Laren baari

Jore Kemistä

Paras tanssi/ karaokepaikka on Laren baari Arpelassa.On tilaa satoja neliöitä kaikkine paviljonkeineen ja terasseineen.Ei tupakoitsijoista haittaa,Käykääpäs, että pety varmast!Saatte lisäksi hyvän ja kohteliaan palvelun!

22

7005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      mutta kun tuo matka on vaan niin hankala täältä Kemistä sinne.Jos ois kuski niin mikä ettei,mutta kun aina ite joudun oleen kuskina.Paikka tosiaan taitaa olla iso,ainakin rakennuksen ulkopuolelta katsottuna.Sehän on linjalla Simo,Sihtuna,Singapore;kautta välilasku Könölä.Eikö olekin.

    • mainostaa

      omaa/kaverin/vaimon/tutun/yms paikkaa tuollalailla. Miksi ihmeessä Kemiläinen kulkisi Arpelassa baarissa?

      • tosi on

        Kannattee käydä tutustumassa. Olen monta kertaa käynyt vaikka Kemiläinen olen. Hyvä paikka !


      • irma

        Käyn useinkin Kemissä, vaikken ole kemiläinen...
        kyllä kuulostaa melko itsekeskeiseltä, onko kemiläisyys muka jotain erikoista ja hienoa..hah,hah.......


      • mieltä
        irma kirjoitti:

        Käyn useinkin Kemissä, vaikken ole kemiläinen...
        kyllä kuulostaa melko itsekeskeiseltä, onko kemiläisyys muka jotain erikoista ja hienoa..hah,hah.......

        Vai että miksi kemiläinen kävisi Arpelassa baarissa... Varmaan sinut leimataan juntiksi, jos menet maaseudulle =) Kemissä ei ole kyllä mitään erikoista, sinähän puhut niinkuin olisi isostakin kaupungista kyse.
        Hyvän palvelun takia kannattaa kyllä ajaakin se kolmisenkymmentä kilometriä.

        Pakko mainita tähän samaan, että Aarninholvi on palvelun laadussa Tornion ehdoton ykkönen. Ihan loistavaa. Käykääpä sielläkin joskus oluset juomassa.


    • usein siellä

      kyllähän laren baari on maaseutu baareista ykkönen.eipä oo viel toista yhtä hyvää paikkaa tullut vastaan!

      • Tanssija

        Kerran olin Laren Baarissa ja silloin siellä oli orkesteri ??? Taisi olla TESIPELI. Oli vissiin kai rovaniemeltä. Aika mahtava orkesteri.
        Onko vielä orkesteritansseja ja minä viikonpäivänä??


      • kepsu
        Tanssija kirjoitti:

        Kerran olin Laren Baarissa ja silloin siellä oli orkesteri ??? Taisi olla TESIPELI. Oli vissiin kai rovaniemeltä. Aika mahtava orkesteri.
        Onko vielä orkesteritansseja ja minä viikonpäivänä??

        Onhan siellä orkesteri tansseja noin 2-3 kertaa kuussa. Pääsääntöisesti ne ovat lauantaisin, kuten tälläkin viikolla. Laren baari on kyllä tanssipaikkana ykkönen, hyvä parketti ja hyvä palvelu.


      • tyytyväinen kävijä
        kepsu kirjoitti:

        Onhan siellä orkesteri tansseja noin 2-3 kertaa kuussa. Pääsääntöisesti ne ovat lauantaisin, kuten tälläkin viikolla. Laren baari on kyllä tanssipaikkana ykkönen, hyvä parketti ja hyvä palvelu.

        Aina niin kiva laressa käydä siel on niin vapaa ja hauska tunnelma.Tanssipaikkojen ykkönen.Larelle SUURET kiitokset järjestelyistä.


      • höh
        tyytyväinen kävijä kirjoitti:

        Aina niin kiva laressa käydä siel on niin vapaa ja hauska tunnelma.Tanssipaikkojen ykkönen.Larelle SUURET kiitokset järjestelyistä.

        Baarin pitäjä itse täällä mainostaa baariaan, tai sitten joku kanta-asiakas joka on kyllästynyt yksin istumaan baarissa ja haluaisi saada juttuseuraa baariin kun ei ole vara lähteä itse kaupunkiin asti.


      • sentään
        höh kirjoitti:

        Baarin pitäjä itse täällä mainostaa baariaan, tai sitten joku kanta-asiakas joka on kyllästynyt yksin istumaan baarissa ja haluaisi saada juttuseuraa baariin kun ei ole vara lähteä itse kaupunkiin asti.

        Pitääkö heti olla muka baarinpitäjä itse, jos kehuu paikkaa? Ei kaikkia oikeasti jaksa kiinnostaa keskustojen lihatiskit ja räkälät. Kaikki ei todellakaan ole paikallista väkeä, joka esim. Larella käy, vaan väkeä tulee myös keskustasta ja kauempaa sinne päin.

        No, ihmiset arvostaa eri asioita.


      • kuhan vain...
        sentään kirjoitti:

        Pitääkö heti olla muka baarinpitäjä itse, jos kehuu paikkaa? Ei kaikkia oikeasti jaksa kiinnostaa keskustojen lihatiskit ja räkälät. Kaikki ei todellakaan ole paikallista väkeä, joka esim. Larella käy, vaan väkeä tulee myös keskustasta ja kauempaa sinne päin.

        No, ihmiset arvostaa eri asioita.

        olempahan joskus kuullut että jopa useita kymmeniä KEMILÄISIÄ olisi eksyneet suukoskelle tansseihin ja viäläpä useasti...

        noh, ymmärrettävästi välimatkahan on melkein sama arpelaan... :P eihän siinä eroa ole kui muutama sata...

        larella saa kyllä hyvän palvelun mutta en ole vieläkään saanut 18-vuotis olutta häneltä... ;) tapana kun on ollut sellainen


    • usein käyn

      olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa..Laren Baari on hyvä tanssipaikka käykää ihmeessä katsomassa...

    • utelias117

      Onko Laren baari toiminnassa? Jos on niin miten on avoinna?

      • onononno

        Onhan se toiminnassa. Viikonloppuisin on ainaki karaokea ja orkesteritanssejakin on.


    • utelias1171

      Tietäisikö aukioloaikoja mistään? Onko viikolla auki?

      • rydiryytikäinen

        On auki viikollakin. Viikolla taitaa mennä kiinni puolenyönmaissa ja viikonloppuisin 2pintaan


    • ajokkim

      Jore ei taija olla Kemistä. Sen kyllä sanon että Lare on uhrautuvasti hoitanu tapahtumat jotka on ottanu järjestettäväkseen. Siinä on mies paikallaan.

    • on se

      paras on

    • täältä mie

      Jaahas!
      Mutta Oululaiset kuitenki väitti ,että Haaparannan folketshusilla on Suomen paras tanssilattia.Saattaapa se vain niin ollakki.
      Mutta pitäs sielä Laressa joskus käyvä.

    • Anonyymi

      Mitä Juhannusaatto iltana ?

    • Anonyymi

      Tytöt tykkää!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe