Mennyttä on

Anonyymi-ap

Kun pitkästä aikaa palasin katsomaan, mitä tänne kuuluu, täytyy kyllä sanoa, että huonompaa kuin arvasinkaan. Entisiä kirjoittajia on kosolti kadonneet, eikä uusia ole ilmaantunut.

Mikä pahinta, alustan perusohjelmointikin on on romahtanut ja pahoin sotkeutunut, eikä kukaan tunne enää tilannetta. Kun aikoinaan jätin palstan, iltapäivälehden digipalstan mukaan S24:n asiakasmäärä oli pudonnut lyhyessä ajassa puoleen.

Romahtamispiirteistä päätellen pian on pakko jättää hukkuva laiva, koska sitä ei voi enää myydä.

72

781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surulline juttu.

Randee tai Disseekö kaipaat?

Mä varmaan hukun tän palstan mukana sitte.

• Anonyymi

Muista että kapteeni mainitaan aina Titanicin yhteydessä!

• Kiva että sinua ainakin näkee täällä. Kovasti jotkut ulkomaalaiset pyrkii kirjoittelee varatileillä esim tiktok issa.

• Anonyymi

Mutta feminismi elää ja voi hyvin täällä. 🎊🏆

🦄

• Anonyymi

Siellä voi voida hyvin, mutta palstalla sekään ei enää loista.
        Oikeasti piristäisi lukea yksisarvisen raflaavia aloituksia joissa haastettaisiin koko miessukupolvi polvistumaan fenimismin edessä.
        Tosin, ilman lisääntymistä naisten arvo yhteiskunnassa suhteessa miehiin on tasan nolla?
        Kuka muistaisi enää sitä ihanaa yksisarvista ja hänen päteviä opetuksiaan enää 30-vuoden kuluttua, jos ei yksisarvisen lapsi itse?

Hyviä ajatuksia, ja sarvi on katkaistu?

Meidän tulee ehdottomasti ottaa naisia Thaimaasta, he täyttävät maan ja jatkavat yksisarvisen viitoittamalla polulla ihanne Suomessa:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti piristäisi lukea yksisarvisen raflaavia aloituksia joissa haastettaisiin koko miessukupolvi polvistumaan fenimismin edessä.
        Tosin, ilman lisääntymistä naisten arvo yhteiskunnassa suhteessa miehiin on tasan nolla?
        Kuka muistaisi enää sitä ihanaa yksisarvista ja hänen päteviä opetuksiaan enää 30-vuoden kuluttua, jos ei yksisarvisen lapsi itse?

Meidän tulee ehdottomasti ottaa naisia Thaimaasta, he täyttävät maan ja jatkavat yksisarvisen viitoittamalla polulla ihanne Suomessa:)

AV

"Tosin, ilman lisääntymistä naisten arvo yhteiskunnassa suhteessa miehiin on tasan nolla?"

Sanoo ihminen, joka lisääntyi vasten tahtoaan painostuksen edessä.

En minä tarvitse "arvoa" yhteiskunnalta. Tarvitsen vapauden päättää omasta kehostani.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

AV:lle voin lohdutuksen sanana lausua, ettei sinuakaan kukaan enää 100 vuoden päästä muista.
        Ihan sama unohtuuko ihminen 100 vai 30 vuodessa.

Ja ihminen joka määrittää ihmisen arvon tämän hyödystä ihmiskunnalle on mielestäni muurahaiseen verrattava yhteisökommunisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

19:07
        Tuollainenhan on jonninjoutavaa ikuista jauhamista.

• Anonyymi kirjoitti:

AV:lle voin lohdutuksen sanana lausua, ettei sinuakaan kukaan enää 100 vuoden päästä muista.
        Ihan sama unohtuuko ihminen 100 vai 30 vuodessa.

Ja ihminen joka määrittää ihmisen arvon tämän hyödystä ihmiskunnalle on mielestäni muurahaiseen verrattava yhteisökommunisti.

Kyllä minä kaikki henkilöt muistan jotka on koskettanut minua sitten ne ovat kasvaneet erilleen. AV on ollut minun suosikeista mutta sillä on ollut vähän liian parveleilevainen tipujoukko.

• Anonyymi

Itsestä tuntuu ett hyvin negatiivista ja hyökkäävää täällä eli ite pois lähdössä täältä ja hyvä olis jos kehittelisivät kokonaan uuden mallin. Täällä liikaa kiusaamusta ja trollaamista eikä sellaisessa paikassa keskustelut ole mitenkään mukavaa.

• Anonyymi

Totta, liikaa laskelmoituja mitään sanomattomia aloituksia, ja jos ne eivät riitä nostetaan aloituksia vuodelta 1928...tai jotain.
        Ei ehkä ole menestymisen resepti?

AV

• Anonyymi

Jos ihmiset on löytäny töitä.

• Anonyymi

Nykyisessä Suomessa se taitaa olla harvinaista herkkua:)
        Tuon taakse voi kai aina mennä, niillä joilla menee honosti ovat itse syyllisiä jne.
        Onko oikeasti noin, vai halutaanko laskelmoivasti pitää tietty kansanosan proosentti tukipäätöksistä riippuvaisina, koska vain noin voi se rikkain osa rikastua?

AV

• Jännä kyllä mun palstailu on lisääntynyt kun sain töitä..🤔

En kyl tosin pidä itteeni mitenkään merkittävänä palstahahmona, lähinnä vierailevana tähteenä
        Ja tuun ja meen jatkossakin sen kummemmin siitä ilmoittelematta,

• Anonyymi

Ehkä älykkyytesi on huonontunut, kuin myös huumorintajusi, sitä se vanhuus teettää hähäää.

Pitää ostaa sellainen lisäosa, lisä prosessori aivoihin, jotta pystyy käsittteelemään kaikkea dataa mitä aistit tunkevat aivoihisi, muista osaa Olus-versio, koska havimmissa versiossa suusi saattaa alkaa kiljumaan suorasraan tahromarrasi erilaisia mainokksia julkisuuteen, kadullakin hähäää

• Anonyymi

Tuskin noin on, omasta mielestäni palstan taso vuonna 2011 (jolloin ensikertaa tähän kohtasin) oli ehkä jotain lukua kuvaavaa arvoa 7. Nyt se on jo pohjalukemissa, jos tarvittaisiin luku 4, on se jo tiukassa...
        Palsta ei enää anna mitään hyvää tai huonoa lukijoilleen, ei hyvässä eikä pahassa.
        Arvo lähentelee jo nollaa...

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin noin on, omasta mielestäni palstan taso vuonna 2011 (jolloin ensikertaa tähän kohtasin) oli ehkä jotain lukua kuvaavaa arvoa 7. Nyt se on jo pohjalukemissa, jos tarvittaisiin luku 4, on se jo tiukassa...
        Palsta ei enää anna mitään hyvää tai huonoa lukijoilleen, ei hyvässä eikä pahassa.
        Arvo lähentelee jo nollaa...

AV

20:04
        Kylläpä kirjoittelet jatkuvasti jonninjoutavia. Reputat.

• Anonyymi

Mjoo

Aika leimi meno

Minua inspiroi ammoin naisten keittäminen padassa, sekä ristiinnaulitseminen ja kivitys.

Nyttemmin ei enää tällaista ärhäkkyyttä tunnu olevan missään.

Eli siis: Minne ihmeen paikkaan voin tästä edes purkaa ahdistustani?

(naurua)

https://youtube.com/shorts/9eaB6eP5Vkg?si=3rJnEwR-HyZr6sBe

• Anonyymi

Heh... Näitä "palstan jättäneitä" täällä pörrää ylemmyyden tunteissaan jatkuvasti, muka katsomassa ja heti syväanalyysiä pukkaa 😄 Tai lähinnä valitusta... Mikäs siinä, kova on jostain syystä tarve julistaa tyhjälle salille miten huonosti häntä viihdytetään. 😄

xLiner

• Anonyymi

Mjoo

Joo siis sellaiset lauseet kuin ”usein kuulee” ja ”usein kokee” ovat yksinkertaisuudessaan niin kuvottavia ilmaisuja, että mielestäni ne tulisi saattaa rikosoikeuden piiriin.

Ei kukaan ole niin tyhmä tällä planeetalla, että itseään toistaisi.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis sellaiset lauseet kuin ”usein kuulee” ja ”usein kokee” ovat yksinkertaisuudessaan niin kuvottavia ilmaisuja, että mielestäni ne tulisi saattaa rikosoikeuden piiriin.

Ei kukaan ole niin tyhmä tällä planeetalla, että itseään toistaisi.

(reps)

Onko Funis-hahmon kirjoittaja vaihtunut?

xLiner

• Sekin on vähän jännä, ettei nämä koskaan kerro millä nimimerkillä ite ovat kirjoittaneet🤔

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Sekin on vähän jännä, ettei nämä koskaan kerro millä nimimerkillä ite ovat kirjoittaneet🤔

Joo. Voi olla, että mitätöivät monella.
        Si, mutta hehän ovat niitä k i v o j a .

• Anonyymi

Jos joku on ja pysyy, niin tämä ikuinen miehiin katkeroitunut vanhapiika valittaja lineri muka hauskoine hymiöineen. 😂
        Olisiko niin, että toisilla on elämä sinulla ei? 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on ja pysyy, niin tämä ikuinen miehiin katkeroitunut vanhapiika valittaja lineri muka hauskoine hymiöineen. 😂
        Olisiko niin, että toisilla on elämä sinulla ei? 😉

Tamperelaista metsuriako siellä taas sapettaa? 😄

xLiner

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Sekin on vähän jännä, ettei nämä koskaan kerro millä nimimerkillä ite ovat kirjoittaneet🤔

Ei ehkä millään nimimerkillä. (Olen eri kuin ap.) Olin aikoinaan vuosia täällä paljonkin. En käyttänyt koskaan mitään niminerkkiä. Silloin palstalla vaikuttivat mm. outsider, konnakettu, ex-pua, ratikkakuski, rumasinkkumies jne. Kuka muistaa nuo ajat? Nyt kun täällä harvakseltaan käyn, kaikki ovat vieraita, eivätkä oikein erotu toisistaan. Ei oikein tule sanottua mihinkään mitään. Jasu ja valtakunta olivat jo silloin ajat sitten. Palstailu jäi, kun tuli parisuhde tilalle.

• Noh.. kyllähän tätä palstaa ikävä jää, harmiksi ettei tämä tästä tuskin enää nouse. Romahdus, no se on ehkä huono ilmaisu, sillä laskusuuntaanhan tämä on ollut jo pitkään. Kuin lehmän häntä...

• Anonyymi

Eivätkö ns. vanhat kirjoittajat pysty parempaan?
        Jatkuva parku ja valitus.
        Siis. Menkää vanhainkoteihin valmistautumaan vanhuuteen.

• Anonyymi

Onko pymppykuvamies räiskähtelevänä persoonana palstan pelastus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pymppykuvamies räiskähtelevänä persoonana palstan pelastus?

Mitä hittoa. Mitä oikein jumitatte.
        Valittelu kertoo, ettei ole muuta sanottavaa.
        Parkua ja itkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa. Mitä oikein jumitatte.
        Valittelu kertoo, ettei ole muuta sanottavaa.
        Parkua ja itkua.

Se oli ehkä sarkasmia ottaen huomioon kuinka kuivakka tyyppi Kouvostoliiton nurmivasara on.

• Taitaa hiipua pikkuhiljaa, vähän kuin suomen talous. Eikä sitä suuntausta enää mikään käännä, ei taloudessa eikä täällä palstalla. Kun kukkaro on tyhjä, niin se on tyhjä. Ei oo sellasta taikasanat mikä sen täyttäis.

• Anonyymi

Eikä hiivu. Se on tämä kevät ja tuleva kesä, kun ihmiset pääsevät ulos talvipesistään. Aina sama juttu, joka vuosi. Sitten kun taas tulee syksy, märkää, kylmä ja pimeää, porukalla on enemmän aikaa maata kotona selällään ja palstailla.

Sitä paitsi täällähän on monta hyvää keskustelua meneillään nytkin.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä hiivu. Se on tämä kevät ja tuleva kesä, kun ihmiset pääsevät ulos talvipesistään. Aina sama juttu, joka vuosi. Sitten kun taas tulee syksy, märkää, kylmä ja pimeää, porukalla on enemmän aikaa maata kotona selällään ja palstailla.

Sitä paitsi täällähän on monta hyvää keskustelua meneillään nytkin.

xLiner

Jaa, mutta voihan näitä viestejä kirjoitella vaikka puistossa. Mäkin kirjoittelen usein suihkupuistossa. Siis siinä samassa missä oli perjantaina se Golgata. Mutta nyt on liian märkää mennä puistoon.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Jaa, mutta voihan näitä viestejä kirjoitella vaikka puistossa. Mäkin kirjoittelen usein suihkupuistossa. Siis siinä samassa missä oli perjantaina se Golgata. Mutta nyt on liian märkää mennä puistoon.

Kai voi, mutta miksi ihmeessä lähteä ulos ja töllöttää kännykkää?? Eikös sun pitänyt olla sosiaalinen ja pokata itsellesi nainen? Kännyn räpläily ei edesauta ihmisiin tutustumista!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Kai voi, mutta miksi ihmeessä lähteä ulos ja töllöttää kännykkää?? Eikös sun pitänyt olla sosiaalinen ja pokata itsellesi nainen? Kännyn räpläily ei edesauta ihmisiin tutustumista!

xLiner

Juu, mutta sillon kun puistossa ei ketään muuta näy, niin voi kirjotella tänne. Nyt kun mä rahtaan mun mööpelit tonne kaupunkiin. Niin pääsen useemmin tonne puistoon. Ei tarvi silleen lähtemällä lähtee. Vaan oon kuin suoraan ovesta jo kadulla. Ja jos on sadepäivä, niin on verstaat siinä vieressä.

Tälläsessä normi kerrostalossa kun ei hirveesti oo tekemistä. Paitsi just kirjotella tänne.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu, mutta sillon kun puistossa ei ketään muuta näy, niin voi kirjotella tänne. Nyt kun mä rahtaan mun mööpelit tonne kaupunkiin. Niin pääsen useemmin tonne puistoon. Ei tarvi silleen lähtemällä lähtee. Vaan oon kuin suoraan ovesta jo kadulla. Ja jos on sadepäivä, niin on verstaat siinä vieressä.

Tälläsessä normi kerrostalossa kun ei hirveesti oo tekemistä. Paitsi just kirjotella tänne.

Sori en ymmärrä miksei muka kerrostalossa ole hirveesti tekemistä, kyllä minulla ainakin on. Pelkästään päivittäisiin asioihin ruoanlaittoon, syömiseen, siistimiseen, siivoukseen menee aikaa. Voi olla koneella, tutkia asioita netistä, tehdä suku tai muuta tutkimusta, lukea lehtiä, kirjoja, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, kirjoittaa kirjeitä tai viestejä, soitella puhelimella ym ym Ei ehdi pääsiäisessä näitä kaikkia tekemään.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Normi kerrostalossa on ainakin mulle ihan hurjasti tekemistä!

Mulle tuli mieleen tuosta sun naisen etsimisestäsi. Että oletko koskaan ihastunut? Tai kuinka useasti ihastut? Miten sitten toimit?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Sori en ymmärrä miksei muka kerrostalossa ole hirveesti tekemistä, kyllä minulla ainakin on. Pelkästään päivittäisiin asioihin ruoanlaittoon, syömiseen, siistimiseen, siivoukseen menee aikaa. Voi olla koneella, tutkia asioita netistä, tehdä suku tai muuta tutkimusta, lukea lehtiä, kirjoja, katsoa telkkaria, kuunnella musiikkia, kirjoittaa kirjeitä tai viestejä, soitella puhelimella ym ym Ei ehdi pääsiäisessä näitä kaikkia tekemään.

No siivonnu oon, niin että kaikki paikat kiiltää. Ruoanlaitosta taas, ettei oo mun juttu. Tutkimustahan mä oon tehny. Oon selvittäny SOTKAa ja ammattikoulutuksen historiaa. Tollasten arkistolähteiden setviminen on vaan kovin puisevaa. Teen sitä vaan sillon tällön, ei onnistu tällä keskityskyvyllä. Tosin viime yönä sain oikoluettua keskimmäisen luvun melkein loppuun. Täytyy myöntää, ettei mua yhtään kiinnosta tää kirjottaminen vaan ainoostaan lopputulos. Mutta lopputulosta ei tuu kun kirjottamalla.

Käsillä teko on mulle tärkeetä ja sitä tarvetta en ihan pitsinnypläämisellä tyydytä. Vois tulla vähän sanomista jos tollasia puuntyöstäkoneita tai hitsauskoneita tänne kerrostaloon raahaisin. Ja noissa kun mulla tulee inspraatio, niin pitäs päästä melkein heti tekeen. Siks toi on vähän huono, vaikka oonkin itelleni verstaan saanu järjestettyä, niin silti etäisyys, ettei oikeen saa mitään aikaseks. Sama juttu ois kansanopistonkin kanssa, kun ne työ ajat on viikottain ja aina samaan aikaan. Niin ei oo inspraatiota välttämättä sillon. Ja mulla on työkin sellanen, että päivät saattavat venyä ja aika menis ohi.

• Anonyymi kirjoitti:

Normi kerrostalossa on ainakin mulle ihan hurjasti tekemistä!

Mulle tuli mieleen tuosta sun naisen etsimisestäsi. Että oletko koskaan ihastunut? Tai kuinka useasti ihastut? Miten sitten toimit?

xLiner

Sorry mä en huomannu tätä, mutta mua alkoi niin naurattaa, että pakko vastata, vaikka näin myöhässä. Kun täällä ei kertakaikkiaan ketään näy, niin eipä täällä voi kehenkään ihastua. Ihan kuollu paikka tää.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Sorry mä en huomannu tätä, mutta mua alkoi niin naurattaa, että pakko vastata, vaikka näin myöhässä. Kun täällä ei kertakaikkiaan ketään näy, niin eipä täällä voi kehenkään ihastua. Ihan kuollu paikka tää.

Pääseehän sieltä ihmisten ilmoille käymään. Ja sunkin työsi on sellainen, missä tapaat jatkuvasti ihmisiä! Avaat vain silmäsi. Työkavereihin ei tietenkään kosketa, mutta kunnan ylläpitämissä kiinteistöissä on kyllä porukkaa töissä. Tervehdi ja juttele kaikille, niin tulet tutuksi.

Ensi viikon kotitehtävä: bongaa vähintään 10 kivanoloista leidiä kaikista joita muutenkin tervehtisit (kaikkia tervehditään!), ja heitä perään muutama mukava sana!

xLiner

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mietin vaan, että oletko koskaan ollut ihastunut niin että pää tyhjenee, henki salpaantuu ja sydän lyö rinnasta läpi.

Jollei edes tunne sellaisia tunteita, niin en ole varma kannattaako väkisin mitään yrittää. Ei ole reilua sitä toista kohtaan.

Toki silloin on helpompi tutustua syvemmin ihmisiin, kun niitä järjen vieviä tunteita ei ole.

Ihastumiset on ihania elämää piristäviä juttuja. Ei niitä edes tarvitse viedä sen pidemmälle ajatustasolta. Parisuhteissakin ihastutaan välillä ulkopuolisiin, mutta teot ratkaisevat. (Työkuvioissa on mies, jonka katseeseen jään kiinni 🙈...😛)

Jos olet ihastunut johonkin kehittelemääsi mielikuvitusnaiseen, niin saattaa olla ongelmia oikeaan ihmiseen ihastumisessa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Pääseehän sieltä ihmisten ilmoille käymään. Ja sunkin työsi on sellainen, missä tapaat jatkuvasti ihmisiä! Avaat vain silmäsi. Työkavereihin ei tietenkään kosketa, mutta kunnan ylläpitämissä kiinteistöissä on kyllä porukkaa töissä. Tervehdi ja juttele kaikille, niin tulet tutuksi.

Ensi viikon kotitehtävä: bongaa vähintään 10 kivanoloista leidiä kaikista joita muutenkin tervehtisit (kaikkia tervehditään!), ja heitä perään muutama mukava sana!

xLiner

Juu, tottakai kai tervehditään. Tietenkin vois olla ilosempi, kun tossa työn kiireessä saattaa vakavoitua.

Tota tilannetta vieläkin ihmettelen. Kun tilastojen mukaan täällä sukupuolet on aikalailla tasan. Mutta miesvoittosesti tuolla ulkona liikutaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mietin vaan, että oletko koskaan ollut ihastunut niin että pää tyhjenee, henki salpaantuu ja sydän lyö rinnasta läpi.

Jollei edes tunne sellaisia tunteita, niin en ole varma kannattaako väkisin mitään yrittää. Ei ole reilua sitä toista kohtaan.

Toki silloin on helpompi tutustua syvemmin ihmisiin, kun niitä järjen vieviä tunteita ei ole.

