Kävin pari viikkoa sitten Komennusmiehen astutettavana. Siitä lähtien ollut pientä vuotoa ja kirvelyä alapäässä. Todenmäköisesti herpes, kun omankin ukon kulli on kuin kukkakaali. Itselläkin näppylöitä.
Varokaa sisaret Komennusmiestä.
9
922
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa !
- Anonyymi
Et arvaa kuinka kaduttaa nyt :( En ole vielä edes miehelleni kertonut. Hän ihmettelee vain, että mikä mulkkuunsa on tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et arvaa kuinka kaduttaa nyt :( En ole vielä edes miehelleni kertonut. Hän ihmettelee vain, että mikä mulkkuunsa on tullut.
Imase ikävät pois
- Anonyymi
olisit antanut ruskeaan reikään kuten törniön pojat tekevät,niin kaikki olisi nyt hyvin.
- Anonyymi
ap,,homoja ootte homojen tauti
- Anonyymi
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Komennusmies rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
- Anonyymi
jossu tartuttanu karirakkaalle taudin
- Anonyymi
Vaikuttaa että oot käynynnä Arvon (Arvoton) panolla, etkä missää komennusmiähän astutuksella?
- Anonyymi
No voe yhen kerran
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512