Puolisoni kanssa yhteislä pelimerkkejä tehdessä kysyin miestä kimppaseksiin mutta se ei ole hänen juttu.
Saan kuitenkin osallistua jos miehiä on enempi kuin yksi.
Mies perusteli asian näin: kimppaa hän ei voi minulle järjestää niin saan olla vaikka useiden miesten seksikumppanì, mutta en saa panna yhden kanssa aina täytyisi olla ainakin toinen mukana.
Olisi yksi mies joka on flirttaillut minulle ja haluaisin mennä sänkyyn hänen kanssa.
Pitäisikö sanoa miehelle että hommaa toinen mies mukaan niin suostun.
Vai pitäisikö valehdella miehelleni että olin monen miehen kimppanaisena?
Olen löytänyt
7
635
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä miestä hankkimaan toinen kaveriksi. Ei tule miehellesi paha mieli...
- Anonyymi
Pelkään pelottavani tämän miehen pyytämällä myös toisen miehen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään pelottavani tämän miehen pyytämällä myös toisen miehen mukaan.
En usko. Kyllä hän kaveriaan pyytää kumppaniksi.
- Anonyymi
Vähän riippuu tietenkin miehestä ja miehistä, mutta jos ei ole kovin tottunut harrastamaan seksiä monen kanssa yhtä aikaa, niin voi kokea sen hiukan häiritsevänä. Varsinkin jos mennään sellaisiin perinteisiin tupla panoihin missä toinen on anaalissa ja toinen vaginassa. Aloittaisin itse kyllä ihan yhdellä miehellä ensin. Kannattaa myös mennä erilaisiin swingers tilaisuuksiin. Niissä ei välttämättä tarvitse osallistua. Voin vain katsella ja jos haluttaa niin voi sitten osallistuakin. Voit ehdottaa että mies toisaalta kokeilisi jotain toista naista ja myöhemmin voisitte olla sitten vaikka kaikki kimpassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän riippuu tietenkin miehestä ja miehistä, mutta jos ei ole kovin tottunut harrastamaan seksiä monen kanssa yhtä aikaa, niin voi kokea sen hiukan häiritsevänä. Varsinkin jos mennään sellaisiin perinteisiin tupla panoihin missä toinen on anaalissa ja toinen vaginassa. Aloittaisin itse kyllä ihan yhdellä miehellä ensin. Kannattaa myös mennä erilaisiin swingers tilaisuuksiin. Niissä ei välttämättä tarvitse osallistua. Voin vain katsella ja jos haluttaa niin voi sitten osallistuakin. Voit ehdottaa että mies toisaalta kokeilisi jotain toista naista ja myöhemmin voisitte olla sitten vaikka kaikki kimpassa.
Minä en oikein tykkää anaali jutusta mutta tykkään olla kontallaan ja toinen panee takaapäin ja annan toiselle suuseksiä.
- Anonyymi
Kokeillaan ensin kaksin.Kyllähän sitte kaverinki mukaan saan jos sinua haluttaisi niin.
- Anonyymi
Itse haluaisin naisen jonka kanssa voisi myös kimppailla ja muuta kivaa.
M42 s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337