Miltä tuntuu ?

Anonyymi-ap

Haluaisin miehenä kuulla naisilta jotka olette harrastaneet seksiä useamman miehen kanssa yhtäaikaa…miltä se tuntuu kun kovat kyrvät on samanaikaisesti molemmissa rei’ isä ja kolmas suussa?
Kommentteja naiset..ihanaiset….kiitos😀

15

1874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on nolottavaa, hämmentävää ja kiihottavaa. Jälkeenpäin sitä ajattelee, ettei koskaan enää, mutta sitten taas..... sortuu.

• Anonyymi

Meilläkin on rouva nolona, kun on naitu kahdella mulkulla ja kunnolla, taas puolen vuoden päästä suostuu ja on naitavana niin pähkinöinä että!

• Anonyymi

Hähähää mitäs olet.

• Anonyymi

Itse olen nauttinut todella miesten kimppanaisena olemisesta.
      Olen myös siinä mielessä onnellinen kun oma mies yllyttää minua olemaan vieraiden miesten kanssa ja mieluiten usean miehen.
      Välillä mies tuo omia kavereita vaimoa panemaan.

• Anonyymi

Vaimo sanoo sen olevan upein tunne, kun tuntee olevansa täynnä. Ja nauttii, että saa olla kolmen miehen ihailun ja hyväilyn kohteena. Ei kuulemma kerkeä edes keskittymään kuinka hyvälle tuntuu yksittäisiin paikkoihin, kun tuntuu niin moneen paikkaan hyvälle. Sanoo että siitä tulee sellainen euforinen olo, kun joka paikassa tuntuu niin hyvälle ja tietää että laukeaminen tulee tapahtumaan jossain kohtaa todella rajusti. Nauttii myös kun näkee kolmen miehen olevan tavallistakin kovemmassa kiimassa.

Tähän tyyliin vaimoni sitä kuvaa ja vielä monin verroin enemmän. Hänen silmänsä kiiluvat onnesta ja pillu menee märäksi, kun vain keskustelemme asiasta yleisellä tasolla. Saati jos puhumme tarkemmin yksityiskohtaisesti.

• Anonyymi

Tuntuu tosi hyvältä jos hyvä porukka, vaatii jokainen kunnioittaa toisiaan. Mieheni kanssa olemme avoimia ei salaisuuksia, silloin naisena voin antautua useamman miehen hellittäväksi. T. Katri 40

• Anonyymi

Hei Katri!
        Montako miestä ollut kerralla naattimassa susta. M 68v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Katri!
        Montako miestä ollut kerralla naattimassa susta. M 68v

Kerran oli viisi vierasta miestä mökillämme, aika usein 2-3 tuttua lähinnä ystäviä. Katri

• Anonyymi

Aivan mahtavalta. Vaikkakin ollu pari huonoa kokemusta. Sitten löysin vanhemmat miehet yli 60v joita 3 ja välillä 4. Ne kaikki sinkkuja tai ns vanhojapoikia maaseudulta. N30

• Anonyymi

En pidä anaaliseksistä, suihin otan mielelläni ja perusjuttu sopii tietty. Useamman kanssa kerralla, mutta vuorotellen.

• Anonyymi

Tuntu vähä liian helpolta kun tommoseen suostuin😅. Oltiin sovittu että rankasti saa vetää, niin sattu vähän, mut silleen hyvällä tavalla. Ja senmone täytetty olo.

• Anonyymi

saako kysyä yksityiskohtia? miten rankasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saako kysyä yksityiskohtia? miten rankasti?

Siis niinku rajusti. Täysillä saivat tampata, ja sanoin ettei mua haittaa syväkurkutuskaan. Tulivat kaikki sisälle ja huorittelivat. En nyt tiiä mitä muita yksityiskohtia tässä enää voi jakaa. Olin vähä hellänä sen jälkee toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis niinku rajusti. Täysillä saivat tampata, ja sanoin ettei mua haittaa syväkurkutuskaan. Tulivat kaikki sisälle ja huorittelivat. En nyt tiiä mitä muita yksityiskohtia tässä enää voi jakaa. Olin vähä hellänä sen jälkee toki.

oi😍 kuulostaa ihanalta

• Anonyymi

Mä oon ollu vain kerran kimpassa kahden miehen kanssa. Ja silloin oli kullit pillussa ja suussa. Muuhun en suostu. Vois koittaa uudestaan

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5004
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4074
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3580
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3158
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      46
      1868
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1740
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe