Voit pyytää multa mitä vaan, ja teen parhaani toteuttaakseni sen.
Tiedäthän, että teen vuoksesi mitä vaan.
17
314
Vastaukset
- Anonyymi
No tätä päivää kun pohdin niin ei sitä tapahtunutkaan. Pyysin eilen yhtä juttua. Se oli tärkeä juttu mulle. Olisin sen saattelemana hänelle sanonut paljon asioita. Se olisi ollut hyvä veruke.
Hän ei toteuttanut sitä. Tuli paska olo.- Anonyymi
Eli siis lisäys. Hän ei halunnut auttaa. 😔
- Anonyymi
En ole täysin varma, mutta yritin yhtä juttua, mutta se ei vaan onnistunut. 😔 Anteeksi, muru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole täysin varma, mutta yritin yhtä juttua, mutta se ei vaan onnistunut. 😔 Anteeksi, muru.
Mitä yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yritit?
Keksiä kansalle lisää tarinaa t palstaäijä
- Anonyymi
Ehkä ajattelet loogisesti väärin päin. Ensin sanotaan asioita, sen jälkeen on ymmärrettävämpää pyytää ja saada apua, ei toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ajattelet loogisesti väärin päin. Ensin sanotaan asioita, sen jälkeen on ymmärrettävämpää pyytää ja saada apua, ei toisinpäin.
Voi olla ❤️ mähän muutenkin olen joskus väärinpäin ajattelija. Mutta mä kyllä sain jo kaiken tarvitsemani avun häneltä. Se mitä häneltä haluaisin vielä olisi se, että saisin katsella hänen palaviin silmiinsä ja ottaa hänestä kiinni. Rakas mies.
- Anonyymi
Täälläkö teet sen?
- Anonyymi
Ei näistä tiiä.. Sanomattomat sanat aiheuttaa vaan surua ja tuskaa. 🙄
- Anonyymi
Kyllä mä uskon sen mutta voitaisiinko kiitos selvittää nää välit jo?
Sillee vähintään puhelimessa puhuen? - Anonyymi
Voitko lainata viis sataa?
- Anonyymi
No nii just. Veit sanat suustani. Aion kohta kysästä. 😂 Saa ens viikolla takas.
- Anonyymi
Riippuu kuka kysyy...! 😉😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy...! 😉😝
😹😹 No se. Sehän nähään sitte kohta.
- Anonyymi
Ei sillai kiinnosta kun lähtökohtaisesti mä en ole valmis tekemään ihan mitä tahansa kenenkään muun kuin lasteni takia
- Anonyymi
No ei nyt kirjaimellisesti tarvitse ottaa asiaa.. Ja siis mistä tiedät kenelle tää on ja keneltä.
- Anonyymi
Mä olen valmis tekemään hänen lapsensa takia aika paljonkin. En tosin tiedä onko hänellä toinenkin... Aiemmasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457