Juopoteltiin appeni kanssa ja aamulla heräsin niin olin vuotanut spermaa pikkareilleni ja olimme olleet appeni kanssa kaksistaan ja nukuimme kyllä kaksistaan samassa sängyssä.
Appeni raiskasi minut
10
619
Vastaukset
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus
- Anonyymi
Kiihottaako sinua eläytyä näihin kirjoituksiin mitä tämä palstasetä suoltaa? Ei tätä voi enää oikrin muutenkaan tulkita
- Anonyymi
Samassa sängyssä?
- Anonyymi
Täysin alaarvoine viesti. Voisitko ole hyvä puhdistaa aivosi.
- Anonyymi
Jos olisit nainen joka yrittää keppihevostella tällä mieleltään vajaa äijän avauksella olisit alhaisin mato mitä voi olla😉
- Anonyymi
Tuon alemmas ei enää voi vajota. Menee jopa ohi sen guben kanssa käydyn keskustelun, jossa äijä esitti rekkautuneena in#estin uhria. Nainen olet sairas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon alemmas ei enää voi vajota. Menee jopa ohi sen guben kanssa käydyn keskustelun, jossa äijä esitti rekkautuneena in#estin uhria. Nainen olet sairas
Tai keskustelu koronarokotteista samaisen äijän kanssa, jotenkin keskustelu taisi liittyä muistaakseni reproduktioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keskustelu koronarokotteista samaisen äijän kanssa, jotenkin keskustelu taisi liittyä muistaakseni reproduktioon
Ja lopuksi- alakerran odourit myös, henkilökohtainen on poliittista ja silleen
- Anonyymi
minulle käynyt samoin monta kertaa,ihanalta tuntui
- Anonyymi
Mikset vaan ammu sukulaissuhdefantasiaa ja r-fantasiaa kirjoitteleva äijä itseäs? Ei tämä ns elämäsi laadukkaalta näytä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720