olen elias 50v ja olen löytänyt elämääni upean 35v naisen joka vei heti jalat alta kun tapasimme puutarhajuhlissa vuosi sitten. yhteinen sävel löytyi keskustelemalla ja siistillä olemuksella. kannattaa harjoitella keskustelutaitoja, huolehtikaa hygieniasta ja pukeutukaa siististi. tukka jiiriin pojat vähän geeliä suihkun jälkeen. pesette kainalot ja pymppyrän kunnolla etteivät ne haise hieltä laittakaa deodoranttia kainaloihin. joku siisti asu päälle esim farkut ja pikkutakki. ajakaa partanne jiiriin ja siistit kengät jalkaan. sitten käytte läpi mielessänne hyviä puheenaiheita, ei mitään pervoja vitsejä tai muuta negatiivista tai mautonta. ette puhu putinista tai trumpista vaan yleisistä positiivisista asioista. armeijajutuista voitte puhua, naiset arvostaa kun kerrotte sotilasarvonne ja ylipäätään että olette suorittaneet asepalveluksen. olkaa herrasmiehiä ja tarjotkaa koko ilta naiselle, olkaa vanhan aikaisia herrasmiehet maksaa aina. minä olen elopainoltani yli 100 kiloinen mies ja hikoilen pymppyrästäni reilusti. käytän yleensä pyyheliinaa tuolilla ennen kuin istun siihen, muutoin hien haju leviäisi. jos olet isompi kaveri ota pyyheliina mukaan treffeille. onnea matkaan. esu 50v
nuorisolle vinkkejä naisten saamiseen esulta
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
jatkoa edelliseen
jos kutsut naisen kotiisi illalliselle, luo tunnelmasta romanttinen, osta punhoa siis punaviiniä tai valhoa siis valkoviiniä. laita kynttilät. laita hyvää tausta musaa ja mikä tärkeintä niin opettele tekemään hyvää tirripaistia siitä naiset tykkää. oma mielitiettyni pyytää joka kerta kun nähdään meilä että tee esu taas sitä hyvää tirripaistia. sitä söin mummolassa asuessani mikkelissä ja isäni teki meillä aina sitä. terv. esu 50v - Anonyymi
Mikä on tirripaisti? Sulla siis kokemusta, että naiset tykkää, jos mies osaa kokata?
- Anonyymi
esu täällä terve. olet sen verta nuori että ehkä et tiedä. tirripaistia syötiin kotipaikassani mikkelissä useasti se tehdään siankyljestä. mummolassa söin aina hyvää tirripaistia sipuli kuuluu olennaisesti siihen. läskisoosia olet varmaankin syönyt ehkä kerran elämässäsi. siihen kun lisää mukaan perunamuusia ja voin nokare sekaan niin herkku on täydellistä. siankylkipalat paistetaan voissa ehdottomasti voissa. terveisin elias t. tai esu 50v
- Anonyymi
Hei haloo? Kuka käyttää 2020-luvulla enää mitään pikkutakkia?
Se on liian jäykkä tapa pukeutua, jos kyse on nuoresta, 20 vuotiaasta miehestä, esimerkiksi. Näin keväällä, kesän korvalla joku rento t-paita ja shortsit olisi ehkä parempi. - Anonyymi
Tirripaistia :D :D :D
Kaikkea sitä kuulee :D :D :D- Anonyymi
Tirripaisti tehdään rasvaisimmasta osasta sian vatsaa. Pekoni tehdään myös sian vatsasta mutta siinä on enemmän vatsan lihaksia.
- Anonyymi
Opettelisit hyvä mies edes kirjoittamaan! Tuskin nuo sun vanhanaikaiset neuvot ketään auttaa. Lähinnä ne huvittaa. :D :D
- Anonyymi
Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä pyyheliina pitäisi ottaa mukaan treffeille? Minä olen myös yli 100kg, mutta en hikoile takapuolesta. Sinulla voi olla diabetes, kannattaa mennä lääkäriin, mikäli hikoilet koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711500Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231487Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.831208Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922