Joulupukilta ala-arvoinen lausunto New York Timesille

Anonyymi-ap

The New York Times haastatteli rovaniemeläisiä lissäntyneen turismin aiheuttamista tuntemuksia.

Monet heistä olivat tyytymättömiä esimerkiksi Airbnb-asunnoissa majoittuneisiin turisteihin.

Joulupukki ei kuitenkaan ollut tytymätön vaan totesi tyytymättömien olevan vain kateellisia:

– Ne, jotka hyötyvät, ovat tyytyväisiä. Ne, jotka eivät, ovat kateellisia, toteaa joulupukki NYT:lle.

Hyvin mainostaa joulupukki rovaniemeläisiä yhdysvaltalaisille.

20

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie oon kateenpaska!
      Mie oon asukas!

Turismi ajettava alas, että mie saan olla rauhassa ja leikkiä porvariselämää persaukisen yhden pikkuasunnon omistajana! Mie oon onnellinen, kun Henttusta ja Notkoa ei valittu valtuustoon. Mie haluan, että Rovaniemi näivettyy pikkukaupungiksi. Mie oon itsekäs ja katkera!

• Anonyymi

Tuo pukki on itsekin jenkki, töissä myös DJ:nä yhdessä baarissa täällä. Mr. Lordin kavereita.

• Anonyymi

Onneksi ei ollut äänessä oikea pukki Savukosken Korvatunturilta.

• Anonyymi

Rovaniemen joulupukki näyttää olevan persu.

• Anonyymi

Valepukki asialla. Joulupukki on hyväntahdonlähettiläs, ei se tuollaista sontaa suustaan päästäisi.

Joku ahne tollero taas asialla jota ketuttaa, kun ei saa harjoittaa laittomuutta. Katsokaas, kun joukossamme on ihmisiä jotka eivät yksinkertaisesti ymmärrä, että lait ja asetukset koskee kaikkia. Kiitos viranhaltijoille, että hoidatte hommanne, ei muuta kun lisää vain niitä uhkasakkoja, saadaan rikollinen toiminta kuriin.

• Anonyymi

Kateus pitää ansaita, mutta, mutta kukapa se rikollisia kadehtii. Jos rikkoo lakia on rikollinen. Piste.

• Anonyymi

Turisteja ei tarvita. Piste.
        Mie oon asukas mää mää.

• Anonyymi

Tenttunen valepuvussa. Varmaa tietoa.
      Soppakattilalla kasoisolento .

• Anonyymi

Voi teitä, pilkkaajat!
        4 vuoden päästä Henttunen palaa valtuustoon! Nytkin hän järjestää ihmisille matkoja eri puolille Lappia, antaa meille ohjelma vaihtoehtoja ja virkistystä. Kohta alkaa varmaan myös sopanjako. Toiset haukkuu, toiset tekee!

• Anonyymi

Anteeksi kirjoitusvirhe. Kaksoisolento piti kirjoittaa.

• Anonyymi

Turismia täällä asuva ja vastustava on itsekäs lyhytnäköinen ääliö. PISTE.

• Anonyymi

Lakia rikkova salamajoittaja on pahin syöpä maan päällä. Piste.

• Anonyymi

Hyi sua!

• Anonyymi

Sulla tuo sama levy pyörii ja pyörii. Mene haukkaamaan happea välillä.

• Anonyymi

Käykääpä kattomassa Korvatunturilla kuinka Joulupukilla on hulppeat olotilat.
      Siellä saa pukki viettää vanhuuttaan tonttujensa kanssa ihan rauhassa.
      Tämä nykyaika ei anna rauhaa pukille kesälläkään jolloin muut työläiset viettävät kesälomia.
      Ne miljardit jotka pukki on omalla maineellaan kerännyt kaupungin kupeessa ovat kertyneet liikemiesten taskuun.

• Anonyymi

Mie oon Joulumaan asukas!
        Mie toivotan kaikki tervetulleeksi Joulupukin AirBnB-majoitukseen! Vastineeksi yösijasta ja aamiaisesta pitää auttaa tonttuja pajassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie oon Joulumaan asukas!
        Mie toivotan kaikki tervetulleeksi Joulupukin AirBnB-majoitukseen! Vastineeksi yösijasta ja aamiaisesta pitää auttaa tonttuja pajassa!

Tuskin tätä vouhottaja Henttusta valitaan enää minkäänmoiseen vakanssiin, jossa voi vaikuttaa yhteisten asioiden kulku suuntaan.Neljä vuotta on kohtalaisen pitkä ajanjakso.Varmaankin hän tämän jakson aikana vakuuttaa äänestäjät siitä totuudesta ettei hänestä ole edustamaan kansalaisia vaikka kuinka uhoais.

• Anonyymi

Zoomer- ilmettä only 8000€.
      Rocksalo

• Anonyymi

Sairas kaupunki asuntopolitiikan suhteen.

Onneksi voi valita missä opiskelee. Pitäkää turistinne.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe