Et sinä taida välittää.

Anonyymi-ap

Et ole edes avannut mun stooreja muutamaan päivään. Ei mitään merkkejä kiinnostuksesta irl.... 😔

12

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En uskalla stalkkeroida 👀

• Anonyymi

Saisit stalkkeroida, muru, ja tuoda enemmän kiinnostusta ilmi niin, että minäkin sen ymmärrän. ❤️😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit stalkkeroida, muru, ja tuoda enemmän kiinnostusta ilmi niin, että minäkin sen ymmärrän. ❤️😊

Et sinäkään ole stootejani hirveesti katsellut 🥺

• Anonyymi

Sama ongelma. Vaikka houkutus vie aina välistä voiton, niin pelkään sen ahdistavan häntä. - mies sivulta

• Anonyymi

Jos tykkää niin pitää siitä että katsoo ja ihastuneet katsoo aina toistensa stoorit. Toki voi myös seurata toisen tiliä ihan harrastus mielessä, jos aiheet kiinnostaa. Ihastunut ei missaa stooreja jos vaan on paikalla.

• Anonyymi

Noniin, ei välitä sitten. Ihmettelin, kun ennen katsoi kaikki stoorit, ja yhtäkkiä lakkasi. 💔 Tosin taida instassa viettää paljon aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, ei välitä sitten. Ihmettelin, kun ennen katsoi kaikki stoorit, ja yhtäkkiä lakkasi. 💔 Tosin taida instassa viettää paljon aikaa.

Toivottavasti ei oo näin. ❤️ Kyllä se ilmestyy jos tykkää.

• Anonyymi

Ajattelen sinulla ihailijoita riittää muutenkin.

• Anonyymi

Älä viitsi. Sut mä vain haluan🩷, osaan olla kylmänviileä muita kohtaan ja mulla ei oo mitään kenenkään kanssa, vannon. Sinä olet ainoa asia, joka mua kiinnostaa ja on saanut mun pään pyörälle. Rakas. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi. Sut mä vain haluan🩷, osaan olla kylmänviileä muita kohtaan ja mulla ei oo mitään kenenkään kanssa, vannon. Sinä olet ainoa asia, joka mua kiinnostaa ja on saanut mun pään pyörälle. Rakas. 🩷

Ajattelen näytät haluavan ja et halua yhtä aikaa. Ehkä minusta välittyy samaa. Alku oli vaan niin hämmentävää. Minut saa hämmentymään herkästi kuin kananmunasta kuoriutuvan kukon. Voin antaa etäisen vaikutelman, mutta olen kyllä vaistonvarainen hetkessä eläjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen näytät haluavan ja et halua yhtä aikaa. Ehkä minusta välittyy samaa. Alku oli vaan niin hämmentävää. Minut saa hämmentymään herkästi kuin kananmunasta kuoriutuvan kukon. Voin antaa etäisen vaikutelman, mutta olen kyllä vaistonvarainen hetkessä eläjä.

Haluan vain sun lähelle, alhaalla painetta❤️

• Anonyymi

No nyt sydämeni kävi ainakin kylässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe