennusmiehen astutettavana. Siitä lähtien ollut pientä vuotoa ja kirvelyä alapäässä. Todenmäköisesti herpes, kun omankin ukon kulli on kuin kukkakaali. Itselläkin näppylöitä.
Varokaa sisaret Komennusmiestä.
Anonyymi-ap
6
368
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa !
- Anonyymi
Et arvaa kuinka kaduttaa nyt :( En ole vielä edes miehelleni kertonut. Hän ihmettelee vain, että mikä mulkkuunsa on tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et arvaa kuinka kaduttaa nyt :( En ole vielä edes miehelleni kertonut. Hän ihmettelee vain, että mikä mulkkuunsa on tullut.
Imase ikävät pois
- Anonyymi
olisit antanut ruskeaan reikään kuten törniön pojat tekevät,niin kaikki olisi nyt hyvin.
- Anonyymi
ap,,homoja ootte homojen tauti
- Anonyymi
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Komennusmies rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184