Konkurssihakemus harvemmin tulee yllättäen

Anonyymi-ap

Päivän Lapin kansan uutinen yrittäjän konkurssihakemuksesta oli kyllä aika erikoinen..

Yrittäjälle tuskin tulee yllätyksenä ko kurssihakemus, jos yrityksen talous on hpidettu kunnolla.

Kyllä yritys saa ennen konkurssiin hakemista konkurssiuhkaisen maksukehotuksen ja vasta kun srn jättää maksamatta, voidaan asia laittaa eteenpäin.

Verottajahan ei ko. tapauksessa ollut ensimmäinen konkurssihakemuksen tekijä, vaan työeläkelaitos teki hakemuksen päivää ennen verohallintoa.

7

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kai se tulee jos vuodessa ei ole yhtää päivää selvin päin..

• Anonyymi

Kapakka silti edelleen avoinna joka viikonloppu, ei taida olla kaikille samat säännöt aluehallintovirastolla...

• Anonyymi

Jes, jes.....täällä sitä taas tiedetään ja ollaan pettyneitä, kun ei vielä päästy ilakoimaan oikein olan takaa

• Anonyymi

Tsemppiä Sepolle! Ne on erimiehet kun yrittää. Toiset osaa vain valittaa ja kampittaa.

• Anonyymi

Nimenomaan, kyllä meillä pitää yrittäjiä tsempata. He pitävät kuntaa yllä, luovat työpaikkoja ja maksavat veroja.
        Monella yrittäjällä on omat roposet kiinni yrityksessä ja yrittävät työllistää tosia. Toivotaan Sepolle jaksamista kampittajista huolimatta.

• Anonyymi

Moni yrittäjä on kertonut kuinka hänet kaatoi verottaja, joskus jopa pankki. Työeläkejärjestelmä on kehittynyt usein vielä ohessa yrityksen kaatajaksi.
      Moni yrittäjä on saanut itsestään hyvän liikemiehen käsityksen kun onnistunut myymään edellisen toimivan yrityksensä hyvällä kauppahinnalla.
      Vaikka olisi iso vatsa ja kalju pää, niin kysyntää kuitenkin naismaailmassa tuoreeltaan riittää.
      Liikemaailman röyhkeys ei kuitenkaan kaikkeen kanna. Voi tulla kolkko konkka kun rahat eivät riittäneetkään.

• Anonyymi

Voihan se sataa kesällä lunta ja olla routa maassa. Yrittäjä laittaa itsensä ja rahansa peliin. Kyllä yrittäjät ansaitsevat kannustusta kampittamisen sijaan. Kampittajista tulee väkisin mieleen, että ovat itse epäonnistuneet ja kateuksissaan pitää yrittää sorittaa muita, kun ei rahkeet muuhun riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe