Onko juoksu out ja kävely in?
Vaihtuuko 7 minuutin vauhti 15 minuutin vauhdiksi?
Juoksu on liian rankkaa, tulee hiki ja hengästyy. Juoksufoorumilla keskustellaan jo kävelystä.
15
341
Vastaukset
- Anonyymi
Tavoksi ukkeleille polkukävely Nuts 100 vuorokauvessa (14.20/km)? Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Miksi puhutaan polkujuoksusta, vaikka todellisuudessa ukot kävelevät poluilla?
- Anonyymi
Kuivashampoo rentoo jos ei haluu suihkutella
- Anonyymi
Minulle kävely n. 5 km tunnissa on in. Hiki tulee.
- Anonyymi
allekirjottanu kävelee polkuja vain humalapäissäni
- Anonyymi
Putosin ojaan vuonna 1977, kun olin kännissä menossa naisiin.
Nyrjäytin jupakassa toisen nilkan ja jouduin konttaan perille.
Ämmä räksytti ja tilas taxin ensapuun!
- Anonyymi
Helteellä ei pysty juoksemaan. Nutsissakin vaan kävellään.
- Anonyymi00009
Nollasta ultraanko siellä keskustellut?
- Anonyymi00010
Mikä ukkoa vaivaa ?
- Anonyymi00011
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että kun istuu sohvalle ja alkaa hinkkaamaan puhelinta tai kaukosäädintä, pääsee hyvään lopputulokseen. Ja jos haluaa parantaa, niin lonkerotölkki toiseen käteen ja alkaa pohtimaan kysymystä, että miks toi saa mutta minä en!
- Anonyymi00012
Miula kunto kehittynyt parhaiten silloin kun kävelee vaan. Juokseminen ja laktaatit on myrkkyä elimistölle. Ei kehitä.
- Anonyymi00013
ei laktaattia tule jos ei veä punaselle.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
ei laktaattia tule jos ei veä punaselle.
Kävellessä sykkeet alhaiset, juostessa nousee heti punaiselle ja hapottaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kävellessä sykkeet alhaiset, juostessa nousee heti punaiselle ja hapottaa.
Tupakin takia?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tupakin takia?
Lopetin jo vuosia sitten. Silloin juoksu kulki. Tupakki dopingia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812359Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153937Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002635Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736