olen elias 50v ja olen löytänyt elämääni upean 35v naisen joka vei heti jalat alta kun tapasimme puutarhajuhlissa vuosi sitten. yhteinen sävel löytyi keskustelemalla ja siistillä olemuksella. kannattaa harjoitella keskustelutaitoja, huolehtikaa hygieniasta ja pukeutukaa siististi. tukka jiiriin pojat vähän geeliä suihkun jälkeen. pesette kainalot ja pymppyrän kunnolla etteivät ne haise hieltä laittakaa deodoranttia kainaloihin. joku siisti asu päälle esim farkut ja pikkutakki. ajakaa partanne jiiriin ja siistit kengät jalkaan. sitten käytte läpi mielessänne hyviä puheenaiheita, ei mitään pervoja vitsejä tai muuta negatiivista tai mautonta. ette puhu putinista tai trumpista vaan yleisistä positiivisista asioista. armeijajutuista voitte puhua, naiset arvostaa kun kerrotte sotilasarvonne ja ylipäätään että olette suorittaneet asepalveluksen. olkaa herrasmiehiä ja tarjotkaa koko ilta naiselle, olkaa vanhan aikaisia herrasmiehet maksaa aina. minä olen elopainoltani yli 100 kiloinen mies ja hikoilen pymppyrästäni reilusti. käytän yleensä pyyheliinaa tuolilla ennen kuin istun siihen, muutoin hien haju leviäisi. jos olet isompi kaveri ota pyyheliina mukaan treffeille. onnea matkaan. esu 50v
nuorisolle vinkkejä naisten saamiseen esulta
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
jatkoa edelliseen
jos kutsut naisen kotiisi illalliselle, luo tunnelmasta romanttinen, osta punhoa siis punaviiniä tai valhoa siis valkoviiniä. laita kynttilät. laita hyvää tausta musaa ja mikä tärkeintä niin opettele tekemään hyvää tirripaistia siitä naiset tykkää. oma mielitiettyni pyytää joka kerta kun nähdään meilä että tee esu taas sitä hyvää tirripaistia. sitä söin mummolassa asuessani mikkelissä ja isäni teki meillä aina sitä. terv. esu 50v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918