Antaisitko lastesi

Anonyymi-ap

Leikata sinun hiukset, ala-aste ikäisten siis?

Mä ajattelin ryhtyä harjottelupääksi. 😄

Jasu

20

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mokomakin harjoittelupallopää. 😆

      • Anonyymi

        Äähhää, sepäs se! 😛👍

        Sitten olenkin oikeen kunnon pallopää, kun ei oo enää hiuksii. 😆

        Jasu


    • Anonyymi

      Kesä tulossa, lippistä voi kai käyttää koko ajan?

      AV

      • Anonyymi

        Voi, taikka huivia. 😛

        Mua kun ei yhtään haittaa onko mulla hiuksia vai ei ja onko ihan extreme. Kyllä se takas kasvaa. 😄

        Jasu


    • Anonyymi

      En oo antanut. Meikata olen useastikin.

    • Anonyymi

      Meidän emäntä ottaa irokeesin. :)

      Iaskin..väärin

    • Anonyymi

      En todellakaan antaisi 🙄. Vain ammattilaiset saavat tuon kunnian.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Eikä nekään kaikki osaa leikata mitään. 😛

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nekään kaikki osaa leikata mitään. 😛

        Jasu

        Siksipä käytänkin sellaista ammattilaista, joka osaa.


    • Anonyymi

      En antaisi.

      Mulla on sn verran pitkä tukka kuitenkin ja mieluusti sitä jonkin pituisena ponnarilla pitäisin.

      Jos taas olisi kovin lyhyt tukka, ei siinä olisi oikein mitään leikattavaakaan.

      Muistelisin että kampaajien harjoittelupäitä saa jostain ostaa. Olishan sellainen kakaroille kivampi, kun voisi tehdä ihan kampauksiakin, letittää ja kihartaa.

      xLiner

      • Anonyymi

        On niillä niitäkin päitä ollut. Nyt ne on jo liian lällyjä. 😄

        Mutta ei edes teini halunnut ryhtyä leikkaamaan. Siiliksi ajelu nyt ei kauheesti taitoa tarvi, jos vetää tasasta mittaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niillä niitäkin päitä ollut. Nyt ne on jo liian lällyjä. 😄

        Mutta ei edes teini halunnut ryhtyä leikkaamaan. Siiliksi ajelu nyt ei kauheesti taitoa tarvi, jos vetää tasasta mittaa.

        Jasu

        Sabloonalla kuvioita! Vois olla hauska 😃

        xLiner


    • Mikäli olet valmis, avoimin mielin, hyväkymään uuden hiustyylin, luovalla twistillä. Anna mennä vaan.
      Useissa tapauksissa, hiukset ovat uusiutuva luonnonvara (ei kaikilla).

      Itse harkitsisin vielä hetken ... , tai pitempään. 👱‍♀️🤔

    • Anonyymi

      En uskaltaisi kun tykkään pitää vähän pidempiä hiuksia. Mutta hyvä jos olet rohkea, ainahan sitä voi sitten korjata lähes sängeksi. Aika monella on ja sekin on ihan kivan näköinen.

      • Anonyymi

        Lapset eivät uskaltaneet ryhtyä leikkaamaan hiuksiani. Ei kuulemma uskalla kun ei osaa.

        Noh kai mun täytyy itse sitten leikata ne, taas. 😄

        Mä tosiaan suhtaudun hiuksiin, että takashan ne kasvaa. Mulle toi ulkonäkö ei ole kovin ihmeellinen asia hyvinvointini suhteen. Viihdyn ittessäni ihan sama, karvoilla tai ilman. Toisille tietty habitus on tärkeä, oli mullekin joskus. Ei enää.

        Jasu

        Jasu


    • S1miti

      Minulla nuorena poikana oli heviletti ja ponnari. Se oli sitä aikaa.

      • Anonyymi

        Nykyään munkinkranssi?


    • Anonyymi

      Lapseni on leikannut hiuksiani, mutta aikuisempana.
      Itse olen leikannut joidenkin henkilöiden hiuksia. On huomattu.🙈

    • Anonyymi

      En antaisi, mutta minulla onkin pitkät hiukset. Jos pitäisi lyhyestä kampauksesta, niin mikä jottei.

      • Anonyymi

        Ja juu toki kasvavat takaisin, mutta näihin mittoihin menee useampi vuosi, vaikka hiukseni ovatkin nopeakasvuiset. Ja siinä välissä olisi sitten lukemattomia kuukausia, kun kokisin hiukseni hankalan ja ärsyttävän pituisiksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe