Saivat taas kyytiä trimmerillä. On huvittavaa ajatella kuinka miehen puolikkaiden Alan harrastaisi moista metros*ksualismia 😂. Sehän on normaalia että siistii itseään 🤷♂️. Tää oli vasta toinen kerta trimmerini oston jälkeen kun käytin sitä. Kuumeni jonkin verran käytössä, silti turvallinen. Kerää kutakuinkin kaikki karvat itseensä eli niitä ei pääse nieluun toisin kuin saksien kanssa.
Nenäkarvat
10
144
Vastaukset
Olisiko suositella hyvää trimmeriä? Edellinen vetelee viimeisiä.
- Anonyymi
Niiden hinnat vaihtelevat hurjasti. Ostin omani alennuksesta naurettavan halvalla, nimeltään NOOA NOAD377. Alle kympillä pystyy saamaan aivan hyvän laitteen. Se oli elektroniikkaliike minun kohdallani. Tavallisemmistakin kaupoista niitä on mahdollista löytää. Trimmeriä on pyöriteltävä ja tunkea rohkeasti nenään. Olen aikuinen mies ja käytännössä sitä ei pysty työntämään liian syvälle. Lapsilla asianlaita saattaa olla eri. Niillä niitä ylipitkiä nenäkarvoja ei tosin ole riesana. - Nenäkarvamies.
Anonyymi kirjoitti:
Niiden hinnat vaihtelevat hurjasti. Ostin omani alennuksesta naurettavan halvalla, nimeltään NOOA NOAD377. Alle kympillä pystyy saamaan aivan hyvän laitteen. Se oli elektroniikkaliike minun kohdallani. Tavallisemmistakin kaupoista niitä on mahdollista löytää. Trimmeriä on pyöriteltävä ja tunkea rohkeasti nenään. Olen aikuinen mies ja käytännössä sitä ei pysty työntämään liian syvälle. Lapsilla asianlaita saattaa olla eri. Niillä niitä ylipitkiä nenäkarvoja ei tosin ole riesana. - Nenäkarvamies.
Tämä nykyinen trimmeri on sellainen "sahalaitainen", joka ajelee karvat nopeasti ja siististi. Nykyään kaikki trimmerit tahtovat olla nuita pyöreäpäisiä, jotka eivät tahdo leikata karvoja vaikka kuinka pyörittelee nenässä :(
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tämä nykyinen trimmeri on sellainen "sahalaitainen", joka ajelee karvat nopeasti ja siististi. Nykyään kaikki trimmerit tahtovat olla nuita pyöreäpäisiä, jotka eivät tahdo leikata karvoja vaikka kuinka pyörittelee nenässä :(
Nyrpistin samalla nenääni kun leikkasin. Ehkä se auttoi halutun lopputuloksen saavuttamisessa. Sormilla on lopuksi hyvä testata jäikö sinne vielä joitain karvoja. Jos niistä saa sormillaan kiinni niin ne pystyy leikkaamaan saksilla. Keskeltä syvältä laite ei leikkaa eli tällöin on leikattava varovasti saksilla. - Aloittaja.
- Anonyymi
Minulla on sellaiset ohuet kapeat sakset, joilla olen nenäkarvoja leikannut.
Välillä miettii, että jos satuu nenään leikkaamaan, niin kyllä sattuu.
Trimmeri on varmaan vähän turvallisempi. - Anonyymi
Ei nenäkarvoja kannata ajella. Räkä valuu ja bakteerit kulkee herkemmin hengityskanaviin. Ajellut karvat pistelee piikkeinä nenässä trimmauksen jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä se laite kerää ne talteen. Räkä jää roikkumaan niihin karvoihin jos niitä on liikaa. Menettelyni on sama kuin kynsieni kanssa, eli leikkaan ne kerralla lyhyiksi. Pelkät sakset ovat pahasta. - Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se laite kerää ne talteen. Räkä jää roikkumaan niihin karvoihin jos niitä on liikaa. Menettelyni on sama kuin kynsieni kanssa, eli leikkaan ne kerralla lyhyiksi. Pelkät sakset ovat pahasta. - Aloittaja.
Tarkoitin, että ainakin minulla valuu kirkasta räkää jos erehdyn ajamaan nenäkarvat. Nenäkarvat ilmeisestii estää sen valumisen normaasti.
Nenäkarvoilla on oikeasti tärkeä tehtävä. Ne suodattavat ilmaa ja estävät pölyn, bakteerien ja virusten pääsyn syvemmälle hengitysteihin. Jos ajat nenäkarvat kokonaan pois, tämä suoja heikkenee, mikä voi teoriassa altistaa helpommin esimerkiksi flunssille, allergisille reaktioille tai hengitystieinfektioille. Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että ainakin minulla valuu kirkasta räkää jos erehdyn ajamaan nenäkarvat. Nenäkarvat ilmeisestii estää sen valumisen normaasti.
Nenäkarvoilla on oikeasti tärkeä tehtävä. Ne suodattavat ilmaa ja estävät pölyn, bakteerien ja virusten pääsyn syvemmälle hengitysteihin. Jos ajat nenäkarvat kokonaan pois, tämä suoja heikkenee, mikä voi teoriassa altistaa helpommin esimerkiksi flunssille, allergisille reaktioille tai hengitystieinfektioille.Minulla nenäkarvat ovat yhtä paksuja kuin partakarvat. Ne törröttävät nenästä ja näyttää siltä kuin nenästäni tulisi hämähäkkejä. Lisäksi niihin jää räkä jumiin ja sitten minulla on aina nenä täynnä kuivaa räkää ja koko ajan nenä tukossa. Melkein pakko ajella pois.
- Anonyymi
Se on helppoa kun sen osaa :). https://www.youtube.com/watch?v=YTB35SvLwAw . Tiedostan toki että katupöly on viheliäisempi vitsaus karvattomana kuin karvojen kera. Karvat kasvavat silti lopulta takaisin. Kulmakarvani, partani, viikseni, pulisonkini, niskavillani ja kaulani kasvavat myös rohkeasti karvaa. Ehkä näillä asioilla on jokin korrelaatio nenäkarvojen kanssa. - Aloittaja (ei gubbe 😉).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728