Joulupukilta ala-arvoinen lausunto New York Timesille

Anonyymi-ap

The New York Times haastatteli rovaniemeläisiä lissäntyneen turismin aiheuttamista tuntemuksia.

Monet heistä olivat tyytymättömiä esimerkiksi Airbnb-asunnoissa majoittuneisiin turisteihin.

Joulupukki ei kuitenkaan ollut tytymätön vaan totesi tyytymättömien olevan vain kateellisia:

– Ne, jotka hyötyvät, ovat tyytyväisiä. Ne, jotka eivät, ovat kateellisia, toteaa joulupukki NYT:lle.

Hyvin mainostaa joulupukki rovaniemeläisiä yhdysvaltalaisille.

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie oon kateenpaska!
      Mie oon asukas!

Turismi ajettava alas, että mie saan olla rauhassa ja leikkiä porvariselämää persaukisen yhden pikkuasunnon omistajana! Mie oon onnellinen, kun Henttusta ja Notkoa ei valittu valtuustoon. Mie haluan, että Rovaniemi näivettyy pikkukaupungiksi. Mie oon itsekäs ja katkera!

• Anonyymi

Tuo pukki on itsekin jenkki, töissä myös DJ:nä yhdessä baarissa täällä. Mr. Lordin kavereita.

• Anonyymi

Onneksi ei ollut äänessä oikea pukki Savukosken Korvatunturilta.

• Anonyymi

Rovaniemen joulupukki näyttää olevan persu.

• Anonyymi

Valepukki asialla. Joulupukki on hyväntahdonlähettiläs, ei se tuollaista sontaa suustaan päästäisi.

Joku ahne tollero taas asialla jota ketuttaa, kun ei saa harjoittaa laittomuutta. Katsokaas, kun joukossamme on ihmisiä jotka eivät yksinkertaisesti ymmärrä, että lait ja asetukset koskee kaikkia. Kiitos viranhaltijoille, että hoidatte hommanne, ei muuta kun lisää vain niitä uhkasakkoja, saadaan rikollinen toiminta kuriin.

• Anonyymi

Kateus pitää ansaita, mutta, mutta kukapa se rikollisia kadehtii. Jos rikkoo lakia on rikollinen. Piste.

• Anonyymi

Turisteja ei tarvita. Piste.
        Mie oon asukas mää mää.

• Anonyymi

Tenttunen valepuvussa. Varmaa tietoa.
      Soppakattilalla kasoisolento .

• Anonyymi

Anteeksi kirjoitusvirhe. Kaksoisolento piti kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4503
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3105
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2991
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2793
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2705
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2695
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      40
      2414
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2220
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2125
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1713
    Aihe