Handelissa

Anonyymi-ap

Käväisin paikallisessa pitkäripaisessa ja yllätyin tarjonnan laatua ja määrää. Butiikki oli nimittäin suht tulvillaan skumppapulloja kanniskelevia tyylikkäitä naisia.

Onko jossain jotkut partyt, vai jokin liputuspäivä, kun en tiedä.

Itse ostin lahjakortin.

(hihitystä)

15

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Detalji

Ja paikka oli Itäkeskuksen Prisma.

Siis Prisma!

(hirn)

• Anonyymi

Mjaa-a

Olivatkohan nämä ladyt niitä kuuluisia jänniä sellaisia.

Erittäin jännittävä kysymys. Harmi kun olen niin tumpelo, etten älynnyt kysyä sitä silloin, kun se oli ajankohtaista ja akuuttia.

(hirn)

• Oletko viimein tullut kaapista? Aika suloista. Lesboseksi on kuumaa.

• Anonyymi

Tämä ei liitu aloitukseen muuten kuin aasinsillan kautta 🤭, mut sun kettupuku on söpö ja samettisen tuntuisen oloinen 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei liitu aloitukseen muuten kuin aasinsillan kautta 🤭, mut sun kettupuku on söpö ja samettisen tuntuisen oloinen 😀

Ainakin se on yhtä punkero kuin minäkin :)

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ainakin se on yhtä punkero kuin minäkin :)

Siis muunlainen ei oliskaan hyvä. Minulla oli tuollainen pehmolelu joskus. Vähän isompi, kuin maskotin kokoinen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis muunlainen ei oliskaan hyvä. Minulla oli tuollainen pehmolelu joskus. Vähän isompi, kuin maskotin kokoinen :)

Mjaa

Kun hetkeksi selän kääntää handelista, niin täällä on pystyssä naamiaiset.

Menkää ulos tanssimaan.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Kun hetkeksi selän kääntää handelista, niin täällä on pystyssä naamiaiset.

Menkää ulos tanssimaan.

(reps)

Ah tätä voiton tunnetta,
        kun taskuvaras voi pistää kätensä
        taskuvarkaan taskuun.

:)

• Anonyymi

Hihittelijä on mies. Toki onhan minuakin monesti luultu naiseksi täällä ATK:ssa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihittelijä on mies. Toki onhan minuakin monesti luultu naiseksi täällä ATK:ssa.

>simiti<

Siistiä

Me voidaan, parahin Zimitismus, olla mitä vain, mutta ei klovneja.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siistiä

Me voidaan, parahin Zimitismus, olla mitä vain, mutta ei klovneja.

(hihitystä)

Mjoo

Mun mielestä mä olen latentti ultra-macho dude, jolla on siistit sormet ja heijastava mieli.

Eli aika hyvä paketti.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mun mielestä mä olen latentti ultra-macho dude, jolla on siistit sormet ja heijastava mieli.

Eli aika hyvä paketti.

(reps)

Zimitismus on taas realistinen konservoinnin ylioppilas, jolla on inhorealistinen boogie.

Pidän

)hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zimitismus on taas realistinen konservoinnin ylioppilas, jolla on inhorealistinen boogie.

Pidän

)hihitystä)

Kade

Kaikessa disinformatiivisessa habituksessani on eräs vakava puute, ja Z:lla on juuri tämä piirre henkilökuvan ytimenä, nimittäin todellisuus.

Siinä missä minä en koskaan onnistu, on tuo maaginen todellisuuden tuntu kirjoituksissani.

Kuitenkin yritän, sillä yrittänyttä ei kivitetä.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kade

Kaikessa disinformatiivisessa habituksessani on eräs vakava puute, ja Z:lla on juuri tämä piirre henkilökuvan ytimenä, nimittäin todellisuus.

Siinä missä minä en koskaan onnistu, on tuo maaginen todellisuuden tuntu kirjoituksissani.

Kuitenkin yritän, sillä yrittänyttä ei kivitetä.

(reps)

Ehkä

Kirjoituksessa tulisi olla joku läsnä, joku jolla on kasvot ja keho, johon samaistua.

Kun nyt tarkemmin ajattelen tätä kaikkea, niin minulla on sellainen tunne, etten edes koskaan lle ollut täällä.

Eli siis vain heijastelen asioita ja ilmiöitä, jotka muutoin muilta jäisivät näkemättä.

Todella köyhää.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä

Kirjoituksessa tulisi olla joku läsnä, joku jolla on kasvot ja keho, johon samaistua.

Kun nyt tarkemmin ajattelen tätä kaikkea, niin minulla on sellainen tunne, etten edes koskaan lle ollut täällä.

Eli siis vain heijastelen asioita ja ilmiöitä, jotka muutoin muilta jäisivät näkemättä.

Todella köyhää.

(hirn)

Mjoo

Ja lisäksi tulen ajatelleeksi liian nopeasti, liian paljon ja mieltä vailla.

Jos seisot polviasi myöten meressä, yrität ottaa meren syliisi, et onnistu siinä.

Ja rannalla ihmettelevät, että mitä tuokin nyt tuolla puuhaa.

(naurua)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2557
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe