Haluaisin miehenä kuulla naisilta jotka olette harrastaneet seksiä useamman miehen kanssa yhtäaikaa…miltä se tuntuu kun kovat kyrvät on samanaikaisesti molemmissa rei’ isä ja kolmas suussa?
Kommentteja naiset..ihanaiset….kiitos😀
Miltä tuntuu ?
9
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Se on nolottavaa, hämmentävää ja kiihottavaa. Jälkeenpäin sitä ajattelee, ettei koskaan enää, mutta sitten taas..... sortuu.
- Anonyymi
Meilläkin on rouva nolona, kun on naitu kahdella mulkulla ja kunnolla, taas puolen vuoden päästä suostuu ja on naitavana niin pähkinöinä että!
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Itse olen nauttinut todella miesten kimppanaisena olemisesta.
Olen myös siinä mielessä onnellinen kun oma mies yllyttää minua olemaan vieraiden miesten kanssa ja mieluiten usean miehen.
Välillä mies tuo omia kavereita vaimoa panemaan. - Anonyymi
Vaimo sanoo sen olevan upein tunne, kun tuntee olevansa täynnä. Ja nauttii, että saa olla kolmen miehen ihailun ja hyväilyn kohteena. Ei kuulemma kerkeä edes keskittymään kuinka hyvälle tuntuu yksittäisiin paikkoihin, kun tuntuu niin moneen paikkaan hyvälle. Sanoo että siitä tulee sellainen euforinen olo, kun joka paikassa tuntuu niin hyvälle ja tietää että laukeaminen tulee tapahtumaan jossain kohtaa todella rajusti. Nauttii myös kun näkee kolmen miehen olevan tavallistakin kovemmassa kiimassa.
Tähän tyyliin vaimoni sitä kuvaa ja vielä monin verroin enemmän. Hänen silmänsä kiiluvat onnesta ja pillu menee märäksi, kun vain keskustelemme asiasta yleisellä tasolla. Saati jos puhumme tarkemmin yksityiskohtaisesti. - Anonyymi
Tuntuu tosi hyvältä jos hyvä porukka, vaatii jokainen kunnioittaa toisiaan. Mieheni kanssa olemme avoimia ei salaisuuksia, silloin naisena voin antautua useamman miehen hellittäväksi. T. Katri 40
- Anonyymi
Hei Katri!
Montako miestä ollut kerralla naattimassa susta. M 68v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei Katri!
Montako miestä ollut kerralla naattimassa susta. M 68vKerran oli viisi vierasta miestä mökillämme, aika usein 2-3 tuttua lähinnä ystäviä. Katri
- Anonyymi
Aivan mahtavalta. Vaikkakin ollu pari huonoa kokemusta. Sitten löysin vanhemmat miehet yli 60v joita 3 ja välillä 4. Ne kaikki sinkkuja tai ns vanhojapoikia maaseudulta. N30
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2592691puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771334
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085