Ihastumiset on ihania elämää piristäviä juttuja. Ei niitä edes tarvitse viedä sen pidemmälle ajatustasolta. Parisuhteissakin ihastutaan välillä ulkopuolisiin, mutta teot ratkaisevat. (Työkuvioissa on mies, jonka katseeseen jään kiinni 🙈...😛)

Jos olet ihastunut johonkin kehittelemääsi mielikuvitusnaiseen, niin saattaa olla ongelmia oikeaan ihmiseen ihastumisessa.

xLiner

No onneks ei oo mielikuvitusnaisia mulla. Voishan se olla hienoa ihastua. En tietenkään mitään väkisin rupee yrittää. Eihän mulla oo mihinkään suuntaan mitään paineita. Tässä iässä kun ei mitään perheitä enää perustella.

• Anonyymi

Palsta on rauhallisempi kuin ennen ja se on ainoastaan hyvä.

• Anonyymi

Dementia etenee vääjäämättä. Wanhukset ovat nyt vuotta vanhempia kuin viime vuonna tähän aikaan. Yhä tehokkaammin karkottavat satunnaiset kävijät pois.

• Anonyymi

Ja taas kerran pähkäillään palstan näivettymistä. Ja selitykset sille on taas kerran kaikkea muuta kuin itsestään selvä. Kukaan ei jaksa keskustella palstan vakkareiden kanssa. Eli palstan vakkari-addiktit on karkoittaneet omalla läsnäololla täältä kaikki muut keskusteluun kykenevät.

• Anonyymi

Ei, vaan syy on itsestään selvä, kävijöitä ei ole koska täällä ei ole mitään nähtävää. Ei siinä ole mitään seliteltävää.
        Onko siinä jotain outoa ettei tyhjiö vedä puoleensa?
        Miksi ne keskusteluun kykenevät oletetut eivät siis aukaise suutaan nyt kun palstatilaa olisi suunnattomasti juuri heitä varten, huhuu missä olette 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan syy on itsestään selvä, kävijöitä ei ole koska täällä ei ole mitään nähtävää. Ei siinä ole mitään seliteltävää.
        Onko siinä jotain outoa ettei tyhjiö vedä puoleensa?
        Miksi ne keskusteluun kykenevät oletetut eivät siis aukaise suutaan nyt kun palstatilaa olisi suunnattomasti juuri heitä varten, huhuu missä olette 😂

"Miksi ne keskusteluun kykenevät oletetut eivät siis aukaise suutaan nyt kun palstatilaa olisi suunnattomasti juuri heitä varten, huhuu missä olette 😂"

Ei kiinnosta. On parempaa tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi ne keskusteluun kykenevät oletetut eivät siis aukaise suutaan nyt kun palstatilaa olisi suunnattomasti juuri heitä varten, huhuu missä olette 😂"

Ei kiinnosta. On parempaa tekemistä.

En kehtaa aloittaa keskustelua paavista. Mielestäni siihen tarvitaan joku arvokkaampi taho 🤔

• Anonyymi

Ei haittaa, vaikka täällä olis vakkareitakin, mut voi olla, et ne ovat löytäneet nyt toisensa ja onnellisia omassa elämässään. Itse olen varmaam kirjoittanut tänne paljon enemmän kuin aikaisemmin. En mitään järkevää tosin... Ehkä vielä hankin jonkun nimimerkin kun löydän itseni kanssa jonkun tasapainoisesti pysyvän

Z :)

• Niin, hyvin valitettava tilanne kaikenkaikkiaan.. Nyymi palstoilla vain propaganda kukoistaa nykyään.

• Anonyymi

Jotenkin oletan, että kyseessä olisi paremminkin propagandan puhdistusyritys. Tosi ikävää, ettei vakkareiden kaipaamia nimimerkkejä saada toimimaan. Heille tällainen itse kuvitellun anonyymiteetin vaiva voi olla liian suuri heikennys.

• Anonyymi

Jero P kirjoitti: "Randee tai Disseekö kaipaat?"

Juuri Disse oli surullisen hahmon ritari #1. Esiintyi savolaisena hersyvänä huumorimiehenä, mutta todellisuudessa oli lievästi heikkolahjainen tosikko.

