Toivottavasti sulle tulee hyvä päivä. Ikävä on kova...
❤️
Hyvää huomenta, upeus!
13
240
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta rakas pyllyilijäni ❤️
- Anonyymi
Tykkääks ku pyllyilen sulle yöllä?🤭
- Anonyymi
Huomenta ...
- Anonyymi
Ymmärrys on näin
- Anonyymi
Peiton alle aikaista herätä kokonaan eikö niin.
- Anonyymi
Onks mitää muuta kovaa😁❤️🔥
- Anonyymi
kasvata viikset ensin palstaplle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kasvata viikset ensin palstaplle
Naisella ei ole karvoja kuin hiukset. Pösilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella ei ole karvoja kuin hiukset. Pösilö
Kyllä mulla ainakin on myös kainalokarvat, sääri- ja käsivarsikarvat, häpykarvat, kulmakarvat, silmäripset ja partakarvojakin löytyy. Nenästäkin joskus kurkistelee yksittäinen karva. Ihan perusnainen olen. Siis nainenhan ei luonnollisena ole karvaton.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ikävä on❤️
- Anonyymi
Seukkaaminen alkoi hieman ennen todellista heräämistä 😅🤪🤭
- Anonyymi
palstaplle luuseri
- Anonyymi
Myöhäiset huomenet! Oliko keneltä kenelle? m-n?
Mulle tuli hyvä päivä kyllä kun aamu alkoi kivasti. Sain nähdä josta tykkään paljon. Oisiko juuri sinua? ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918