https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/308c2301-3e9a-4b61-9d7b-f6662804fd73?ref=ampparit:5770&_gl=1*1h0buvv*_ga*Mjg1MDI3MTYuMTc0NDM4MDIzMA..*_ga_3L539PMN3X*MTc0NDM4MDIyOS4xLjEuMTc0NDM4MDI4OS4wLjAuMA..
Itse olen miehenä myös aina nähnyt luonnollisen kauneuden tuossa asiassa parempana, erityisesti tuossa, mutta muutoinkin.
Tässä naisille tietoa törröhuulien vetovoimasta
6
282
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi hitto ! Duckfaceko se oli , miltä mahtaa kottaraiset näyttää 50-60 ? Veikkaisin johanna tukiaiselta !
- Anonyymi00002
Insta , tik tok ym. täynnä jättihuulisia pimuja. Todella pahaa tekee katsoa, miksi huulet pumpataan hupsun nåköiseksi? Pilataan ulkonäkö , näyttää kuin olisi raju allerginen reaktio.!! Älkää hyvät ihmiset, silmiin sattuu, tekee kipeää katsellakkin. Poliitikkonaisetkin lähteneet lerppahuulilinjalle, pitäis saada telkkariin peitepalkki , en halua katsella MÖHKÖHUULIA. Uskottavuus kärsii, näyttää pissikseltä.
Oon neula-pistos-kammoinen - tyrkkyhuulet ei tuu olee mun valinta.
- Anonyymi00003
Mikä ihme villitys on piirtää möhköhuulten ympärille vielä ruskea reunus jollain kynällä..? Näyttää todella rumalta. Ei ymmärrä. Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin. Pankaa meikit menemään..
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä ihme villitys on piirtää möhköhuulten ympärille vielä ruskea reunus jollain kynällä..? Näyttää todella rumalta. Ei ymmärrä. Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin. Pankaa meikit menemään..
Vielämä tähän lisään, että kauneuden hoito on muuttumassa kauheuden hoidoksi.
- Anonyymi00004
Mummunen kirjoitti:
Vielämä tähän lisään, että kauneuden hoito on muuttumassa kauheuden hoidoksi.
Ehkäpä jättihuulet toimii pelastusveneenä jos tulee vedenpaisumus. Rumat ne kyllä on, siitä ei pääse mihinkään. Todella luonnottoman näköiset.Miksi, miksi??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755