Selvästi poti Dunning–Kruger-ilmiötä, kognitiivista harhaa, jossa ihmiset, joilla on rajoitettu pätevyys tietyllä alalla, yliarvioivat kykynsä. Psykologit David Dunning ja Justin Kruger kuvasivat sen ensimmäisen kerran vuonna 1999.
      Source: Wikipedia (englanti)

Harhansa takia uskoi, että todellinen henkilö, jonka kanssa palstalla keskusteli, oli luotu hahmo, joka puhuu omiaan, mutta hänen omat päättelynsä ovat totta. Käyttäytymisensä oli siis samanlainen kuin pokkansa pitävällä inttäjätrollilla, mutta selvästi piti päättelyään totena.

Onko hän jättänyt palstan? Onko tietoa miksi?

• No se kerran raivostu. Sillon kun palsta ei toiminu. Mutta sano kuitenki, että perimmäinen syy lähtöön oli meidän toiminta. Tais hajottaa puhelimensa ja koneensakin. Mutta voihan hän tulla takas, kun saa uudet laitteet hommattua.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

No se kerran raivostu. Sillon kun palsta ei toiminu. Mutta sano kuitenki, että perimmäinen syy lähtöön oli meidän toiminta. Tais hajottaa puhelimensa ja koneensakin. Mutta voihan hän tulla takas, kun saa uudet laitteet hommattua.

Kiitos, siinähän tulikin tietoa, mitä minulla ei ollut. Olipa vauhdikasta.

Sattui minulle kohdalle samantapainen raivonäytelmä, kun omaa ikäluokkaani oleva, myös hersyvänä huumorimiehenä itseään pitävä ja savolaisuuttaan korostava rakuuna raivostui.

Muut rakuunat olivat saaneet kyllältänsä jatkuvasta kiusasta, jota teki huumoriksi selittäen, ja vaihtoivat yöpukunsa housut paitaan. Rakuuna mölisi ja ulvoi kasvot punaisena ja hyppi malttinsa menettäneenä: "Olen kyllä huumorimies, mutta tämä on sentään liikaa."

Muuten, rakuuna ei päässyt siviiliin vielä muiden rakuunoitten kotiutuessa, koska oli muutaman kerran putkassa ja puntiksella, niin että sai ylipalvelusta. Jouduin vielä jonkin aikaa näkemään häntä omassa eskadroonassani, sillä rakuuna-aliupseerikoulun jälkeen minulla oli pitempi palvelusaika. Huumorimiestoiminta oli armeijassa kyllä lähtenyt. Hiljainen poika lopulta.

No, oikeasti valtaosa savolaisista on ihan asiallisia suomalaisia, mutta niitä, jotka selittävät olevansa savolaisia huumorimiehiä, kannattaa kiertää ja kaukaa.

• "Juuri Disse oli surullisen hahmon ritari #1. Esiintyi savolaisena hersyvänä huumorimiehenä, mutta todellisuudessa oli lievästi heikkolahjainen tosikko."
        😄
        Juu, emme välttämättä jää kaipaamaan hänen kirjoituksiaan. Taisi olla välillä myös humalassa kirjoittaessaan tänne.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

"Juuri Disse oli surullisen hahmon ritari #1. Esiintyi savolaisena hersyvänä huumorimiehenä, mutta todellisuudessa oli lievästi heikkolahjainen tosikko."
        😄
        Juu, emme välttämättä jää kaipaamaan hänen kirjoituksiaan. Taisi olla välillä myös humalassa kirjoittaessaan tänne.

Sitähän minäkin epäilin, mutta pitäviä todisteita ei ollut, indisioita kyllä. Mm. teki ajoittain runsaita kirjoitusvirheitä, ajoittain huomattavasti vähemmän.

Sen sijaan hänen lausumansa eivät koskaan viitanneet korkeampaan tasoon kuin heikkolahjaisuuteen, intelligentia subnormalis levis, eli siis vajaamielisyyden korkeimpaan asteeseen viisijakoisella asteikolla.

• Anonyymi

Randehan on täällä nyt kirjoitellut taas jo parina päivänä ainakin. Ei ole siis kokonaan ainakaan lähtenyt. Ja jättänyt uppoavaa laivaa.

• Juu mä kattelin, mutta luulin että nään harhoja, mutta hienoohan että on tullu takas.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu mä kattelin, mutta luulin että nään harhoja, mutta hienoohan että on tullu takas.

