Käväisin paikallisessa pitkäripaisessa ja yllätyin tarjonnan laatua ja määrää. Butiikki oli nimittäin suht tulvillaan skumppapulloja kanniskelevia tyylikkäitä naisia.
Onko jossain jotkut partyt, vai jokin liputuspäivä, kun en tiedä.
Itse ostin lahjakortin.
(hihitystä)
Handelissa
15
196
Vastaukset
- Anonyymi
Detalji
Ja paikka oli Itäkeskuksen Prisma.
Siis Prisma!
(hirn) - Anonyymi
Mjaa-a
Olivatkohan nämä ladyt niitä kuuluisia jänniä sellaisia.
Erittäin jännittävä kysymys. Harmi kun olen niin tumpelo, etten älynnyt kysyä sitä silloin, kun se oli ajankohtaista ja akuuttia.
(hirn) Oletko viimein tullut kaapista? Aika suloista. Lesboseksi on kuumaa.
- Anonyymi
Tämä ei liitu aloitukseen muuten kuin aasinsillan kautta 🤭, mut sun kettupuku on söpö ja samettisen tuntuisen oloinen 😀
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei liitu aloitukseen muuten kuin aasinsillan kautta 🤭, mut sun kettupuku on söpö ja samettisen tuntuisen oloinen 😀
Ainakin se on yhtä punkero kuin minäkin :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ainakin se on yhtä punkero kuin minäkin :)
Siis muunlainen ei oliskaan hyvä. Minulla oli tuollainen pehmolelu joskus. Vähän isompi, kuin maskotin kokoinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis muunlainen ei oliskaan hyvä. Minulla oli tuollainen pehmolelu joskus. Vähän isompi, kuin maskotin kokoinen :)
Mjaa
Kun hetkeksi selän kääntää handelista, niin täällä on pystyssä naamiaiset.
Menkää ulos tanssimaan.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Kun hetkeksi selän kääntää handelista, niin täällä on pystyssä naamiaiset.
Menkää ulos tanssimaan.
(reps)Ah tätä voiton tunnetta,
kun taskuvaras voi pistää kätensä
taskuvarkaan taskuun.
:) - Anonyymi
Hihittelijä on mies. Toki onhan minuakin monesti luultu naiseksi täällä ATK:ssa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihittelijä on mies. Toki onhan minuakin monesti luultu naiseksi täällä ATK:ssa.
>simiti<Siistiä
Me voidaan, parahin Zimitismus, olla mitä vain, mutta ei klovneja.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siistiä
Me voidaan, parahin Zimitismus, olla mitä vain, mutta ei klovneja.
(hihitystä)Mjoo
Mun mielestä mä olen latentti ultra-macho dude, jolla on siistit sormet ja heijastava mieli.
Eli aika hyvä paketti.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mun mielestä mä olen latentti ultra-macho dude, jolla on siistit sormet ja heijastava mieli.
Eli aika hyvä paketti.
(reps)Zimitismus on taas realistinen konservoinnin ylioppilas, jolla on inhorealistinen boogie.
Pidän
)hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zimitismus on taas realistinen konservoinnin ylioppilas, jolla on inhorealistinen boogie.
Pidän
)hihitystä)Kade
Kaikessa disinformatiivisessa habituksessani on eräs vakava puute, ja Z:lla on juuri tämä piirre henkilökuvan ytimenä, nimittäin todellisuus.
Siinä missä minä en koskaan onnistu, on tuo maaginen todellisuuden tuntu kirjoituksissani.
Kuitenkin yritän, sillä yrittänyttä ei kivitetä.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kade
Kaikessa disinformatiivisessa habituksessani on eräs vakava puute, ja Z:lla on juuri tämä piirre henkilökuvan ytimenä, nimittäin todellisuus.
Siinä missä minä en koskaan onnistu, on tuo maaginen todellisuuden tuntu kirjoituksissani.
Kuitenkin yritän, sillä yrittänyttä ei kivitetä.
(reps)Ehkä
Kirjoituksessa tulisi olla joku läsnä, joku jolla on kasvot ja keho, johon samaistua.
Kun nyt tarkemmin ajattelen tätä kaikkea, niin minulla on sellainen tunne, etten edes koskaan lle ollut täällä.
Eli siis vain heijastelen asioita ja ilmiöitä, jotka muutoin muilta jäisivät näkemättä.
Todella köyhää.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä
Kirjoituksessa tulisi olla joku läsnä, joku jolla on kasvot ja keho, johon samaistua.
Kun nyt tarkemmin ajattelen tätä kaikkea, niin minulla on sellainen tunne, etten edes koskaan lle ollut täällä.
Eli siis vain heijastelen asioita ja ilmiöitä, jotka muutoin muilta jäisivät näkemättä.
Todella köyhää.
(hirn)Mjoo
Ja lisäksi tulen ajatelleeksi liian nopeasti, liian paljon ja mieltä vailla.
Jos seisot polviasi myöten meressä, yrität ottaa meren syliisi, et onnistu siinä.
Ja rannalla ihmettelevät, että mitä tuokin nyt tuolla puuhaa.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992557
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 77863
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718