Juopoteltiin appeni kanssa ja aamulla heräsin niin olin vuotanut spermaa pikkareilleni ja olimme olleet appeni kanssa kaksistaan ja nukuimme kyllä kaksistaan samassa sängyssä.
Appeni raiskasi minut
9
1345
Vastaukset
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus
- Anonyymi
Kiihottaako sinua eläytyä näihin kirjoituksiin mitä tämä palstasetä suoltaa? Ei tätä voi enää oikrin muutenkaan tulkita
- Anonyymi
Samassa sängyssä?
- Anonyymi
Täysin alaarvoine viesti. Voisitko ole hyvä puhdistaa aivosi.
- Anonyymi
Jos olisit nainen joka yrittää keppihevostella tällä mieleltään vajaa äijän avauksella olisit alhaisin mato mitä voi olla😉
- Anonyymi
Tai keskustelu koronarokotteista samaisen äijän kanssa, jotenkin keskustelu taisi liittyä muistaakseni reproduktioon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai keskustelu koronarokotteista samaisen äijän kanssa, jotenkin keskustelu taisi liittyä muistaakseni reproduktioon
Ja lopuksi- alakerran odourit myös, henkilökohtainen on poliittista ja silleen
- Anonyymi
minulle käynyt samoin monta kertaa,ihanalta tuntui
- Anonyymi
Mikset vaan ammu sukulaissuhdefantasiaa ja r-fantasiaa kirjoitteleva äijä itseäs? Ei tämä ns elämäsi laadukkaalta näytä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133