No aika ihmeellistä kun ei näy enää kuvaa ja ilmeisesti haluaa olla enemmän anona mieluummin kuin entisenä itsenään. On jotenkin muuten vähän erioloinen ei oikein mukavalta ole vaikuttanut aika kireältä toivottavasti kaikki elämässä suht kunnossa.

• Ihminen voi lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde ihmisestä. Ergo, minäkin siis piipahtelen täällä toisinaan, vaikkakin ehkä harvemmin, ainakin tällä haavaa, mutta sekin voi muuttua yhdessä yössä, mistäpä tuota tietäisi etukäteen.

• Anonyymi

Selvästi Dunning–Kruger -oireryhmää poti aikoinaan myös nimimerkki Sheena. Ruotsissa oli taannoin 70-luvulla muoti, että varsinkin 'paremmissa piireissä' tytöt olivat viimeiseen asti ennen häpykarvojen kasvua uimarannalla alasti äitinsä kanssa, joka taas oli uimapuvussa.

Kun Ruotsissa silloin kävin, tällaista näin, ja vielä Suomen suurlähetystössä palveluksessa oleva sisareni mies, lähetystöneuvos, kertoi asian taustoja. Sheena selitti aivan varmana, että näkemäni ei ole totta, koska Ruotsissa ei ole ollut tällaista tapaa edes silloin.

Sheena siis piti varmempana omaa PÄÄTTELYÄÄN kuin toisen NÄKEMÄÄ, ja julisti näkemäni valeeksi. Sheena ei siis ollut trolli, joka ei itsekään usko omiin kertomuksiinsa, vaan uskoi päättelyihinsä lujasti, poti Dunningin–Krugerin oireryhmää.

• Anonyymi

elämä on kuolemista... mutta hooh niin kakkaämpäriä hallituskin suosittaa vuoreen vieren johon pissiä ja kakkiakin yön tullen.

tuollainen niin joos nukkuuu mustat aueinkolasit päässään j pukkuhousutkin peiton alla cielä niin

• Aina menee huonommaksi. Jo heti ihan alussa tämä oli suorastaan surkea ja siitä se alamäki vasta alkoi. Mutta jos surkeuden keskellä jotain lohtua haluaa, niin kannattaa muistaa että aivan varmasti jonkun ajan kuluttua todetaan jälleen uusi pohjanoteeraus saavutetun. Joten siihen nähden ihan kivastihan tässä menee.

• Anonyymi

Digikeskustelualalla menee huonommaksi, moni palsta on jo lopettanut, mutta useilla toisilla aloilla nykyaika on parempi kuin mennyt.

Meilläkään pula-ajan kokeneilla puute on ollut vakavin ongelma, kun emme olleet edes muusta kuulleet, mutta kulissientakainen perheväkivalta oli aivan huippua verrattuna nykyiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Digikeskustelualalla menee huonommaksi, moni palsta on jo lopettanut, mutta useilla toisilla aloilla nykyaika on parempi kuin mennyt.

Meilläkään pula-ajan kokeneilla puute on ollut vakavin ongelma, kun emme olleet edes muusta kuulleet, mutta kulissientakainen perheväkivalta oli aivan huippua verrattuna nykyiseen.

Piti olla: Meilläkään pula-ajan kokeneilla puute EI OLLUT vakavin ongelma, kun emme olleet edes muusta kuulleet, mutta kulissientakainen perheväkivalta oli aivan huippua verrattuna nykyiseen.

• Anonyymi

Suurempi määrä kännyköitä tuo 700 pahempaa lisää.

• Anonyymi

Olutta ja mennyttä. Jo. syöty puekit Foster-kaljatkin kuin mämmiä poskeen

• Anonyymi

loppuu kalja, Juha Mietaan lempielintarvike mämmä poskeen ja kaurapuuroa korviin. hwekkukin.

Suurinpiirtein, isolla tussilla piirreltynä tiedän minkälainen joku hauska pelikin niin tytöillekin hauska pelta.

• Anonyymi

niin jos on jutellut tosi paljon naisten kanssa niin saa käsityksen minkälainen joku peli olisi heillekin hauska pelleillä eli pelata.

poliisilakosta tuli mieleen juttu ja ja musiikkikin silloin tulee vigilanteisim, joku laulukin, oman käden oikeus..

Helix - Hang 'em high

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      112
      7287
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      37
      4265
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3762
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      1980
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1467
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1458
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      70
      1456
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      179
      1122
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1108
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1030
    Aihe